jack 05.05.2023 22:26
Jack måtte le lidt til hendes overraskelse over hvordan hans ild fungeret det var en meget svære ting at kunne gøre han nikket forstånde på til hende ” det noget som er blive vist i vores familie gennem tiden ” svaret han blidt og rolige han mærkede hvordan kræfterne stille kom igen da han så fadet med maden komme hen til dem det så godt ud men han bliv lige så overaskede over at hun også hadet en enve ved brug at natura kræfter han kikket lidt med hævet øjen og så ned på røderen som svang sig i gennem lokalet han håbet bare på hun ikke slog nogle ud men det gjorder hun vist heller ikke ”wow sejt ” svaret han blidt
jack kikket lidt på blue igen da han næsten kunne se hendes øjne hvad hun tænkte ” jeg har ikke brug for en lur jeg skal bare genoplade og så videre igen så kan vi kikke på flere butikker ” svaret han blidt med mad i munden han tog også en tår af sin øl og man kunne mærke hans mave knoret vildt meget han sukket selv og tog igen en tår i hans mund og sukket nynde forde han var ved at blive met af det hele stille lændte han sig stille tilbage og studeret mens blue spiste videre han kunne stadige ikke fatte der kun var gået to dage siden og det føltes som om de kendte hinanden lige fra start
jack kikket så rundt for at se hvor mange der var i nærheden der var nogle par stykker men det var ikke mange der var tale om folk passet sig selv i dag her inde kunne han se der var nogle få folk som kikket lidt over dem jack lod poten glide hen over hendes heste lår og hen over hendes talige han var lidt lige glad han var bare gald for hun var hos ham lige nu og kunne nyde de her stunder han kunne klare næsten alt syntes han selv sin far
” ja det kan vi godt jeg kommer her tit og de laver god mad … det længe siden jeg har været her med min famille vi kommer ikke så meget ud mere ” svaret han blidt og bliv ved med hans kælen om henden jack vidste godt det måtte tire hende ldit på den gode måde men han hade svært ved at lade som ingen ting lige pt han øjne kikket ned mod boret lidt og rundt han mærkede varmen stige i sig igen og holdt vejerte længe ” jeg elsker dig blue ” svaret han blidt og kysset hendes pande for så at gå ned mod hendes mund blidt han slap den dog lidt han ville også godt se på flere butikker og så komme hjem og sove i sin enge seng sammen med hende
RødeAfro 05.05.2023 22:54
Blueberry var lidt henrykt over at Jack faktisk var overrasket over hendes evne, især at hun kunne kontrollere evnen så godt, fordi det var noget hun virkelig havde trænet hårdt og i mange år for at kunne bruge sin evne uden de hårde tilbageslag man kunne få ved brug af evner, som Jacks røg der kom ud af munden og alt for varme krop. Men hun tænkte også at det med at kontrollere ild om sig selv, var nok en helt anden kategori end at kontrollere en slyngplante der groede fra jord og ikke hende selv.Hun blev lidt overrasket da Jack så sagde at han ikke havde brug for en lur, men bare lidt genopladning, som fik hende til at grine lidt og syntes det var en sjov sammenligning.
"Okay okay så skat" sagde hun og så varmt på Jack, især fordi han nævnte at efter hans genopladning kunne de kigge på flere butikker, som hun nu glæde sig voldsomt meget til. Hun begyndte at fylde sin mund med maden og syntes det hele smagte fantastisk og med en god kop øl til at slukke tørsten så var der intet der manglede. Blueberry sad og nød maden da Jacks hånd pludselig lå på hendes lår og op af hendes talje som fik Blueberry til at se undrende på ham med hovedet lidt på skrå, indtil hun kunne se at han så rundt og holde lidt vejret, som først fik hende til at tro at han måske havde det værre end han udstrålede lige nu.. indtil hans 4 ord der kom og satte Blueberrys hjerte helt op i halsen på hende selv, før hun så blev kysset først på panden og dernæst på munden. Det var absolut tydeligt at selvom hun havde en meget lækker karamel brun hud så kom der en dyb rød farve frem på hele hendes ansigt og ørene strittede ud til siden. HVAD SAGDE HAN LIGE!?!? tænkte hun næsten i panik! De havde gjort været i seng sammen og var begyndt at kalde hinanden for skat... og de kendte vel til hinandens evner nu.. men de ord var absolut næste niveau! Hun var lidt glad for at Jack kyssede hende, for det gav hende tid til at tænke over det, imens hun kyssede ham dybt tilbage, lagde hænderne blidt på hans kinder, før hun brød kysset, stadigvæk med totalt rødt ansigt.
"Jack din bisse.. sådan lige ud af ingenting.. Jeg elsker også dig Jack Demon" sagde hun til ham og kyssede ham så igen på munden og holde det i lidt tid før hun slap kysset igen og smilede stort til ham med både mund og øjne. Hun slap også hans kinder og i stedet begyndte at vifte sig selv med hænderne.
"Det blev pludseligt meget varmt her syntes jeg" sagde hun hvilket var ganske mærkeligt når hun ikke havde så meget på kroppen alligevel, ikke i forhold til Jack i hvert fald. Hun skyndte sig at proppe noget mad i munden og en god stor slurk øl igen, og var tydeligt forfjamsket, Jack havde virkelig slået benene væk under hende, og hun havde endda 4 af dem! Et par parrer gav hende et par tommelfingre op ad, da hun så lidt rundt for at se om de havde fået gjort det smu, men det var absolut ikke tilfældet, selv kro fatteren gav dem tommelfinger op ad.
Blueberry skyndte sig nu at få spist op, men sad lidt bagefter og nød øllen, den var dejlig kold for ganen, og hun endte også med at få et lille overskæg af skummet fra øllen.
jack 05.05.2023 23:16
Jack kunne ikke andet ind at lade vær med at grine over hun næsten gik i panik og gengælde kysset først trode jack han ville skramme hende væk for det gjorder de fleste af de kvinder han hadet værtet sammen med kun 3 hadet valgt at blive sammen med nu var det så nummer 4 og forhåblige også den sidste. Jack lod sig synke længer ind mod hende og lod hånden skubbe kroppen længe ind til sig dog måtte han stoppe kysset da hun også gjorder det og at hun kaldte ham for en bisse sagde han bare ”WUF” til med et stille grin på læben han tog sig selv på hjerte da hun sagde hun også elskede ham så det var ikke kun fordi han var god nok i sengen
jack grinte lidt og kunne se hun begyndte at spise hurtige og hurtige han skulle til at sige hun skulle slappe af men hun var hurtige færdige jack lændte sig tilbage i stolen og kikket rundt da han så forskellige tommelfinger op tog han selv en meget stor tår kro fatter kikket også på jack og så kom han stille hen med en betalingen til ham ” her jack er betalingen for i dag.. jeg må sige jeg er glad for du har fundet dig en dame som kan holde fast i dig og om vendt blueberry ” svaret han og bukket lidt da jack gav kro fatter penge for maden jack rejste sig stille op og gav kro fatter et kram han hadet altid været der for jack selv i det svære tider
” tak skal du have gammel ven og du skal altid vide du kan skrive til mig om hjælp ” svaret han og så hen på blue som krofatter vendte sig mod hende også han tog sig lidt til maven og hev ud i de seler han nu en gang hadet ” jaaa jeg har kendt Jack siden han var ganske ung ham og hans far pelget at komme her når de skulle forhandle om ting til deres by ” svaret han stolt og kikket på jack igen som bare stod og trippet lidt med foden og grinte til det han sagde
” tak min ven jeg tror mig og blue bliver nød til at gå vis vi skal videre til de andre butikker også ” svaret jack med et varmt smil på læben han bukket dybt for kro fatter og tog stille blueberry i hånden han håbet på hun kunne følge med for de hadet masser af se til han gik dog tilbage da han husket han hadet glemt sin pose med tøj og rendte ind efter dem og kom ud så sagde han så stille ” jeg hadet nær glemt det jeg hadet købt ” svarte han og man kunne se han hadet lige så varmt som hende han så på hende lidt vis man kunne se en ulv der rømdet så ville det være jack lige nu
RødeAfro 05.05.2023 23:48
Blueberry kunne ikke undgå at se Jack som en lille ulve unge da han sagde 'Wuf' og kunne godt forestille sig Jack som lille, med store øre og store øjne og det mest nuttede ansigt. Hun håbede på at hvis de nogensinde fik chancen for at kunne lave børn, at de kom til at ligne Jack aller mest. Hun blev lidt overrasket over kro fatteren kom forbi for at betale Jack?? Hun tænkte at siden kro fatteren ikke havde spurgt efter deres penge at det Jack havde gjort for ham, havde også dækket for deres måltid og øl, til Jack faktisk gav kro fatteren penge for maden. Hun lagde hovedet lidt på skrå for hele transanktionen, men tænkte det måtte være mellem dem og deres måde at være sikker på at alt var retfærdigt. Imens Jack snakkede med kro fatteren, bundede Blueberry sin øl, indtil krofatteren vendte sig mod hende og forklarede hans og Jacks forhold. Hun smilede stort og rejste sig for at smutte om bag Jack og ligge sine arme om ham.
