Ja sol var ikke blevet bedre kun han mærke med det sammen de kom ud i den og der var hvis noget vej igen inden de vil stødere på noget skygge igen, men på den lyse side havde de en kølig sø at ser frem til i aften, han skulle nok en tur i den lige meget hvad, han behøver ikke så meget lys for det, ”har du enlig nogen siden være i de varme kilder i eleverly” spurgte han efter lidt tid og kiggede på hende, det var lige så meget for at holde en samtale igang, når de nu havde mulighed for at snakke med hinanden.
Leviathan 01.08.2026 09:32
Han havde rejse sig op lige meget hvad, om hun havde hjulpet eller ej men det var tanke det tælle og den var der, han smiler svagt da hun lavet regnestykke højt, ”det er rigtig at jeg er 230år” sagde han og kiggede kort på hende, han tog det ikke personlig at hun havde gætte så lang ved siden af, ”det gør ikke noget” svaret han til det, der var ingen grund til at hun måske gik rundt og havde det dårlig over det, han kiggede på hende da hun satte tempo op, det gjort ikke ham noget, men det var mere om hun kun klar det, når de første kom ud i sol og været i den i noget tid. Ja sol var ikke blevet bedre kun han mærke med det sammen de kom ud i den og der var hvis noget vej igen inden de vil stødere på noget skygge igen, men på den lyse side havde de en kølig sø at ser frem til i aften, han skulle nok en tur i den lige meget hvad, han behøver ikke så meget lys for det, ”har du enlig nogen siden være i de varme kilder i eleverly” spurgte han efter lidt tid og kiggede på hende, det var lige så meget for at holde en samtale igang, når de nu havde mulighed for at snakke med hinanden.
Caspmik 01.08.2026 09:57
Melima tørrede hendes pande af for sved med bagsiden af den ene hånd. Om hun havde været i de varme kilder i Elverly?."Hmm, jeg tror det ikke." svarede hun roligt og eftertænksomt, "hvis jeg har, så var det som barn." fortsatte hun. "Jeg har ikke været i Elverly siden jeg var omkring 10 år." hun kunne stadig ikke huske hele hendes barndom. Det var lidt som om der var noget der blokerede den del af hendes hukommelse.Mens de gik kiggede hun lidt rundt og så mange pæne blomster og en masse forskellige fugle. "hvornår har du sidst været i Elverly?" spurgte hun ham roligt og smilede. Det var helt rart at have en at snakke med på farten. Hun kunne mærke hvordan solens varme bankede ned på dem og håbede på at de snart kom frem til noget skygge, men det lod ikke til at ske lige foreløbig.
Leviathan 01.08.2026 10:09
”Det skulle du næste prøve på et tidspunkt, gerne til vinter hvor der næste er noget magiske over det” sagde han og kiggede kort på hende, så omkring 16år hun sidste har være der, det var nok kort tid siden at hun har været der inden ham, ja der var mange forskellig blomster at ser på, på deres vej, nogen var gift af spise og andre kun man bruge til at binde ind i sår, ting der var god af vide når man rejser så meget som han gjort, ”ikke hele sikker på hvor mange år siden det er, men vil gæt på 20-30år siden, at jeg så rigtig har været i elverly” svaret han, det var ikke alle som så lige godt til at han var der, han var jo kun halv elve. Han tør sin pande igen med håndryg selvom det kun være lige meget i denne her varm, det var lige før han skulle rejse videre til nordlandet efter et stop i elverly, deroppe var det ikke lige så varmt, ”hvad er din planer så når vi ankommer til elverly, at du vil, blev der eller” spurgte han og kiggede på hende, han kun også godt ser på hende at hun svedt, det kun godt være at han selv skulle blev i elverly i nogen dage og få hvil lidt inden han rejse videre og få fat i ny forsyning til tur, det var ikke lige så nem at jage jo længere nord på man kom.
