Åben

En aften i rampelyset

Lily Fox

Lily Fox

Adelig og Skuespiller.

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 162 cm

Nao 12.01.2023 11:46
Lily havde ingen grund til at bore mere i denne kvinde. Hvad vedkom det hende? Basil var ikke hendes, hun var ikke hans. Lige nu havde de blot mødt hinanden, og Lily havde ladet sig invitere ud til et kortspil og nu var samtalen blot faldet deres kærlighedsliv, og nu hvor begge havde afsløret at de var singler og frie, så kunne der jo være en interesse i at skabe et tættere venskab med Basil. Han var interessant, han var smuk og indtil videre virkede han som et spændende bekendtskab. 
"Er du da det?" Hun sendte ham et kækt blink, "Nu kender jeg dig jo slet ikke nok til at vide hvilke kvinder du går efter, men når du allerede invitere ud efter at have kigget på mig i to timer, så virker det da til at du har en god smag i kvinder" Hun forsatte de kække ord og det kække ansigts udtryk. Hun så ingen grund til at være lidt kæk og udfordrende. Lily så sig selv som en utrolig flot og attraktiv kvinde, ingen tvivl om det. Hun var forfængelig, og ville gerne vise sig fra sin bedste side af. 

Hun lod ham selvfølgelig hjælpe, hun var langsomt begyndt at finde ud af spillets regler og hvordan det hele foregik og på et eller andet tidspunkt, så ville hun kunne tage sin hånd til sig og de kunne spille spillet mod hinanden. Det ville hun næsten elske. Selvom hun nok ville tabe.
"Nå, det synes du?" Hun lod blikket glide over på ham, som han sad med hovedet ind mod hende, "Om lidt så tror jeg du vil kunne se en kvinde folde sig ud, og tæve dit kønne ansigt" Lød det drillende fra hende. Det ville da være dumt, ikke at spille på at han havde det syn på hende - eller kvinder.
Basil Argyris

Basil Argyris

Junker (adelig)

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske/Skovelver

Lokation / Dianthos

Alder / 35 år

Højde / 178 cm

Charizard 13.01.2023 09:50
En mild klukken forlod ham: "Det ville jeg ikke mene. Jeg er nok nem at feje benene væk under," alt i alt var det jo bare baseret ud fra kvindens udseende at han tog sine første sats, dernæst kom det personlige og hvor de kunne nå hen. Men det var der vel ingen grund til at fortælle Lily. Han var ikke just en hund, men han kom der gerne omkring, men han havde da sine faste bekendtskaber som han sås med og hvor udfoldelsen var nem, da man vidste hvad hinanden kunne lide. 

"Men jeg vil erklære mig enig i din observation, i at jeg har god smag i kvinder," rosen var berettet til og mod hende, at hun var af god smag. Han kunne ikke benægte hende det, og havde absolut ingen intention om at fratage hende den mulighed, for at rose sig selv. Det var kun frækt at kvinder vidste hvad de havde og ikke havde at byde på. 
Hvem var han også ikke at smigre hende nok?

Det virkede langsomt til at hun fangede spillet og han rykket sig ikke meget fra hende, så de endnu sad tæt, men at kortene var nu deres egne at holde styr på. "Skal vi lave et intern væddemål, nu hvor du er så kæk?" han ville se om han kunne få hende med på noget. Selvfølgelig skulle det ikke være over hendes grænse. Men de kunne vædde lidt om det hele, for natten nu eller til en anden dag i fremtiden, noget som de skulle holde deres ord på. 
Lily Fox

Lily Fox

Adelig og Skuespiller.

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 162 cm

Nao 14.01.2023 10:35
Lily sendte et roligt smil over hans ord. At han var nem at feje benene væk under, kunne vel kun komme til hendes fordel, hvis de kom så langt. Lige nu fandt hun hans selvskab rart og behageligt, så der var intet lige nu som stod i vejen for at de kunne brug mere tid med hinanden. "Ja?" På dette måde var de nok modsatte. Lily havde endnu ikke som sådan fået revet benene væk under sig, hun havde ikke faste bekendtskaber og havde ikke taget del af den verden endnu.

