Lazarus

Lazarus

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 166 år

Højde / 172 cm

Efterlyst af Lyset

Nao 08.05.2023 22:23
De flød fra minde til minde, fra tanke til tanke og alt Lazarus nød, var at følge hende i hendes minder og opleve det hun havde oplevet. Det var det der var det spændende ved denne magi, at snage og hente information. Han havde fundet ud af rigtig meget på denne måde, meget vigtigt og mange ting som var uden værdi. Måske ville det komme af værdi på et tidspunkt.
Det spændende her, var selvfølgelig hvad der var sket op til at Minali var endt i krigen, mørkets hær og ikke mindst hvorfor hun havde været så tæt på døden som hun havde. Ikke fordi at han havde bekymret sig, han havde dårligt nok kendt hende dengang, men det var noget alle talte om den gang.

Men han så umildbart ikke den stærke mening i mindet, som han havde hevet frem. Han vidste at Shantar ikke ønskede at Minali rodede i hans bibliotek, så at hun strøg frem og tilbage med pergamenter og bøger, kunne han se ville skabe en konflikt med Shantaar, men det virkede næsten som en ligylighed i Lazarus' øjne, men det var åbenbart vigtigt for den kære Shantar. 
Bøgerne og pergamenterne som hun læste, kendte han mange af navnene på og havde også selv studeret og læst flere af dem. Det var almene, og vigtige bøger i flere forskellige emner, så der kunne han ikke se noget forkert i det hun lavede. 

Det var meget om chakra, energi, forbindelser og mere. Relevante emner, for de fleste som var i besiddelse af evner som havde en form for funktion. Men de færreste læste dem alligevel. 

Lazarus havde muligvis lugtet lunten ved slutingen af mindet, som hun bevægede sig tilbage til bibliotektet. Lydene af nedfaldne bøger og skridt på gangen, virkede som dårligt nyt, for en person som Minali, som havde brudt i sig imod, husets ligegyldige regler. Det var derfor dette minde var vigtige, der ville ske noget om lidt. Det var han sikker på.
Minali G'tehrifee

Minali G'tehrifee

Flygtning, tidligere soldat v. Mørket.

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 532 år

Højde / 180 cm

Citrus 09.05.2023 19:39
Måske lige så forvirrende som det kunne virke for Lazarus, måske lige så forvirrende var det for Minali. Mange af minderne var noget hun havde forsøgt at glemme og som var kommet på afstand. Men med Lazarus som medvirkende kontrollør kom de frem igen. Næsten med større klarsyn, end de havde virket i øjeblikket hun havde udlevet dem. Hvad der føltes som uendelig tid, var måske kun minutter, der kørte forbi nethinden af hende.

Lazarus nåede ikke at se konsekvensen af de brudte regler, da situationen igen skiftede. Denne gang hurtigere og noget usammenhængende, end hidtil.

Minali faldt bagover ind i en arest, men der gik ikke mere end et øjeblik, før hun sprang på benene igen. Øjeblikkeligt begyndte Minali at rykke på sig, tydeligt allerede oprørt af mindet.
”Lazarus! SLIP MIG!”

Zylaar trykkede en stor kæp ind imellem tremmerne og dørens åbning, så hun ikke kunne få den op. På gulvet udenfor arresten lå Minalis kjortel og sorte lange lokker af hendes afskårne hår i en bunke.

”H-hvad er det du laver? Du tænker rent faktisk ikke på at gøre det?!”

Tvillingebroderen smed sit eget tøj og begyndte at iklæde sig Minalis i stedet.
”Jeg er en skuespiller. Har du glemt det, kære? Ligesom dig, selv om det er år siden du har brugt det. Kunsten af tilpasse sig et publikum flyder i vores årer”.

Minalis hænder ruskede i tremmerne, indtil de begyndte at blive røde for øjnene af hende og knoerne blegnede.

”Zylaar, slip mig nu ud!” Ordene forekom som en ordre, men hendes vejrtrækning blev hurtigere og hurtigere, indtil den blev til bedende klynk, kvalt af gråd.

”Du gør det ikke! Slip mig, jeg har ikke bedt om det her!” Skrig af fortiden blandede sig med nutiden, hvor Minali så ud til at blive så desperat, at hun glemte den spidse kniv mod sin hals. Hvad der var Lazarus og hvad der var hendes broder flød sammen til et, og hun kunne ikke længere kende forskel.

Den mand hun elskede og havde imiteret i årevis smilte til hende, varmt og beroligende en sidste gang.