Caspmik 01.08.2026 11:01
Melima kunne se så mange smukke blomster, mange hun slet ikke kendte noget til. "Det tænker jeg bestemt også jeg vil prøve." svarede hun ham og smilede ved tanken om de varme kilder. "i så fald er der mulighed for at du kan have set mig, eller omvendt." fortsatte hun. Hun kunne mærke at det nok ville blive en lang dag, når solen bagte sådan her."Jeg vil starte med at se om mit barndomshjem stadig står." fortalte hun mens de gik. "Der efter ved jeg ikke rigtigt hvad der vil ske. Det må tiden jo vise." Det sidste hun havde hørt fra Elverly var at hendes forældre var gået bort da byen blev angrebet, kort efter at hun blev sendt til skolen.
Leviathan 01.08.2026 14:25
Han nikkede kort til at han havde hørt hende mens de gik, det var også et syn for selv sig de varme kilder, det var noget man skulle oplever hvis man spurgte ham, "vi kan også slå en aftale af, jeg kommer og besøger dig i elverly til vinter of viser dig de varme kilder, så er vi sikker på du ikke fare vild og ender et hele andrt sted og du giv et sted af sove for natten" halvt spurgte han og kiggede på hende, indtil videre havde hun selv bevis at hun ikke var god til at finde vej, at han eller hun havde set den anden i elverly den gang han var der, kun han ikke suge, det var jo så mange år siden."Lyder fornuftigt at gøre, der er mulighed for at der bor nogle andre der nu, tænker ikke at det stå tom hen" svaret han og kiggede på hende og smiler, der var sikker nok af ser til og tage sig til for hende, når de første var kommet frem, men det vil stadig tage nogen dage, hvis de var heldig vil de når fod af bjerget i morgen aften men det kun tid kun viser dem, de vidste ikke hvilke vejret det vil blev imorgen, om den bliver lige så varmt som i dag.
Caspmik 01.08.2026 14:45
Melima så op mod Faust mens de snakkede og lagde mærke til hvor få skyer der var på himlen. "Jeg tænker nok vi kan finde ud af et eller andet." sagde hun smilende og tørrede hendes pande af med bagsiden af hendes hånd. Hun havde en fornemmelse af der stadig var mange timer endnu inden de kom frem til søen, men hun håbede stadig på lidt skygge en gang i mellem."Jeg tænker at hvis huset står og der bor nogle andre der, er der jo ikke så meget at gøre ved det." svarede hun ham afslappet.
Hun strakte begge arme i vejret og gabte lidt. Hun var ganske vist vant til at vandre fra sted til sted, men ikke i denne varme. Hendes skulder var begyndt at blive lidt om syntes hun, så hun tog rygsækken af og gik med den i hånden lidt. Den var ikke ligefrem tung, men den havde da trods alt, alt hvad hun ejede. Når hun rystede med den, raslede den som var der en pose ædelsten der i.
Leviathan 02.08.2026 10:31
Han nikkede kort til det hun sagde som tegn på at han havde hørt hende, han synes ikke selv der var så meget mere af sige til det emme, da det første var noget om lang tid, der var nogen måneder til det blev vinter, og så havde han heller ikke sagt på hvornår på vinter at han vil kom, han kiggede på hende da hun snakket til ham og smiler svagt, ”nej det er der ikke rigtig noget at gør ved” svaret han og gik rolig videre, det hjalp på tempo at de var begyndt at gå lidt hurtigere, selvom det ikke hjalp på varm. Han kiggede på hende da hun tog rygsæk af for at gå med den i hånd, det gad han ikke af gør med sin, tænker så også at hans var tunge inden hendes, selvom det kun være dejlig at tage den af, så han også kun smide skjorten for at bare at gå i bar overkrop men det bliver det ikke til, han måtte vente til de når frem hvor de slå lejr for natten, før han kun kom af med noget af tøjet og køle af.
Ja udover det var meget varm var der ikke rigtig nogen skyer på himmel som ikke gjort det bedre, for så havde de bare sol bager ned på dem hele tid, frem for de kun få en form for skygge hvis der kom en sky for sol, men ikke så det ser ud lige nu, var den mulighed der ikke.