"Det vil jeg jo også selv mene at du har" Kom det små kækt fra hende. Hun nød at blive set på, hun var forfængelig og det gav selvfølgelig et boost til hendes selvtillid at blive rost på den måde som han gjorde. Hun vidste godt hvad hun selv havde, og var bevidst om det, men når andre lagde mærke til det og fortalte hende det, så føltes det meget bedre.
"Du er bestemt heller ikke værst, dig selv, Basil" Hun var oprigtig som hun roste ham. Hun havde ingen anden grund til at rose ham.

Hun begyndte langsomt at få en bedre forståelse, som de var i gang med spillet. Hun lod blikket hvile på ham, som han trak sig en smule, blot så hun kunne få kortene fra sig selv. Hun nød dog at han ikke trak sig længere, end at han stadigvæk var tæt på hende. Et kækt smil formede sig på hendes læber, som hun kiggede over på ham, "Hvad tænker du på?" 
Basil Argyris

Basil Argyris

Junker (adelig)

Kaotisk Forvirret

Lokation / Dianthos

Alder / 35 år

Højde / 178 cm

Charizard 16.01.2023 21:31
Et træk på smilebåndet kom som han hørt hendes ja. Det var en måde at kommunikere på, Lily. Men han måtte nok tage det som, at hun tog det op som en udfordring sig selv eller, eller blot lod sig tage det ind. Han kunne ikke vide hvad kvinder gjorde, ej ønskede han at vide besked omkring dette. 

"Ja?" han gjorde som hun. Lod hende summe og tygge lidt på det, mens han blot sendte hende et skævt smil og et lille glimt i blikket. Det var godt at vide, at kvinder kunne vide besked omkring sig selv, og de skulle til hver en tid misbruge den magt. Men han ville selvfølgelig gerne undgå at blive afvist af den grund. At han ikke var interessant nok eller tiltalende nok. Værdi nok til at lade sig mæske i deres kroppe. "Tak, selvom jeg nok må lade dig vide besked, at jeg godt ved det," der var heller intet gjalt i at en mand kunne vide besked om sådanne ting omkring sig selv. 

"Hvis du vinder, må du bestemme hvordan vores næste møde skal udfolde sig i form af hvor, hvordan og hvornår, hvis jeg vinder... får jeg lov at bestemme," det var et tilbud, han ville gerne tabe med vilje hvis hun bed på. 
Lily Fox

Lily Fox

Adelig og Skuespiller.

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 162 cm

Nao 18.01.2023 10:31
En person med en selvsikkerhed og en selvtilfredshed ville uden tvivl vide hvad man selv havde at byde på og det virkede til at de begge to vidste hvad de selv havde at byde på. Det var frækt og tiltrækkende, at han var selvbevidst over sig eget ydre, hvilket kun gjorde det hele meget bedre. "Selvfølgelig ved du det" Kom det var hende med et charmerende smil, "Det kommer slet ikke bag på mig" Det var vel også en af grundende til at han havde faste partner eller hvert fald sås med kvinder. Det var der ingen skam i. Der var helt sikker en anden lethed i det for mænd, end for kvinder. Man så anderledes på det.

Det charmerende smil forsatte som hun kiggede over på ham, efter at have hørt hans forslag, det var slet ikke nogen dum lille konkurrence som hun kom med. "Det lyder som en god lille konkurrence" Svarede hun roligt, og pillede ved kortene i hendes hånd, "Men hvis jeg vinder, vil jeg næsten tro at du har ladet dig tabe med vilje" Hun sendte ham et kækt blik. Hun ønskede selvfølgelig at han bare skulle spille som han gjorde, og så var chancerne for at hun ville tabe nok større. Men hun var måske også nysgerrig på hvad han ville byde hende. Hvad skulle hun selv finde på, hvis hun nu vandt "ærligt" "Men det er selvfølgelig ikke noget, jeg siger nej til, Basil" Hun smilede som hun lagde et kort på bordet.
Basil Argyris

Basil Argyris

Junker (adelig)

Kaotisk Forvirret

Lokation / Dianthos

Alder / 35 år

Højde / 178 cm

Charizard 19.01.2023 09:18
Det var da ikke nemt at løbe om hjørner med hende, men det var nu heller ikke en synderlig udfordring ud fra hvad dialogen handlede om. De teasede hinanden på et niveau de begge nød godt af. Basil så ingen skam i at få boosted sit ego eller i at booste andres. Men der var heller ingen mening i at køre mere rundt i det i det lange løb. "Nej, det gør det vel ikke," kommenteret han dog som det sidste. 

