Cassa 05.07.2007 00:30
"Jeg er helt okay, bare ekstrem ondt i skuldrende.. og ryggen... det er hårdt at flyve så langt.." han skutter sig en smule inden hans blik sænkes ned fra himmelen igen Lu 05.07.2007 00:33
Lu så på ham. han var ikke syg, men ville sikkert gerne være alene. hun kiggede på ham, hun ville ikke fortælle om sin far, hvis Cassa gerne ville være alene."vil du gerne være alene??"
sagde hun så spørgende

*~Arbejder for tiden for Cassa~*
Siggy lavet af Slamse ^o^
Cassa 05.07.2007 00:36
"Det ved jeg ikke... jeg skal i hvert fald lige hjem, før jeg tager stilling til noget som helst..." han flytter en lok af det sorte hår om bag øret mens han taler.. Lu 05.07.2007 00:44
Lu så på ham, "må jeg følge med dig... jeg mener... altså.. undskyld jeg vil bare ikke færdes i byen alene lige nu"
og så pludselig rimeligt skræmt ud igen. hun lod en hånd tage fat om amuletten hun havde fået af Cassa

Cassa 05.07.2007 00:53
"De kan roligt følge med.. De skal vel selv samme vej?" han flytter halvfraværende endnu en lok hår fra ansigtet Lu 05.07.2007 01:08
Lu ser på ham."nej planen var rigtigt at jeg skulle ha købt mig en kjole, men tager hellere op til Palæet,"
sagde hun og kiggede op på ham

Cassa 05.07.2007 01:10
"Alt har lukket nu, men en kjole? De kan da vælge en fra det lager der er der.." han smiler let skævt. Lu 05.07.2007 01:19
Lu så på Cassa og viste ikke hvad han mente,"øh"
sagde hun så, og kiggede på ham
"ja jeg ved godt at alt er lukket nu, og det er min fars skyld"
sagde hun vredt

Cassa 05.07.2007 01:21
han skulle lige til at tilføje noget, da hun nævner noget om sin fader."Hmm?" mumler han så i stedet spørgende, ser på hende med hovedet på skrå
Lu 05.07.2007 01:26
Lu ser på ham"jeg mødte min far i dag, det derfor jeg er her inde, jeg gemte mig for ham"
sagde hun så og så ned
"han begyndte igen at tage på mig"
sagde hun så og holdte igen om amuletten, deet undrede hende lidt at han ikke havde opdaget at hun havde den omkring halsen

Cassa 05.07.2007 01:30
han misser med øjnene."A Hvad gjorde han?!" udbryder han, trækker begge næver op foran sig, knytter dem.
"Når jeg først får fingre i ham, ville han ønske at han var født uden de djævelens hænder!!" hans stemme blir nærmest hvæsende, og de ellers så rolige, brune øjne, snørrer sig sammen til en lidt katteagtig pupil
Lu 05.07.2007 01:40
Lu trådte et skridt tilbage og så bare på Cassa"Cassa...??"
sagde hun spørgende, hun var ikke vand til at se den side af ham, hun blev ikke skræmt, eller jo måske en smule, han var normal den søde og rolige fyr overfor hende

Lu 05.07.2007 01:41
Lu trådte et skridt tilbage og så bare på Cassa"Cassa...??"
sagde hun spørgende, hun var ikke vand til at se den side af ham, hun blev ikke skræmt, eller jo måske en smule, han var normal den søde og rolige fyr overfor hende

Cassa 05.07.2007 01:43
han ser mod hende med de sammensnørrede pupiler.."Sådan noget, kan ikke lade sig gå uset.." mens han taler vil man bemærke hans ellers i forevejen spidse hjørnetænder i overmunden er vokset næsten en hel centimeter
Lu 05.07.2007 01:52
Lu ser på Cassa, og trykker sig ind til ham"nej det ved jeg godt, men det er ikke første gang, det derfor at jeg gemte mig på palæet, derfor at de ikke så mig i flere måneder, fordi jeg gemte mig, fordi han begyndte at kontankte mig igen, han ved jeg er i byen, han ved at jeg er på palæet og han er ikke bange for nogle eller noget"
sagde hun så, det blev sagt meget hurtigt, så hun trak vejret tungt da det var sagt, hvis Cassa havde kigget efter havde han kunnet se alle de små ar hun havde på hele kroppen efter sin far

Cassa 05.07.2007 01:56
han ser ned på hende."Skaf hans blod.. en dråbe, og jeg finder ham!" han nærmest hvisler på en halv slange agtig måde... han kan ikke fordrage når nogle han holder af blir gjort fortræd... han vil endda slå i hjel for deres skyld.. det er jo sket før
Chibi 05.07.2007 02:04
Hun dukker pludselig op, ud af ingen ting..."CAAAAASSAAAAA!!! ERRRR DUUUU HEEEER UUUUUUDEEEEE?!?"
Hun har ledt efter ham i noget tid

Lu 05.07.2007 02:14
Lu så op på Cassa"hvordan skal jeg kunne skaffe det?? hver gang jeg ser ham flygter jeg, han såre mig, skære i mig, brænder mig og træder på min hale"
siger hun så og høre at de pludselig ikke er alene længere, hun kigger op på Cassa

Cassa 05.07.2007 02:17
"Jeg giver dem en lille 'tappeflaske' som man jager i folk, og den tapper få mililiter blod på ingen tid.." forklarer han roligt, hører så en velkendt stemme, og han ser i retning mod den."Jaaaaa?" råber han en smule højt
Chibi 05.07.2007 02:24
Hun vender sig mod lyden og løber der over..Men da hun kommer der over ser hun at han ikk er alene..
Stadig smiler hun, men er ikk gald...

Chatboks
IC-chat▽
Krystallandet