"Og nu er han en stor voksen mand, med en ung dame ved sin side" sagde hun drillende til Jack og blinkede til krofatteren. Hun nikkede dog til det Jack sagde at de skulle til at videre, for de havde en hel dag sammen, og Blueberry havde en masse toppe og trøjer hun ville vise Jack, og få hans mening om. Hun vidste godt hvad hun kunne lide, men hun ville også have noget som Jack også kunne se hende i, og stadigvæk eventuelt vise hende frem til hans far og mor. Hun fulgte glad med Jack da de var på vej ud, indtil han pludselig løb ind igen, og så kom ud med tøjet. Blueberry sukkede lettet op og tog posen fra Jack og lagde den i sin sidetaske.
"Så! så bliver de ikke glemt igen" sagde hun og havde en lidt drillende tone til Jack, men kviterede med at give ham et ordenligt kys på hans pelsede kind.
"Nårh, kom med min elskede" sagde hun og blinkede til Jack, før hun trak ham med og drejede ind i den første tøjbutik hun så som var til damer. Her var der mange toppe, og Blueberry havde julelys i øjnene. Hun susede rundt og snuppede en masse ned fra bøjlerne, før hun susede tilbage til Jack, tog hans hånd, og trak ham med over til prøverummene. Hun stillede ham dog udenfor, hun ville ikke sparkes ud før hun havde i det mindste prøvet alt tøjet.
"Så vent lige på mig skat" sagde hun og bakkede ind i det største prøverum der var, og trak gardinet for. Hun prøvede alt, lige fra croptops der var lidt udfordrende, til længere croptops der kun lige viste en navle på hende også ellers var alt dækket, til bikini toppe som kunne være alt lige fra små sorte bikinier til søde bølgede bikini toppe med frønser på og små butterflys på. Og hver gang hun havde fået en ny på, trak hun gardinet til side for at vise Jack dem, selv dem som var ganske udfordrende. Hun havde intet imod han så hende sådan, og hun var meget bevist om at der ikke var andre mænd i butikken alligevel ud over ham. I den butik endte hun med at vælge en længere croptop som kun lige viste navlen og som var i en flot grøn farve og lange ermer, og en bikinitop som lagde godt om brysterne og som var i et stribet mønster. Hun så lidt på Jack og tænkte lidt.
"Er der en af dem jeg ikke har valgt som du kan lide?" spurgte hun ham undrende, og afhængig af om han kunne lide en af dem, ville hun trække ham med ind i omklædningsrummet kort, mens ingen så det og skifte foran ham og være lidt sexet for ham, og hvis han ikke sagde nogen af dem ville hun blot lade dem blive tilbage i butikken og købe de to hun selv havde valgt.
jack 06.05.2023 00:09
Han så lidt efter tænk som ud da de gik ind i butkken det var kun med hans mor han var kommet her ind han huskede alt for godt de mange mange timer man brugte her inde fordi der var så meget de skulle prøve nu var det altså hans tur han var nær gået med ind første gang men da blue bad ham om at blive hænge satte han sig på en stol og kikket rundt der var ikke nogle mennsker kun dem lige her han smilte skævt til hende som hun kom ud hun så godt ud i dem alle s ammen men måtte åbne munden da hun kom ud med de grønne de passet til hans jakke sæt og de ldit små bekiner der ikke dækket meget af hendes bryst kunne han ikke lade vær med at smile af han forstod poiten i dem han ” jeg syntes de alle s ammen ser gode ud til dig skat men elsker de grønne de passer godt til dine øjne ” sagde han blidt og strøg hende over hendes røv blidt og lage sit hovde der på hendes heste ryg blidt han studeret hende og satte sig for an hende mens han så hun tog dem af og på han syntes han var en heldige mand lige nu for det her hadet han ikke prøvet før på nogle måder og det ville han heller ikke stoppe med han sukket blidt og kysset hendes mave nogle par gange når hun skifte dem han så op og førte poten hen over hendes heste mave blidt mens hun skifte tøj kvinden som eget butikken sagde vist ikke noget til det for der var vist ikke ander i nærheden ” du ser også smuk ud i dem min engen ” svaret han sexet og lod halen glide op af hendes heste lår som sidste gang
vis han mor og far kunne se ham lige nu så var det nok ikke det første de hadet tænk det var en halvhest halv kvinde han hadet valgt men jack kunne også se det gode i det hun ville stå godt i flokken fordi hun netop var kenutaver og kunne tale for deres venge vis de fik brug for at at forhandle med andre vis det bliv en mulheded han sukket lidt og lage hovdet ind mod hendes nøgne mennske krop og så op mod hende blidt den varmet hendes mave sikkert op han slikket så toppen af hendes bryst stille med et stille fræk smil
RødeAfro 06.05.2023 00:38
Blueberry smilede stort til hans foreslag med den grønne croptop, og ombestemte sig lidt, og trak så Jack med ind i omklædningsrummet mens sælgeren så væk, og trak gardinet for. Hun havde lige nu en ret kort croptop på, som hun langsomt og sexet trak over hovedet, og lod håret hænge lidt til siden, imens hun bed sig i læben, og lod sin ene hånd glide hen over hendes faste bryst, og Jack kunne bide spids på at han var den eneste i hele verden som nogensinde havde denne ene chance for at se Blueberry være SÅ sexet for ham. Hun grinede nydende da Jack kom tæt på hende og kælede for hendes mave, og slikkede toppen af hendes bryster, før hun så trak den grønne længere croptop ned over sin slanke krop og så på Jack med et frækt blik. "Længere end jeg er vant til, men jeg tror jeg beholder den på for nu også håber jeg du kan tage den af mig senere" sagde hun og blinkede til Jack, før hun trak gardinet væk og med et stort og bredt smil skyndte sig op til kassen, og købte den grønne croptop hun havde på, bikini overdelen, og en mindre croptop der kun gik til lige under brysterne.
"Nårh så fandt du endeligt noget som ikke bare var basale skjorter Mis Cherry" sagde sælgeren som var en ung kattekvinde som smilede stort til Blueberry.