Caspmik 02.08.2026 10:56
Melima kunne ligne en simpel skolepige som hun gik der med sin rygsæk i hånden og med hendes kjole som hendes eneste beklædning, ved siden af Faust der var noget højere og så langt mere voksent ud. Hun kunne mærke at hun trængte til snart at gøre noget for at køle lidt ned. Hvis bare at der var lidt vind der bevægede sig havde det ikke været så varmt endda tænkte hun en gang i mellem. Mens de gik i deres raske tempo fik Melima en ide, hvilket var tydeligt at se på hendes ansigtsudtryk.Hun svang rygsækken om skulderen igen og mens de gik deres lange tur spejdede hun rundt efter noget. Hun havde ikke sagt noget endnu om hendes ide for det havde ikke lige faldt hende ind at gøre. Der gik et par minutter før hun fik øje på en pind i det høje græs, hun tænkte hun kunne bruge.
I stedet for at sige noget til Faust, ændrede hun retning og satte farten op for at få fat i pinden, greb den og skyndte sig tilbage til ham, med pinden i hånden. Hun kunne mærke at den ekstra motion ikke gjorde noget behageligt ved varmen. Men det havde et formål mente hun alligevel.
Leviathan 02.08.2026 11:08
De gik rolig videre ude der rigtig sagt noget, det var på en måde dejlig at der var lidt stilhed, så kun man bedre høre natur omkring samt dyrere, ikke fordi der var noget galt i at gå af snakke det var hyggelig og så gik tur også nemmer og tid gik også hurtigere føles det som, han kun ser på hende at hun havde fået en ide eller noget andet ude fra hendes ansigtsudtryk, han regne at hun vil del hendes ide med ham man da hun ikke sagde noget men kort efter sat i løbe i en anden retning, stoppe han op og kiggede på hende. Han begyndt at gå igen da hun kom tilbage til ham, nu bare med en pind i den en hånd, han tør sin pande med håndryggen, ”hvad er mening med pind” spurgte han og kiggede på hende, for nu var han blevet nysgerrig på hvad hun havde tænke sig med den og så hjalp det heller ikke noget at hun ikke havde sagt noget, udover det kun så også ser på hende at den lille løbetur heller ikke havde gjort hende godt, ”du skal huske at drikke noget mere vand” sagde han og kiggede på hende.
Caspmik 02.08.2026 11:58
Hun kiggede op på ham da han sagde hun nok burde drikke noget mere vand. "god ide." svarede hun ham og stak en hånd ned i hendes rygsæk. Hun trak først hendes skindpose med vand op og tog en tår. "Ahh." udbrød hun efterfølgende og lagde den tilbage i sækken. Hun trak derefter en mindre kniv op og kiggede op mod Faust. "Meningen er at jeg vil sætte mit hår op." sagde hun roligt og begyndte at afbarke pinden, så den ikke efterlod en masse snavs i hendes hår.Det tog hende lidt længere tid at afbarke pinden end hun først havde forestillet sig, men det gave hende noget at gøre mens de gik. Det var ikke noget kønt syn for hun havde aldrig være god til at snitte. "Mit hår er varmt, det klistre på min ryg og jeg trænger så meget til et bad." beklagede hun sig og løftede ud i hendes kjole og blæste lidt luft ned langs hendes bryst.
Leviathan 02.08.2026 12:21
Han smiler bare af hun synes at det var en god ide, det var lige så meget for at hun ikke gik omkuld og han skulle til at bære hende, ikke fordi han ikke vil kun gøre det, men der var stadig noget vej i nu inden de vil når til sø eller den lille skov før de kun få noget skygge, det vil være hårdt for ham at skulle bære hende udover sin ejeting, selvom hun ikke var den største person, når det var det hendes mening med pind var, han havde noget snor hun kun låne men nu var hun gå igng med af afbarke pinden, så kun hun lige så godt få lov til at gør det færdig. ”Det er også varmt, ser frem til vi når sø, så man kan kom af med noget, så det hele ikke klistre til en og hop en tur i sø” sagde han og kiggede på hende, men på den lyse side, så var sol på sit højeste på himmel, så nu blev det ikke varmere og kun ser frem til at den vil gå ned af himmel, det var det lyse i det ellers var det bare bage varm og der var stadig ingen vind som rørt på sig.
