Som de stoppede løfte det ene bryn sig undrende, han så igen grund til at stoppe her, men som den anden nærmede sig mærkede han hjertet slå lidt hurtigere. Kunne mære Eskilds ånde imod sin øregang, hvilket sendte en rar følelse igennem ham, og han måtte slippe et svagt suk, glemte næsten helt at svarer som hænderne hvilede ved buksekanten. " vil du tage mig? jeg vil så gerne mærke dig igen Eskild" hans ord var næsten tiggende, men efter sygdommen havde han ikke meget hudkontakt med andre, og det var noget hans krop hungrede efter. Selvom han måske ikke ville indrømme det, så ville kroppen altid huske Eskild og deres nærvær, i denne stund ville han blot så gerne mærke den igen, selvom han nok ikke var værdig efter det er var sket imellem dem. Men det var jo fortid. " jeg vil gerne huske hvad jeg mangler" tilføj han, før hans ene hånd lagde sig imod en af Eskilds, lod sine fingre stryge over huden let.
snapefan 16.06.2023 12:30
Jaspar forblev stille som de trillede afsted imod Eskild hjem, lod sig blot betragte omgivelserne, imens han prøvede at skubbe en del af de mange tanker lidt på afstand. Han selv boede nu i forældrenes store hus, men ærligt savnede han sin egen lille bolig, en dag kunne han nok klare sig selv igen, men for nu måtte han blive det gav også hans mor en smule ro. Som de stoppede løfte det ene bryn sig undrende, han så igen grund til at stoppe her, men som den anden nærmede sig mærkede han hjertet slå lidt hurtigere. Kunne mære Eskilds ånde imod sin øregang, hvilket sendte en rar følelse igennem ham, og han måtte slippe et svagt suk, glemte næsten helt at svarer som hænderne hvilede ved buksekanten. " vil du tage mig? jeg vil så gerne mærke dig igen Eskild" hans ord var næsten tiggende, men efter sygdommen havde han ikke meget hudkontakt med andre, og det var noget hans krop hungrede efter. Selvom han måske ikke ville indrømme det, så ville kroppen altid huske Eskild og deres nærvær, i denne stund ville han blot så gerne mærke den igen, selvom han nok ikke var værdig efter det er var sket imellem dem. Men det var jo fortid. " jeg vil gerne huske hvad jeg mangler" tilføj han, før hans ene hånd lagde sig imod en af Eskilds, lod sine fingre stryge over huden let.
Charizard 16.06.2023 12:40
Det mildnende suk der forlød, trak let i Eskilds mundvige. Som det var alt hvad han forventede at høre, men samtidig vidste han også godt at det var uretfærdigt gjort af ham at gøre. Denne moralske side tilfaldt ham nu ellers ganske pænt, men den ville ikke overleve i det lange løbe, det krævede de rette elementer, og Jaspar var ikke det helt rette element, men bare en bærende søjle for at vedligeholde den del af hans eksistens. Et tungt suk blev sukket ud igennem næsen, før han læberne let strejfe huden lige nær øret. Læberne åbnede sig let på spænd og tunge spidsen gled let frem og rørte kildende mod huden. "Du vil bare gerne have sex" rettet han vennen med en mild stemmen, men det var vel forståeligt for hvorfor. Hudsult var så normalt, andre havde blot et højere begær end andre.
Eskild trak hovedet let til sig, trak let op i buksekanten for at spænde op i den andens underliv som en mild straf. "Huske hvad du mangler?" udtrykket forstod han ikke helt, men det kunne mærke hvordan deres hænder lå i harmoni af hinanden.
Så snart han fik et svar på hvad der var blevet ment, skulle han nok få dem videre, men lige nu måtte de være et show for den åbne gade.
snapefan 16.06.2023 13:05
Jaspar kunne ikke holde et støn inde, som han mærkede tungespidsen imod huden, bulen i bukserne allerede en smule voksende eftersom den anden, stadig en stort effekt selvom det næsten var trist... Ordene der lød fik ham til at synke en let klump " ja jeg ønsker sex med dig Eskild" svarede han, stemmen allerede præget af lyst til den anden. Som der blev strammet op i bukserne, måtte han gispe let den voksende bule gjorde det langt fra mere behageligt, han sukkede lidt ved at skulle forklare sig, det var lidt at svømme på dybt vand " at jeg fortryder hvad der fik vores veje til at skilles" indrømmede han næsten en smule ynkeligt, men det var sandt og han vidste den anden ville nyde godt af ynken.