Han bad om et nyt kort og så hvad der lå for sig. Huskede han rigtigt, ville dette give hende et forspring, så hvorfor ikke lade sig gå med det. "Kortene har det med at vise sig som dårlige før eller siden, så du kan godt vinde med ren held," det ville nu heller ikke gøre ham noget, hvis hun endte med at vinde. Uanset om det var med held eller at han lod sig tabe med vilje. Basil trak en anelse på mundvigen som han så hendes kække blik. Det var næsten en invitation, men han måtte hellere holde sig på måtten for hende. 

"Det lyder som en plan. Men jeg glæder mig til at se, hvad du kan bryde mig op på i fremtiden," så snart de skulle vise deres kort, ville han med sikkerhed tabe, med mindre hun havde formået at kludre helt op. 
Lily Fox

Lily Fox

Adelig og Skuespiller.

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 162 cm

Nao 19.01.2023 09:54
Det var selvfølgelig ikke helt forkert det han sagde, at kortene havde deres egen mening. Alt i spillet var held. Men samtidig så havde hun en anelse om at han godt kunne lade hende vinde, og lade sig selv tabe med vilje, selvom det måske ikke ville se sådan ud. Det kom jo helt an på hvordan han spillede sine kort. "Nå, det siger du?" Kom det drillende fra hende med et lille smil. Lily var ikke nogen haj til dette spil, men hun forsøgte og der skulle et større held til at hun vandt, det var hun ret sikker på. Hun lagde et kort, som hun mente var det rigtige, for at vinde på fair vis. 
Uanset hvad, så var det  måske lige meget hvem der vandt, selvom præmien selvfølgelig var en rigtig god præmie, især for den der vandt. Men det ville give dem mulighed for at bruge mere tid sammen, lære ham bedre at kende. 

Hun kunne ikke lade være med at komme med et lille grin, over hans ord, for det betød næsten at han allerede havde sat det op, sådan så hun ville vinde. Der var ikke nogen høje penge satser på spil, denne omgang. Det var kun æren og det at få lov til at bestemme deres næsten møde - selvom hun selvfølgelig gerne ville have vundet på ærligvis. "Det lyder til at jeg lige så godt kan begynde at tænke kreativt?" Hun lagde sine kort på bordet, da det var tid til det. Måske var de stærke, men hun havde ingen større viden omkring det. 

Det endte da os lidt som han havde forudset, sjovt nok. "Det må være det man kalder begynder held, hva?" Hun stak lidt til ham, med et spidst smil, men mente det hele i sjovt. "Så må jeg jo heller finde på noget til os" Hun lod smilet bevæge sig over i et mere roligt og varmt et af slagsen, "Vil du vide det i aften .. eller?" 
Basil Argyris

Basil Argyris

Junker (adelig)

Kaotisk Forvirret

Lokation / Dianthos

Alder / 35 år

Højde / 178 cm

Charizard 23.01.2023 12:15
Det var nok ikke fair, at han på sigt havde ladet sig tabe. Måske det ikke var så meget et gentlemans trick, men det gjorde ingen sagde at han havde ladet sig tabe for at hun kunne få lov at bestemme lidt. Men selvfølgelig havde han da også gjort sig små tanker om hvad han ville byde hende på, hvis han vandt. 

Men Lily var alligevel en anelse anderledes, måske hun kunne byde på så mange andre sjove ideer, måder hvor på de kunne få brudt isen og deres grænser. Men hun havde måske allerede luret, at hun skulle tænke ud af boksen, for ville man byde en mand på det traditionelle eller noget nyt og spændende. "Ja, det kan du godt," bekræftede han hendes teori om at tænke kreativt.
Men han lænede sig en anelse tilbage på stolen og lod kortene blive taget, så kunne han lige så vel nyde noget af sin alkohol. "Du skal da overraske mig, når du synes det er tid til den date," sagde han og skævede lidt til hende med et smil. 

