Skovens lyde. de er der altid

Elasha Wynnter

Elasha Wynnter

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 288 år

Højde / 170 cm

Mong 18.03.2026 16:04
Elasha smilte og nikkede. ja det var dejligt. især med hendes have nød hun. hun elskede jo natur. og hendes have var et fristed for hende. hun vidste hvad en hver plante i haven havde af særheder, magiske effekter og læge effekter. alt i haven var en form for efekter. og så nogle få havde  bare en god smag. som  hendes æbler, hendes pærer osv.

da hun fortalte hvor hun kom fra smilte Elasha og nikkede blidt, hun nikkede og smilte forsigtigt. "det lyder som om De forelskede Dem ved første blik. det lyder virkelig skønt" sagde hun og kunne kun forestille sig hvordan det var. det er rejse ud og finde det sted man altid har drømt om ved bare at se det.

ja Elasha selv havde aldrig været særlig langt. væk fra hvor hun følte at hun hørte til. men Elverly var nu et dejligt sted for en elsker som hende, ja hun elskede naturen mere end noget andet.
Isolde Ravenshire

Isolde Ravenshire

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Azurien: Flodlandet

Alder / 29 år

Højde / 166 cm

Serina 18.03.2026 16:12
Selvom Isolde ikke ville lukke sin forretning, så kom der måske en dag, hvor hendes lille lejlighed ikke længere var stor nok, og der vidste hun at så var noget noget med noget have til. Som der skulle findes. Men den tid sov heldigvis noget tid endnu, så lige nu måtte hun nøjes med at kunne have et par enkelte krukker, og ellers bruge naturen.  

Isolde nikkede, "Det gjorde jeg også" medgav hun. Her var der natur, og fredeligt. "Den fred der er i byen, er virkelig noget jeg værdsætter" tilføjede hun lidt efter som vinden tog fat i en hårlok. "Selvom vejen hertil, ikke var en dans på roser. Så var det virkelig det hele værd.." Hun var blevet overfaldet, og stukket med en kniv, havde måttet sælge sig selv for at få bare lidt til mad og nogle rene klæder. "Jeg håber jeg kan blive gammel her. Måske endda med en lille familie" det sidste blev sagt næsten drømmende. "Har De nogen børn?" spurgte hun nysgerrigt og smilede til hende. Isolde var blandet omkring det med at få et barn, hendes opvækst prikkede til det, på en knap så rar måde.
Elasha Wynnter

Elasha Wynnter

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 288 år

Højde / 170 cm

Mong 18.03.2026 18:43
Elasha var glad for at Isolde var glad for sit hjem. hun smilte forsigtigt og da børn kom til emnet så Elasha på Isoldes drømmende blik. "nej. jeg har ingen børn. og det tror jeg ikke er klogt at mig at få" sagde hun med et smil på læben hun var jo tit syg. og hendes mor var død af sygdom. så Elasha havde  tænkt at børn nok ikke var klogt at sætte i verden. selv om hun da gerne ville gi liv videre.. men det var måske for godt til at være sandt at hun kunne få børn. men hun havde jo hellere ikke en mage. hvilket jo også gjorde det lidt umuligt.

Elasha var nok en ung elver. men hun havde aldrig haft en mage så hun gik tit i en verden med naturen og dyr som børn. hun kærtegnede græsset med sin hånd og sukkede. "jeg ved det lyder underligt men jeg ser tit naturen som mit barn. jeg må passe på det. tage mig af dens velværd. og gøre den ikke skriger i smerte" sagde hun med et lidt drømmende blik ned i græsset
Isolde Ravenshire

Isolde Ravenshire

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Alder / 29 år

Højde / 166 cm

Serina 18.03.2026 21:55
Isolde så hen på Elasha, og lyttede til hendes ord. "Nej? Hvordan kan det være?" spurgte hun nysgerrigt, ikke fordi hun havde et problem med det - slet ikke! Hun var blot nysgerrig! "De skal kun svare på, hvis det ikke overskrider Deres grænse" skyndte hun sig at få sagt. Det var vigtigt at hun ikke følte sig presset af hende. Det var ren nysgerrighed fra Isoldes side. 