"Nej, forandringer fryder gør de ikke" svarede Blueberry og trak Jack over til sig og holde ham tæt ind til sig, imens hun blinkede til sælgeren.
"Uff en heldig ulv, havde det ikke været fordi det er umenneskeligt sjældent at der bliver lavet fuldt kentaur sæt, så havde vi tigget hende om at være vores model" sagde sælgeren og blinkede til Jack. Blueberry blev ganske rød om kinderne og hurtigt tog tøjet ned i sin anden taske, og så på Jack.
"Kun 2 mere, så lover jeg dig, vi kan lave noget mere afslappet" sagde hun med et stort smil og luntede mod udgangen før hun vinkede farvel til sælgeren og gik ud på gågaden for at finde den næste tøjbutik, som var et sted der solgte næsten ALT i læder, uanset om det var tøj eller redskaber, et sted som Jack måske kunne finde bare en smule mere interresandt.
jack 06.05.2023 11:37
Jack måtte le lidt da hun så hun prøvet at tænde ham lidt på den måde men førte blot sine læber over hendes bryst og kærtaget dem med hans tunge blidt men de måtte stoppe lidt da han mærkede de var nød til at gå da en de så skyndte sig hen til kassen stod han og vente lidt mens de to snakket snammen men han kunne ikke undgå at komme ind i samtalen da blue hiv ham ind til til sig han gav hende et vådt kys på kinden og kikket lidt over på katten som snakket til ham han tog sig til hagen ” tja hun er smuk syntes da hun skulle tage chancen vis hun fik lov til det ” svaret han lidt og kikket lidt mod kvinden bag kassen han grinte lidt og gik med blue videre de skulle ombart til en læder smed
han vidste dog ikke hvad hun skulle her inde for måske have en læder rustningen eller noget han kikket lidt omkring han brugte ikke så meget rustinger til det til det men kunne være blue hadet brug for det han kikket lidt rundt og så bag efter blue med et stille smil på læben ” hvad skal vi her enlige ” svaret han stille og rolige stod og lændte sig op han hadet ikke gætte sig til at hun var en shoppe hoppe tybe han trak dog lidt på skulderen og måtte indrømme der var lidt sjove ting her inde jack hadet gået og tænk lidt over det hun hadet sagt hvad de skulle lave når de kom hjem og det glæde han sig altid til
jack tænke der også var nogle dyr savnet dem der hjemme de skulle nok snart have noget mad og vand inden solen gik ned men han hygget sig nu meget godt jack gik forsat med blue videre ind i butikken og stoppet først op da hun gjorder det ” fundet noget indersandt?” spurte han hende om og lod hånden glide over hende bag fra lidt men kom stille gånde hen over hende og kysset hnede på ryggen blidt
RødeAfro 06.05.2023 17:48
Blueberry havde godt hørt Jacks kommentar om at hun skulle tage chancen hvis hun fik lov, hvilket havde fået hendes hjerte til at hamre hurtigt, syntes han virkelig at hun var SÅ smuk!? Eller var det bare en sød kommentar i situationen?? Hun kunne ikke helt bestemme sig hvad hun bedst kunne lide, men generelt var hun meget MEGET glad for at få kommentaren fra Jack af. Blueberry så lidt undrende på Jack da han spurgte om hvad de skulle her, og smilede så til ham med et meget MEGET bredt smil. Han skulle bare vide hvad de solgte her, tænkte hun mens hun grinede for sig selv i sit hoved. Hun kom hen til nogle hyller med forskellige lædertoppe som hun havde gået og set på afstand før hun havde fået scoret Jack.. eller han havde scoret hende nok mere. Hun studerede lidt størrelserne med øjnene, før hun greb en af dem og en anden som var lidt anderledes og en tredje der var helt uden stropper.
"Det her er grunden til at vi er her" sagde hun med et selvsikkert smil til Jack og holde en af toppene op af hendes barm, før hun bakkede ind i prøverummet som hun hurtigt trak for og skiftede hurtigt først til den første top, som var fuld læderfront som alligevel var formet så hendes bryst kunne være der, med stropper på ryggen der kunne spændes så den kunne sidde perfekt. Hun så sig kort i spejlet og rettede den lidt til før hun trak forklædet fra og viste Jack toppen.
"De føles virkelig godt mod huden, sjovt nok" sagde hun med et smil og drejede lidt overkroppen lidt for at vise ham at den dækkede næsten hele brystet med undtagelse af meget lidt side bryst, men ellers meget dækket til, bortset fra maven som ikke var dækket overhovedet.
"Den er ikke så afslørende den her" sagde hun og lod hænderne mærke om hendes barm, før hun vendte helt rundt så han kunne se hvordan den var stroppet på ryggen.
"Nårh næste!" sagde hun med et stort smil, og forsvandt ind i prøverummet og skiftede om til den anden lædertop. Den næste var lukket om hendes overkrop, lige under brysterne med en tyk strop, og gik så op over brysterne med et ikke så bredt stykke læder, som dog alligevel dækkede alt i midden, men efterlod meget side bryst, og blev så lukket om halsen i en tynd strop. Hun så sig igen i spejlet, før hun kom ud af prøverummet igen og viste Jack hvad hun havde taget op, og bevægede overkroppen lidt, så han kunne se det hele.
jack 06.05.2023 18:09
Jack moret sig lidt men han kikket rundt da hun var inde i prøvet rummet han studeret hende blidt og åbnet munden men hun hadet da lige købt noget eller var det bare noget andet han tog sig til mens hun gik ind og prøvet toppe han kikket dog lidt da han kunne se hun hadet glemt at lukke lidt til han lod som om han kikket lidt på noget ruisgten værk men han holdte lige så meget øje med bule han sukket lidt efter hende hun var sød kvinden som han kunne mærke hadet været i gennem en hel del han tænke lidt over hvordan hendes far og mor ville tænke om ham han kikket da hun kom ud igen og tog sig til hagen lidt for for tænke lidt over det ” den ser sku godt ud skat men du ser nu også godt ud uden noget på ” sagde han stille med en grin og lage hoved på skrå da hun så prøvet den sidste han kunne godt forstå hvorfor hun hadet haft øjne for dem for de sad godt på hende
han vendte sig dog lidt igen da hun så ud til at ha valgt han kikket lidt over for der var en som solgte børne ting han tænke lidt og sukker lidt mens blikket kikket lidt ned han ville være en god far for sine børn men det hadet ikke været et nem start for dem og da hans xs hadet valgt at bruge ælde elkiser kunn han ikke lade vær med at tænke lidt over det var han skyld at de hadet foget taget deres barndom fra dem han sukkket lidt og vente så stille mod blue igen med et varmt smil han tænke ikke overtinge mere det gad han ikke han hadet fundet lykken lige nu og den ville han holde fast i der var ikke nogle som skulle tage den fra ham
han gik stille hen prikket hende bag fra mens han grinte lidt ” du ser skøn ud i det alt sammen skat ” svartet han med et grin og lod hånden glide over hendes han var sikker på det nok skulle gå alt sammen han sukket lidt og lod sin hale svinge lidt og det var jo regtit nok hun så jo godt ud i det hele han kunne dog ikke lade vær med at tænke over hvad for m for butik de skulle i næste gang
RødeAfro 06.05.2023 18:41
Blueberry smilede stort da Jack komplementerede hende og syntes selv også at nummer to så godt ud, og det sad også godt nok, men er var en sidste en hun skulle prøve. Hun så kort rundt og bed sig lidt i læben, før hun lukkede kun halvt for, og skiftede til den sidste, som var helt uden stropper over skuldrene, som i bund og grund bare var et langt stykke læder der gik rundt om hendes krop, og blev samlet foran med to snore der holde toppen og bunden fast, men dækkede langt fra hele brysterne, da den kun var omkring de 10 cm brede. Hun så sig lidt i spejlet, før hun langsomt og lidt sensuelt kom ud til Jack og gjorde sig til foran ham. Grunden til hun ville her ind, var fordi hun gerne ville finde noget som var sexet og som kunne få Jack op og kører uden at hun var helt nøgen, for det var også godt at tirre ham en del. "Den her er super god, og holder de her to godt ind til kroppen" sagde hun og lod sine hænder ligge sig om undersiden af hendes bryster og fik brysterne til at hoppe svagt foran øjnene på Jack og bed sig lidt frækt i underlæben foran ham. Hun kunne ikke sige fra at det var super sjovt at drille Jack på den måde og tirre ham sådan, især nu hvor de var så nye med hinanden. Og hun ville også gerne samtidig finde ud af hvad Jack godt kunne lide og hvad han ikke kunne lide. Det havde hun i hvert fald altid syntes var vigtigt hvis hun NOGEN sinde kom i et forhold med NOGEN som helst, for på den måde kunne man heller med uheld komme til at såre eller gøre den anden utryk, når man kom længere ind i forholdet. Hun smilede stort til Jack, og som folk kom ind, forsvandt Blueberry bag forhænget og trak helt for denne gang. Hun fik skiftet tilbage til den lange croptop hun havde haft på før. Hun besluttede sig for at det bare skulle være den sidste uden skulder stropperne, og samtidig tog hun også et halsbånd som hun roligt lagde om sin hals, spændte det og så på Jack med et spørgende blik. Den havde en stor ring foran så Jack nemt kunne tage fat i den med 2 fingre og trække hende rundt på den måde, og det var samtidigt egenligt ret behageligt inden i. Hun vidste ikke helt om Jack ville finde det frækt, han var trods alt ulv, som var en side race til hunden som for det meste havde halsbånd på, så hun vidste ikke helt hvordan han selv havde det med halsbånd sådan generelt.
