Tatiana Olivarius

Tatiana Olivarius

Hjælper på landsbyens børnehjem

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Sparks 09.03.2023 12:04
Smilet blev om nogen større, som han sagde at køkkenet skulle have en overhaling. Tatiana nikkede hurtigt og dansede rundt ”det kan du tro jeg kan hjælpe med” på trods af hun vidste, hun burde tage tilbage til børnehjemmet. Men hun var sikker på at Signe var mere end kompetent, til at overtage tjansen i aften.

Tatiana tog en spand og gik ud for at fylde den med vand. Da kom hun tilbage og begyndte at skrubbe hele køkkenet ned. Det virkede som om, at Arion og Tatiana fungerede som en symbiose med hinanden. Hver gang den ene skulle til, flyttede den anden sig uden de behøvede og kommunikerer.
På et tidspunkt begyndte Tatiana at synge ganske lavmælt for ikke at vække Lyanna. Hvor til sidst, hun begyndte på at lave aftensmad. Mens hun lod Arion tage sig af de andre ting, som var lidt tungere end hun kunne bære.
Jo længere tid hun var her, desto mindre havde hun lyst til at tage tilbage. Hvilket også gav hende et snart af dårlig samvittighed, da hun også gerne ville være der og hjælpe børnene. Men det her, det havde været hvad hun ønskede, da hende og Arion var begyndt at se mere til hinanden.
Arion

Arion

Kok på kroen Den Galende Hane

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 175 cm

Hobbit 09.03.2023 20:54
Arion kunne ikke lade være med at le en varm latter, som Tatiana med det samme gik i sving. Det gik overraskende godt, og som det er noget de alle dage havde gjort. Det faldtes så naturligt og i lang tid glemte Arion at ligge mærke til det, netop på grund af naturligheden deri. 
Stole blev flyttet op så gulvet kunne blive skrubbet. Ting blev hevet ud af skabene og møbler flyttet rundt af Arion, mens Tatiana klarede hvert et hjørne. De nåede langt på kort tid, og Arion vidste at Lyanna ville blive glad. Forlegen, glad og taknemmelig. Det var vigtigt for Arion at hun ikke behøvede at spekulere eller arbejde hårdt resten af hendes liv. Hun var for stædig til at lade sit barnebarn overtage alt, og det ville han heller ikke kunne tage fra hende. Men jo lettere det blev for hende, des bedre.

Arion lyttede med smil på læben, til den stille sang som fyldte rummet. Han tog sig selv i at gå i staver en gang imellem mens han betragtede hende. som at leve i en drøm, han havde glemt. “Har du været her, al den tid?” spurgte han som der kom en naturlig pause i hendes vidunderlige sang. Han havde slet ikke fået spurgt hende. Hørt hvad der var sket. Det hele var kommet så pludseligt, og Lyanna havde afbrudt for resten. Forståeligt nok. Men nu han stod her, sammen med hende, huskede han.
Tatiana Olivarius

Tatiana Olivarius

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Sparks 09.03.2023 21:01
Hun blinkede da han brød stilheden, og hun vendte sig rundt fra gryden hun stod og rørte rundt i. ”Her? Altså, jeg har været her lige siden du åbnede døren og lukkede mig ind—Så ja, det vil jeg mene?” hun synes det var umiddelbart et mærkeligt spørgsmål at stille, som om han havde glemt hun var her, og pludselig var kommet i tanke om det igen. 
Men som hun stod og rørte i gryden, gik det op for hende hvad han havde ment. Varmen steg i hendes kinder. Tatiannas nakke, samt øre begyndte at blusse op i en rød farve. ”Oh ved guderne, du mente her, efter Dianthos?” et dybt suk forlod hende før hun grinede let over den korte sammensmeltning der var sket i hendes hoved.

Ja, jeg har været her alt den tid, jeg arbejder oppe ved børnehjemmet, også laver vi mad som jeg går ud med til de ældre” forklarede hun, før hun lagde hånden mod hendes nakke for at skjule hvor rød hun var blevet.
Arion

Arion

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 175 cm

Hobbit 09.03.2023 21:33
Arion gik i stå og blinkede uforstående over hendes svar. Hans ansigt gik fra uforstående overraskelse, til morskab, som udløste en lavmæl latter som han rystede på hovedet af hende. Specielt som rødmen krøb over hendes hud og det gik op for hende at det ikke var det han havde ment. “Ja, Ikke her her” smilede han med morskab i stemmen. “Jeg kunne godt havde udtrykt mig lidt bedre” trøstede han hende med et kærligt blik. Der var ingen i denne verden mere bedårere end Tatiana. Specielt når hun rødmede.