For et øjeblik glemte han næste hvor de var, og at trække vejret hjertet slog hårdt, og håndfladerne blev en smule fugtige, flytte hånden fra den anden. Det var bedre at vente til de kom ind.
Charizard 16.06.2023 13:17
Næseryggen og dens tip strejfede kort mod Jaspars tinding før han fik flyttet hovedet fra den andens. Måske det var et egoboost han ikke havde behov for, men zalans også, Eskild nød når det var sådan. At der kunne hungres efter ham, hvem ville ikke have det godt med sådan et selvtillidsboost? "Som du ønsker, skal du få" svaret han små morende over situationen og fik sin hånd igen for at føre den tilbage på håndtaget. Jorden begyndte at flytte sig under dem og han trak på skuldren over det. "Ah. Du minder den hændelse hvor du valgt en kvinden fra norden over mig" for lige at træde lidt i det hele, men Eskild var ovre det. Han kunne ikke bearbejde Jaspar i det lange løbe, hvori mod Lykke, jah. Hun havde han intet tilovers for. "Sket er sket, jeg har det fint og du havde det fint indtil hun skred".
Hjemmet nærmede sig stille i de lange rækker af hjem.
snapefan 16.06.2023 13:45
Jaspar mærkede hungren efter mere kontakt, han kunne ikke undgå at sukke over den andens berøring, kunne ej lade være med at smile let ved svaret der lød. Det var måske også den bedste måde at få tiden til at gå, de begge kendte hinandens lyster og under akten var snak ikke nødvendigt, kun lyde og åndedræt. Som de fortsatte lytte han, før et frustreret suk lød han havde jo troet Lykke ville blive ved ham, men nej efter hun fandt ud af han var syg og fyret, så var hun væk før de kunne nå at få en snak. Men så igen ham og Eskild ville måske på sigt heller ikke gå? " ja det, hmm men godt du har det fint" det var lidt kluntet ord, men hvad ellers kunne der blive sagt om det?
Han skævede en smule imod husene, glæde sig til at komme væk fra gaden og andres blikke, men nu også til at mærke den anden nær sig igen, det skulle nok blive spænende uden tvivl, og nu havde Eskild flere fordele fordi Jaspar var begrænset en smule....
Charizard 16.06.2023 13:56
De spillede begge på deres violiner, som et solister der maste sig ind det store orkester for at få følelse af at være med, uden at tage del i fællesskabet.Tankerne dvælede ved deres muligheder. De behøvede ikke tog om at være stående, ingen af dem behøvede at være stående. Det var alligevel så fristende at prøve noget nyt an, som et forestykker til hvad man kunne byde Stian. Selvom han havde lovet sig selv at holde sig i skindet, var det blot så forventelige at han ikke kunne lade vær. Hvem ville ikke gå med en ekskæreste for en enkel gang?
Et smørret smil trillede stil op på hans ansigt som han nåede hjemmet og fik gravet nøglen frem fra bukselommen og lænede sig indover Jasper for at åbne den op og skubbede døren op. "Jeg kommer ikke til at byde dig på noget drikke før du har mættet mig op" men årh, hvordan skulle han mættes. Oralt eller analt, selvom han personligt foretrak at få det oralt, kunne man jo godt føje sig for den anden og imødekomme hans behov.
snapefan 16.06.2023 14:28
Jaspar var ikke i tvivl om, at den anden nok skulle finde på noget, på det punkt var Eskild mere eksperimenterende, det kunne han også være selv men det var ikke altid tingene fungerede helt. For nu kunne han kun dvæle ved hvad der skulle til at ske, kroppen glæde sig allerede og ærligt var bulen ved at tage til. De nåde hjemmet, blikket vandre imod Eskild som han lænede sig frem for at låse døren op, mærkede hvordan hjerte tog et par slag ekstra ved tanken om hvad der skulle til at ske. En let latter slap ved ordene der lød " de er en hård mand Eskild" svarede han med en drillen tone. Jaspar sendte et skævt smil, humøret løftet og måske også bare en smule mere frisk end før " så må jeg tjene dem" svarede han lokkende, men med den klassiske Jaspar charme. Lod en hånd let stryge igennem håret, Eskild måtte dog hjælpe ham indenfor og derhen hvor de skulle udforske hinanden igen.