Scenen ændrede sig igen. Og fra afstand så hun hvordan det samme rolige ansigt trillede ned fra huggeblokken.

Minderne stoppede i en brat opbremsning, og mørkelverkvinden begyndte at skrige - højt og skingert, som blev hun brændt levende og stod i uudholdelig smerte.
”DIT UDYR!” Lazarus mistede kontrollen over hendes sind, og hun kastede sig bagud, nu med større styrke end før. Det var næsten en refleks. Kroppen huskede og forsøgte kæmpende at undslippe mindet, og dermed også Lazarus. Hun havde ingen fornemmelse af sine omgivelser. Vreden boblede. Sorgen skar hende i brystet, og hun rykkede dem bagud, ned af den stejle skrænt.

Lazarus

Lazarus

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 166 år

Højde / 172 cm

Efterlyst af Lyset

Nao 11.05.2023 10:10
De var videre. Han havde ikke nået at se afslutningen, men vidste hvor det langsomt ville begive sig hen imod. Nu var de videre og til et nyt minde. De befandt sig i en arrest. Hun var spærret hende, det hele virkede kaotisk og personen som stod udenfor cellen, havde han svært ved at placere et navn på, men han måtte lade tålmodigheden tale og se tingene an. 

Hun var begyndt at opfatte situationen, for at få mere kontrol over sig selv og skubbe ham ud af sit sind. Han forstod det udemærket godt hvorfor, hvem ville have nogen rodende i ens minder og tanker? Ingen. Han reagerede ikke på hendes ord eller klagen. Han bekymrede sig ikke omkring det, nu var han i gang med hende og gav ikke slip. 

Nu skete der noget i mindet. Cellen kunne Minali ikke trække væk fra. Hendes tøj lå uden for, sammen med hendes hår. Han havde ikke set hendes hår før nu. Var det optagten til hun skulle hænges? Var det hendes bror som stod udenfor, og var ved at tage hendes plads? Det virkede næsten sådan. 
Den næsten samtale bekræftede hans tanker og det var endnu mere spændende end han havde regnet med. At en broder havde så stor en kærlighed til sin søster, at han ville tage hendes plads og dermed dø for hende? Det var ikke noget Lazarus havde gjort for nogen. .

Det hele gik hurtigt og bevægede sig hurtigt, minderne og tankerne fløj omkring dem og det næste de så var det trillende hoved, som gled af blokken. Hvordan kunne Mørket ikke se at det var en mand, da de havde taget sig af dennes krop? Havde de skjult deres spor og dermed også den kæmpe fejl de havde lavet, blot for ikke at indrømme det? Shantar havde problemer nu. 

Hun reagerede voldsomt, og af en eller anden grund så mistede han kontrollen over hende og hun skubbede sig bag ud i raseri. Han blev revet tilbage til virkeligheden, som han trillede ned ad skrænten.  
Minali G'tehrifee

Minali G'tehrifee

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 532 år

Højde / 180 cm

Citrus 11.05.2023 11:55
Det virkede! Minali fik revet sig fri af Lazarus greb. Men det blev ikke efter hensigten. Da handæmonen ikke længere udgjorde en barriere med sin kniv, mistede Minali også det sikkerhedsnet, der havde afholdt hende fra at komme til skade. Hun havde følt sig så fast mod Lazarus fysik, så hun end ikke indså hvor skrå bjerget var og hvilken stejl skrænt der var bag dem. Og når han faldt, mistede hun balancen og faldt med.

Et frygtindgydende øjeblik føltes det som at svæve i luften, mens buske og træer fløj væk fra hende. Men at være vægtløs i få sekunder, var intet imod det der ville ske, når tyngdekraften igen slog kløerne i hende. Faldet var allerede i gang, så der var ingen måde hun kunne vende sig på. Hun kunne kun tage armene op og forsøge at tage af for kollisionen, når hun hårdt stødte mod klipperne. I stedet for at ramme hendes hoved rev tornekrat og skarpe sten imod hendes arme, mens hun tumlede rundt. Minali skreg. Det hele gik utroligt stærkt, mens en kakofoni af farver, lys og støv for forbi hendes øjne, og det føltes som om hun blev ved med at falde. Hun vidste instinktivt, at hvis intet skete, risikerede hun at blive ved med at glide ned af skråningen, indtil flere klipper enten stoppede hende. Eller brækkede hendes hals.