Caspmik 02.08.2026 12:37
Melima blev langsomt færdig med sin pind og lagde hendes kniv tilbage i rygsækken og begyndte at binde hestehalen op i en knold bag på hovedet. Da hun var færdig så hun op på Faust med et smil. Selvom at det var så utroligt varmt synes hun at dagen og generelt hendes tilværelse var ganske god. "Nu til det næste skridt." sagde hun roligt til sig selv, mens hun igen tog rygsækken af og gik med den i den ene hånd.Hun tog med den anden hånd fat i hendes kjole omkring hendes hofter og begyndte langsomt at løfte og hive i den. Hun samlede trak den op så langt hun kunne. Men den blev ved med at klistre til hendes mave og ryg. Det var meget besværligt for hende at gøre med en hånd, det var tydeligt at se. Men hun havde intet på under kjolen og smilede trods besværet da der kom bare en anelse luft til huden hvor kjolen før havde dækket.
Leviathan 02.08.2026 12:51
Han kiggede kort på hende da hun fik sat sit hår op i en knold, og det var så en af grund til at han ikke selv havde længere hår inden hvad han har, der var for meget pleje i at skulle hår det og så meget han rejse, vil det blev udsat for alt og så i så en varm som nu var det sikkert heller ikke rart, han kiggede på hende da hun snakke selvom han kun høre at det var til hende selv, han var bare nysgerrig på hvad hun nu havde tænke sig, han kun ser på hende at det ikke var nem for hende at trak op i hendes kjole med en hånd. ”Har du bruge for hjælp” spurgte han og kiggede på hende, han havde godt set at du ikke så rigtig havde noget ind under kjole, eller hun havde ikke forholdt til hendes bryster, kjole skjulet det ikke så godt, men han kun ser at hun var glad selv for varm og hendes kjole klistrer til hendes krop, hvis hun sagde ja til at få hjælp vil han stoppe op, så det var hjælp for dem begge, efter havde hjulpet hende vil han begynde at gå videre og hvis hun sagde nej til at få hans hjælp, vil han bare fortsætte med at gå.
Caspmik 02.08.2026 13:12
Melima kiggede op på ham da han tilbød hende noget hjælp. "Ja tak." svarede hun og smilede til Faust, mens hun rakte rygsækken op mod ham. Rygsækken var egentlig meget let, det var tydeligt at hun ikke havde pakket den med en masse ting.Hun fortsatte med at gå frem for at stoppe op. Hun nøjedes blot med at sætte farten ned i et tempo hvor hun ikke behøvede at se sig for hele tiden.
Hun trak fortsat kjolen op over hendes hoved, mens hun gik. Den smule vind der var når hun bevægede sig føltes skønt mod hendes svedige hud. Hun gik med kjolen i hænderne og begyndte at folde den sammen, så hun kunne putte den i rygsækken. Det havde slet ikke faldet hende ind at hun, en elverpige på kun 26 år viste hendes lidt barnlige nøgne krop til en næsten komplet fremmed mand der var næsten 10 gange hendes alder.
Leviathan 02.08.2026 13:33
Da hun takker ja til at få hans hjælp, tog han imod hendes rygsække så hun havde begge hænder fri, han tror så set bare at hun vil rette på kjole, så den ikke klistrer lige så meget på hendes krop, men at hun tog den hele af og så var hele nøgen ved hans side, ikke fordi han havde et problem i det, hun har en køn krop ikke så store, igen var hun jo lav af en elv af være, da hun havde få folde kjole samle, rakte han hendes rygsæk tilbage, han kun mærke at hun ikke havde meget i den da den næste vejer noget eller det synes han ikke af den gør. Efter hun havde fået sin rygsæk tilbage begyndt han at sat gå tempo op igen da hun var begyndt at gå langsom da hun kæmper med kjole, det så forfrisk ude for hende men han venter med at gør det, han havde jo lidt mere at bærer på inden hun havde.
