skovens hemmeligheder eller ens egne hemmeligheder?

Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Aria 27.11.2022 23:03
Aria så lidt på ham "ellers går det nok, jeg er van til skader" sagde hun roligt, men for sent han var allerede ved at finde noget frem.

Hun så lidt på ham da han satte sig foran hende, hun tænkte lidt over det, men nikkede så "ja okay" sagde hun roligt og så på ham, hun vidste ikke hvad det var han ville smøre på hende, men det kunne ikke blive værre end alt det blod hun allerede havde i ansigtet.

Aria lignede ikke en der var van til at slås, men man blev tit overrasket over hvor god hun enlig var til det, hun var hurtig, fysisk udholden og smidig, så hun var overraskende god til at slås.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 27.11.2022 23:13
jack smilte blidt over hun sagde han kørte det stille og rolige ud mens han så et Smukt ungt ansigtet komme frem det kølet lidt og han prøvet på at gøre det så behalet for hende som over hovedet mulige hans hale gik stille  fra side til side mens han så i hendes øjne igen det var godt man ikke kunne se ham Rømmede på nogle måder.  efter lidt tid stoppet Jack mens han satte sig ved siden af hende  " håber det hjalp lidt det skulde begynde at svig lidt og så blive beder... min mor gjorder det tit på mig da jeg var barn " svaret han med et svagt smil på læben  

hans pote gled dog lidt over hendes kind og nusset den blidt han mærkede hvordan hans Hjerte hummeret der ud andet men han prøvet at få kontrol over sig måske var d et bare fordi hun var ung han hadet jo prøvet det før hvor ulven gik over i ham.   jack husked tydlige den aften stille kom der en smil over hans læber mens han lå der nede på jorden og kikket ind i ilden 

Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Aria 27.11.2022 23:18
Aria så lidt på ham, men da han begyndte at smøre det ud i hovedet på hende lukkede hun øjnene, mest for ikke at få noget i øjnene.
Hun åbnede øjne da han stoppede, hun så på ham og nikkede lidt "tak" sagde hun stille, hun kunne godt mærke det sveg lidt, men hun ignorerede det uden problemer.

Aria så på ham som han lå og så ind i ilden, skulle hun overveje at finde ud af hvad han tænkte på? måske var han for mental stærk til at hun kunne, men hun vidste det ikke.
Aria havde evnen til at kunne læse tanker, men hun havde også lært at kontrollere den, hun brugte den sjældent.

Aria så væk fra ham og så bare lidt rundt i skoven i stedet, hun tog et tæppe op af sin taske og tog det omkring sig så hun ikke frøs, ikke at hun ville mærke kulden alligevel, men hun elskede at sidde med et tæppe omkring sig, det var altid så hyggeligt, hun stirrede selv ind i flammerne.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 27.11.2022 23:25
jack smilte blidt mens han stille lage sin hale rundt om hende ikke for at gøre hende bange men for at vise han var tryk ved hende hun var dejlige varme til gengæld jack tænke på så mange ting for tiden at  han ikke selv kunne finde ud af det men det hjalp lidt da han kom ud i det fri stille kikket han mod Aria igen "jeg ved det måske lyder dumt...men på  en eller anden måde linger du mig som ung " svaret han blidt og nusset hende stille med halen han vidste ikke hvorfor han gjorder det det kom bare naturlige han håbet dog på hun vidste  hvad han mente  dog ikke i udsende men alt det andet personlighed helte mod stadige og så meget meget mere 

jack sukket lidt og kikket så op mod stjerneren der var begyndt at komme frem han mærked den kolde  aften lugt han kunne høre alt her nede fra det kunne nogle gang være irterne  og godt på sammen tid halen bliv med med at nusse Aria mest også fordi hun skulle i vide hun kunne føle sig tryk her hvor hos ham  

Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Aria 27.11.2022 23:34
Aria gav et ryk fra sig da han lå halen om hende, men regerede ellers ikke rigtig på det, hun så på ham da han sagde hun lignede ham og grinede lidt "forhåbentlig personligheden og ikke udseendet" sagde hun med en drillende stemme og smilede lidt drilsk til ham.