Charizard 23.06.2023 22:18
Dunkene i hjertet gav sig hårdt til kende, eller det var sådan Eskild oplevede det og lod sig gå med på det. Hvorfor ikke udnyt situationen som den var? Sex var så uforpligtende, bare denne ene gang var den virkelig. Et genkald af fortiden for at se hvor meget bedre tingene måske var, eller give den anden et eftersavn han sent ville glemme. Uanset hvad var Eskild sikker, selvsikker.
"Hård mand lige frem, jeg er bare målrettet" hvis blot det var løgn. En grotesk ærlighed som ingen steder hørte hjemme her, men den var nu ganske velkommen for de uvidende, det skulle jo læres på den ene eller anden måde. Men Jaspar blev kørt ind i hjemmet, uden om møblerne, men stoppede ved et tværsnit. Sofaen blev valget, for det var så indbydende for den siddende. Et godt alternativ set i bagspejlet og han satte kørestolen på langs sofaen for at få Jaspar til at bruge sine arme til at slide sig over, men manden var jo på tværs når det endelige kom til stykke, uanset hvad, stod Eskild klar til at hjælpe i denne situation.
snapefan 25.06.2023 13:14
Jaspar smilede en anelse, han ville lyve hvis han sagde at han ikke savnede den andens nærvær, men for nu kunne de nyde hinanden igen. Selv sikker på dette måske for eget vedkommende var en god måde at lukke kapitlet på, dette var måske også en god måde at få mod på, selv at søge folk igen for lige meget hvad var han stadig en flot mand. Han betragtede omgivelserne, som den lille tur igennem boligen kom, før de stoppede ved sofaen kort overvejende før han løftede sig med armene og fik sig bakset hen på sofaen. Som var langt mere behagelig at sidde på, blikket rette sig imod den anden lysten nu endnu stærkere. Jaspar var allerede ved at være hård, pladsen i bukserne trang. Han trak i et frækt smil dog ikke sikker på om ord var nødvendig nu?
En ting var sikkert han afventede hvad Eskild ville gøre, for nu rette han sig en smule for at sidde mere behageligt...
Charizard 02.07.2023 11:47
At indvie Jaspar i hans hjem, gøre de ting der skulle ske for den ene og den andens skyld, og lade som om det aldrig var hændt over for Stian. Næsten en rutine sag, men alligevel ikke. Hjemme havde hidtil været helligt på den måde, men Jaspar var en undtagelse og en undtagelse Stian Hwan måske godt kunne sætte sig i. Eskild fik skubbet stolen væk fra siden og satte sig på hug foran Jasper, lod albuerne lægge sig på hans overlår, mens fingrene trak i snøren ved bukselinningen. "Hvornår havde du sidst sex, Jasper?" det var altid rart at vide hvor meget man skulle forvente at sætte af til det. Var det en sjældenhed, kunne man jo nærmest nøjes med blot at give oral forkælelse for ham, noget som alligevel var så ganske nærværende alligevel.
Men selvfølgelig kunne det ikke blive på samme måde som Corinth Lochtree. Se, det var dog en ærlig skam.
snapefan 02.07.2023 15:59
Jaspar skænkede for nu ikke den anden kollega en tanke, lige nu var det kun Eskild han kunne tænkte på, og alt andet var for en stund ligegyldigt. Han havde bruge for dette, for at mærke han stadig kunne, og at han stadig var tiltalende. Blikket fulgte den anden som han satte sig foran, allerede som buksesnoren løsnede sig måtte et suk slippe.
En let træk på skulderen, efterfulgt af et mere frustrere suk lød " for 2 måneder siden" svarede han ærligt, alt for lang tid i forhold til hvordan det forgik før i tiden. Han trak i et let smil prøvede at skubbe tankerne væk for at være i nuet.
Lod en hånd let søge imod den andens skulder for at give et let klem " så jeg vil gerne mærke dig Eskild" sagde han denne gang en lysten tone, og et mere intenst blik rette imod den anden.
Han ville bare gerne mærke det, så meget så han måske for en stund kunne glemme sin smerte, bare for en stund mere krævede han ikke...