Panisk forsøgte hun at bore den ene hånd ind i bjergsiden, mens grus og småsten klirrende blev trukket med af hende, og jord dryssede ind i hendes syn. Hun fik fat i noget blødt, der ikke stoppede faldet. Endelig stoppede det. Noget mindre elegant, end hun havde regnet med, da et ungt skævt træ bankede imod hendes brystkasse. Selv om luften blev slået ud af hende, klamrede hun sig til det med den arm hun havde fri. Hun så ned mod det bløde, der viste sig at være Lazarus overarm.

Kræfterne var der ikke til at sige noget. Chokket fyldte stadig i hendes hivende vejrtrækning. Da det hele stoppede nogenlunde med at snurre fik hun fremhvæst:

”Jeg er ikke færdig med dig”.

Lazarus

Lazarus

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 166 år

Højde / 172 cm

Efterlyst af Lyset

Nao 12.05.2023 06:33
Det var kommet som et chok, den måde hun havde afstødt ham på og dermed skubbe sig ud af hans greb om hende. Hun havde skubbet imod ham, og dermed flået ham spontant ud af sin trance og dermed ud af sin balance, fordi han ikke havde set den kommet. 
Men det var allerede forsent at reagere eller undgå det næste der ville ske, for balancen var allerede væk og dermed var han allerede på vej ned ad skrænten. Det var et bjerget område, man kunne lige så godt falde ud over klippen og dermede ryge i døden, end at trille ned ad de skrå skrænter. Det måtte han for alt i verden undgå, da han på flere måder ikke ønskede at miste livet endnu. 

Han greb ud efter hvad han kunne, selvom det var svært, for at afstøde og afhjælpe det fald han var i gang med. Han var ikke panisk, han forsøgte så hurtigt som muligt at få kontrol over situationen og sig selv, inden det ville gå helt galt. Han trillede ned ad skrænten, ned igennem sten og grus og greb fat i hver en lille rod eller gren, som stak frem.
Han enten mod et træ, som afbrød hans tur ned ad skrænten på en hård måde og blev efterfølgnede mødt af Minali som bragede ind i ham. 

"Du er ikke færdig med mig?" Kom det lavmælt fra ham, da det hele var stoppet, "Jeg troede det var mig der havde haft gang i dig" Lige nu havde ingen gang i nogen af hinanden. Han måtte finde ud af det her, få sig selv på benene igen. 
Minali G'tehrifee

Minali G'tehrifee

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 532 år

Højde / 180 cm

Citrus 16.05.2023 22:21
”Tror du virkelig at jeg vil lade det glide hvad du har gjort imod mig?...” På trods af brændende fornemmelser fra rifter der gav sig til kende, når adrenalinen fordampede, formåede Minali ikke at miste fokusset fra det der brændte og smertede værre, end nogle af de fysiske sår og skader hun havde pådraget sig. Perlehvide tænder gned imod hinanden sammenbidt. Med hånden der holdt fast i Lazarus arm, begyndte hun at bore neglene ind i ham.

”Hvor vover du?... HVOR VOVER DU?!”
Minalis stemme bragede som et ekko frem imellem sten og bjergenes tilsyneladende uendelighed og ebbede langsomt ud indtil den var forsvundet og efterlod Minali afventende – bedømmende med en blottet, afskrællet ærlighed, der både afbillede sig i smerte og syrlig vrede på hendes ansigt.

”Er du glad? Tilfreds? Du har tvunget mig til at gense så meget jeg intet kan bruge til noget i mit liv. Som du ikke kan bruge til noget! Som gjorde bedst i at forsvinde!”

Lazarus

Lazarus

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 166 år

Højde / 172 cm

Efterlyst af Lyset

Nao 17.05.2023 23:34
Hans nysgerrighed overfor dette menneske havde været stor, og det var hvad der havde drevet ham, som han havde rodet igennem hendes minder. Det havde været mere spændende, end han havde regnet med. Han havde fundet mange ting, som han ikke kendte til, og som måske heller ikke var hans at kende til, men det var hvad han kunne. Han ønskede at vide ting, ønskede at få mere viden, om der hvor hans interesse lå. Der var sket så mange ting, på så kort tid for hende og det havde hurtigt eskaleret.
Han forstod vel i bund og grund godt, hvorfor hun reagerede sådan som hun gjorde, men han havde ikke emget at sige til det. Han ville gøre det igen, hvis han fik chancen for det, "Om jeg tror du vil lade det glide? Nej, hvorfor skulle du det?" Hendes negle borede sig ned i hans hud, hvor hendes hånd sad omkring ham. Lige nu gjorde han intet imod hende, selvom han nok godt ville kunne overmande hende.

