Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 16.08.2009 17:32
"Nej .. Jeg er et stort barn, man kan gå rundt og bære på..," siger han kort. Han skæver til Felix, da han vender blikket mod sygeplejesken, hvorefter han ser på sygeplejesken . Hans smil forsvinder kort efter, og han hopper ned fra Felix. Han ser bare på Felix med halvstore øjne, før han vender ryggen til Felix og begynder at gå mod døren.

- All credit goes to Eletiel on DeviantArt

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 16.08.2009 17:35
"Hey.. hey!!" siger han halv højt ad Murizz går.. "Murizz... Du ved da godt jeg ikke er til piger.. De skal bare have lidt.. håb" siger han stadigt halv højt, og går hurtigt efter Murizz. Han er helt ligeglad med de andre folk der er der, som nu er begyndt at kigge lidt.
Mørketskriger!
Slå først, så har i noget at skændes om

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 16.08.2009 17:37
Han stopper og vender sig mod Felix.
"Hvorfor? Du er gift .. med mig .. Hvorfor overhovedet give dem håb, når du ved de alligevel ikke kan få fat i dig?" spørger han kort, og rimelig lavt.
Medmindre du selv ville gå med til det.. tænker han, før han vender blikket mod gulvet.

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 16.08.2009 17:42
Han ligger hurtigt armene om ham, og trykker ham ind til sig.. "det er jo det der er det sjove ved det..." mumler han, og kysser ham let i håret.. "Jeg er gift med dig.. Murizz, du må ikke gå.." hvisker han lavt, og lukker roligt øjnene.
Mørketskriger!

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 16.08.2009 17:57
Han lægger hurtigt hænderne på hans bryst og skubber let til ham.
"Ja for dig , måske," mumler han. Han lukker kort øjnene, før han åbner dem igen og ser væk.
"Har jeg noget valg?" spørger han lavt, hentydende til, han holder om ham.

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 16.08.2009 17:59
"jah for mig.." gentager han lavt.. Han ser så på ham.. "Nej du har ejh.. Vi går hjem nu? ikke?.. og så bærer jeg dig ind af døren?? Ligesom du ville havde haft det til vores bryllup.. ikke??" Mumler han lavt, og smiler skævt. Han kysser ham så prøvende på munden, og holder han tættere ind til sig.
Mørketskriger!

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 16.08.2009 18:05
Han smiler skævt og sukker lavt.
"Det kan vi godt sige .. men det betyder stadig ikke jeg har tilgivet dig," siger han lavt.
Han ser kort på ham, og gengælder kort kysset, før han hurtigt slipper det og ser væk.

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 16.08.2009 18:08
"Murizz.. jeg lover aldrig at gøre det igen?" Han ligger forsigtig to fingre om hans hage, og løfter så let hans hoved lidt op (?).
Han lader sin anden arm glide ned om hans hofter.. "Kom nu.. Murizz.. Jeg elsker dig?" prøver han, og ser ham bare i øjnene.
Mørketskriger!

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 16.08.2009 18:18
"Og hvad så hvis du gør? Jeg ved jo ikke hvad du går og laver, når jeg ikke er i nærheden," siger han kort. Han ser op på Felix.
"Jeg elsker også dig .. Men jeg er ikke sikker på hvor længe det holder..," Den sidste sætning siger han lavt, næsten helt lysløst.

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 16.08.2009 18:21
"det gør jeg ikke!!" kommer det så fra ham.. "Virkelig Murizz.. Jeg har sagt til mange at jeg elsker dem, men mente det ikke.. Jeg mener det virkelig med dig! Jeg elsker dig!" siger han hurtigt, og slipper hans hage, og ligger den anden arm, om ham og knuger ham ind til sig.. Han spærre kort øjnene op da han siger han ikke ved hvor længe det vil holde, han er ikke helt sikker på at det var det han sagde, men det regner han med.. Det kommer lettere bag på ham, hvor påvirket af det ham bliver.. "Murizz... Det må du ikke sige.." mumler han så lavt, og lukker halvt øjnene.
Mørketskriger!

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 16.08.2009 18:32
"Hvis du har sagt til mange, du elsker dem, uden at mene det, hvordan kan jeg så vide at du mener det med mig?" spørger han kort.
"Der er mange der har sagt til mig , de elsker mig .. uden at mene det," mumler han. Han læner sig lidt ind til ham, da han holder ham ind til sig.

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 16.08.2009 18:35
"jeg mener det... Du aner sku da ikke hvor.. unormalt, eller hårdt det er for mig, at sige at jeg elsker nogle, og faktisk mene det mens jeg siger det!" Han lukker hårdt øjnene sammen.. "Murizz, jeg elsker dig, virkelig højt, og hvis du ikke tror mig.. såh... så er det dit eget problem" mumler han lavt. Han slipper ham med den ene hånd for at gnnide sig i øjnene.
Mørketskriger!

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 16.08.2009 18:43
"Jeg har en fornemmelse af hvor hårdt det er for dig," mumler han bare. Han vender blikket mod jorden og bider sig let i læben.
"Undskyld..," mumler han. Han ser kort rundt på alle de mennesker der har brugt de sidste 10 minutter på at sidde og stirre på Murizz og Felix.

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 16.08.2009 18:46
Han skæver til Murizz.. "Tilgiver du mig?" mumler han så lavt..
Han følger hurtigt Murizz blik, ud på de par mennesker der er der.. "Årh så skrid dog! Er det så sjovt at se på to homoer der står og tuder op af hinanden!" råber han halv højt, og ser så tilbage på Murizz, med et let undskyldende smil.
Mørketskriger!