Rester af dag gik rolig der sker ikke rigtig noget andet de snakket lidt frem og tilbage, kun ser lidt forskellig dyrere på deres vej, de ankom til den lille skov hvor sø lå, hen på aften, sol var stadig lidt frem på himmel, så de kun lige få det sidste lys med fra sø, sø lå i en lysning i skov, den var ikke stor man klar i vandet, Faust gik over til et træ og stille sin rygsæk op af den, samt sin lang bue, hvorefter han tog sit bælte af som holde de andre våben, så kun han tage sin halvstøvler af, derefter røg skjolen og der på bukser, så han kun stod tilbage i underbenklæder, på hans højre brystkasse var der fire halv lang ar, han tog sin skindpose frem fra rygsække for af få noget vand og så kun han også fylder den op ved sø.
Efter han havde tage en tår af vandet, gik han ned til sø og fyldt sin skindpose, inden han gik tilbage til sin rygsæk og lad skindpose fra sig, hvor han gik tilbage til sø, men stoppe ikke ved kant men fortsætte ud i den, nu skulle han køle af og få vaske alle det sved af sig.
Caspmik 02.08.2026 13:52
Melime så med store øjne på omgivelserne da de endeligt havde nået søen. Det lignede i hendes optik et lille paradis, den yndige fredelige sø, omgivet af træer og buske. Det var vidunderligt endelig at have noget skygger over dem igen, selvom at solen var på vej ned. Hun tog sin skindpose op af rygsækken og gik ned til søen for at fylde den med vand. Hun havde næsten tømt den på turen. Da den var fyldt op lagde hun den tilbage i sækken hvor efter hun tog hendes kjole og gik ud i søen til knæene. Her begyndte hun at vaske den, da den lugtede af sved.Efter hun havde vasket sin kjole, vred hun den til den ikke afgav mere vand, kiggede rundt og fandt en stor flad sten hvor hun lagde den ud så den kunne tørre. Stenen havde været i sollys det meste af dagen og var stadig varm at røre ved. Da hun havde lagt kjolen ud på stenen vendte hun sig mod søen og gik ud til Faust. "Arh ja. Det var lækkert." udbrød hun glad og smilede afslappet mod ham. Dette havde hun manglet lige siden han først havde nævnt det for hende.
Leviathan 02.08.2026 14:07
Han smiler af hendes ansigtsudtryk da de endelig var kommet frem til søen, ja her var smuk og stille, det var nok ikke så tit at der kom nogle forbi herudover dyer som boer her, og det var samtid også heldig at de heller ikke havde mødet nogle på rester af deres tur hertil, nu hvor hun har gået nøgen rundt, han havde nydt syne når han havde kiggede på hende men stadig mærkelig at hun gør det, når hun ikke kender ham bedre, at hun vasker sin kjole var heller ikke nogen dum ide, han skulle også havde vasker sin skjorten og bukser men det bliver første efter han er køle af. ”Ikke fordi jeg skal bestemme hvordan du gå klædt men det er mærkelig at du går rundt nøgen og sender de forkerte signaler, hvis vi nu skulle møde nogle andre” sagde han og kiggede på hende, så var det op til hende om hvad hun vil gøre, han smiler af hendes udbrød over at kommer ud i sø, ja det var lækkert og det var også noget han havde set frem til, han dykkede kort under vandet og så han kun få vasker sit hår, det tog ikke så lang tid, så lang var det heller ikke og især ikke i forholdet til hendes.
Efter han havde fået vasker hele sin krop, lad han sin i kant af sø, så han stadig var i vandet men at hovedet var op over vandet, hvor han lad sine hænder baghovedet, så et sted her vil man aldrig finde inden i en by, måske kun man finde noget ligner i en elver by men ellers ikke, menneske og dværge gik sgu ikke op i så noget her.