"Men det kræver vel også du har min adresse, hvis du skal opsøge mig til den tid?" dynamikken lå fint i mellem dem, men som han havde sit fokus på hende, indikeret han let til hendes medskuespiller på den anden side af bordet, at de sprang den nye runde over. 
Lily Fox

Lily Fox

Adelig og Skuespiller.

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 162 cm

Nao 24.01.2023 08:21
Det lå lidt i kortene at han uanset hvad var en bedre kortspiller end hende, også eftersom at han havde hjulpet hende i gang med spillet.
Derfor var det måske ikke den reneste mel, som var i posen, da han tabte spillet. Det kunne ikke være en tilfældighed, for hun var sikker på at han gik mere op i kort og spil, en han havde givet udtryk for.
Det var selvfølgelig en mulighed for at give hende lidt oprejsning, en lille sejrs lykke i hendes første spil, det var selvfølgelig fair nok. Men mon ikke også at der lå tanker omkring deres date bagved? Nu var det hende som skulle finde på noget de kunne lave, ikke at det ville blive svært - men hun ville gerne være kreativ.

"Det kan jeg næsten se at jeg bliver nød til nu" Grinede hun roligt og kiggede over på ham, da hans kort blev inddraget. Det var selvfølgelig slet ikke spillet det handlede om i sidste ende, men deres date og deres mulige venskab. 
Spillet forsatte for hendes skyld, eftersom at de ikke var færdige ved bordet, men betød det noget?
"Bare rolig jeg skal nok overraske dig, når du mindst venter det, Basil" Hun havde måske allerede små tanker om hvad hun kunne finde på af anderledes aktiviteter som de kunne foretage sig.

"Nu har jeg også lidt mønter, som jeg kan spendere på vores lille aften" Jokede hun som hun samlede sin gevinst sammen. Ikke noget man ville blive rig af, hvilket hun heller ikke havde brug for, men hun kunne ligeså godt tage gevinsten med hende, nu hvor det var hendes.
"Det er selvfølgelig sandt. Men den tænker jeg vel ikke du har noget imod at give mig?" Hun sendte ham et kækt blink.
Basil Argyris

Basil Argyris

Junker (adelig)

Kaotisk Forvirret

Lokation / Dianthos

Alder / 35 år

Højde / 178 cm

Charizard 26.01.2023 10:50
Selvom han tabte med vilje til hende, betød det ikke at han nød at tabe. For selvfølgelig så han gerne, at han vandt specielt når han med fuldoverlæg kunne vinde, men hvis det betød at hun kunne blive glad, gjorde det ikke så meget. Men hun så nok igennem ham med det og kortspil. At han havde et flair for det og nød det. Specielt siden han havde fortalt, at han kom i kælderen langt oftere end han kom i salen for at se deres forestillinger. 

Han smilede skævt, flirtende så at sige, til hende som hun grinende fortalt, at hun måtte tænke kreativt nu. Det gjorde næppe nogen skade at have sine idéer om hvad man ville byde ham i sidste ende. Selvfølgelig vidste han godt, at de ikke tænke i de samme baner. Hun var tydeligvis en anstændig ung dame, så hun lagde næppe underlivet på spil i første runde, men det gjorde ham nu heller ikke noget. Der var noget ved, at kunne gøre det langt mere sensuelt, at hjælpe hende ud af de fine kjoler. Men det var nok bare en drenget fantasi. 
En han skulle holde for sig selv. 

Han rynkede nikkede let med hovedet som hun samlede sine mønter sammen. "Ja, det har du," men hun fik et opfølgende spørgsmål afsted som han kun lige nåede at svare hende og han rystede let på hovedet, før han fik fandt i noget at skrive med og på, hvor han skrev sin adresse ned til hende. "Smid den nu ikke væk, ellers må jeg jo finde dig,"  
Lily Fox

Lily Fox

Adelig og Skuespiller.

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 162 cm

Nao 26.01.2023 11:47
Efter som at det var ham som havde foreslået dem at tage et spil her i kælderen denne aften, så kunne hun være sikker på at han var en person som elskede spil og virkelig ønskede at tabe, men lige nu var spillet slet ikke i fokus. Det var deres fremtidige møde, deres date. At det var hende der nu stod med bolden, havde hun slet ikke noget imod og at hun kunne forme deres næste aften, var måske lidt mere betryggende, eftersom at hun kunne have en lille kontrol med det og vide hvad der skulle ske.
Hvis Basil havde vundet og han skulle stå for aftenen, ville hun nok være for spændt, nervøs og nysggerig over hvad der skulle ske, og konstant udspørge ham.