"Kan jeg bære sådan et her?" spurgte hun med en blød og lokkende stemme, imens hun lod en finger glide let rundt på den ring der var foran på halsbåndet, før hun lod den ene finger gribe lidt fat i ringen og trække kort i den, så han kunne se hun var spændt fast i den. Det var halsbåndet hun havde valgt butikken for, fordi hun fandt det lidt sexet med et halsbånd på, og kunne hun vælge, havde hun måske også fået noget til munden, som en normal hest kunne have haft.. Hun begyndte lidt at blive lidt nærvøs for at om hun havde nogle mærkelige kinks der var begyndt at blomstre med sin kærlighed til Jack. Hun ville jo heller ikke blive alt for mærkelig så han til sidst stak af. Hun tog roligt halsbåndet af så lidt på det, det var heller ikke synderlig dyrt, og det gjorde absolut det den skulle. Blueberry var glad for hun havde en lang slank hals, så at bære halsbånd så nemt ud for hende og meget tæt på at se helt naturligt ud.
Blueberry så lidt rundt, og lagde mærke til der også var piske rundt omkring, mere nærmere hestepiske, som hun rynkede lidt på næsen over, da hun mente at det måske var lige lovligt langt at gå, bare for lidt ekstra krydderi.
"Er der noget du tænker du vil prøve skat?" spurgte hun så Jack undrende og for at give ham en chance for også at se og prøve nogle ting, og så hun kunne studere ham lidt mens han stod ved alt det læder, om det så var det ene eller det anede der var der. Hun ville bare gerne lærer hendes Jack bedre at kende. Men hun kunne også se han tænkte over noget, som han sikkert ikke havde snakket om endnu, og smilede roligt til ham. Hun gik helt tæt på Jack og kyssede ham på siden af halsen kærligt, mens hun lagde sine arme om ham.
"Hvis det nogensinde bliver muligt.. vil jeg rigtig gerne give dig føl eller hvalpe" hviskede hun blidt i hans øre, før hun nappede i hans ørespids drillende og lod den lange tunge kærtegne kanten af øret, på modsatte side af hvad folk kunne se.
"Det er virkelig tydeligt at du har sparket benene væk under mig.. og der er 4 af dem" hviskede hun og blinkede drillende til Jack før hun kyssede ham dybt på læberne.
jack 06.05.2023 19:24
Jack kikket længe på blue men han kunne mærke trætheden stille komme over sig. De hadet jo været tidlige oppe altså han hadet jo han vendte sig sig blidt da hun kom ud og lage armen omkring hende han kysset henden tilbage og lage hånden om hinden det var ikke hende han tænke sådan om og det skulle hun også vide at hun snakket om hvalpe eller bare børn fik hans smil over hans læber lidt han lage hovedet ind mod hendes og så ned mod hendes tøj blidt ” jeg kom bare til at tænke på de børn vis jeg hadet vist noget så hadet deres mor måske ikke brugt en ælde Elkisere på dem og taget den største del af deres barndom fra dem jeg er bange... for om jeg bliver som min enge far ” sagde han og lukket øjne blidt i og lage hovdet ind mod hendes hals og små kysset den blidt mens han mærkede varmen for hende for det var sandt vis der var noget han var bange for var det at blive som hans far
jack grinte lidt da hun sagde hun hadet slået bene væk under hende og hun hadet 4 af dem sagde han med et stille smil ” jeg er bare glad for du er glad min engen jeg har rejst langt i mange år så måske bare på tid at slappe lidt af nu ” svaret han og stod og tippe lidt frem og tilbage med hende så godt han nu kunne det var sjovt det hade than ikke gjort i lang tid det her og da hun viste ham hals båndet trak han lidt på næsen det var måske lidt for meget for det betød underkastelse for en ulv men han trak lidt på skulderen ” måske vis der ikke var ring i min engen at have sådan en på begynder underkastelse noget som en som mig ikke helt bryder sig om ” svaret han skævt han håbet hun forstod ham det var det samme som vise teng på en slave noget som han jo slet ikke stod for over hovet
jack lod blikket i hendes øjne og kikket rundt da hun spurte ham han hadet lyst til at prøve noget af det han rystede blidt på hovedet ” nej det ikke helt mig i rustningen vi bruger det kun når vi skal i kirg eller sådan noget ellers arldige ” svaret han blidt og kysset hende så lidt på kinden han ville godt give for den og fandt nogle krystaller frem til hende han lage dem stille på i hendes hånd og smilte svagt ” her jeg ville godt give dig dem som gave ” svaret han stolt og og gik stille og rolige hen til døren jack elskede blue og det skulle hun også vide men hun skulle også vide hvad der gik ham på en gang i mellem for vis der var noget han ville så var det at søger for sin familie hadet det godt
jack gik stille hen til kassen og kikket lidt mod blu han stoppet dog op da han så et bælte han tog det og prøvet det det var fint og en ny taksen som hang godt om ham den irterte ham ikke på nogle måder jack gik igen hen til kassen og betate stille og rolige mens han smilte svagt til blue det betød meget for ham at hun sagde han ville have hans børn men det vr hurtige for hurtige for ham det var ikke fordi det skramte ham på nogle måde og det skulle hun også vide men de skulle også være kalr på den og det var de overhovet ikke efter to dage sammen han lod blikket glide op og ned af blue igen med et varmt og kærlige smil på læben det hadet været nogle fantastiske dage og det skulle hun også vide det hadet været dog kunne han kunne dog ikke lade vær med at grine lidt da han så nogle børn komme løbene i gennem butkken og lege lidt han så hen på person som eget den ” jeg ventere uden for min enge du kommer bare når du har kikket færdige ” svaret han han satte sig der efter på den næste bænk og slappet helt af han lukket øjne stille i og faldt næsten i søvn det hadet været en lang dag for dem alle sammen og kroppen var stadige træt oven på turen i nat
RødeAfro 06.05.2023 19:54
Blueberry så undrende på Jack da han lød til at have forstået hendes bekymret blik, og forklarede sig, og gav hende nogle ret overraskende informationer. Hun var selvfølgelig lidt ked af på hans vejende at han havde et stramt forhold til sin far, men hun kunne også mærke hvordan hendes blod kogte lidt i forhold til hans ex, og børn der fik en eliksir til at blive ældre. Hvorfor gøre sådan noget!? Det var jo baby stadiet som var det magiske tidspunkt i hele barnets tid. Men hun valgte at ikke sige noget endnu, for hun følte ikke hun havde de rigtige ord der kunne forklare og fortælle hvor ondt hun havde det i hans sted, over for det han havde gennemgået. Blueberry grinede af Jacks kommentar med at det var på tide han slappede af.