"Det lyder slet ikke  underligt" sagde hun og så på hende og smilede. Et eller andet sted kunne Isolde godt følge hende, naturen var jo en levende mekanisme. Så for hende var det altså ikke så underligt igen, måske fordi hun selv holdt utrolig meget af naturen, at det netop gav mening. Det anede hun ikke. "Naturen er også en levende mekanisme, så for mig er det ikke så underligt" sagde hun og smilede til hende. "Hvordan med din familie, bor de alle i Elverly?Eller er der nogle som er flyttet ud?" spurgte hun nysgerrigt. Måske det ikke var almindeligt kotume at man flyttede ud fra Elverly. 
Elasha Wynnter

Elasha Wynnter

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 288 år

Højde / 170 cm

Mong 19.03.2026 12:58
Elasha så op på Isolde da hun sagde hun kun skulle svare vis hun havde lyst. "jeg vil gerne dele det. for de fleste der kender mig ved hvad der er grund når jeg siger det." hun tog en dyb indåndning "jeg er tit syg, og vis jeg for børn og de for sygdommens uheld med sig kan jeg ikke få mig selv til. og vis jeg havde et barn og jeg så blev syg. kunne jeg ikke passe det" hun så ned i jorden lidt fordi hun var bange for at isolde ville sige det var en dum eller underlig grun.

hun smilte over at isolde ikke synes det var underligt. ja naturen var levende og hun passede den. "ja den er levende. og derfor er det mit job at passe den." da hun blev spurgt om hvor hendes familie var smilte Elasha skævt. "jeg har ingen familie. desværre eller jo søskende men dem ved jeg ikke hvor er" ja Elasha var helt alene. men selv en elver kunne dø også selv om det sjældent blev hørt. hendes mor var død af sygdommen pest og faren død også af sygdom. dog med mellemrum mellem dem
Isolde Ravenshire

Isolde Ravenshire

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Alder / 29 år

Højde / 166 cm

Serina 19.03.2026 13:21
Isolde vidste godt at hendes nysgerrighed, nok ikke var for alle. Og hun ville gerne respekterer folk, og dem hun spurgte. Så det ikke var af pres folk svarede. Isolde smilede til hende, som hun snakkede mens hun lyttede nysgerrigt efter hvad Elasha sagde. Da hun begyndte at tale om at hun var syg, mærkede Isolde en lille knude i maven,  og hendes smilde forsvandt en lille smule. "Det er jeg virkelig ked af.." sagde hun og så medfølenden på Elasha. Hun forestillede sig man nok helst ikke ville blive ved med at modtage medfølelse, men Isolde kunne ikke andet. Hendes valg gjorde det nu også klart nu hvorfor hun havde valgt som hun havde gjort. Et valg Isolde virkelig godt forstod, hun kunne ikke forestille sig at være syg og have et barn som måske også blev syg, og ikke selv kunne tage sig af ens eget barn. Den tanke måtte virkelig være forfærdelig. 

"Vi er i al fald nogle som er glade, for at der bliver passet godt på naturen" svarede hun og fik et smil på frem på læberne. Isolde værdsatte det i al fald, selvom hun ikke just havde grønne fingre eller magi til at pleje naturen, så kunne hun nu sagtens give en urt lidt vand eller andet som ikke krævede magien. Hun mærkede en genkendelighed og noget medfølelse igen, "Det er jeg ked af.. Jeg ved hvordan det ikke at have noget familie" svarede hun stille. Hendes mor var død af ukendt sygdom, og da hun ikke fik hjælp, og Isolde ikke kunne heale hende ordentligt, var der ingen vej. Nu havde Isolde kun sig selv i sit liv, forduden de nye bekendtskaber hun havde gjort sig. "Hvor længe har du været syg?" spurgte hun forsigtigt ind, og håbede at Elasha ville sige stop, hvis hendes nysgerrighed gik for langt! 
Elasha Wynnter

Elasha Wynnter

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 288 år

Højde / 170 cm

Mong 19.03.2026 16:42
Elasha smilte til Isolde. mange sagde det var de kede af at hører.  og ja det var da rart at vide folk synes det var forfærdeligt men Elasha var jo nærmest født syg. hendes mor var syg da hun fødte Elasha og det havde haft et brag på hende. hun så på hende og lagde en hånd på Isoldes hånd. "det behøver De ikke tænke på. jeg har levet i 288 år. jeg tror jeg er vand til at være som jeg er" sagde hun og smilte forsigtigt

