Charizard 09.02.2023 15:22
Han lod sig ikke chokere over hendes ordvalg eller titel (om man ville). Han lod blot hovedet tilte en anelse til siden og trak en millimeter på mundvigen. "Gå med det, som du foretrækker," han kunne ikke se bort fra hendes chokeret udtryk. Han kunne af gode årsager ikke sætte sig i hendes sted, hans forældre havde været der hele livet, så at kalde sin far for far, var jo normalt for ham. Selvfølgelig som årene havde passeret, der var far-titlen blevet udskiftet med fornavn. Men det var blot deres relation til hinanden. (Hvor i mod, mor var og forblev altid mor.)"Jeg kommer forbi smedjen når jeg har talt med din mor, de skal jo hentes og betales," med et nik til daggerternes i hendes favn. Men han lod sig flytte al fokus, som han så nogle af sine mænd. Alt syntes at være ordnet, men han skulle ikke opholde hende, ej sig selv. "Lad mig ikke holde dig hen yderligere, når du længere ned på kajen, finder du en fisker som trænger til at få ordnet sine knive," mild underdrivelse, knivene var næsten sløvere end et stykke brød.
Krystallandet