Børnehjemmet. Minderne strømmede tilbage til ham, og et øjeblik blev han fjern i blikket. De havde talt om fremtiden dengang. Talt om hvad de ville. Ikke kun i hinanden selskab, men drømme og ønsker. At gøre en forskel. Det overraskede ham derfor ikke spor at hun nævnte børnehjemmet og den hjælp de tilbød de ældre borgere. “Det lyder godt. Det passer til dig” medgav han og mærkede en stolthed over hendes bedrifter. Hendes styrke til at skabe sin tilværelse, og følge drømmene. “Er der mange børn?” pesten havde taget sine ofre, og han kunne godt frygte at landet havde langt flere forældreløse end da han selv var barn. 
Tatiana Olivarius

Tatiana Olivarius

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Sparks 09.03.2023 21:49
Tatiana foldede sine læber sammen, og prøvede at holde latteren tilbage. Nu da flovheden havde fortaget sig, kunne hun sagtens se det morsomme i hvad der lige var sket. Men da han prøvede at gøre det bedre, ved at sige han godt kunne have formuleret sig bedre rystede hun på hoved. ”Ej, det var mig der tydeligvis lige tabte hoved” lo hun og nikkede derefter ”jeg prøver bare at give lidt igen” hvilket måske var en mærkelig ting at tænke, når Tatiana ikke havde prøvet andet, end at føle folk havde taget ting fra hende. Måske var det derfor, at hun ville vise at der var folk i verden, som faktisk ville andre dem godt.

Der er omkring tyve stykker, nogle har fået hjem, men det er svært” svarede hun, især fordi de prøvede at sikre sig at børnene ikke bare blev taget ud af hjemmet, for at arbejde på en gård og ikke passes på.
Arion

Arion

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 175 cm

Hobbit 11.03.2023 17:51
Arions læber krøllede sig op i et breddere smil, inden han løftede en pegefinger op og nærmest tyssede på sig selv. Ikke at han forventede Lyanna ville blive sur over netop at blive vækket af latter. Latter havde der været for lidt af i huset i mange år.
Arion tog på ny fat i nogle af de større grydder og fik dem løftet ned på plads mens Tatiana fortalte. "Du har altid givet mere end du har taget" svarede han med et blidt smil på læben. Hun var født i de højes vilkår, men det havde ikke forhindret hende i at miste meget mere end hun nogensinde havde taget til sig selv.

Med et rynket bryn i panden, lænede Arions sig op ad køkkenbordet. "Det var også mange..." der ville altid være forældreløse, nogen steder i verden flere end andre, men her havde der før i tiden altid været familier nok. "Har i mad nok?" det havde lige været vinter, og Arion mærkede en stigende uro. Der var mange fattige, og børnehjem havde aldrig været dem som fik først i samfundet.
Tatiana Olivarius

Tatiana Olivarius

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Sparks 12.03.2023 22:55
Tatiana lod blikket glide hen over Arion som placerede sig op ad køkkenbordet. For et øjeblik glemte hun helt at lytte til hvad han spurgte om, langt mere optaget af at betragte manden hun elskede. Så meget, så et fjoget smil langsomt begyndte at brede sig over hendes læber. Altså, ind til at de gik op for Tatiana han faktisk havde spurgt om noget alvorligt. Med hurtigt blinkende øjne, lod hun blikket flakke lidt mens hendes tanker kørte på højtryk. Hun vidste hun kunne huske det, men hun skulle lige have noget tid før det faldt på plads.