Caspmik 02.08.2026 14:31
Melima fik skrubbet sveden af sin krop og ansigt. Det var helt rart at blive kølet lidt ned efter den lange gå tur. Hun så på ham da han snakkede til hende, med et uforstående blik. "Har jeg gjort noget forkert?" spurgte hun ham og lignede en der var tæt på græde. "Hvis jeg har gjort noget jeg ikke måtte så var det jo kun fordi jeg ikke vidste det." sagde hun med en bævrende stemme. Det var ikke til at se om den dråbe vand der løb ned af hendes kind fra hendes øje var med eller uden salt.Hun trak pinden ud af sit hår og rystede på hovedet. Håret blev løst og flød i vandet mens hun stille og roligt vaskede det. Det var slet ikke faldet hende ind at der var nogen der kunne blive stødt over hendes naturlige krops synlighed. For hende betød det ikke ret meget før nu, hvor hun var blevet gjort opmærksom på det. Hun kunne mærke hvordan hendes mave begyndte at rumle lidt og tænkte straks på hvad hun skulle have at spise til aftensmad.
Da hun var blevet færdig med at vaske sig alle andre steder en pletten på ryggen satte hun sig over ved siden af Faust, men med ryggen mod ham. "Kan du ikke vaske mig på ryggen?" spurgte hun ham stille. "Jeg kan ikke lige nå." fortsatte hun og trak knæene op og lagde armene omkring.
Leviathan 02.08.2026 14:41
”Nej du har ikke gjort noget forkert, det er bare ikke alle som vil lad dig være når du gå rundt nøgen” sagde han rolig til hende, ja det havde hun rart i at det nok fordi hun ikke vidste bedre at hun gjort det, og det var også derfor han fortalt hende det rolig, så hun vidste det til en anden gang, han kiggede kort over på hende da hun løse sit hår, han var glad for det ikke var ham som skulle vasker det, han lukke sine øjne og slappe af og nød lyder omkring dem og at hun stadig var igang med at vasker sig. Han åbner sin øjne da hun kom over til ham og kiggede på hende, ”jo selvfølgelig” svaret han og sat sig lidt op, så han bedre kun vasker hende på ryggen som han også begyndt på, hun vil nok kun mærke forskel på hendes eje hænder og hans, hans var mere ru da han er vant til at tage fat og bruge sine hænder, han flytte hendes hår så hun havde det en af den en side foran sig, så han bedre kun kom til hendes ryg, ”så der, så er den også vasker” sagde han og lad sig tilbage på ryggen.
Det skulle også være de skulle tænke på noget mad, de havde ikke rigtig spist noget hele dag, da de har haft travle med af gå, men det måtte vente lidt i nu, nu lå han lige så godt her i vandet, og hans tøj som skulle vasker løb inden stede og de gjort mad heller ikke.
Caspmik 02.08.2026 17:18
Da Melima sad med ryggen mod Faust og han vaskede den for hende kunne hun mærke hans mere ru hænder. Det var ikke ubehageligt på nogen måde, det føltes bare anderledes. Hendes egne hænder var lige så bløde som resten af hende, det var kun undersiden af hendes fødder der var ru, nok fordi hun aldrig havde noget på fødderne medmindre hun var absolut nød til det. Da han blev færdig med at vaske hendes ryg blev hun sidden lidt og tænkte over de ting han havde sagt. "Tak fordi du vaskede min ryg Faust." sagde hun stille.Hun rejste sig op og vendte sig rundt for at træde hen over ham. Derefter ville hun sætte sig ned på hans skød med hendes hænder plantet på hans bryst. "Men du vil da ikke gøre mig noget Faust, ville du det?" spurgte hun ham mens hun forsøgte at smile. "for det kunne jeg mærke allerede fra starten af." fortsatte hun mens hun stirrede intenst på ham, hendes Smaragd-grønne øjne viste en uskyld som kun børn besad.
Chatboks
IC-chat▽
Krystallandet