Hvad skulle han sige til hende? Selvfølgelig var han tilfreds, han havde lært mere om mørket og om Shantar, end han nogensinde ville komme til. Der var så meget han kunne bruge imod ham. Det frydede ham, men at det så var gået ud over Minali, det var jo et træk som han måtte tage. Hun havde oplevet det, og kunne få ham til at opleve det. Han skubbede hende rundt, greb hende om håndledet, så han nu sad hen over hende, og hold hende nede, "Du ved slet ikke hvor meget, jeg kunne bruge det til" 
Minali G'tehrifee

Minali G'tehrifee

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 532 år

Højde / 180 cm

Citrus 18.05.2023 09:45
Lazarus kropsbygning var mere bastant, og selv om han ikke brugte hele sin styrke, kunne Minali tydeligt mærke at hun ikke havde en fordel her. Og den kom til udtryk, da Lazarus fik vendt hende og skubbede hende med ryggen ned langs jorden. Hun nåede ikke at gøre noget inden han satte sig over hende og pælede hendes ene hånd fast til jorden, så hun ikke kunne bruge den.

Instinktet skreg at hun øjeblikkeligt skulle få ham af sig, og hun vred sig da også i nogle sekunder, indtil det slog hende at det måske ikke var så god en ide’, da hun kunne risikere at Lazarus ville falde igen og tage hende med sig. Frustreret tog hun en dyb indånding og stirrede i stedet dybt utilfredst op i sin x-korporals ansigt. Den frie hånd placerede hun på hans brystkasse, skulle han prøve nogle numre. Hun blev nødt til at slappe af, eller det kunne ende galt. For dem begge to.

”Jeg troede du engang sagde at døde ikke bør gå på disse lande. Hvad skal du med informationen af en død?”
Hendes stemmeføring var rolig, hendes øjne aflæsende, da hun så op på ham – en evne der var nødvendigt som soldat hos mørket, men der var tydelige rynker hen over hendes næseryg, der forrådte hende.

Lazarus

Lazarus

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 166 år

Højde / 172 cm

Efterlyst af Lyset

Nao 19.05.2023 21:28
Lazarus havde ingen intentioner om at lade hende te sig sådan, og lade hendes negle bore sig i hans hud. Han lagde ikke alle kræfter i, men fik hende hurtigt vendt om og fik sat sig oven på hende, så han kunne have bare lidt styr på hende. Godt nok var det ham, som havde forbrudt sig på hende, og krævet adgang til hendes sind, men det havde der, for ham været mange grunde til. 

Han kiggede på hende og hendes hånd, som hun lagde den mod hans brystkasse, med et småt undrende blik. Han havde ikke gennemtænkt dette, og vidste ikke hvad det næste træk ville være. Han havde ikke regnet med at hun ville kaste dem bagud, og næsten i døden, hvis de havde ramt forkert. 

Han var ikke helt sikker på hvad hun mente, havde han sagt sådan? Var hun den døde? I teorien var hun jo død. "Jeg har lært meget om Shantar, og ikke mindst dig, igennem de få glimt af din historie, som jeg fik" Lød det ærligt fra ham, som han kiggede ned mod hende. Shantar var tydeligvis et skvat i Lazarus' øjne, det var der ingen tvivl om. Han fortjente ikke den respekt som mørket gav ham. "Nogen gange må man gå igennem noget skidt, før det bliver godt"
Minali G'tehrifee

Minali G'tehrifee

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 532 år

Højde / 180 cm

Citrus 19.05.2023 22:36
Minali gispede et par gange, indtil hun stoppede med at spænde i kroppen, men hånden mod hans brystkasse fjernede hun ikke. Lazarus var tung. Jo mindre modstand hun gjorde, jo mindre havde han grund til at trykke hende i et fast greb.

”Godt?”
Minali stirrede med opspærret balstyriskhed op på Lazarus. Hun bed tænderne sammen, så de knasede.

”Jeg er blevet banket af sten. Og et træ! Ja, du har set ham gøre ting, jeg ønskede ingen skulle se. Du har ingen respekt for hans person, og han er rådden ind til kernen. Som hundredvis af soldater i mørket, magtliderlige, blinde og kompromisløse i deres mål -intet øje for hvad de ofrer af ressourcer for at nå til tops. Fortæl mig hvad der har været godt ved dit bekendtskab, siden vi mødtes i Fristavn. Hvorfor skulle du være anderledes?!”