Lige nu går det, om sommeren har vi aftalt vi hjælper på de forskellige gårde, mange mistede arbejdskraft under plagen, og det kan man stadig tydelig mærke. Så vi hjælper med at bryde jorden op, så og selvfølgelig høste. Det gør at vi har mere at gøre godt med” det havde været en af Tatianas tiltag, selvom hun aldrig ville fortælle det sådan. I hendes hukommelse var det dem alle, som der havde stået sammen om at tage denne beslutning.
Min dejlige, betænksomme husbond” hviskede hun som hun gik tættere på og lokkede armene omkring hans liv før hun lænede sig tættere på og placerede sine læber blidt mod hans læber.
Arion

Arion

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 175 cm

Hobbit 13.03.2023 15:48
Et øjeblik, var Arion forvirret over at hun syntes at være faldet i staver. I hvert fald indtil det gik op for ham, at hun havde stået i sine egne tanker og smilet voksede sig større på hans læber. Det til trods for alvoren i deres samtale. Det var umuligt ikke at være ovenud lykkelig, sådan som dagen havde udviklet sig.

"Det lyder fornuftigt" jo flere der kunne komme i hæderligt arbejde, uden at lide overlast, ville også forbedre chancerne til at have et mere fredfyldt voksenliv, skulle de være så uheldige ikke at blive adopteret. Det var desværre en kendsgerning, at ikke alle fik en familie.
Arion rettede sig op og trak hende ind til sig. Han havde ikke forestillet sig at han nogensinde fik lov til at mærke hende igen. Hjertet hoppede også et par gode solide slag over, og smilet var ikke til at pille af hans læber, som hun omtalte ham som sin husbond. Stod det til ham, gik der heller ikke lang tid før det var en realitet og ikke kun en drøm.
Han kunne ikke andet end at smile og holde hende tæt. Kysse hende igen og igen, lykkelig over at hun var tilbage - at de var tilbage.
At de kunne få den fremtid de begge hungrede efter at få, med hinanden.
Tatiana Olivarius

Tatiana Olivarius

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Sparks 14.03.2023 11:02
Jo flere kys der kom, desto flere grin forlod hendes også. “Så du! Hvis du fortsætter så brander maden på” grinte Tatiana, og slog ham blidt mod hans skuldre. 
Måske du skulle høre om farmor ønsker noget at spise?” Spurgte hun, uden at fjerne blikket fra gryden som hun rørte rundt i. Derefter tog hun den af ilden, og begyndte at dække op bordet. Selv hvis Lyanna sagde nej, dækkede hun også op til hende. Forhåbentlig ville hun ikke være for træt, til at få noget ordenligt mad i maven. Tatiana kunne hellere ikke lade være med at håbe, at det at Arion var hjemme og der kom nyt liv i huset, ville hjælpe Lyanna med at komme lidt til hægterne. Selvom det man ikke kunne flygte fra det uundgåeligt, håbede hun stadig på at Arion og Lyanna kunne få lidt mere tid sammen. 
Arion

Arion

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 175 cm

Hobbit 15.03.2023 11:35
Det var umuligt ikke at grine med hende, og et kort øjeblik kunne maden blive til det hårdeste stykke kul uden han ville have det mindste problem med det.
Men fornuften trak igennem og han nikkede "God ide." alligevel sneg han sig til at plante et kys mod hendes tinding, inden han gik hen til soveværelsesdøren.
Han bankede roligt på, et par gange for at han var sikker på at hun havde hørt det, inden han åbnede og kiggede ind. Smilet bredte sig ud, som han så, at småkagerne var spist, selvom man jo naturligvis ikke måtte spise i soveværelset.

"Farmor?" kaldte han roligt, som han trådte ind og lagde en hånd over hendes. Det var nogle søvndrukne øjne der åbnede sig, men smilet var ikke til at tage fejl af. "Der er mad hvis du er sulten?" Lyanna løftede en hånd og klappede ham på kinden et par gange. "Oh hvor godt. Det dufter dejligt. Har du virkelig været i gang med det?" Arion smilede og rystede let på hovedet. "Tatiana har lavet maden - rolig nu, jeg hjalp til! Lidt opdraget er jeg da" lo knægten, som han så hvordan hans farmor allerede trak op til at give ham en opsang. "Godt godt.. Hjælp mig lige op" lo hun svagt, men ved godt mod.