Elasha var glad for nogle værdsatte hun passede på skoven.  hun havde jo familie . søskende men hvor de var vidste hun jo ike. men de var i live. det var hun sikker på. hun så ned på sine hænder da hun blev spurgt om hvor længe hun havde været syg. "jeg.... jeg tror siden fødslen. mit imunforsvar er ikke det bedste. også derfor når jeg for noget af Deres te når jeg er syg for jeg en varm følelse i kroppen og bliver rolig  og tænker alt nok skal gå" hun kunne ikke huske hvornår hun sidst havde haft en lang rask periode. så noget var der jo om at være syg fra fødslen.
selv om Isolde spurgte ville Elasha gerne svare på så meget som muligt. for hun vidste at hendes far altid sagde. "man for kun svar vis man spørger" og det var jo rigtigt.
Isolde Ravenshire

Isolde Ravenshire

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Alder / 29 år

Højde / 166 cm

Serina 19.03.2026 16:58
Isolde følte i al fald medliddendehed med hende, dog var tænkte hun også inderst inde, at man nok godt kunne blive træt af medliddenheden. Fordi man jo befandt sig i tilstanden hele tiden.  Isolde nød lidt af solens stråler som ramte hendes hud, som de sad der. Duften af naturen var virkelig rar at sidde i, og især i et behageligt selskab. Hun nikkede til Elasha ord, og så på hende, "Ja, det er bare øv at skulle være så vant til det" svarede hun mildt og så på hende. 

Naturen betød noget særligt for Isolde. Hendes mor havde altid fortslt hende historier, ting om urter og hvordan naturen forandrede sig rundt omkring i landet. Det blev til en drømme verden for Isolde, en verden som blev blev gjort levende for hende via historier, når de ikke var igang emd at arbejde. "Jeg er glad for at min te, kan give Dem, den følelse" svarede Isolde og smilede til hende. Det var rart at høre, at den faktisk også kunne gøre gavn på andre måder end blot at smage godt, når man indtog det. "Te er som et varmt kram. Det sag min mor altid" sagde hun og smilede lidt mere ved tanken om morens ord. "Jeg ville ønske hun havde kunnt opleve at være fri" sagde hun stille og smilede lidt. 
Elasha Wynnter

Elasha Wynnter

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 288 år

Højde / 170 cm

Mong 19.03.2026 17:17
ja måske havde Isolde ret. det var øv at skulle være van til at få medfølelse over at være syg. men Elasha smilte beroligene til Isolde da hun ikke ville ha hun fik det dårligt over det. Elasha var jo en elver med kampgejst til livet.

hun grinte lidt over at hun sagde at te var et varmt kram.  det var hun kun enig i. hun følte altid at tingene kunne blive bedre med en kop te. hun smilte og skulle lige til at sige noget da noget faldt i hovedet på hende. hun tog hånden op på hovedet og noget nyt faldt i hovedet på hende. hun så op på himlen og pludselig åbnede himlen over dem og et skybrud kom frem. 

Elasha rejste sig lyn hurtigt og så rundt. hvor var der en grotte når man havde brug for det., hun tog  ud efter Isoldes hånd og begyndte at løbe mod en grotte noget væk. "undskyld at jeg ikke holdte øje med himlen. og naturens tegn på at himlen ville åbne sig." sagde hun og vidste jo godt hvornår den slags skete. hun havde bare ikke mærket efter. hun løb mod  grotten og allerede nu var Elasha drivvåd.
Isolde Ravenshire

Isolde Ravenshire

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Alder / 29 år

Højde / 166 cm

Serina 19.03.2026 17:46
Det kunne Isolde sagtens forstå, det måtte virkelig være til tider trættende! Hun jhavde ikke prøvet den del på egen krop, dog havde hun prøvet det ved hednes slavefortid. Det virkede dog til at Elasha havde massere af kampgejst og lyst til livet, og det var jo en virkelig dejlig og postiv ting! Det beundrede hun virkelig hos Elasha!