Hun var sikker på at hun nok kunne finde på noget, som ville udfordre dem begge. Især ham. Men det måtte blive en overraskelse til ham, når hun havde fundet ud af hvad det præcist skulle være. 
Hun havde ingen problem med tankerne som langsomt befandt sig i hendes hoved, om denne fyr. Hvis de kunne finde ud af det på daten, så ville hun slet ikke have noget imod at komme ham tættere eller lade det ske igen. Han virkede som en spændende fyr, at bruge sin tid med. 

Hun smilede varmt til ham, som han fandt noget at skrive med og på og skrev sin addresse ned, "Jeg skal vogte sedlen med mit liv" Hun sendte ham et kækt smil og tog sedlen til sig og lagde den i hendes hånd. Selvfølgleig ville hun ikke smide den væk, "Men nu ikke blive for utålmodig, hvis jeg ikke kommer hurtigt nok" Drillede hun ham. "Forresten.. Kan jeg regne med at en gentleman som dig, vil følge en ung kvinde hjem, sådan en sen aften?" Noget hun så frem til. 
Basil Argyris

Basil Argyris

Junker (adelig)

Kaotisk Forvirret

Lokation / Dianthos

Alder / 35 år

Højde / 178 cm

Charizard 27.01.2023 18:05
Spillet var endnu en gang gået i gang, men denne gang uden deres deltagelse. De sad og havde deres fokus andet sted, måske det kunne virke lidt ubehøvlet og at være til gene, men kunne man finde ud af at lukke støj ude, kunne man finde ud af at spille de spil. For der ville altid være forstyrrelser og man kunne næppe lade sig påvirk af udefrakommende støj. 

Basil havde sit fokus fastlagt på Lily, og han prøvede at finde ud af, hvad hun ville gøre med dem. Det var måske næppe lige om hjørnet, men han kunne vel ikke vide hvad elle hvornår hun ville sætte ham på pinebænken for en date. Men det i sig selv var en god ting, de kunne begge sidde i spænding og vente på den anden. Så da hun fortalt, at hun ville gemme sedlen, vogte det med sit liv, smilede han let. Det var næsten nemt. 
Hun kunne måske være en nem person at forføre hvis man havde kastet sig ud i det. Men man kunne vel godt spille lidt efter bogen fra tid til anden. 

"Du tager al den tid, du har behov for. Om det så først bliver engang næste år, så sidder jeg klar," måske en lille løgn, han ville uden tvivl glemme dette, hvis han skulle vente et år på hende. Men han ville vel gøre sig selv den tjeneste, og skrive det ned som en påmindelse. "Ah, jo. Det kan du da. Ønsker du da at komme hjem nu?
Lily Fox

Lily Fox

Adelig og Skuespiller.

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 162 cm

Nao 27.01.2023 21:23
Selvfølgelig agtede Lily at passe på sedlen, der havde lagt noget humoristisk i hendes ord, for mon dog at hun ville vogte over sedlen med sit liv? Men hun ville passe på den, for det ville være ærgerligt at miste den, og dermed hans adresse. Der var noget spændende over at skulle troppe op hos ham en tilfældig aften, for at tage ham med ud på en date. Men hun var spændt på en god måde, og regnede da med at ville kunne overraske ham, med indholdet af den aften. 

De sad stadigvæk ved spillet bordet, hvilket næsten virkede malplaceret eftersom et nyt spil var gået i gang uden dem. Det var malplaceret for dem, men samtidig så måtte det måske være dristraherende for de andre som sad rundt om bordet. Men mon ikke de kunne abstrahere fra at de sad der for nu? Hun ville uden tvivl forsøge at trække ham væk, så de kunne sidde i mere rolige omgivesler og tale sammen.