Med støtte fra Arion kom de begge langsomt ud i køkkenet igen, og det var tydeligt at se på Lyanna at hun var glad for hjælpen - omend også lidt forlegen. Det var svært at gå fra at kunne selv, til at alting krævede ekstra energi.
Tatiana Olivarius

Tatiana Olivarius

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Sparks 15.03.2023 22:40
Det ville aldrig blive nemt og se hvordan de ældre svandt ind. Da hun var kommet her for to år siden, havde der stadig været en del mere liv i Lyanna. Nu kunne man se, hvordan at livet var ved at ebbe ud. Det fik hjertet til at knuge sig sammen, og i et kort øjeblik var det svært at trække vejret. Det burde ikke være så hårdt, det var ikke hendes farmor. Det var ikke hende som var blevet opdraget, passet på og plejet af Lyanna. Det var Arion som hjalp hende hen til spisebordet, så de alle kunne få noget at spise.
Men det slog hende hårde end hun havde regnet med, og det korte håb at det at Arion ville vække nyt liv i Lyanna, forsvandt langsomt i Tatianas hjerte.
Men dertil opstod der også et lys, et lys om at hun ville forsikre Lyanna at nogen var der til at passe godt på hendes barnebarn. At huset hun havde bygget med hendes mand, ville blive passet på og hun ville blive husket på.
Med et smil på læben, øste hun en portion op til Lyanna, før hun gjorde det samme for Arion og selv satte sig ned bag efter.
Havde du en god lur?” spurgte hun og betragtede Lyanna med et kærligt blik.
Arion

Arion

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 175 cm

Hobbit 17.03.2023 17:39
Arion forholdte sig meget optimistisk, selvom han alligevel ikke kunne forholde sig naivt til det længere. Hun spiste stadig, og selvom hun havde behov for mere hvile, var hun ved godt humør og mod.
Men det var uundgåeligt, og ikke underligt taget både alder og det hårde liv i betragtning. Det var i øjeblikke som disse, at Arion kunne have dårlig samvittighed over at være rejst fra hende dengang. Men dengang havde hun været en del mere mobil og selvstændig end nu.

"Oh ja, kære. det var lige hvad jeg trængte til" smilede Lyanna og trak tallerkenen til sig. Det var med rolige, let rystende bevægelser hun gav sig til at spise. Hun skulle jo smage på de gode sager! Det var ikke mange gange i hendes liv maden var blevet serveret for hende, selvom Arion altid havde været god til at hjælpe til. "Og hvem nyder ikke en lur, når man kan vågne op til service" grinte hun, hvilket fik det rolige smil på Arions læber til at vokse op i et større grin. Nej, tanken om at hun engang ville forsvinde var ikke nem for ham at bære, og Arion valgte at gemme det væk lidt endnu.
Tatiana Olivarius

Tatiana Olivarius

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Sparks 18.03.2023 11:32
Tatiana gav sig til at smile uden forbehold, hvilket skabte små fine uddybninger i hendes kinder. ”Jeg er bare glad for, at jeg kan give lidt igen, du har trods alt beriget med liv siden jeg ankom her til byen sagde hun med en blid stemme, og var ganske sikker på, at havde det ikke været for mennesker som Lyanna så var hun ikke kommet videre. Så var hun blevet i den sorg der havde indtruffet sig, da det gik op for hende at hun havde mistet igen.
Savnet til hendes forældre ville aldrig gå væk, men det var ikke længere et blødende sår. I stedet var det en let følelse af, hun ville gøre dem stolte over hvem hun var nu. At de aldrig ville blive glemt, men det var okay hun levede sit liv, på trods af de havde mistet deres.
Nu skal jeg også nok sørger for at komme noget mere, måske snakke med Ingrid på børnehjemmet, om det er okay jeg hjælper lidt mindre til; vi skal trods alt begynde at tænke på at lægge frø for sommeren” for end er var vokset op i en husholdning hvor hun ikke behøvede at røre en finger, fandt hun stor glæde i at være ude i marken. Bare helt generelt at bruge hendes krop til at udrette ting, der var en bekræftelse i at hun godt kunne. Mere end hun nogen gange gik og troede. 
Arion

Arion

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 175 cm

Hobbit 18.03.2023 12:42
Arion lod roligt sit blik glide mellem de to kvinder og mærkede en rar varme i brystet. Det var både rart at vide, at Lyanna, ganske som forventet af hende, havde taget Tatiana ind som hun var ankommet til byen. Alene.
Der var mange fortrydelser. At han ikke havde fastholdt troen om at hun stadig var i live, og at han måtte finde hende igen. Der var fortrydelserne at han ikke var vendt hjem, som sorgen havde tynget ham dybest - på mange måder følene at han havde svigtet den eneste forældre han havde tilbage.