"Det kommer du også til.. nogle få gange" sagde hun drillende til Jack, og blev lidt overrasket over hans kommentar omkring halsbånd. Hun havde ikke helt set det som underkastelse, men nu hvor han sagde det på den måde, så kunne hun godt se hvorfor han måske ville have det dårligt med det. Og jo hun havde da selv haft et slavehalsbånd på før, men hun havde aldrig følt det som noget der holde hende fast, men mere bare en ting som viste at man havde en ejer.. og med Jack ændrede det lidt hendes syn på det med ejerskab. Før havde hun spyttet efter halsbånd og den slags der holde folk fast men nu.. havde hun en helt anden følelse omkring det hele. Selv.. det med... at blive bundet.. som et dyr i fangeskab... i Jacks frække fangeskab... Hun vidste godt at det sikkert var det sidste Jack havde lyst til, men Blueberry kunne ikke sige fra at tanken tændte hende en god del.
Blueberry nikkede roligt til Jack og kunne godt se han var træt, og som han vendte rundt, gav hun ham et let klap på røven, før hun så på halsbåndene igen og riddepiskene samt mundstykker til hestene.
"Det er måske for meget alligevel.. vi har kun været sammen en dag sådan set.." mumlede hun lidt for sig selv og viftede let med sin hale mens hun stirrede på tingene, men tog så halsbåndet af sig og skulle til at hænge det på plads igen... men hvis det nu bare var Blueberry som fik halsbånd på? Så kunne hun underkaste sig Jack?.. Hånden gik frem og tilbage fra brystet til hvor de andre halsbånd var, og tilbage til brystet igen.. Hun sukkede stort, og vente sig så om og travede roligt over til kassen og lagde både toppen og halsbåndet og et par læderhåndjern på disken... Hun var lidt glad for Jack ikke var der inde mere, for så kunne han blive overrasket når tiden var rigtig. Hun betalte med det hun havde fået fra Jack, før hun tog det ned i sin tasker, og gik så ud til Jack der åbenbart var ved at falde i søvn på bænken.. men hun vidste også at han havde lavet en masse, og derfor sikkert var super træt. Hun så lidt tænkende på Jack, men gik så hen foran ham og bakkede bagud før hun lagde sig roligt ned på sine ben, og så tilbage på Jack med et stort og varmt smil.
"Vi kan ikke have du falder i søvn her min skat, sæt dig op så kan jeg være vores ben" sagde hun med et stort og varmt smil. Hun vidste at det med at ride en kentaur var noget som ALDRIG skete med mindre de direkte var gifte eller at kentauren var en meget tæmmet slave... Det her var en engangs mulighed for Jack at opleve en sjældenhed af en fri kentaur dame.
jack 06.05.2023 20:15
Da blue kom ud var han faldte helt i søvn han var blive godt træt han åbnet dog øjne hurtige op og kikket på blue og strøg hendes kind blidt ” tak kræfterne er ved at svinde op tror jeg det har også været en lidt lang dag efter hånden for os ” sagde han stille og rolige han lod sig dog ikke sige det tog gange at han måtte ridde på en kenutavers ryg var noget han sjælden fik lovtil han lage sig godt ind til blue og føltes sig af slappet noget han ikke gjort i lang tid efter hånden han kysset hende blidt bag fra og lod kroppen falde stille og rolige tilbage han kikket lidt rundt folk snakket dog var solen også ved at gå ned og man kunne se aften solen for dem jack slappet bare af på hendes ryg blidt og nusset hendes mave med sine pote og bed hende stille i øret også mens de gik han hadet bare brug for at få slappet af men de hadet også noget meget i dag noget som han hversatte jack smilte blidt og sagde med rolige stemme ” du ville blive en god mor ” svaret han blidt og fadlt så stille i søvn på hindes krop der var ikke så meget andet mens han lukket sine øjne hørte han folk snakke om dem og hvordan hendes hjerte hammeret af sted mod hende
jack så sig selv stå midt på en græs eller var det bare en drøm det var skønt det var dejlige afslappet og nød at gøre et godt stykke bonde arbejde han hakket i jorden og så ned mod blues gård som stod i døren han vidste ikke om det var en drøm men det føltes Hvirklige for ham sådan en drøm hadet han ikke drømt i lag tid han vånget igen med et set da han mærkede han var ved at glide af ” how!" sagde han lidt forstærket og rejste sig op for at se sig omkring han vidste ikke hvor han husket kun han var kralvet op på blues ryg og så var alt blive sort stille og rolige sådan husket han det i hver fald han sukket lidt igen og tog sig til hoved da han opdaget han stadige red på blus ryg han tænke lidt over hvor længe han hadet sovet ” hvor længe har jeg været væk ?” svaret han blidt og mærkede varmen igen i hans krop
RødeAfro 06.05.2023 20:43
Blueberry smilede stort da hun mærkede Jacks bagdel sætte sig op på hendes heste del og holde fast på hende, imens hun rejste sig roligt op og begyndte at gå afsted med Jack. Hun syntes nu det var super sødt at Jack var så træt at han var lige ved at falde i søvn igen siddende på hende. Hun måtte holde et suk inde da han pludseligt bed hende i øret blidt og skulle til at sige noget, inden i hun hørte en tung vejrtrækning bag fra. Hun smilte stort og varmt og sørgede for at holde fast i hans hænder og holde ham tæt til sin ryg, så han ikke kunne falde af ved et uheld. Hun travede stille afsted med sin mand på ryggen og var helt stille for ikke at vække ham. Han var nu ikke så tung igen, syntes Blueberry, men det var vist også kun fordi hun var så godt trænet med hendes hestekrop, havde hun været fuldt ud menneske, havde hun nok kun lige kunnet komme til kroen også havde de overnattet der. Men Blueberry var stærk, og derfor tog hun det på sig selv at sørge for de kom ordenligt hjem. Folk havde givet dem undrende blikke, men som de kom ud af byen og ud på landevejen, tyndede befolkningen også ud, og med det så blev blikkene også færre. Hun havde gået i næsten 2 timer da hun mærkede et ryk fra Jack, og ved et uheld slap kort hans arme, og skulle lige til at tabe Jack, men var hurtig til at gribe fat i ham igen og holde ham oppe i hans meget søvninge stadie men åbenbart lidt vågen, da hans øjne begyndte at åbne sig.