Isolde ville have sagt noget, som noget dryppede ned i hovedet på hende, regn. Fantastisk. Hun så på Elasha, og kom hurtigt på benene. Isolde anede ikke hvor der måske var læ for regnene, og havde hun været alene, havde hun fortsat hjem i regnene. dog fulglte hun Elasha, og kom på benene. Hun fulgte med ind i grotten. "Det skal De ikke undskylde" svarede Isolde og smilede til hende mens hun tog en af hendes lange våde hårlokker om bag øret. Hun smilede mildt til hende, "Ved De altid hvor De kan søge ly henne?" spurgte hun nsygrrigt og smilede til hende. Det måtte virkelig også være en god ting! Regnen piskede ned uden for, så Isolde forudså hun nok blev her i læ, lidt tid endnu. 
Elasha Wynnter

Elasha Wynnter

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 288 år

Højde / 170 cm

Mong 19.03.2026 18:27
Elasha grinte lidt over de begge var blevet drivvåde på så kort tid. hun tog og vred lidt vand ud af håret og så ud på regnen der stod ned som havde nogle tømt en kæmpe spand fra himlen. "jeg burde ha forud set det, og ja det kan man sige. jeg har boet i skoven så mange år at jeg ved lidt hvor alt er." sagde hun med et grin. Elasha var så våd at hun ikke kunne undgå det.... "aaa....aaaa...AAAA... AAAAAATHUUU!" hun vidste det. det skulle jo komme når man blev våd og kold. nyset!

Elasha vidste grotten ikke var stor.. her boede ikke rigtigt nogle dyr så hun forstyrrede ikke nogle dyr. Elasha satte sig ned med benene op til brystkassen og så ud på regnen. "nok er vi våde. men vi kan nyde synet og lyden af regn.... prøv at hør naturens musik" sagde hun og lukkede øjnene. drup drip drup drip. en lille melodi når drupperne landte fra himlen til træer og så til jorden. det var en lyd Elasha elskede at lytte til. hun kunne altid synes til de lyde når hun havde lyst og tid.
Isolde Ravenshire

Isolde Ravenshire

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Alder / 29 år

Højde / 166 cm

Serina 19.03.2026 18:52
Naturen var virkelig vild! Isolde elskede de kontraster som naturen kunne have. Det kunne gå fra det næsten knastørre til et mellem klima, hvor der var lette byger og ellers sol, også til at regnen bare væltede ned. Lyden af regn, var ganske beroligende, noget hun virkelig godt kunne sidde og nyde, eller når hun var hjemme hos sig selv."Det må virkelig være rart at vide hvor alt er henne herude" sagde hun og smilede. Det mente Isolde absolut!  "Prosit" sagde hun og smilede til hende. Hun håbede ikke at Elasha ville blive syg nu! Hun smilede mildt til hende

Den var i al fald stor nok til at de lige kunne være. Isolde havde sovet i grotter på hendes flugt, det var ikke noget hun var stolt ved. "Helt enig" sagde hun og smilede, måske pgså med et lidt drømmende blik. "Regnens lyde er virkelig afslappende at sidde og lytte til" medgav hun og smilede. "Det lyttede jeg tit på, da jeg var lille. Når vi var færdige med at arbejde" sagde hun og smilede lidt. "Min mor var slave, og jeg blev født til at være slave" sagde hun så stille, så hendes ord gav mere mening. 
Elasha Wynnter

Elasha Wynnter

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 288 år

Højde / 170 cm

Mong 19.03.2026 19:00
nej så hurtigt blev Elasha normalt ikke syg. men man kunne aldrig vide. hun smilte venligt og nikkede "det er rart. især når man lever i naturen." hun grinte lidt over sit ejet nys. "tak det kom ud af det blå" sagde hun venligt  og så at Isolde satte sig ned ved hende. hun så ud igen og smilte.
"det er det." sagde hun og lukkede øjnene og nød lyden af regnen og lyttede til Isolde. da hun fortalte hun var født slave så Elasha mod hende med triste øjne. og lagde en hånd på hendes hånd og smilte. "det er jeg ked af at gøre. men nu er De fri. jeg lover. jeg vil gøre alt for De ikke bliver en slave igen." hun mente det. om hun skulle bruge naturen til det eller sin magi når hun var syg ville hun det for at sikre at isolde ikke blev slave.. det var bare en forfærdelig tanke at nogle ville ha andre som slaver.
Isolde Ravenshire

Isolde Ravenshire

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Alder / 29 år

Højde / 166 cm

Serina 19.03.2026 21:07
Det håbede Isolde i al fald ikke! Det ville være frygteligt trist, hvis der ikke skulle mere til. Isolde smilede, "Det tror jeg gerne! Regnen må lyde virkelig fantastiske oppe i træerne" sagde hun, og misundte for et øjeblik Elasha lidt. Isolde kunne bare sidde i sin lille stue og lytte til regnen mod ruderne, men oppe i træerne måtte det nærmest være magisk at lytte til. Isolde kunne næsten få myrekryb på den gode måde, bare ved tanken. 