"Oh, så. Det var da det mindste" lo den ældre stadig ved godt humør. Hun havde altid haft en masse kærlighed at give, og var ikke sky med at dele om sig med den. Hun havde sørget for at Arion aldrig skulle føle han havde mindre kærlighed, blot fordi hans forældre var væk.
"Jeg kan også komme og hjælpe? Du kan få mere fritid og Ingrid får ikke mere på sine skuldre" foreslog Arion med et smil på læben. Jo, han havde også ting han skulle nå her - og havde i sandhed ikke tænkt sig at lade Lyanna mangle noget. Men han kunne sagtens fordele det ud, således han så Tatiana oftere - helst så meget så muligt - uden at tage noget fra børnene.
Tatiana Olivarius

Tatiana Olivarius

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Sparks 21.03.2023 17:10
Et lille grynt forlod Tatiana, som hun prøvede ikke at grine, hvilket mislykkedes totalt, da hun selv hørte lyden. En let latter forlod hendes læber, før hun fik dig selv under kontrol og vendte blikket mod Arion. Hendes læber var trukket op i et glædeligt skævt smil. ”Jeg siger ikke nej til at bruge mere tid med dig, hvilket jeg næsten kan fornemme var dine bagtænker” hun vendte sig mod Lyanna og gav hende et større smil, før hun med et glædeligt suk begyndte at spise. Der var noget helt fantastisk med igen at være del af en familie. Det have hun trods alt ikke rigtig været, siden hendes forældre var afgået med døden under plagen, puh, hvor mange år var det efterhånden? Hun turde næsten ikke tænke over det, da det blot bragte en følelse af sorg ind i hendes hjerte. Noget hun ikke ønskede, nu hvor at kærligheden flød så tykt imellem de tre mennesker. 
Arion

Arion

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 175 cm

Hobbit 21.03.2023 18:49
Grinet kom promte som Tatiana gryntede, og huset fyldtes med en varm og kærlig latter fra alle tre. En varm følelse bredte sig i kroppen på Arion, der lige nu, slet ikke kunne forestille sig noget bedre end den stund af morskab, varme og familiefølelse der var i køkkenet lige nu.
"Skjulte bagtanker? Jeg synes ellers de var ret tydelige" for ja, der var selvfølgelig tanken at de brugte mere tid sammen! De ville han da helst ærligt meget gerne, men han havde også Lyanna at kigge efter, ligesom hun havde børnene på hjemmet. Men en balance forventede han ikke blev svær at finde - desuden, havde han godt af at hjælpe til flere steder og Lyanna havde også en forhåbning om at han fandt andet i livet at tage sig til end at se efter hende. velvidende at hun en dag ikke var der mere.

Maden blev spist, ikke i stilhed men i sniksnak, grin og ofte med Lyanna der kom til at dele ud af nogle historier som fik Arion til at skære en let grimasse. Hun var så stolt af ham, og samtidigmed så glad for at han havde valgt netop den pige hun havde udset ham - også selvom Arion og Tatiana havde fundet hinanden lang tid før det var kommet Lyanna for øre. Men sådan en bagatel var ikke vigtig for den gamle.
Tatiana Olivarius

Tatiana Olivarius

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Sparks 21.03.2023 20:22
Varmen der bredte sig mellem de tre, det ramte Tatiana et sted i hjertet, som hun fandt svært ved at skjule. Så hun lod være, og sad blot med et smil og hendes øjne let glaseret over.
Men det stoppede hende ikke fra at følge med i samtalen, give hendes input og grine med når tingene tog den drejning. Hele dagen havde taget så vidunderlig en drejning, hun næsten ikke ønskede at den skulle stoppe. Men lige som alt andet, så færdiggjorde de deres middag, og hun vidste det var på tide for hende at vende tilbage til børnehjemmet.

