Serina 22.04.2026 18:12
Det forstod Theo virkelig godt! Det var da heller ikke rart bare at blive set på en måde, som egentligt ikke rigtig levede op til hvordan tingene hang sammen. Det kom han aldrig til at forstå, måske han var naiv eller for meget slagsbror til den slags. Med Terrak var det bare noget helt andet. Han havde jo heller aldrig forestillet sig at skulle slås med Terrak, han nød blot hans selskab virkelig meget! Det var et selskab han aldrig blev træt af, det håbede han da i al fald ikke! "Jeg kan starte med at kløve brænde, også går jeg op og kigger på førstesalen" svarede han med et smil i mundvigen. "Jeg kan også hvis du vil, at jeg lige ordner de folde hvor der mangler nogle brædder?" spurgte han og så på Terrak. Thoe var god med sine hænder, og han hjalp gerne til, nu hvor han kom så uventet på besøg og nok blev hængende i nogle dage så ville han gerne gå til hånde.
Theo bemærkede godt hans tattoveringer, som han af naturlige årsager aldrig havde set, nu kom han og tog ham på sengen eller næsten på sengen. Han kom på benene, "skal vi gå igang?" så kunne de jo snakke senere, eller det Theo jo nok snakkede.
Krystallandet