Isolde så op på hende da hun mærkede hendes hånd mod sin, "Tak" sagde hun dybfølt og så på hende. "Jeg kommer aldrigt il at forstå dem som mener det at have slaver, er vejen frem" sagde hun stille og så på hende. "Jeg tog flugten, lige efter min mors død... Det er min mor, som er medvirkende til jeg har en svaghed for  naturen" forklarede hun og smilede lidt til Elasha. "Jeg fik fortalt om naturen, og urter, hele min barndom. Det var som om hun dengang lagde grobunden for mig, til at flygte, når hendes tid var kommet". Det var det måske, måske ikke. Det var sådan Isolde havde valgte at tolke det. 
Elasha Wynnter

Elasha Wynnter

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 288 år

Højde / 170 cm

Mong 20.03.2026 09:31
Elasha elskede regn. det gav liv  i naturen. hun nød at hører på det om aften når hun skulle til at sove. det var en dejlig lyd. hun smilte og nikkede til Isolde. "det er det også. det er så beroligene og smukt på samme tid" sagde hun og lyttede til hele naturens gang.

Elasha så på Isolde da hun fortalte om sin mor. det måtte være trist at hendes liv var startet som slave og mistet sin mor af samme grund. men hun var ikke slave mere og Elasha ville gerne beskytte hende for en hver der ville gøre hende til en. ja Elasha anede intet  om slaveri men hun synes at fratage folks deres vejle var slemt nok i forvejen. "Deres mor lyder fantastisk. hun lyder som en klog kvinde" sagde Elasha og nussede  Isoldes håndryg med en tommelfinger. for at berolige hende for ikke at blive ked af det.
Isolde Ravenshire

Isolde Ravenshire

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Alder / 29 år

Højde / 166 cm

Serina 20.03.2026 10:36
Det var også en skøn lyd, som kunne få en til at slappe helt af. Det kunne det i al fald hos Isolde. Hun elskede at sidde og lytte til regnen, det var som om det nulstillede nervesystemet helt og aldeles. Den beroliggende effekt det havde, var virkelig rar og behagelig. Det kunne hun godt vende sig til. "Helt enig. Og duften bagefter, er virkelig også rar og behagelig" medgav hun og smilede. Duften af regn som var faldet, kunne absolutogså et eller andet, hvis man spurgte hende!

Hun smilede og så på Elasha, "Det var hun også. Hun sørgede for at give mig viden om naturen, som jeg ikke havde oplevet før, jeg måtte flygte" svarede hun. "det gør jeg kan drive min lille forretning. Det var som om hun gav mig en nøgle, til at få et andet liv, hvis De forstår" tilføjede hun så med taknemmelighed i stemmen. Inderst inde var hun sikker på at hendes mor, bevidst havde fortalt hende alle disse ting, så hun kunne få et andet liv. Et bedre liv. End det hun var født til. At være slave, var noget af det værste man kunne udsætte folk for, det var grumt og ingen sikkerhed. Bare stå til rådighed konstant. Det var ubehageligt. Isolde havde heller ikke set sig tilbage, det ønskede hun ikke. Slet ikke. 

Elasha Wynnter

Elasha Wynnter

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 288 år

Højde / 170 cm

Mong 20.03.2026 15:33
Elasha smilte varmt og lod regnen falde og danse på blandene i naturen. "jeg er enig. helt... Enig" hun mærkede roligheden falde over hende som hun langsomt faldt hendes hoved ned på armende der var om benene. hun blev helt rolig.