Aria valgte at lade vær med at læse hans tanker, mon ikke hun kunne regne ud hvad han tænkte på hvis hun virkelig ville vide det.

Aria så op på stjernerne mens hun havde pakket sig godt ind i tæppet, hun kunne godt li at sidde og se på aften himlen især i vinter perioden hvor der blev hurtigt mørkt.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 27.11.2022 23:40
jack kunne ikke lade være med at grin selv lidt over det men rejste sig op og " der er fuld stjerne himmel i nat det bliver koldt " svaret han svagt mere til sig selv hjerte hammeret blidt han håbet lidt på hun ville ligge sig hos ham og  tage tæppet over men han vidste ikke om hun ville det i nu men han hadet da et håb " jeg elsker at rejse rundt jeg føler mig fri fra alt møder nye mennsker hele tiden men jeg er nok også noget den alder hvor jeg nød til at tænke på mit hjem og famille en gang i mellem " det gik ikke at han forsvandt Flere år i træk nu kom han hjem  en gang i mellem og bliv der i e år han hadet sin far og det var en af gunden til  han ikke gad det

stille vendte  jacks blik sig mod Aria eller det ville sige hendes ryg han vidste ikke om det var længe siden hun haft en i sit liv men hendes unge alder vidste han heller ikke regtit om hun hadet en hun kunne lide som sdåan 

Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Aria 27.11.2022 23:52
Aria så op på stjernerne "jeg har intet i mod kulde, så det gør ikke mig noget hvis der bliver koldt i nat" sagde hun roligt mens hun så op på stjernerne.

Aria så på ham da han fortalte om sig selv, hun så lidt på ham "hvor gammel er du da?" spurgte hun roligt og så lidt på ham som om hun forsøgte at bedømme hans alder.

Aria tænkte slet ikke på fremtiden på den måde, med fast bopæl, familie o.s.v, hun tænkte mere i nuet, men det var nok også fordi hun ikke var så gammel endnu at hun ikke tænkte på den slags.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 28.11.2022 00:00
jack smilte blidt over til hende han rejste sig blidt over hende og lage en arm omkring hende og nusset hendes skulder blidt " jeg  35 år men jeg ser heldige vis yngre ud " grinte han blidt og så ind i hendes varme smukke øjne igen han tænke lidt på om han skulle finde sin kappe frem og ligge den  over dem den var stor nok til dem begge så det gjorder han stille også så hun kunne ligge sig godt til rette ind til ham han nusset hendes skuler blidt mens halen også stadige var omkring hende han hadet arldige mødt sådan en som Aria før men  igen det var godt også længe siden han hadet gjort sådan noget her han håbet hun kunne  lide det for han kunne godt lide varmen blidt hans øjne søgte blidt i mod Arias igen mens han smilte svagt og varmt til hende han ville ikke have hun frøs på den måde  
Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Aria 28.11.2022 14:33
Aria stivnede da hans arm og hale blev lagt omkring hende, og det var ikke bedre da han lå kappen om hende også, hun skubbede hans hale og arm væk og flyttede sig ud af hans kappe, hun rykkede sig lidt væk fra ham og krøllede sig sammen under sit tæppe "vil De være sød ikke at gøre det igen" sagde hun stille og den kølige stemme kom langsomt tilbage.

Aria var ikke vild med at folk lå armene omkring hende, det var enlig kun meget få personer der kunne gøre det. Det var det samme hvis man skulle kramme hende, det var der også kun meget få personer der kunne gøre.
Aria havde især svært ved fysisk kontakt når det galt hankøn, hun kunne slet ikke være i det.

