Som hun sad der og talte med Elasha, mærkede hun et stik af savn til sin mor. Den kvinde som ellers altid havde haft svaret på alting, var nu væk. Indimellem når Isolde var i tvivl om noget, savnede hun virkelig at kunne spørge hende, fremfor at skulle slå op i en tyk bog.
"Det tror jeg, at De har fuldstændig ret i" medgav Isolde og smilede lidt mere. Det var en rar tanke, uanset om det var sådan det forholdte sig eller ej.
"Jeg er glad for at De siger det, Elasha" sagde hun tak nemmeligt med et smil på læberne. Det var en måde som Isolde ikke selv havde set det på.
Det var et råt miljø, det havde hun sandet. Dog var det fin til måde til ren overlevelse, og en måde hvorpå hun kunne skrabe værdig sammen til at kunne åbne et lille sted. Selvom det ikke var den største butik, så fungerede det med det højt til loftet, og så havde hun jo den "luksus" at hun kunne bo på førstesalen. Det var win win.
"Det er jeg også!" Det var hun virkelig. Hun drømte så meget, da hun var slave, om den store verden uden for, og nu sad hun her med en lille butik, og havde egentligt ikke så megen lyst til at skulle udforske den alt for store verden, udover det hun havde gjort sig på sin flugt. Hun nikkede og smilede,
"Meget.." sagde hun med et smil på læberne
. "Og duften af frisk regn som har ramt græsset og træerne. Og den rene rensede luft" sagde hun og kiggede ud på regnene som stadig faldt ned.