Nye tider nærmer sig hastigt

Raniya Batul Af Kazimi

Raniya Batul Af Kazimi

Prinsesse

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 17 år

Højde / 156 cm

Hobbit 10.08.2024 17:24
Raniya syntes ikke at deres familie og kultur var svær at forstå. Det var vel blot fordi de ikke prøvede! Hun var ikke blind for rygterne og de sårene ord om hendes familie og den måde de lever på. Hun bøjede hovedet i accept af sin fars ord. Han havde ret. Far havde altid ret.

Selvfølgelig. Jeg vil ikke skuffe dig, far.” hun mærkede et sug i maven. Han havde aldrig set så alvorlig på hende før. Faktisk var hun ikke sikker på han havde brugt så meget tid i hendes selskab alene før og hun følte sig umådelig beæret. ”Jeg vil gøre dig stolt.” fastholdte hun og rankede sig. Håbede at hun vidste den rette indstilling til at gøre sig fortjent til sin fars accept.
Sephyran af Kazimi

Sephyran af Kazimi

Fyrste af Kazimi-slægten

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 63 år

Højde / 180 cm

Krystal 31.10.2024 20:15
Var det forkert af en fader at udnytte sit barns blomstrende magi? Det var ikke noget Kazimi-familien plejede at holde sig tilbage fra - børn blev trods alt også mere eller mindre avlet af et behov for arvinger og en stærk familie, end nødvendigvis kærlighed. Sephyran selv var også klar over, at han selv var produkt af det samme.

Men han holdt også meget af Raniya. Hun var hans datter og måden hendes øjne så ham på, var næsten nok til at gøre fyrsten blødsøden. Kunne han holde hende væk fra alt verdens ondskab, gjorde han det gerne. 

"Jeg er ikke i tvivl om, at du vil gøre mig stolt." Svarede han hende med antydningen af et smil bag det gyldne overskæg. 

"Et par handelsmænd fra Medanien vil besøge os i morgen eftermiddag. Jeg tænker, at det vil være en passende lejlighed for dig at afprøve vores lille aftale." 

Raniya Batul Af Kazimi

Raniya Batul Af Kazimi

Prinsesse

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 17 år

Højde / 156 cm

Hobbit 13.07.2025 20:40
Raniyas mave rullede af stolthed over at høre sin far sige disse ord. Alt hun ønskede var at gøre ham og familien stolte. Hun vidste hvad det indebar i de fleste tilfælde, men nu kunne hun gøre mere end blot at blive gift godt. Naturligvis var det sidste også en selvfølgelighed, men hun kunne give mere nu! Dertil kunne hendes evne mærke den varme der var hos sin far. At han holdt af hende.

Raniyas store øjne fokuserede ind og hendes træk blev dybt alvorlige som han begyndte at fortælle om hendes første opgave. Hun nikkede i forståelse. ”Ja, far.” hun bøjede hovedet i et ærbødigt nik.
Sephyran af Kazimi

Sephyran af Kazimi

Fyrste af Kazimi-slægten

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 63 år

Højde / 180 cm

Krystal 31.10.2025 12:39
Sephyran nikkede tilfreds, inden han gjorde et lille kast med hovedet mod døren. En antydning om, at nu var samtalen forbi, og det var tid til, at den unge pige skulle vende tilbage til sine studier.

En lille, urolig fornemmelse nagede ham, som han rynkede sine bryn og kiggede mod vinduet, men han bed hastigt følelsen i sig. Raniya var en Kazimi - og det betød, at hendes evner måtte gavne familien. De havde ikke råd til at udvise svaghed over for nogen som helst.

....

Den følgende dag

En af de utallige stuer i Kazimipladset var gjort klar til dagens besøg. Sollyset faldt i striber ind gennem vinduerne, oplysende de bløde møbler, silkepuderne og de lette forfriskninger, der allerede var stillet frem til handelsmændenes ankomst. Fyrsten selv sad anrettet i et væld af silkeklæder, håret og skægget glat og duftende af olie. 

"Fyrst Kazimi, Herrerne Bauers og Salomon fra Medanien er ankommet." Proklamerede en tjener og Sephyran gjorde tegn til, at gæsterne kunne komme ind. Han lod de to handelsmænd bukke og skrabe et øjeblik, da de trods alt ikke var af nogen større, adelig stand, inden han med et høfligt nik bød dem at rejse sig igen. 

"Jeg håber at rejsen har været behagelig?" Småkonverserede han, mens han lod dem tage plads. Et kort sideblik hen mod døren afslørede kun i et splitsekund, at han overvejede, om Raniya var klar til opgaven. 

1 1

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: CassondraLillith123, Helli , Miwakoizm, Lorgath , Krystal , Lux , Tatti, Echo
Lige nu: 8 | I dag: 15