Pompeia af Kazimi

Pompeia af Kazimi

Gemalinde

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 27 år

Højde / 174 cm

Charizard 31.07.2025 09:34
Tjenestefolk og personlige slaver, det hele var alligevel i sidste ende deres ansvar at sørge for deres søns opdragelse. Specielt denne sønsopdragelse, når han skulle gå i sin fars fodspor. En god leder kom af mange ting, men et kerneelement kom gerne af et godt sæt forældre som forbilleder. Det var deres mission for Sylvan. 
Et let bekræftende dobbelt nik blev givet, hun kendte til sin mands mareridt, nok ikke i dybden, men hun vidste de eksisteret. Det krævede ingen evner at vidne. Kazimi-slægten var en forbandet slægt på sin egen måde. "Lad os se ham an. Han kan blive en fælles underholdning, og hvis han egner sig, babysitter for Sylvan - og hvis ikke, kan du gøre med ham som du lyster". Ares var jo alligevel deres ejendel på den ene eller anden måde. 
Jontar af Kazimi

Jontar af Kazimi

Arving

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 182 cm

Beanstalk 31.07.2025 10:09
"Underholdning ligefrem? Er han da den dramatiske teater-type?" sagde Jontar, tydeligt for sjov og bare for at være kæk. Det var sødt i et lille barn, men det var endnu sødt for prinsen stadig. Kort kiggede han over på sin søn. Hjerter kunne allerede knuses af ham, men det var en selvfølge for babyer og småbørn. Men om ikke mange år ville Sylvans fulde personlighed finde sin vej frem. Ville han være en tidlig hjerteknuser? "Så nu er jeg ikke engang god nok til at passe vores søn?"

~ Don't just take me as a handsome face. I am so much more than that ~
Pompeia af Kazimi

Pompeia af Kazimi

Gemalinde

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 27 år

Højde / 174 cm

Charizard 31.07.2025 10:15
Hun trak let på skuldren. "Måske" hvem vidste. Fyrsten var så sandelig til de typer, så mon ikke de fleste der ville arbejde for en Kazimi var det. Bare lidt. 
Hun fnøs let: "Vi er forældre, men vi er også hinandens ægtefælle. Han vil have godt at kunne lærer det i en ung alder" hvorfor var hun nu pludselig den traditionelle fyrstelige type af de to. 
Jontar af Kazimi

Jontar af Kazimi

Arving

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 182 cm

Beanstalk 31.07.2025 10:18
Måske han skulle lære at gå på toilet først, men Pompeia havde åbenbart andre prioriteter. "Lad ham være et barn lidt endnu. Inden hans navn kommer og gøre ham for hurtig voksen." Blikket var endnu på sønnen, som han sad der med dragen i munden, savl dryppende. Okay, der gik måske flere år endnu, men han ville snart skulle være moden og anstændig. Som en rigtig Kazimi.

Pompeia af Kazimi

Pompeia af Kazimi

Gemalinde

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 27 år

Højde / 174 cm

Charizard 31.07.2025 18:35
Hun trak opgivende på skuldrene og sukkede dybt af sin mand. "Hvor længe var du da et barn af fyrsten før du blev til Jontar af Kazimi?" spørgsmålet var relevant, men endnu engang en afgivelse fra samtale emnet hun havde forsøgt at tage op med sin husbond. 
Jontar af Kazimi

Jontar af Kazimi

Arving

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 182 cm

Beanstalk 31.07.2025 21:42
"Jeg er undtagelsen. Jeg har altid været den charmerende Jojo," kommenterede prinsen kækt og drilsk. Men han kunne tydeligt se, det var ikke dette, der var på hustruens sind. "Hvad tænker du på, Pompom?"

Pompeia af Kazimi

Pompeia af Kazimi

Gemalinde

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 27 år

Højde / 174 cm

Charizard 31.07.2025 21:54
Hun skar en skæv grimasse: "Arhg. Tvivlsomt, men så længe du selv er overbevist om det, min kære" - hvorfor spille helt med, når man kunne spille halvt i mod. 

"Sex. I alle former og fantasier, for du, for jeg, for os."
Jontar af Kazimi

Jontar af Kazimi

Arving

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 182 cm

Beanstalk 01.08.2025 11:50
Hvis ikke Sylvan havde været i rummet, havde Jontars reaktion nok været mere livlig. En prins måtte lære at beherske sig jo. "For du, jeg og os?" Blikket flakkede kort mod Sylvan. Hvis ikke sønnen lignede en rigtig Kazimi, ville tanken have strejfet ham. Mænd og bastarder var nemme. Det var ikke dem, som bar barnet. Men kvinder og deres bastarder. De var sværere at skjule. Måske en eliksir fandtes til dette?

Pompeia af Kazimi

Pompeia af Kazimi

Gemalinde

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 27 år

Højde / 174 cm

Charizard 03.08.2025 22:37
Den kommende fyrstinde rullede sine fyldige læber og rystede lidt på hovedet af sin mand, så krøllerne hoppede let. "Vil du have vores søn ud af rummet før du kan tale åbent og ærligt med mig?" spurgte hun og lod sin fingerryg strejfe mandens kinden.

"Men ja, for os" tilføjet hun stille efterfølgende. 
Jontar af Kazimi

Jontar af Kazimi

Arving

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 182 cm

Beanstalk 04.08.2025 07:52
"Han husker ingenting alligevel ikke," endte Jontar med at sige. Ja, det var måske en snak uden børn tilstede, men et barn på omkring de to ville ikke kunne huske en dialog mellem sine forældre forevigt. Hvis ikke det involverede legetøj eller snacks, så hørte Sylvan alligevel ikke efter. "Så hvad opfordrer du, min kære?" Det var ét af de store spørgsmål, men ikke det største. Dét havde Jontar ikke spurgt om endnu. Der måtte være en grund til, hvorfor netop denne Ares var blevet udvalgt.

1 1

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: CassondraLillith123, Helli , Miwakoizm, Lorgath , Krystal , Lux , Tatti, Echo
Lige nu: 8 | I dag: 15