Lazarus

Lazarus

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 166 år

Højde / 172 cm

Efterlyst af Lyset

Nao 20.05.2023 07:42
Lazarus løsnede grebet om hende, sådan som hun lå og slappede lidt mere af i kroppen. Lazarus forstod udemærket godt, hvorfor hun havde reageret som hun havde, men efter deres første møde og al det han havde hørt om hende, var nysgerrigheden omkring hende og hendes historie kun blevet større. 

Forstod hun ikke hvad han mente? Måske kunne ting godt gå godt, uden at have noget skidt inden, men Minali havde været igennem en masse lort, det var tydeligt for alle. "Ja. Godt"

Han kunne ikke lade være med at komme med et lille fnys; han var også blevet tævet af sten på deres tur ned. "Respekt? Nej. Har du respekt for Shantar?" Det ville bestemt komme bag på ham, og i så fald forstod han hende ikke, men hun i mellem linjerne gjort det klart at hun ikke havde. Hun havde nok meget ret omkring hendes ord omkring soldater og personer i mørket, og deres måde at komme til tops på. Lazarus havde også gjort, hvad han ville. Det ville han blive ved med. "Jeg kan være anderledes på mange måder. Ønsker du ikke at slippe ud af dit fangeskab? Ud af din tilværelse, i skyggerne? Gør din bror stolt?" Han døde vel ikke forgæves, blot for at hun kunne rende og lege i skyggerne. Han var hård, det skulle han være, men han kunne hjælpe hende. Han lænede sig lidt mere ned imod hende, der var stadigvæk en 10-15 centimeter i mellem deres hoveder, og kiggede hende i øjenene.
Minali G'tehrifee

Minali G'tehrifee

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 532 år

Højde / 180 cm

Citrus 20.05.2023 12:10
”Selvfølgelig har jeg ingen respekt for Sharatar! Han er ingen for mig! Han har taget alt fra mig”.
Hvordan kunne det over hovedet være et spørgsmål med det han kendte til hende, både igennem de stjålne minder og det han nok havde af øvrige observationer af hende fra Kzar Moras slagmark?

Vreden trak sig i et øjeblik til side for forvirring, da Lazarus lænede sig ind over hende. Det var et deja-vu at være så tæt på ham igen. Hun havde leget med ham i gyden, kun for at undslippe hans tilstedeværelse, og han havde ikke afslået hende, da hun kærtegnede ham. Legede han med hende nu på samme måde? Holdt han hende for nar? Hun så på ham som hypnotiseret. For spændt til at røre sig i øjeblikket. Lazarus var -uanset hvor irriterende han havde været- uden tvivl en flot mand, og selv om det ikke var første gang nogen havde tilnærmet sig Minali på den måde, sank hun stadig en klump og holdt næsten vejret.
”Hvad er det du foreslår, Lazarus?” hviskede hun.

Det lød for godt til at være sandt.

Lazarus

Lazarus

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 166 år

Højde / 172 cm

Efterlyst af Lyset

Nao 20.05.2023 20:12
Lazarus vidste hvordan hun havde det med Shantar, efter alt det han havde udsat hende for, men det havde ikke været et spørsgsmål fordi han var i tvivl, for han var klar over det. Det havde måske blot være et retorisk spørgsmål, end det havde krævet et direkte svar. "Han overreagerede, da du var hans slave. Han er al for nærtagende" Igen, et kæmpe skavt. Uden tvivl. Selvfølgelig fungerede det ikke at soldaterne ikke parrerede ordre, men Lazarus kendte ikke yderligere til historien mellem Minali, Valas og Shantar - lige nu ville han nok heller ikke finde ud af det. 

Der var et eller andet over Minali som gjorde hende spændende for Lazarus, som de lå der. Ikke blot hendes historie, og det hun havde været igennem, men hele hendes person. Han var tæt på hende, som han havde været i gyden, og hun havde vist den samme aggression som dengang. 

"Shantar er et skvat. Han fortjener ikke din frygt" Startede han ud, som han kiggede ned på hende, "Jeg foreslår blot at du træder ud af skyggen. Det er ham der har fejlet, i alt det her" At han ikke havde haft styr på hvem han havde henrettet, viste hans svagheder og at hans følelser havde været alt for tydelige i det her. Lazarus lænede sig ned imod hende, "Kom ud af skyggerne" Hviskede han svagt imod hendes ører.
Minali G'tehrifee