Charizard 03.07.2023 18:43
Et tungt og himlende blik vendt op i mod den anden som sukket lød for at blive rørt ved bukselinningens snøre. "To måneder er jo ingen ting" ikke at Eskild rigtig kunne sige han kendte til den følelse på nyere tid. Det ville være en løgn, han fik hvad han ville have, når han ville have det, på den ene eller anden måde. Det var at bruge eller blive brugt, og han tillod begge dele, så længe det blot resulteret i at komme med en anden mand. Snøren blev løsnet og han skilte de to folder som udgjorde tætheden til hvor buksen blev lukket og lod fingrene glide ind i mellem. "Mærke mig hvordan?" det var ikke helt fair at være så direkte, men han kunne gå med til meget, men oralt var klart nemmest for nu, desuden var der jo altid mulighed for at ses igen senere hvis ikke Eskild og Stian snart kunne få taget deres alvorlige og længe ventet snak om hvad de var.
snapefan 04.07.2023 17:13
Jaspar fnøs en smule til den andens svar " det er længe for mig okay?" svarede han tilbage, derudover havde han brug for at sikre sig han stadig virkede normalt, at han kunne tænde andre og blive tændt. Denne stund var for ham vigtig, selvom det måske heller ikke var sundt, havde han brug for Eskild nu. Et suk forlod ham igen som der blev pillet mere ved bukserne, spørgsmålet der næsten irriterede ham fordi lemmet allerede nu dunkede så fint. Han skævede til ham " jeg vil have dig dybt i mig Eskild, du ved hvad jeg kan lide" det var sandt de kendte hinandens lyster med mindre vagten havde glemt dem? Den ene hånd gled imod den andens skulder for at lade sine fingre stryge imod. Jaspar lod sig nappe sig selv i læben, hjerte begyndte at banke mere som lysten steg i ham, kunne næsten ikke vente med at komme igang, dog ikke sikker på hvad Eskild ville gøre. Lemmet hævede sig en del nu som stoffet ikke pressede sig på, fik ham til at slippe et støn mere...
Charizard 06.07.2023 18:30
Svaret var nærmest bidsk, men det tog han sig ikke synderligt af. Det var jo bare en realitet af at mangle noget nærkontakt. Hvorfor han ikke blot søgte kvinderne og mændene i bybilledet det kunne han jo altid undre sig over. Men måske det i virkeligheden bare handlede om at Jasper lod sig hæmme af hans tilstand og ikke bare udnyttet mulighederne der måtte være. Han behøvede ikke arbejde som den primære i akten mere jo. "Okay" svarede han stille. Eskild lagde hænderne om buksekanten og lænede hovedet en anelse tilbage som han ville se op på Jasper. "Brug hænderne til at løft numsen fra sædet" det var ikke en 'vil du', men en ordre på at gøre som der blev sagt. Så snart der blev gjort som han sagde, ville han træk bukserne ned om røven og det stive lem for at få frit lege.
snapefan 09.07.2023 19:18
Der var meget man skulle vænne sig til, måske han lært at acceptere det hen af vejen, men for nu var han stadig for stædig til at indse det, og at han hæmmede sig selv, ved ikke at bruge kørestolen til hverdag. Jaspar mødte Eskilds blik før han nikkede til ordren, med en smule besvær fik han løftede sig nok til bukser og undertøj kunne komme af. Ligeså snart det var af, sprang lemmet stift frem allerede klar til hvad der skulle ske, et suk slap ham som pladsen ikke længer var trang. Jaspar nappede sig let i læben imens han betragtede Eskild, dette bragte minder frem men det var gode stunder. En dag ville han sikkert finde en partner, gerne en fast når hans sind var et bedre sted end nu. Han ville nærmest stønne ved den mindste berøring.
Charizard 22.09.2023 09:20
Det var ikke lavmålet af ham at gå i disse gader og stræder. Det var et kærkommen minde fra en anden tid, hans mere forsigtige og trofaste side. Jaspar havde sat sine præg på ham, om man ville det eller ej. Tillid til folk var ikke hvad det havde været og han gjorde ikke synderlig meget for at opretholde det altid. Hånden gled ned ad skaftet, fingrenen førte nænsomt en glidende nus henover glansen som han satte sig selv til rette på gulvet i mellem ekskærestens ben. " Men du bør stoppe med at have ondt af dig selv, dine ben er ikke den som gør dig til den mand du er...eller var " kommenteret han stille og trak en anelse på skuldren før han lagde et blidt kys mod glansen, for kort at lade tungen glide over i kælende strejf.
1 2
Chatboks
IC-chat▽
Krystallandet