Havets farer

Merek

Merek

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 32 år

Højde / 183 cm

Vuze 29.12.2023 22:34
Det var en farlig situation det her. Ville hun slå ham ihjel, hvis hun mistænkte, at der ingen værdi var i ham? Der var mange ting, man kunne bruge fanger til som for eksempel at sælge dem som slaver.. Men var hun en af de pirater, som gjorde sig i det? Han havde svært ved at forstå, hvorfor hun skulle have valgt at holde besætningen i live bare i håbet om, at nogen ville betale for at få dem frigivet. Desværre var det de færreste rigmænd, som havde den loyalitet overfor deres besætning, som han selv havde. 

"Du vil vide, om nogen har tænkt sig at betale for at få os fri" Det blev sagt som en konstatering. Han havde ikke i sinde at fortælle hende noget om hverken sig selv, skibet hun havde sunket eller besætningen.
"Hvor skulle jeg vide det fra? Jeg bliver betalt for at være kaptajn på et skib og få vores varer fra havn til havn. Det er ikke ligefrem fordi der er hver dag vi bliver sunket af pirater" vrissede han surt. Det var det bedste han kunne svare for ikke at gøre sin situation værre. Han kunne jo ikke sige, at en handelsmand som slet ikke eksiterede ville betale for deres frihed. Samtidig havde han ikke den store lyst til at vide, hvilke ideer hun selv gik med. Faktisk så han helst, at hun tog en beslutning om deres skæbne og så lod ham være i fred.
Catherine Hagerty

Catherine Hagerty

Pirat

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Lyset

Nao 04.01.2024 13:01
Var der nogen værdi i denne mand eller besætning? Muligvis ikke, men det var ikke ofte at hun havde gidsler ombord på skibet, og han var uden tvivl en mand som havde et vis ydre, som uden tvivl kunne bruges til noget godt. ”Egentligt tvivler jeg på at nogen vil betale for resten af slænget, men det kunne sagtens være at nogen savnede en ung smuk mand som dig” Hun lod sin hånd bevæge sig ind mod ham og lagde sig mod hans kind og mærkede huden. Det var længe siden at hun havde fået sine egne behov tilfredsstillet. ”Nej, hvis det var hver dag, så havde du været død ikke? Det havde været synd. Jeg nyder dig selskab” Kom det kækt fra hende.

”For at være ærlig så er der heller ikke mange tilbage i dit lille mandskab, og de som stadigvæk sidder inde ved siden af er ikke i det bedste helbred. Jeg er selvfølgelig ked af at det er sådan det er endt, men nogen gang bliver man tvunget til visse handlinger” Hun var sikker på at manden foran hende kunne gøre noget godt for hende, hvis blot hun fik mere ro på ham. ”Ved du hvordan man tilfredsstiller en kvinde?” Hun lod hånden bevæge sig væk fra hans kind og bevægede den ned ad hans krop og lagde den mod hans skridt.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Muri , Lorgath , Tatti, Lux , Echo
Lige nu: 5 | I dag: 12