Minali G'tehrifee

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 532 år

Højde / 180 cm

Citrus 20.05.2023 21:15
Om det var adrenalinen, der fik hjertet til at sprænge et par slag over, når Lazarus lænede sig helt tæt på, vidste Minali ikke. For få minutter siden havde dæmonen truet hende med kniv. Og de havde næsten mistet livet til bjergsiden. Det var en konstant rustjebane af højdepunkter og hviletilstande. Alt logik skreg at hun ikke skulle ønske ham så tæt på, men hun gjorde ikke modstand. Hun følte varmen, der udstrålede fra hans krop. Duften af hans hår. I et forsøg på at fokusere og stoppe hvad end det var der foregik, lukkede hun øjnene. Uden større resultat. Den rolige brummen i hans stemme fik det til at snørre sig sammen i hendes mellemgulv, og hun greb fat i stoffet på hans uniform og klemte det mellem sine fingre.

”Det ville være selvmord. Så længe Majoren lever, vil han ikke give mig fred, hvis han finder mig i live. Jeg har ingen magt. Han vil blive ved med at stige i rang og indflydelse. Jeg har flere fjender end en enkelt. Det bliver ikke set med milde øjne på hvad jeg har gjort. Jeg har ingen forsikring om at det ikke vil gå galt”

Lazarus

Lazarus

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 166 år

Højde / 172 cm

Efterlyst af Lyset

Nao 20.05.2023 23:30
Havde han lige nu magten og hende i sin hånd? Det var ikke lang tid siden at hun havde haft hans kniv for struben, men lå nu uden at gøre modstand og havde ham så tæt på som hun, næsten, kunne. Han kunne vendte på et split sekund hvis han ønskede det, tage hendes liv eller det der var værre. Alt var åbent. Men han ønskede ikke at gøre noget af dette, hvorfor skulle han? Nu havde han jagtet dette skønne væsen, så længe for sin egen morskab og spændings skyld. Af en eller anden grund beroligede hans tilstedeværelse og hans nærvær hende. Han kunne måske ikke blive klog på hvorfor. Men han følte, som de lå her, også et eller andet i hans krop, som han sjældent oplevede. Han havde sjældent interesse for andre mennesker, på denne måde. Gør noget. 

Han lyttede til hendes ord, som hun forklarede. Det var jo derfor han måtte hjælpe hende. Han var i mørkets hær, han havde en høj rang, hvorfor skulle man ikke bruge det til sin fordel? Han blev næsten små irriteret over at hun frygtede ham så meget. "Tænkte du at jeg ville overlade dig, til dig selv, i sådan en sitution?" Han forslog det jo ikke for sjov skyld, for at hun skulle stå med det alene, "Men hvis du vil forblive i skyggerne, så må vi finde et sikkert sted til dig" Han kiggede hende i øjnene, dybt og varmt. Lænede sig ned imod hende og lod hans læber møde hendes. Kys var ikke en ting, som han satte højt, som andre gjorde. 
Minali G'tehrifee

Minali G'tehrifee

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 532 år

Højde / 180 cm

Citrus 21.05.2023 08:46
Kysset var en overraskelse. Mørkelverkvinden spærrede øjnene op. Selvfølgelig vidste hun hvad der foregik. Men det var intet hun havde beregnet kunne være tilfældet med ham. Skuldrene kantede hun en anelse op i et par sekunder inden de gled ned igen, og hun med en anerkendende nynnen tiltede sit hoved helt naturligt, for at give Lazarus plads. -Endda var det en kærkommen overraskelse af slagsen. Og det skabte et dybt sug i maven.

Hånden der havde grebet i hans uniform gav slip og gled bag om hans ryg i en omfavnelse. Hun afbrød kysset, kun for at fange vejret, der syntes at være løbet afsted med hende. De mørke dådyrøjne søgte hans med interesse, der skubbede hende til at generobre ham igen. Det første kys havde været noget rigidt inden det ledte til afslapning. Det andet afslørede sult og krævede berøringen. Dybe suk forlod Minali.

Små serier af bløde, drilske nap dansede mod hans underlæbe. Hun afbrød igen kærtegnet, for at se til hvordan der begyndte at forekomme let rødmende mærker, hvor en af hendes hjørnetænder havde markeret ham. Det var et sprog, der ikke behøvedes ord og komplikationer, talt af alle. Og det druknede den lille stemme i Minalis baghoved, der tvivlede og forsøgte at forudse alt det der kunne gå galt ved at engagere sig sådan med den mand.