Tatiana trak dog tiden ud, og hjalp til med at gøre rent efter middagen.
Jeg må desværre også hellere komme tilbage” kom det blidt fra. Tatiana som hun vendte mod Lyanna og Arion og betragtede dem begge med et blidt blik.
Arion

Arion

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 175 cm

Hobbit 21.03.2023 23:33
Stunde som disse, kunne man kun ønske ville vare evigt. Arion havde ikke forestillet sig at han skulle føle denne glæde igen, men her var den. Vendt tilbage, som Tatiana var trådt ind af døren. Men alting havde en slutning og en ende. Tiden kunne ikke stå stille, blot fordi alle parter havde det godt og en god stund med hinanden, ligegyldigt hvor langt de trak tiden ud.

"Oh, jeg tænker også jeg skal tilbage og hvile lidt. Følger du hende ikke hjem, min skat" Lyanna havde siddet og betragtet dem som de havde ryddet op efter middagen, og rejste sig nu lidt knagene og klappede Arion på armen, inden hun med langsomme skridt gik tilbage ind i sit soveværelse.
"Jeg sørger lige for hun er kommet sikkert frem" hviskede han således Lyanna ikke kunne høre ham, og fulgte efter for at sikre sig at den ældre kvinde var kommet sikkert frem. Måske var han overbeskyttende, men han ville så nødigt der skete hende noget.

Han lukkede roligt døren efter sig og vendte sin opmærksomhed tilbage til Tatiana og gangen, hvor det var tid at blive klædt på. "Hvis du gerne vil følges, selvfølgelig?" smilede han, og regnede ikke ligefrem med hun ville sige nej. Så lang var turen nu ikke, men det gav Arion endnu en undskyldning for ikke at slippe hende helt endnu.
Tatiana Olivarius

Tatiana Olivarius

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Sparks 25.03.2023 17:48
Tatiana nikkede forstående, da Arion fortalte hende, at han ville følge hende sikkert ind. Hun forstod udmærket godt hvorfor, at Arion var så beskyttende overfor hans farmor.
Med et lille suk stod hun i køkkenet alene og tog hele dagen ind, utroligt hvor meget kunne ændres på en dag.
Hendes blik gled hen over køkkenet, og sikrede sig at alt var som det skulle være, før hun gik ud i gangen. Her trak hun hendes jakke på, og gjorde sig klar til turen tilbage til børnehjemmet.
Tatiana kiggede op, da hun hørte fodtrin komme nærmere. Med et stort smil på læberne nikkede hun hurtigt, før hun førte halstørklædet sikkert omkring hendes hals. ”Jeg ville elske hvis du fulgte mig derned” svarede hun hurtigt og tog derefter hendes vanter på. ”Men du må hellere få noget varmt tøj på, det begynder at blive køligere nu hvor at solen er gået ned” sagde hun en anelse pylret, da det sidste hun ønskede var at han skulle blive syg, blot fordi at han havde fulgt hende tilbage.
Arion

Arion

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 175 cm

Hobbit 02.04.2023 16:10
Det var umuligt ikke at smile som Tatiana svarede ham. Faktisk var det næsten en umulighed ikke at smile bare det at hun var her. Han var stadig ikke sikker på hvordan det hele var sket, eller hvordan heldet havde udformet sig på denne måde. Varmen i hans blik blev ikke mindre som hun pylrede omkring ham for at sikre sig at han havde varmt tøj. Noget han også ganske villigt tog på, velvidende hvor koldt der kunne blive på disse egne når vinteren havde sit tag. "Jeg skal nok lade være med at blive syg" forsikrede han hende med en mild latter i stemmen. Sidst fik han trukket en hue ned om ørerne og et par vanter om fingrene, og således var de klar til at begive sig ud.

Timerne der var gået, havde ikke føltes lange på nogen mulig måde. Men som de tog de første skridt ud af husets lune varme og den første vind suste forbi dem, blev Arion meget tydeligt klar over, at der var gået lang tid siden hun var kommet. Kulden havde bidt sig bedre fast omkring dem og Arion var tæt på allerede nu at skutte sig op. Det var ikke en hindring til at han ville følge hende hjem! Et hvert sekundt han kunne bruge i hendes selskab, des bedre. "Ligger børnehjemmet stadig ved siden af Amos' gård?" spurgte han, velvidende at han ikke havde været for god til at holde sig opdateret om hvad der var sket på egnen. Tydeligvis! For så havde han vidst at Tatiana havde været her. Det var der ingen grund til at slå sig selv oven i hovedet med nu.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Tatti, Lux , Echo, jack
Lige nu: 4 | I dag: 12