"Du har været væk i noget tid min egen, jeg er lige ved at dreje op til huset" svarede hun Jack med en varm men også lidt træt stemme. Det havde været en lang gåtur og hun havde aldrig båret nogen før, så det havde været en ny og trættende oplevelse. Hun forstod godt nu hvorfor heste normalt skulle tæmmes før de lod nogen som helst ridde på dem. Blueberry drejde stille op til huset og gik helt op til døren som hun roligt åbnede med sit ene forben, før hun tog Jack ind, og kom helt ind til soveværelset, før hun lod ham forsigtigt glide af og ned i sengen. Hun tænkte at Jack nok var så træt at han var ligeglad med om han sov med sit tøj på. Selv gik Blueberry hurtigt ud og lukkede ydredøren efter sig, lagde taskerne med alle deres nye vare fra sig, og smed sit overdække fra hestekroppen og strakte sine blanke sorte hestehår, og masserede sin hesteryg lidt.
"Endeligt fri fra stof" hviskede hun til sig selv, for ikke at være for højlydt af hensyn til Jack. Blueberry trak trøjen af sig selv og smed den oven på taskerne. Før hun gik ind i soveværelset dog, greb hun halsbåndet, og med en meget skarp lille kniv, ridsede hun uhør forsigtigt 'Blue' uden på den, og 'Tilhører Jacks Hjerte' fik hun ridset på indersiden, før hun hængte halsbåndet op på en knage, med bagsiden ud af, og smilede stort af sit værk. Dernæst listede hun meget forsigtigt ind i soveværelset, da hun tænkte at Jack sikkert sov igen, og ville slet ikke forstyrre ham. Alt var mørkt der inde nu da en sky havde dækket for månen, så hun måtte næsten kravle frem mens hun famlede med hænderne rundt for at finde ud af hvor hun var. Men hun fandt sengen, og roligt kravlede hun op i den og sukkede stille og nydende. Det havde været en absolut guddommelig dag. Måske havde hun ønsket at Jack havde været mere vågen nu, men hun kunne heller ikke forvente at Jack var evigt vågen, og hun var yderst taknemmelig for hvad han havde gjort om morgen for hende. Blueberry lå på siden nøgen, og med fronten mod Jack, som hun ikke kunne se om han var faldet i søvn, eller hvad han lavede, for det var kuld sort, men hun vidste dog han var der, for der var noget blødt og pelset hun kunne mærke med sine fingre.
jack 06.05.2023 21:21
Jack blive båret ind på sengen helt færdige han lå lidt der og mærkede blue rejse sig fra ham han kikket lidt med skæv øjne og smilte svagt da hun kom tilbage og lage sig med fortin til ham han lage arnen om hende så godt han kunne og lage sig tæt ind til hende han hadet foget taget tøjet af han kysset hende nogle gang og visket blidt ” tak for en god dag min enge ” svaret han blidt og lod hånden glide ned af hendes krop og ned og faldt i søven sammen med hende han trak vejret stille og blidt mens han han sov der mærket han varmen i hendes krop det hadet været meget varmt for hende han hadet haft en super god dag og hun skule slappe af i morgen sammen med ham de kunne være hjemme for han hadet tænk sig at lave hegnet så kunne hun måske tage dyrene og det andet i morgen han lod dog hånden glide ned mod hendes mave
BREVET HJEMME FRA!
næste morgen valgte Jack at sove længe det hadet han haft brug for om bart efter den lange tur han lå stadige over bule med hånden over hende den her gang han vågnet dog stille op og så lidt på hende han ville ikke gøre noget den her gang bare ligge og se på hende mens hun sov han strøg hende over panden blidt og tænke hvad de skulle lave i dag solen var knap stået op han lod dog hånden glide ned af hendes heste kro og ned mellem bene blidt han mærkede hvor varm hun var der nede men han stoppet før han kom for langt ned han kysset blus pande lidt og smilte skævt for sig selv det var længe siden han hadet foget lov til at gøre sådan noget her og han vidste ikke om det bare var ham men han følte sig hjemme selv om alt ting virkede stå stort dog måtte han rejse sig for at tage noget en over tøje på som kun linge dækket hans krop han åbnet døren lidt for at se på sol opgangen han kikket lidt ned og med hævet blik hvor han så et brev fra hans mor han tog det stille rysten op han kunne ikke tro det det må ha været kommet meget tidlige
_________________________brevet __________________________
”
min kære jack du skal vide jeg er henrykt over at have en svier datter og så længe du er glad er jeg også glad skal hilse fra din bror og sige at du nu ikke skal lave nogle ulykker der har været 4 vågne med slaver i mens du har været væk og kommet nye tilflytter til så byen er blive støre din far har forhandlet med folk omkring så vi er klar til sommeren skal komme og din søster er begyndte at vise interesse i violin lige som sin storbror hun spiller godt stadige lidt sløjt men godt
hvad angår din kærestes problem har jeg studeret det nærmer det kan lade sig gøre at gem gå det men det ville være en lang og ikke smerte frit ting for det hele det inder der skal heles og det ville tage nogle gange før det ville virke vis der er 3 heler som vi heldige vis har her som godt kan hjælpe dig og din vindene jeg ville kikke forbi i løbet af to dage så jeg kan se hende skriv venlige tilbage med begge jeres underskrift så har vi en aftalte hilsen din mor
”
Jack vågnet stille op med sin trætte øjne og kikket lidt mod brevet et stille smil kom frem for sig og han vendte sig mod sove værelset hvor han gik ind mens han hadet brevet i hånden han ville vise det til blue han håbet hun var vågnet stille og rolige op og bare lå i sin seng han lage sig stille ved siden af hende da det ikke så sådan ud han kysset hende blidt på kinden og sagde med blid stemme " godmorgen min enge " svaret han og lod kysset gå ned af hendes krop på en tænde måde
RødeAfro 06.05.2023 22:06
Blueberry havde lukket øjnene træt i da Jack mumlede til hende, og derfor var der aldrig noget svar på hans lille søde kommentar og tak til hende for en god dag med ham. Hun havde selv begyndt at kravle lidt ned til Jack og endt med at ligge med fronten direkte mod hans ansigtet og et ben ud af sengekanten imens nattens temperatur, skønt det var nat, var stadigvæk varmt nok til at Blueberry ikke frøs skønt hun var komplet nøgen.BREVET HJEMME FRA JACKS HJEM!
Igen havde Blueberry ikke mærket da Jack vågnede op og forlod sengen og bare sov videre med det store hår der havde slået sig løs og var over det hele, imens hendes nøgne krop var halvt dækket af den tynde sommerdyne, der havde kravlet op af hende i løbet af natten. Dog da Jack kom igen, og begyndte at kysse hende med de 3 små søde ord, kom der stille liv i hende, og hun strakte sig kort imens hun bed sig i underlæben af hans kyssen på hendes krop. Hun lukkede langsomt de brune varme øjne op og så ned på Jack, før hun med et drillende smil, greb fat i Jacks skuldre, og trykkede ham tilbage i sengen, før hun hev op i hans trøje og kyssede ham på hans tydelige mavemuskler der stadigvæk lå rippet over hans mave. Hun lagde så mærke til at han selv havde mistet alt det anede tøj i løbet af natten og derfor var nøgen for neden. Hun smilede stort og uden at overhovedet spørge Jack om hvad han havde vækket hende for, lod hun en hånd nusse hans mavepels kærligt og sensuelt, imens hun lod sin lange tunge glide ned af hans mave og kyssede hans blottede lem blidt med sine fyldige læber. Hun var både træt og tændt og lige vågnet på samme tid, hvilket var derfor hun reagerede så dyrisk på Jacks dejlige tilstædeværelse.