Hver lille bevægelse var et led i den dans han var påbegyndt. Hun lyttede til hans vejrtrækning, hans stemme og mærkede efter hvordan hans krop reagerede. Mærkerne af hendes bid måtte være mere følsomme nu, tænkte hun, og i et lille eksperiment penslede hun spidsen af sin tunge ud over de opblomstringer hun havde efterladt på ham, inden hun pressede sine læber ind mod hans i endnu en længsel efter forbindelse og forståelse.

Lazarus

Lazarus

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 166 år

Højde / 172 cm

Efterlyst af Lyset

Nao 21.05.2023 12:34
Hvor kom dette fra? Siden hvornår var han blevet blødsøde, og havde en interesse i andre mennesker, på denne måde? Det lignede ham ikke. Havde interessen for hende og hendes historie, Shantar og al det andet, skabt en dybere interesse hos hende, nu hvor hun også havde et udseende som ikke var til at se væk fra. Var det hans menneskelige del af ham selv, som pressede sig frem i ham? Gav ham følelser og blødsøden? Det irriterede ham næsten, men han kunne heller ikke lade det ligge. 

Han mærkede hvordan hånden nu forsvandt fra hans brystkasse og om på hans ryg i stedet for, hun omfavnede ham og skabte en større forbindelse i mellem dem. Skulle han blot overgive sig, til sine mennesklige lyster? Deres kys blev afbrudt, så den dybe trang til at trække vejret, kunne blive tilfredsstillet, Minali var dog ikke langsom til at søge mod ham igen og påbegynde et nyt og mere sultent kys. Han besvarede det med samme iver. Han var langsomt i gang med at overgive sig.

Lazarus havde en høj smerteterskel og ellers gav han det ingen betydning, så at hun nappede hans læber drillende, havde ingen betydning. Det var en måde at vise hendes sult efter ham på. Lazarus havde ingen idé om hvor de var på vej hen, eller hvad der ville ske efter dette - hvor det førte hen, lige nu var de optaget af hinanden. 
Han mærkede godt tungen prikke mod de små tandmærker, men det var ikke noget værre end han før havde oplevet. Han kunne tage det, han ville næsten opfordre hende til at give ham mere, men lige nu forblev det usagt. Orderne døde hen og kun deres bevægelser og deres gøren havde noget at skulle have sagt. 

Han lod en hånd søge mod den knoldede jord under hende, støttede sig selv og lod den anden bevæge sig ind under hendes trøje, og mærkede den nøgne hud mod hans egen hånd. 
Minali G'tehrifee

Minali G'tehrifee

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 532 år

Højde / 180 cm

Citrus 25.05.2023 21:53
Den langsomt spirende ivrighed Minali lagde mærke til i Lazarus, fik nysgerrighed til at reflekteres i hende. Det var et element de begge havde til fælles. Hun undrede sig over hvorfor en mand af magt ville foretage sig en så længerevarende jagt efter hende. På trods, af at han havde sagt at hun var mere værd, end hun troede, forstod hun ikke helt hvor dragende han fandt hende.

Hun var kun sikker på at han i dette øjeblik heller ikke helt var bevidst om hvad det var der foregik. Han virkede udhungret, som et bæst der havde holdt sig tilbage i lang tid, og som måske ikke kendte sin slumrende natur til fulde. Lazarus havde set hende i krig, og han vidste at hun var blevet kaldt Totem. Det var blot for sent for ham at forstå hvilke konsekvenser det bar med sig at jage en totem, som han langsomt blødede op og gav efter stykke for stykke i hendes arme. Byttedyret havde han fanget. Men var det nu også Minali der i sandhed var det? Lazarus havde taget hendes sind til gidsel. Det medførte blot at han legede med magter han ikke kendte helt til.

I naturen udviklede byttedyr forskellige forsvarsmekanismer for at overleve. Gift. Camouflage. Og i visse tilfælde udviklede byttedyr ting der kunne distrahere jægeren. Minali havde aldrig valgt sin første evne. Og som i naturen var den blevet noget, der havde redet hendes liv flere gange. Måske var det på længere sigt det samme tilfælde her, når hun strøg fingrene ind i dæmonens hår. Nettet strammedes.

Hendes mund fandt imidlertidigt noget andet at udforske og skænkede små kys mod hans hals, inden de udviklede sig til flere drilske nap.

Lazarus hånd lod Minali frit gå på opdagelse under hendes skjorte. Snarest stødte hans fingre på stoffet, der bandt Minalis brystkasse ind. Med den ene hånd oven på hans guidede hun hans greb hen på knuden og inviterede ham til at løsne den op.