"Kan du vente så længe?" Hun sendte ham et kækt smil og lod glasset med vinen møde hendes røde læber, og spillede lidt op med hendes øjne imod ham. Der var ingen grund til ikke at flirte småt med ham, "Jeg kommer forbi når du mindst venter det, Basil" 
Selvfølgelig ønskede hun ikke at forlade ham eller teateret allerede nu, og derfor ville hun da blive siddende og nyde hans selskab. Ingen tvivl. "Nej, slet ikke. Jeg ville blot være sikker." Hun sendte ham et varmt smil og tog endnu en tår af vinen. "Skal vi ikke lade dem spiller, finde en sofa og forsætte vores snak?" Hun ville gerne have ham lidt for sig selv.
Basil Argyris

Basil Argyris

Junker (adelig)

Kaotisk Forvirret

Lokation / Dianthos

Alder / 35 år

Højde / 178 cm

Charizard 29.01.2023 21:14
Behageligt lænet tilbage i sædet, kunne han ikke dy sig fra at klukke kort af hende. "Om nødvendigt, så ja," men det var måske ikke det han foretrak allermest, men han kunne heller ikke skynde på hende, det ville ikke gøre nogen gavn og han hadet selv at blive skyndet på, så det måtte være sådan der. "Det ser jeg frem til, når jeg mindst venter det," bekræftede han hendes ord. Det var spændende at se hvad en kvinde som hun kunne finde på og byde ham op til. 

Men han havde fået et forkert indtryk af hende og nikkede til hendes ord. Det var ikke tid til at gå, men tid til at finde et andet sted at sidde. Han så sig lidt omkring, han skænket ikke rummet den største opmærksomhed, så han spejdede kort efter hendes ønske. Som han fandt det han søgte, rejste han sig og rakte hende hånden: "Kom" bød han hende. Så snart hun var kommet op, ville han lede dem til en sofa der stod lidt i baggrunden af rummet, men endnu beriget med kulisser fra teatre forstillinger og lys, så de ville ikke ende i total mørke. 

Han tog selv plads, lod sig læne op ad hjørnet på den rundet sofa og gav hende et lille kig på ny. Fin skulle det da være. 
Lily Fox

Lily Fox

Adelig og Skuespiller.

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 162 cm

Nao 30.01.2023 08:42
Hendes tålmodighed holdt nok heller ikke til at holde den kørende mere end nødvendigt. Nu skulle hun selvfølgelig havde det til at passe ind i hendes planer, men når sådan en aftale lå for døren, så overskyggede den ret meget andet. 
"Nu må vi se. Jeg kan jo heller ikke lade dig vente utålmodigt" Hun sendte ham et lille drillende grin, "Godt! Nu ved jeg jo hvor jeg kan finde dig, når det bliver nødvendigt" Der var selvfølgelig noget spændende over at skulle komme forbi hans sted, når han mindst ventede det. Hvilken situation kunne hun risikere at fange ham i?

Selvfølgelig var det ikke tid til at gå hjem. Hun morede sig med Basil, hvilket hun gerne blev ved med. Men hun kunne godt se at de måske var et irritationsmoment for de andre spillende, hvilket fik hende til at forslå at lade sig trække væk.
Hun var sikker på at Basil havde mere at byde på, så at finde et sted at kunne sidde med ham i ro, kunne lære hende mere om ham.
Hun lod ham tage sin hånd, som han nu førte dem over i enden af rummet til et lille sofa hjørne, som til deres held var tomt.

Hun satte sig i sofaen, ikke så langt fra ham. Hun skubbede sig tilbage i det bløde stof, med benene ud over kanten, og vendte sin overkrop og sit ansigt mod ham, "Du har ikke fortalt mig så meget om dig selv, har du ikke lyst til det?" Smilet på hendes læber spillede nysgerrigt mod hende.
Basil Argyris

Basil Argyris

Junker (adelig)

Kaotisk Forvirret

Lokation / Dianthos

Alder / 35 år

Højde / 178 cm

Charizard 30.01.2023 08:49
Han så hende tage plads, men hun sad så fint og elegant, trods for omstændighederne ikke bød på dette. Han lod en finger gnide sig ved indersiden af øjenkrogen som han selv fandt plads til at sidde en anelse mere afslappet for sig. "Huh?" hun havde nu heller ikke selv rigtig spurgt ind til det, så det var vel ikke fordi, han ikke havde afvist at tale om sig selv, men det var bare ikke det han selv bragt mest på banen. 