"Godmorgen min dejlige handulv.. mmmh kun min" sagde hun imens hendes læber kærtegnede hans lem blidt og virkelig forkælede ham hårdt.
"Har du sovet godt min skat? Nogle nyheder hjemmefra?" spurgte hun Jack undrende, og helt uden at vide at han faktisk havde skrevet til sit hjem, hun tænkte at han sikkert sendte et brev engang imellem hjem, og så ventede på et ugeligt brev hjemmefra som ville beskrive hjemmets situationer. Hun lagde hovedet på den anden side af hans lem og lod let sin lange tunge glide hen over hans pelsede ædelsten og lod de våde læber glide om dem. Hun slap kort igen og gav hans lems underside et kys.
"Jeg håber ikke du har noget imod det her. Men efter igår, af alt det du holde ud med min shopping, så fortjener du lidt morgen godt" sagde hun med en lystig stemme, før hun lod tungen komme ud og lagde den rundt om hans lem, og guidede roligt lemmet mod hendes åbne mund, og stille forsvandt mere og mere ind i hendes mund. Det var dog umuligt at få den hele, og kunne kun få halvdelen ind, før hun begyndte at bevæge hovedet rytmisk for Jack og lod ham ikke protestere mod det hun gjorde for ham, men lyttede alligevel efter hvis han faktisk havde nogle nyheder at fortælle hende. Det her var trods alt kun deres anden morgen, så hun ville nyde den fuldt ud, især fordi nu vågnede hun op med Jack ved sin side! Det som havde skræmt hende så hårdt igår, var komplet tilgivet ved at han vækkede hende så blødt i dag. Hun var faktisk så glad for at han var der at en lille tåre gled fra hendes øje og ned af kinden, og forsvandt ned i hans pels, men det var på modsatte side af ansigtet som han kunne se fra sin vinkel af.
"Godmorgen min dejlige handulv.. mmmh kun min" sagde hun imens hendes læber kærtegnede hans lem blidt og virkelig forkælede ham hårdt.
"Har du sovet godt min skat? Nogle nyheder hjemmefra?" spurgte hun Jack undrende, og helt uden at vide at han faktisk havde skrevet til sit hjem, hun tænkte at han sikkert sendte et brev engang imellem hjem, og så ventede på et ugeligt brev hjemmefra som ville beskrive hjemmets situationer. Hun lagde hovedet på den anden side af hans lem og lod let sin lange tunge glide hen over hans pelsede ædelsten og lod de våde læber glide om dem. Hun slap kort igen og gav hans lems underside et kys.
"Jeg håber ikke du har noget imod det her. Men efter igår, af alt det du holde ud med min shopping, så fortjener du lidt morgen godt" sagde hun med en lystig stemme, før hun lod tungen komme ud og lagde den rundt om hans lem, og guidede roligt lemmet mod hendes åbne mund, og stille forsvandt mere og mere ind i hendes mund. Det var dog umuligt at få den hele, og kunne kun få halvdelen ind, før hun begyndte at bevæge hovedet rytmisk for Jack og lod ham ikke protestere mod det hun gjorde for ham, men lyttede alligevel efter hvis han faktisk havde nogle nyheder at fortælle hende. Det her var trods alt kun deres anden morgen, så hun ville nyde den fuldt ud, især fordi nu vågnede hun op med Jack ved sin side! Det som havde skræmt hende så hårdt igår, var komplet tilgivet ved at han vækkede hende så blødt i dag. Hun var faktisk så glad for at han var der at en lille tåre gled fra hendes øje og ned af kinden, og forsvandt ned i hans pels, men det var på modsatte side af ansigtet som han kunne se fra sin vinkel af.
Blueberry trak roligt håret til siden, så Jack havde fuldt udsyn til hvad hun lavede med ham, og så han ikke fik hendes store hår i munden eller øjet, det var trods alt kraftigt hår, så hun kunne godt prikke nogen i øjet med håret så det irriterede for et par minutter.
jack 06.05.2023 22:34
Jack mærkede hvordan hun vågnet og grinte lidt af det solen var kommet godt op og fugle fløjet noget jack ikke kunne holde ud så han vågnet altid før dem han mærkede hvor dyrisk hun var blevet og lod det komme ud han lå og slappe af i sengen og lage hovedet helt tilbage med et stille suk han bed sig i læben og rate hånde op for at vise hende det lidt så hun selv kunne se hvad der stod ” der er ..hm gode nyheder ...hm .. min mor har fundet en kur ” svaret han og lod hende gøre sit med sit lemme han nusset hendes hoved men han gætte på bule hadet for travlt med ham hånden fandt over hendes hoved og nusset d en blidt mens han trykket den længer op i hendes mund han lukket øjne og førte der efter sin pote ned under hendes hale blit og lod et suk komme frem de hadet holdt sig så længe fra hinanden i går han sukket blidt og lod hånden kærtaget hendes gode sted han sukket selv flere gang så hans muskler bliv spændt. Jack mærkede hvordan hans krop bare gav efter hende
Jack flytte så hendes heste krop ovre sig og begyndte så stille at kærtenge hende underhalen blidt han kunne godt mærke hun var tung men det var ikkke noget jack tog sig af det var jo kun hendes heste del der var det han lukket øjne og nød hende bage lige nu han vidste kenutaver kun tænke på mend som en ting og den ene ting kun men han ville være mere ind kun det han lukket øjene blidt og mærkede hvor varm hun bliv lidt hans leme bliv også stor han studeret hende lidt der nede for at se om hun hadet hørt noget af det han hadet sagt han kunne ikke lade vær med at smile lidt over det tiden ville vise hvor svært det ville blive at hele sådan en krop det ville sikkert tage langtid og de skulle sikkert også skaffe ting og sagde til det jacks mor ville komme forbi to dag for hun ville nok også se sin nye svigerinde inde der ville komme ind i famillen måske
Jack holdte mere om blues røv og åbnet den han førte sin mund lagt ind så langt han kunne så hun kunne mærke ham han mærkede hvor tændt hun var også
jack smilte stort over hele ansige og lod sig forfør af hans mage blidt han tænke ikke over noget lgie nu var det kun dem og gråden kunne de tage senere de hadet haft en lang dag lige nu og de Fortjente lidt palds til dem selv han mærekde hvordan han var ved at komme i første omgang han kunne ikke lade vær med at prøve at holde det i sig lidt i nu
jack smilte stort over hele ansige og lod sig forfør af hans mage blidt han tænke ikke over noget lgie nu var det kun dem og gråden kunne de tage senere de hadet haft en lang dag lige nu og de Fortjente lidt palds til dem selv han mærekde hvordan han var ved at komme i første omgang han kunne ikke lade vær med at prøve at holde det i sig lidt i nu
RødeAfro 06.05.2023 23:00
Da Jack sagde at ordene med at hans mor havde fundet en kur, stak ørene op på Blueberry og hun skulle til at slippe hans lem i ren overraskelse, men mærkede så hans pote om sit hoved, og uden hun helt var klar til det, mærkede hun ham trykke hende længere ned over hans lem. Måske var det hende som ikke havde chancen for at stritte imod, eller også var Jack langt stærkere end hvad han gav sig ud for at være, eller det var en blandning, for pludselig fandt Blueberry sig godt ned over Jacks lem og havde formået at sluge den hele ned i halsen og derfor havde læberne kysse hans rod blidt med sine fyldige læber. Hun panikkede ikke, for det nåede hun ikke, før hun mærkede Jacks anden pote der kælede hende noget så godt mellem hendes ben og hendes øjne gik næsten en tur om bag i hovedet på hende, så godt havde hun det lige nu. Jacks ene pote mellem hendes ben og Jacks anden pute der holde hendes hoved nede med hans lem helt nede i halsen på hende, det var.. det frækkeste Blueberry nogensinde havde prøvet og overhovedet kunne tænke sig til. Det var ikke før hun så mærkede poterne fjernede sig fra hende, og i stedet greb fat i hendes krop og tvang hende over Jacks krop i en overraskende bevægelse, kunne Blueberry så også give slip på hans lem og gispede stort da hendes hals igen blev frit. "ÅH Skat!" stønnede hun overrasket og sidste gang havde hun jo været lidt forsigtig, men denne gang så det ud til Jack bare havde taget over og måløst følte hun hvordan han bare holde hende der over ham, og pludselig begravede sin dejlige.. ÅH så dejlige snude og mund i hendes røv, noget som hun aldrig havde troet en mand ville gøre på hende, og endnu mindre end slags mand med en umådelig god lugtesans.. men det var måske også derfor at det lige var røven han gik efter? Kunne han lugte at hun var yderst liderlig og udskilte dufte der ellers normalt var ment til at tiltrække kentaurmænd. Hun lod ham dog ikke tage hele føringen, og greb hårdt om Jacks lem, før hun bukkede sig helt ned og med en yderst fleksibel overkrop, omfavnede hun hans lem igen med sine læber, og begyndte at kærtegne ham både mundligt, men også med hænderne, med et par få gange hvor hun tvang sig selv ned og kysse hans rod. Hun kunne nemlig mærke hun var på grænsen til at have sin første orgasme for den dag, og hun ville ikke lade ham være foruden. Blueberry måtte dog slippe Jacks lem med munden for at stønne sin første orgasme ud, imens hendes hænder både ivrigt og krampeagtigt rykkede op og ned på Jacks lem, desperat for at også få ham til at komme.