Lazarus

Lazarus

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 166 år

Højde / 172 cm

Efterlyst af Lyset

Nao 26.05.2023 11:03
Lazarus havde jagtet hende i flere uger nu, efter først at have set hende, men var hans jagt blevet for meget? Havde jagten af hende overtaget hans sind, og gjort hans sind besat af hende? Besat af at finde ud af hvad der var sket den gang. Besat af hendes lege og ikke mindst, hendes attraktive ydre. Noget havde sat sig i ham. Han havde set meget af hende, rodet i hendes minder og fundet ting som, nu havde sat lys på flere ting. 

Han var måske ikke helt sikker på hvorfor han fandt hende så dragende. Han bekymrede sig ofte ikke om andre, men fordybede sig i de sager som han fandt interessante, og nu lå han og rodede rundt med Minali, i bjergene omkring Kzar Mora. Lige nu så han sig selv draget af hende, og selvom han kunne trække sig, så ønskede han det ikke; men blot at forsætte og undersøge. Han mærkede hvordan hun lod sine læber bevæge sig rundt på hans hals, og han strakte den for at give hende mere plads. 

Lazarus følte huden under hendes klæder mod hans hånd, lod den bevæge sig rundt og stødte på stoffet som bandt hendes bryster ind. En del af den udklædning hun havde båret, i de sidste mange år, for at spille en anden. Han kiggede op på hende, som hun lod sin hånd guide ham imod knuden, og med lette fingre bandt han knuden op og frigjorde hende for fænglset, som hun havde været tvunget til. Hånden bevægede sig ind under det nye stof lag og mærkede sig følsomt frem. Gik på opdagelse, som han havde gjort i hendes tanker.
Minali G'tehrifee

Minali G'tehrifee

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 532 år

Højde / 180 cm

Citrus 26.05.2023 21:18
Det føltes naturligt, når Lazarus strøg sine hænder hen over Minalis former. Om det skyldtes almen hudsult fra en tid, hvor hun for det meste holdt sig tilbage, eller at hendes melodi passede i en større symfoni med dæmons, vidste hun ikke. Hun nød det blot og bød hans bevægelser velkommen. Små suk undslap hende mod hans hals, når hun følte hans fingre glide ind over hendes bryst og hans håndflade der hulede ind imod dem i lette tryk. Hendes krop vendte sig hurtigt til opmærksomheden, og der gik ikke længe før de to rosa tinder hærdedes imellem hans fingre, under den masserende berøring. Båndet gled ned til hendes talje, og hendes hånd fulgte med hans og trykkede den hårdere ind mod hendes byste, for at opfordre ham til at tage mere fat og mærke hende.

Legen var næsten berusende. En ting havde Minali noteret omkring Lazarus. Han nød at være i kontrol. For nu strøg hun ham med hårene og lod ham nyde den sejer. Minali vidste dog sit værd i den her sammenhæng, og som konkubine vidste hun hvad hun kunne tilbyde en mand. Og hvad der kunne drive dem til vanvid. Hvis Lazarus virkelig ville denne alliance, måtte rovdyret arbejde for sin pris.

Lazarus sad stadig forholdsvist over skrævs på mørkelverkvinden. Hun så sig over skulderen, for at beregne hvor meget plads der var at gøre godt med. Distraheret som han var, bøjede hun sine skinneben rundt om hans. Armen hun havde rundt om ham trykkede hun ned til hans ryg, for at fastholde ham imod sin krop og rullede rundt, så hun endte med at ligge hen over ham – nu imellem hans ben. Så satte hun sig op, denne gang med sine lårben på hver side af hans hofter. Kun hans uniform og læderbukserne dannede en barriere imellem dem. Hænderne placerede hun på hans brystkasse. Og det var præcist sådan hun ville have ham.

”Jeg er træt af store ord”
erklærede Minali.
”Jeg har hørt dem mange gange før hele mit liv igennem, og de har ofte svigtet. Fortæller du mig at du er villig til at gå imod dine overordnede? Mytteri, korporal?”

Der var en tydelig gnist i Minalis øjne, og hun smilte djævelsk til Lazarus. Fra positionen over ham trykkede hun sit skød let ind mod den bule hun kunne fornemme under sig og roterede sine hofter i små cirkler, så hun gned sig imod hans køn.

Langsomt lænede hun sig ind over ham, så hendes ansigt var ud foran hans og sænkede hendes stemme, der forekom honningsød og melodiøs.

”Jeg vil ikke høre flere løfter. Jeg vil se handling… Vis mig at du er det værd, at hengive mig til dig”.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lorgath , jack
Lige nu: 2 | I dag: 12