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 16.08.2009 18:49
Han smiler skævt og ser tilbage på Felix.
"Jah ... eller ... det tror jeg da jeg gør ..," siger han bare. Han bider sig let i læben.
"Skal vi ikke gå hjem?" spørger han lavt.

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 16.08.2009 18:53
Han smiler let.. "Okay". Han planter et kyst på hans læber, inden han ligger sin ene arm om hans ryg, og den anden under hans ben, og løfter ham op.. (?)"Så skal jeg bare gå hele vejen på den her måde" siger han med et let grin, inden han går ud, stadigt bærende på Murizz.

//skriver hjemme ved Felix XD
Mørketskriger!

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 16.08.2009 18:59
Han gengælder kort kysset og gisper let, da han løfter ham. Han griner lavt.

/kay xD

Jane Carey

Jane Carey

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 178 cm

Jane 04.12.2009 20:07
Et umenneskeligt skrig skærer gennem mørket, som en lyskegle der blænder mig. Jeg spænder i musklerne, og trækker mig tilbage fra det og åbner øjnene. Endnu et skrig bobler op gennem halsen i panik; Der er hvidt overalt. Jeg vender og vrider mig i en slags krampe.
”Stop det!”
”Hn?” jeg fokuserer på stemmen og synker tilbage i dynerne. Jeg er i helbredelseshuset. Tanken beroliger og frustrerer mig. Jeg skulle hjælpe, og her er jeg i en seng mens en plejer mine sår. Skæbnens ironi.
Mit hår klister sig til mit hoved og jeg stryger det væk. ”bare stop..” siger jeg med en tør mat stemme, jeg synker og gentager det næsten uden lyd. jeg synker og prøver igen ”Der er andre.. ” mumler jeg og trækker mig op i sengen.
hvorfor er jeg så træt? Så ør i hoved. Jeg tager vandet på bordet, det spilder over men jeg formår at tage det op til munden. De ser uroligt på mig som om jeg kunne finde på at smide med glasset eller angribe dem.
”ehm..Hvordan har du det?”
”mig?” spørg jeg langsomt, uden at forstå hvorfor de er 3 mennesker omkring mig, når der er så mange andre der har brug for deres hjælp. ” jeg.. ” jeg gør en nervøs trækning, med næsen jeg ikke har gjort før, ”.. fint.. ?”
Jane Carey

Jane Carey

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 178 cm

Jane 04.12.2009 22:15
Deres blikke undrer mig og jeg sender dem et blidt overbærende smil. Vandet har gjort dens virkning, for jeg har fået det lidt bedre så jeg slår dynen væk og svinger benene ud over kanten.
" Hvordan har du det.. "
var det bare mig, eller havde de ikke lige spurgt mig om det. Det uforstående blik i mit ansigt, får hende til at tilføje "nu."
" Stadig fint " siger jeg med et svagt skævt smil, og møver mig ned fra sengen. Hvorfor var de så urolige? Det er mørkt uden for og vinduet spejler en mere spøgelses agtig vertion af mig. Jeg betragter det med et sug i maven, jeg ser ikke godt ud. De sår jeg kan se er overfladiske, men forbindingen om maven kunne tyde på, at jeg har fået godt med bedøvelsesmiddel, for jeg kan intet mærke. Men noget får mig til at se syg ud, de sorte rander om øjnene og den blege hud? Mine øjne når øjnene i glasset, jeg spærer dem op. De ser bange ud.
Jeg sidder lidt uden at trække vejret ordentligt, men så trækker jeg vejret dybt. Det er jo bare et spejlbillede, ikke? Jeg ser på de andre, de har ikke rykket sig og ser stadig på mig, forsigtigt og forberedt.. på hvad? men jeg måtte indrømme at jeg godt kunne lige en der ville sprige på dem når som helst.
Jeg smiler igen og rejser mig op, ryster på hoved og mærker mit hår nærmest i klumper bevæger sig. hvornår har jeg sidst været i bad? jeg væmmes og tager prøvende et skridt mod døren. De gør intet for at stoppe mig så jeg går videre.
" Jane?"
" Hm?" mumler jeg og ser mig over skulderen, uden rigtig interesse. Hun åbner munden men lukker den igen. Jeg smiler til hende, et det-skal-nok-gå-smil, men der er stadig noget foruroligende i hendes øjne.
Jeg kan mærke hendes øjne i ryggen da jeg går ud, det giver mig kuldegysninger. Vinden slå mod mit ansigt da jeg åbner døren, er det vinter!!?

Out //
Suki Nova Shorty

Suki Nova Shorty

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 21 år

Højde / 172 cm

Luchious 01.12.2010 17:54
Det virkede som en uoverskuelig travl aften, hvis ikke hele dagen med, hele indgangen af stedet, fyldt med forbrændt, forslået, flænget og gennemblødte mennesker, samt de mange sygeplejersker og læger som skulle tag sig af hele denne flok. De talte alle sammen om hvad de havde hørt, set eller følt; ordet hurtigt spredende med mystiske grimasser over ordet "Elementer", som lod til at blive beskrevet som grunden for de mange uheld.

Imellem denne flok hoppede Suki rundt fra person til person med salver som hun bad forbrændte mennesker at smører over deres forbrændinger. Dette gjorder hun hurtigt og nærmest lydløst, da hun lod til at være rimelig hurtig, smidig samt havde ingen sko på, da hun følte sig lidt ukomfortable med sko på indendørs.
Ud fra sygepleje uniformen stak en bred hvid hale ud, som svingende bag hende for balance, for ikke at glemme et par ører som stak ud af hendes hovedbund, kørende rundt i mindre forvirring nu og da.

Lavet af AnisStellaris. Fundet på DeviantArt

Suki Nova Shorty - Datter til Feanor og Zelen
21 år og Feltlæge for Lysets Tilhængere
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 7