Aria havde flyttet sig over på en anden træstub så de stadig kunne snakke sammen, men han kunne ikke nå hende fysisk med mindre han flyttede sig over til hende.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 28.11.2022 16:05
jack så lidt underen på hende men han kunne mærke igen han ikke var Ønskede så han rejste sig  stille og tog sin kappe på for at gøre sig klar til at gå han vendte blikket mod Aria " nå jeg tror jeg ville smutte jeg kan mærke... når jeg ikke er velkommen længer " svaret han stille og nikket mod Aria han vidste ikke helt hvad der var galt han gjorder det ikke i en ond meningen på nogle måde. jack sukket lidt og rystede på  hovedet smerten hummeret i hans skulder

men han hadet det svært ved denne person han vidste ikke helt  hvorfor.  selv om han prøvet at være venlige over for hende. Men hun skulle måske tænke lidt over sin asityde over for Ander   vendte han sig stille om for at begynde at gå men han gik lidt langsomt så Aria måske kunne stoppe ham i tide  

Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Aria 28.11.2022 16:10
Aria så undrende på ham "det er ikke fordi De ikke er velkommen, jeg er bare ikke særlig god til fysisk kontakt og det håber jeg De kan forstå. Det er intet personligt mod Dem, det er bare sådan jeg har det overfor alle" sagde hun stille og så lidt op på ham mens hun lå tæppet godt omkring sig, ikke fordi hun frøs, men for at holdet om sig selv.

Aria vidste ikke hvad hun sagde forkert, hun var bare ikke god til fysisk kontakt, hun forsøgte ikke at være uhøflig eller noget som helst.

Aria så lidt rundt, hvis han gerne ville gå så ville hun da ikke holde ham tilbage.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 28.11.2022 16:20
jack stoppet stille og rolige op mens han vendte hovedet lidt hans hårde ansigtet var kommet frem han tænke sig lidt om  men lændet sig i stede op for af træ han så lige så godt om natten som dagen så han kunne ikke se helt forskel" jeg forstå" sagde han dog med lige så kølige undertoge som hun selv ud gav  jack vidste ikke hvorfor han gad at være her han hadet jo spsit og gjort ved 

" så hvad er dine planer nu ??"  svaret han stille og så under kappen lidt han kunne nemt finde på noget selv men ville ikke lade som om han ikke helt trode på meget af det hun sagde for så godt kendte han hende ikke vis hun syntes hun hadet haft et hårdt liv skulle hun se under hans hud der var slag fra hans enge far store ar og et ar som næsten hadet slået ham ihjel 

han tog sig lidt til hagen og tænke lidt over sit næste træk "jeg forstå alt det alt for godt" svaret jack og sukket lidt han  valgte at hive op i sin skjorte for at vise hende hvad der gemte sig under skjorten " min engen far har givet mig de felste den på mitten slog mig næsten ihjel " svaret han og  lage skjorten ned igen det var kun det ord som han lovet sig selv ikke at ville blive som ham der gik ingen og reddet ham for at blive helt tom " jeg lovet mig selv arldige at blive som min far Arldige at lade mig opsluge af vrede som ham " stille satte jack sig ned og tog sit våben  skjold frem og kikket i måne lyset 

Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Aria 28.11.2022 16:28
Aria så lidt på ham og træk på skulderne "min plan er at vente lidt længere så det bliver lidt senere og så lægge mig til at sove, jeg har en lang rejse foran mig i morgen" Sagde hun roligt, hun var ikke kold, men stille og rolig i stedet.

Aria så på hans ar og nikkede stille "det kender jeg godt" sagde hun stille og så ned i bålet, hun havde ikke haft det nemt og havde selv sine egne ar og mærker.
Dog var de fleste af hendes mærker og skader på sjælen, men de forsvandt heller ikke så nemt.

Aria så ind i flammerne og smed lidt mere træ på så bålet ikke gik ud, hun tog en lille pose op af sin taske og begyndte at spise det der lå der i, hun var lidt for glad for søde sager til at kunne lade vær.
Da hendes mor havde hørt hun skulle ud i skoven havde hun givet hende lidt forskellige gode ting med, hun havde også givet hende lidt med til hvis hun kom for galt af sted, men hun ville helst gemme på det.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 07.12.2022 20:00
jack kunne godt dufte de søde sager men valgte ikke at sige noget han hadet en god lugte sans på mere en en måde stille kikket han igen ind i bålet og tænke over hvad han næste træk skulle være. han tænke lidt og hadet enlige ikke helt spurt ind til " bor du lagt væk her fra eller " svaret han blidt og kløet sig lidt i baghoved han  ikke om han skulle begynde at gå hjem det var jo tros alt sent 

