Muri 17.02.2008 20:48
"Har du det ikke også meget bedre nu? Det har jeg i hvert fald, selvom jeg egentlig ikke fik noget blod..." mumler han. For den der hørte på hvad han sagde, ville det nok bare lyde som en lang talestrøm, der bare ikke ville holde op. For han kan ikke stoppe med at tale..
Slettet Karakter
Krystalisianer
Race /
Slettet Bruger 17.02.2008 20:52
hela rystede på hovedet, og hørte ikke rigtigt på Hauru."Ja ja," svarede hun ligegyldigt, og rettede sig op. Hun tog et par skridt frem, og stoppede så op igen.
Svimmelheden var væk, og hun kunne igen fokusere.
Muri 17.02.2008 20:55
Han fnyser kort."Hvor kan folk være kedelige.." mumler han bare. Han begynder så at undersøge hulen med blikket.

Slettet Karakter
Krystalisianer
Race /
Slettet Bruger 17.02.2008 20:58
Helaene rullede med øjnene. Hun var ligeglad med Haurus mening om hende, det betød intet, og det ville det heller ikke gøre.Hun gik lidt in di hulen, og satte sig på det kolde gulv, hvor hun rev to stykker stof af sin kappe, og begyndte at forbinde sine hænder.
((brb))
Muri 17.02.2008 21:03
Han sukker tungt, mens han fortsat betragter hulen."Ekko, ekko, ekko," mumler han, med et svagt smil. Det smil forsvinder hurtigt igen.
"Hvor morsomt," siger han kort. Han vender så om på hælen og forsvinder ud i regnen.
//Out. Skal smutte.

Slettet Karakter
Krystalisianer
Race /
Slettet Bruger 17.02.2008 21:15
helaene rejser sig hurtigt og ser efter Hauru. Før hun selv beslutter sig for at begive sig videre.Den brune hings var ingen steder at se, så hun gik.
//out
Anzu 27.06.2009 12:47
Anzu kommer små haltende som sig selv. hun tager sig til halsen og er vildt sulten, men har heller ikke lyst til at bide nogen eller noget. Hun ender med at falde over sine egne ben og lander foran en hule der er lidt skjult. Hun skar sig på en sten og bløder fra sin arm. perfekt! nu jeg også kommet til skade, jeg er sulten og har ikke kræfter til at komme hjem eller jage! tænker hun vildt utilfreds og knurre for sig selv. Hun kravler stille ind i hulen og ligger sig i den, mens hun skifter til sin tiger form

Begge billeder fundet på google.com
Muri 27.06.2009 12:53
Hauru sidder inde i hulen, lænet op af den ene mur. Han har blikket vendt mod jorden, det ene ben trukket op under sig og armen hvilende på knæet. Han hører godt Anzu komme, og hendes tanke, men han er sådan set ligeglad.
Anzu 27.06.2009 12:56
Hun ligger sig ned på siden og gisper efter vejret. Hun bliver sig selv og hendes hjørne tænder er lange og skarbe igen. Hun ligger sin hale om sig selv og hendes øre ligger tæt til hendes hoved. Hun snuser lidt og kan lugte der er en anden inde i hulen, men er ikke helt klar over hvem, da hun mere har lyst til at bide sig i armen hvor hun bløder

Muri 27.06.2009 12:59
Han skæver hen til Anzu og smiler skævt, da hun ligger der. Han kan egentlig godt regne ud hvorfor hun ligger der, han har selv prøvet det."Hva' så, Anzu? Skulle du ikke se at få dig noget mad, i stedet for at ligge der?" spørger han bare.

Anzu 27.06.2009 13:02
Hun vender træt hovedet mod ham og viser tænder. "ja ja.. bare mob en der har været lukket inde i et bur i 2 måneder uden mad!.." knurre hun. Hun prøver at rejse sig op på alle 4, men falder bare ned at ligge igen på siden. Hun hoster lidt og hendes øjne er gået fra brun/rød til røde øjne, da hun har lyst til blod. "men du kan da komme herhen, så skal jeg da nok sætte tænderne i dig" knurre hun og prøver at rejse sig op igen

Muri 27.06.2009 13:06
Han lægger hovedet let på skrå og smiler svagt."Du kunne også bare komme herover. Det ville sparer mig for besværet, af at rejse mig," siger han kort.

Anzu 27.06.2009 13:09
Hun ser utilfreds på ham, men rejser sig så op og støtter sig til væggen. Hun halter hen mod ham og ender med at falde over sine egne ben igen og lander med hovedet i hans skød. "du stadig ligeså hård om altid." siger hun bare opgivende og vender blikket op mod ham. Hun tabte sin kjole på vejen hen mod ham, så hun kun ligger i undertøj hos ham nu og ser op på ham. "men det ændre sig sikkert heller aldrig" siger hun roligt

Muri 27.06.2009 13:11
Han ser bare på hende."Hmm .. Jeg havde ikke regnet med du faktisk ville nå herover," siger han roligt.
"Og nej, du har ret. Det ændre sig ikke," siger han kort og nikker let.

Anzu 27.06.2009 13:14
Hun prøver at få ham ned og ligge på ryggen, da hun er vildt sulten og vil gøre alt for at få noget blod nu. Hun er vildt svag, så det ville efter hendes hoved være et mirakel hvis hun kunne få ham ned og ligge på ryggen, da hun så får nemmere ved at bide ham

Muri 27.06.2009 13:27
Han glider ned at ligge, og forsøger så hurtigt at sætte sig op igen. Han ser bare på Anzu, med et lettere tomt blik."Hvis du tænker på at bide mig, så glem det. Hvis du gør det, vil du bare blive bidt," siger han kort.

Anzu 27.06.2009 13:29
Hun lå halvvejs på ham da han lå ned. Hun sidder på hans skød nu da han sidder op og slikker ham bare på halsen. Hun hører ikke efter og har bare lyst til blod. Hun bider ham så i halsen og begynder at drikke af hans blod (?)

Muri 27.06.2009 13:32
Han lægger hovedet let på skrå og ser bare på hende. Han giver et lille ryk fra sig, da hun bider ham, og han kniber øjnene let sammen. Han skubber så kort til Anzu."Anzu, skrid!" skriger han kort.

Anzu 27.06.2009 13:39
Hun åbner så hurtigt øjnene og opdager hvad hun er igang med. Hun slipper ham hurtigt og tager sig skamfuldt til munden. Hun flytter sig hurtigt nogle meter væk fra ham og ser trist og undskyldende på ham. "und.. undskyld.." stammer hun trist. Hun slikker blodet væk fra sine tænder og er godt klar over hun ikke slipper godt fra at have gjort ham ondt.

Muri 27.06.2009 13:44
Han ser på hende med et rimelig irriteret blik, og et lille hvæs kommer fra ham. Han tager sig til halsen, og da han fjerner hånden igen, er bidemærkerne væk."Næste gang .. så find en anden at bide!" siger han kort.

Chatboks
IC-chat▽
Krystallandet