Blueberry måtte gispe lidt efter vejret før hun langsomt kravlede over til vinduet op åbnede det med et gisp efter frisk luft, men samtidig viftede op med halen så Jack havde absolut udsyn til alt. Og det eneste der var foran hende var hønsegården. Blueberry hang halvt ud over vinduet med sin overkrop, så enhver der kom imellem hus og hønsegården ville se hele hendes blottede overkrop. Både hendes røv og underliv dryppede i spændning om hvad Jack nu ville gøre.
"Hvad... 'gisp'... stod der mere i.. brevet?" spurgte Blueberry så undrende, imens hun så tilbage på Jack med et yderst liderligt blik, hun vidste ikke hvorfor, men at høre Jack fortælle om brevets indhold imens de havde det sjovt, det var ekstra krydderi til den her vidunderlige ret af kropskontakt. Blueberry greb selv fat om sine hesteballer og spredte dem for Jack og bed sig hårdt i læben imens hun så på hans våde lem, og dernæst op på hans øjne med et sultent men også bedende blik.
"Fortæl mere" gispede hun og sank en dyb klump.
jack 06.05.2023 23:20
Jack dufte hende ja og på trost af alt det aften før så så han stadige lige så overakset over han rejste sig og tog fadt om hendes røv mens hun stod ud af vinduet så alle kunne se hende han fik sat lemte ind i hende og trykket sig hårde og hårde mens han holdte om hendes fællet heste hale han mærkede varmen og bed det i sig men han gjorder nogle hårde stød ind mod hende han stønnede højre den gang mens han bevæget hele kroppen ind i henden ” hmme... hun ville komme forbi lige så snart vi hadet sagt godt hmme for det ” svaret han og løfte hendes røv lidt så godt han kunne jack mærkede hvordan hendes gode sted bliv varmt han lage ryggen ud og mærkede også den første orgasme hun fik han kunne ikke lade hende være og hun kunne nok heller ikke lade ham være
jack sukket og lændte sig så hen over for at slå hendes røv til den begyndte at blive lidt rosa rød mærkede hvordan det hele korte sammen med de nyde støn han kom ed og grinte lod han ulven komme til han førte klørne blidt ned af hendes ryg ikke for hårdt men grab fast om hendes bryster og masser dem med en negl ude og kørte dem rundt om hendes nippel han lod tungen komme ud for blue også han mærkede hvordan den første stik kom og lod den føre sig helt ind henden for at fylde blue så meget op han kunne han lendte hovde ind til hende men forsatte bare med at gøre det han var bedst til
” hun … ville .-.. om bart godt … se dig ...an ” svaret han med små støn og hev hende tlbage med hagen og førte tungen ind mod hendes hun var hans og der var ikke nogle vej tilbage men han følte også næsten værdag bliv hun mere vild med ham og han med hende han sukket lidt og slikket hende så bag øret og bed den hrådt han var klar til blue og hendes krop jack tænke over om hendes mor var på samme måde han ville se om han ikke kunne finde hende for blue sagde ikke noget om hun ikke levet overhovet
RødeAfro 06.05.2023 23:46
Blueberry stønnede højt da Jack trængte op i hende endeligt og bed sig stønnende i læben ved hvert stød Jack gjorde i hende, og kunne virkelig mærke at han brugte hele kroppen til at hugge op i hende. Hun var også overrasket over hvor godt han faktisk holde om hende. "Sig.. Åh! Til hende.. Oh gud Jack.. at hun godt må komme med det samme .. FUUuuck JAck!" stønnede hun højt og nydende og fik store øjne da hun pludseligt mærkede Jacks pote slå hendes røv hårdt, så den helt bestemt var rød under den sorte pels, og så tilbage på ham med et frækt blik og kunne kun tænke 'han er helt klart dominant, og fuck det frækt' mens hun ikke lod sine støn holdes tilbage, og især ikke da han pudselig trak kløerne ud og legede med dem over hendes hud for dernæst at gribe om hendes store bryster og masserede dem med de farlige kløer presset godt imod dem. Hun mærkede tydeligt kløerne pirre hendes nippels og hun følte endeligt sig som byttet i ulvens klør og klemte godt om Jacks lem med sit underliv da hun mærkede Jack aflevere en mængde der var en kentaur værdi, da hun kunne mærke at han fylde hende så meget at det dryppede ud af hende mens han stadigvæk var i hende.
"Hun.. skal.. være.. velkommen..." gispede hun igen da Jack sagde at hans mor godt ville se hende, før hun blev hevet tilbage med overkroppen og snavede ham lige så lystigt igen og kunne mærke at hendes hjerte hamrede helt igennem med kærlighed til Jack. En brændende, men behagelig varm følelse i hendes bryst der sprædte sig igennem hendes krop.
Blueberry så på Jack med et varmt blik, men fik så et lusket smil. Hendes ene hånd gled langsomt ned af hendes krop, og under hendes hale, før hun lod sine fingre omfavne hans lem og holde ham lidt fast.
"Hvis hun... gør mirakler.. så slipper du ikke ud... før du er tømt" hviskede hun gispende til ham og blinkede drillende, før hun førte hans lem ud af hendes underliv, men slap ham ikke endnu.
"Men jeg kan se du stadigvæk står" sagde hun med et drillende smil, og førte hans lem lidt længere op og langsomt pressede hovedet mod hendes ende blidt og mærkede hovedet poppede let ind, før hun slap hans lem igen, hun lænede sig lidt op af vindueskarmen med hestekroppen, mens hun bøjede sig bagud med menneskekroppen og tog fat om hans nakke, og drillende tvang ham tæt på så hun kunne kysse ham med hele sit hjerte, men lige før læberne ville ramme hviskede hun.
"Jeg elsker dig Jack, jeg elsker dig endnu mere dag for dag" og plantede så sine læber på hans.
Chatboks
IC-chat▽
Krystallandet