dog kunne han ikke få sig selv til det det virkede så forkert nu hvor person hadet været i gang med at lære ham at kende Jack vendte hovedet blidt han smilte til hende og lage sin pote ind i ilden og fanget en flamme. han tog den ind 

og foldet den i sin porter " min famille er kendt for at være ild bære  vi har øvet os i at forme den og belær den magt... så det ikke gør ondt på samme måde som normale mennesker for mig er det varm handske man tager på
Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Aria 07.12.2022 23:10
Aria så på ham og rakte posen med de søde bær mod ham for at tilbyde ham nogen bær hvis han ville. Hun så på ham "jeg bor i hovedstaden" sagde hun roligt, men havde han ikke allerede spurgt om det en gang, hun havde i hvert fald fået af vide hvor han boede.
Aria tog lidt af sit vand og drak lidt af det og lå det væk igen.

Aria så på ham som han legede med ilden, hun nikkede lidt "Det kender jeg godt, jeg har det på samme måde med is, derfor fryser jeg heller ikke" sagde hun roligt og træk lidt på skulderne.

Aria så på ham mens han legede med ilden, hun kunne gøre det samme bare med is, hun havde også lært at lave forskellige mønstre med isen og det kunne faktisk se ret flot ud når hun gjorder det.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 11.12.2022 21:48
Jack vendte hovedet lidt da hun snakket om sin evne  det var altid noget hun kunne dele det. han rystede sine hænder lidt for at slukke ilden for beder at kunne snakke med Aria han sukket lidt og lage bene lidt over sine ben lidt " så du besidder altså is evnen " svaret  han blidt og sukket et stille smil gled hen over ham han  tænke det kunne være sjovt at bevæge sig ud på søen lige nu og skøjte der ud andet men det var ikke noget han gjorder så meget mere også på grund af han ikke var så glad for vand som sådan men det var vel på grund af hans  hunde/ulve indsigt der gjorder at han ikke kunne lide det stille vente Jack sit hoved igen for at høre hvad hun  hadet at sige Det var skønt at se Aria åbne sig lidt op for ham det gjorder virklige indtryk på ham han kikket lidt på hendes sværd også og peget lidt på den " kan se du bager sværd... er du selv lært eller har nogle lært dig op " svaret han stille men kikket lidt overraske mod hende 

det var ikkke alle kvinder der ville gøre det og bære sværd nomalt så han dem kun med kvinde og sådan men Aria hadet ombart lært sig selv at bruge det et stille og til freds smil kom over ham med en tanke over det men han var ikke sikker på om Aria hadet lyst til det det var sjælndet folk gav ham lov til at more sig med det over sig han ville ikke skramme hende væk med det dog pillet han lidt ved sit sværd og trak det ud for at vise det til Aria han gav hende det i hånden " smede af vores enge smed det er godt stykke hånd arbajde dog bruger jeg det ikke så tit
Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Aria 11.12.2022 22:25
Aria så på ham og nikkede roligt "ja, jeg besidder evnen is" sagde hun roligt og svingede en finger over sin vandflaske som en isterning rolig svævede op derfra og ind i hendes mund hvor den blev til vand igen som hun sank inden hun lå flasken fra sig igen.

Aria så lidt mod sit sværd "jeg er selv lært" sagde hun roligt og nikkede lidt, hun tog roligt i mod sværdet han rakte hende og holde det præcis som hun skulle og nikkede lidt og rakte det tilbage til ham "det er lidt for vægtet til mig, jeg skal gerne bruge et der er let og hurtigt" sagde hun roligt som hun gav ham det tilbage.

Aria så ind i bålet igen, hun havde intet i mod at snakke om våben og kamp, så længe hendes sværd blev på hendes ryg, for ingen fik lov at røre det.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lux , Echo
Lige nu: 2 | I dag: 12