Dick

Dick

Smugler og skibsmand

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 42 år

Højde / 181 cm

Charizard 09.02.2023 15:22
Han lod sig ikke chokere over hendes ordvalg eller titel (om man ville). Han lod blot hovedet tilte en anelse til siden og trak en millimeter på mundvigen. "Gå med det, som du foretrækker," han kunne ikke se bort fra hendes chokeret udtryk. Han kunne af gode årsager ikke sætte sig i hendes sted, hans forældre havde været der hele livet, så at kalde sin far for far, var jo normalt for ham. Selvfølgelig som årene havde passeret, der var far-titlen blevet udskiftet med fornavn. Men det var blot deres relation til hinanden. (Hvor i mod, mor var og forblev altid mor.)

"Jeg kommer forbi smedjen når jeg har talt med din mor, de skal jo hentes og betales," med et nik til daggerternes i hendes favn. Men han lod sig flytte al fokus, som han så nogle af sine mænd. Alt syntes at være ordnet, men han skulle ikke opholde hende, ej sig selv. "Lad mig ikke holde dig hen yderligere, når du længere ned på kajen, finder du en fisker som trænger til at få ordnet sine knive," mild underdrivelse, knivene var næsten sløvere end et stykke brød. 
Lucina

Lucina

I lære som våbensmed

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 155 cm

Emilia 09.02.2023 21:20
Det var underligt at stå der, underligt at skulle snakke med sin far om det at han var hendes far, underligt i det hele taget at være der, men hun nikkede anerkendende og hankede let op i daggerterne igen, klar til at kunne gå med dem.

"Jeg foretrækker egentligt at det bliver nemmere med tiden," sagde hun og trak på skuldrene, men tilføjede hurtigt efter; "hvis du altså bliver." Hun vidste ikke helt om hun skulle tro på de skulle til at have et forhold til hinanden eller om han var på vej væk igen, men hun ville egentligt gerne lære ham og kende, for hun ville gerne lære hvor hun havde de ting hun ikke havde fra sin mor fra. Måske havde hun en masse af hans særheder også? Hun kunne da se lidt i ansigtsstrukturen i hvert fald.

Hun så på ham med et anerkendende blik, "fisker længere nede af kajen, ham finder jeg." Hun nikkede bestemt og traskede afsted, for at finde denne fisker. Flere opgaver ville bestemt ikke gøre noget, men så skulle hun også hjem og snakke med Bas! For det her var noget hun skulle snakke ud om.

Lucina har forladt tråden.

Dick

Dick

Smugler og skibsmand

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 42 år

Højde / 181 cm

Charizard 10.02.2023 11:32
Han burde have set kommentaren komme, men alligevel rynkede han let brynene mod hinanden. Det var en skarp kommentar at smide omkring, når han aldrig havde haft mulighed for andet end at være uviden omkring hendes eksistens. Men han blev nød til at lade det passere, uanset om det gjorde en anelse ondt. Nok kunne han skue hunden på hårene, men han lod det aldrig blive personligt på en måde. 

Blikket fulgte en anelse med hende som hun passeret forbi ham og ville få tilrevet sig noget mere job på havnen. Han kunne vel kun give hende de informationer som tak. 

Dick har forladt tråden.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Muri , Tatti, Lux , Lorgath , Echo
Lige nu: 6 | I dag: 12