Elasha lyttede til Isolde og nikkede til hende. "Deres mor må ha kunne se ud i fremtiden at De kunne komme til at flygte. hun vidste sikkert at Deres kommende viden ville være nyttig" hun smilte varmt og spå på Isoldes øjne med venlighed og beundring over at Isolde kunne ha gået frem uden at se sig tilbage. noget Elasha ønskede hun kunne. men så bliver hun mindet om fortiden og ser jeg tilbage. hvilket er dumt
Isolde Ravenshire

Isolde Ravenshire

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Alder / 29 år

Højde / 166 cm

Serina 22.03.2026 07:08
Isolde mærkede også en anden ro sænke sig over hende, hun følte hendes nervesystem blev nulstillet. Hvis det da kunne det. Så var det virkelig rart. Nu sad hun også i et virkelig godt selskab, så det var jo blot nærmest perfekt. Selvom Isolde normalt ellers passede sig selv, så ville det ikke skade, at udvide sine relationer lidt. Det var i al fald på tide hvis man spurgte Isoldes indre. 

Hun smilede midlt til Elasha, og nikkede. "Det er jeg næsten sikker på, at hun har kunnet" medgav hun og smilede lidt mere. Tanken var en rar tanke. "Jeg ved jeg har mine healende hænder fra hende, men hun har måske haft en hemmelighed mere som hun holdt for sig selv" tilføjede hun og smilede lidt mere. Hvis hunhavde haft mere magi end bare at kunne heale, så vidste Isolde udmærket at der var en grund til, hun ikke havde indviget sin datter i det. "Det er i al fald givet godt ud, med den viden. Uden den ville jeg nok være flygtet, og være for blevet i prostitutionsmiljøet" tankerne blev tænkt højt. Det var sådan noget Isolde pludselig gjorde i et trygt selskab.
Elasha Wynnter

Elasha Wynnter

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 288 år

Højde / 170 cm

Mong 22.03.2026 09:18
Elasha ville nogle gange ønske hun kunne heale. så lidt misundelig var hun jo. hun så på isolde med venlige øjne der sagde at hun gerne ville lytte. hun nikkede til det hun sagde om sin mor og fremtiden. "jeg er sikker på hun må ha kunne noget, måske noget hun ikke ville ha du skulle bekymre Dem om, så hun lærte dig det nyttige" hun vidste ikke var meget hjælp men hun vidste at hendes magi kun var noget hun selv havde fundet. og det var hun glad for.
da Isolde talte om at hun kunne ha været i prostitionsmiljøet vis ikke det havde været for hendes viden. det gjorde kun Elasha glad. ikke alle var gode mod prostitionmiljøet. og så havde hun måske gået et liv der ikke var godt.  "jeg er glad for De åbnede Deres tebutik i stedet for." hun trak vejret ind i en dyb indåndning og nød lugten af frisk luft. hun så ud på regnen. det var ikke lige så voldsomt nu som før. men det var lækkert og det var smukt. 
"jeg vil gætte på at der kommer en smuk regnbue efter dette regn"
Isolde Ravenshire

Isolde Ravenshire

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Alder / 29 år

Højde / 166 cm

Serina 23.03.2026 11:48
Som hun sad der og talte med Elasha, mærkede hun et stik af savn til sin mor. Den kvinde som ellers altid havde haft svaret på alting, var nu væk. Indimellem når Isolde var i tvivl om noget, savnede hun virkelig at kunne spørge hende, fremfor at skulle slå op i en tyk bog. "Det tror jeg, at De har fuldstændig ret i" medgav Isolde og smilede lidt mere. Det var en rar tanke, uanset om det var sådan det forholdte sig eller ej. "Jeg er glad for at De siger det, Elasha" sagde hun tak nemmeligt med et smil på læberne. Det var en måde som Isolde ikke selv havde set det på. 

Det var et råt miljø, det havde hun sandet. Dog var det fin til måde til ren overlevelse, og en måde hvorpå hun kunne skrabe værdig sammen til at kunne åbne et lille sted. Selvom det ikke var den største butik, så fungerede det med det højt til loftet, og så havde hun jo den "luksus" at hun kunne bo på førstesalen. Det var win win. "Det er jeg også!" Det var hun virkelig. Hun drømte så meget, da hun var slave, om den store verden uden for, og nu sad hun her med en lille butik, og havde egentligt ikke så megen lyst til at skulle udforske den alt for store verden, udover det hun havde gjort sig på sin flugt. Hun nikkede og smilede, "Meget.." sagde hun med et smil på læberne. "Og duften af frisk regn som har ramt græsset og træerne. Og den rene rensede luft" sagde hun og kiggede ud på regnene som stadig faldt ned. 
1 1

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, Krystal , Lux , Echo
Lige nu: 4 | I dag: 12