Så Basil vendt det lidt med sig selv og så mod fyrene de havde forladt "Hvad vil du vide?" det måtte blive op til hende, hvad hun ønskede at vide omkring ham. Han kunne kun give afslag til emner der måske ikke faldt helt i hans smag, men nu havde de drøftet hans ikke eksisterende kærlighedsliv, så det var næppe det hun ville vide besked omkring. 
Lily Fox

Lily Fox

Adelig og Skuespiller.

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 162 cm

Nao 31.01.2023 07:47
Det var måske fordi at deres aften indtil videre havde lagt op til støre personlige samtaler, eftersom at spillet og drinks hurtigt havde taget en stor rolle hos dem.
Hun kiggede roligt over på ham, som de fandt til rette i sofaen. Det var rart at søge væk fra spillene og trække sig fra larmen omkring dem. I sofaen kunne de være i hinandens fokus.

Hvad ville hun vide? Der var vel meget hun gerne ville vide om denne unge fyr. 
Basil lignede ud fra hans tøj og det st ham var til stede i teateret, en person som uden tvivl tilhørte adlen, men hun var ikke sikker på hvilken familie han kom fra. Mon ikke det var en lille en, ligesom hendes egen? Hun kunne blive overrasket.
"Nyder du at komme i teateret eller var det blot en engangs fornøjelse at se dig i blandt publikum? Eller har du andre interessante hobbyer?" At spore samtalen ind på hans hobbyer virkede som et uskyldigt samtale emne, og ville uden tvivl give hende en ide om ham.
Basil Argyris

Basil Argyris

Junker (adelig)

Kaotisk Forvirret

Lokation / Dianthos

Alder / 35 år

Højde / 178 cm

Charizard 31.01.2023 08:27
Han rømmede sig en anelse "Engangs fornøjelse kan vi vel godt kalde det," ordet 'familiekvalitetstid' var nok mere det rette ord for at beskrive en tvangs tur i teateret, men han var nu ikke gået tomhændet der fra, så han skulle vel næppe klage over nattens pinsler og rædsler. Men han vidste ikke helt hvad hun ville have af hobbyer fra ham, så han tænkte så det knagede. 

"Jeg ved ikke om du vil kalde det at spille kort og satse krystaller som en hobby, men det er en. Ehm." var han virkelig så en fantasiløs fyr, at han ingen hobbyer havde? Hvorfor kunne han ikke komme i tanke om andre ting han brugte tiden på! 
Selvfølgelig kunne han sige kvinder, men det virkede jævnts upassende. I stedet måtte han vel gå med noget arbejdsrelateret. "Ellers har jeg en del tid i familiens lille fabrik, hvis ikke de sender mig til andre byer,".

Basil ville da helt klart hellere være den som spurgte, end at være dem som blev spurgt, for han kunne tydeligvis ikke finde nogen svar der virkede til at gøre ham den mindste smule interessant. 
Lily Fox

Lily Fox

Adelig og Skuespiller.

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 162 cm

Nao 31.01.2023 19:30
"Det må næsten være min fineste fornøjelse at gøre det til en hyppigere ting?" Hun kiggede over på ham med et drillende smil, spillende på læberne. Det var altid i hendes ønske at få flere i Teateret, og hvis hun kunne lokke med sig selv på scenen, mon så ikke hun kunne få Basil forbi lidt oftere end det han lagde op til at gøre. Hun skulle gøre sit bedste, også fordi at hun gerne ville se ham blandt publikum.

Hun havde måske regnet med at det var en af de ting som han gik op i. Det hele handlede vel om ens behov for st spille, og om man var afhængelig eller ej. Hun havde, tydeligt selvom hun vandt, ikke selv meget styr på det og fandt måske ikke den samme interesse i det som han, men samtidig så kunne hun da godt mærke det rus som kom når det gik godt.
"Tjo, det kan man vel godt. Men hvor meget spiller du så?" Det var jo ikke hendes at blande sig i, men hun var nysgerrig, "Jeg har jo aldrig selv gjort mig ret meget i det, så jeg har ikke den store viden om hvor stort det egentligt er"
At han ikke kunne komme på mere var egentligt fint, nu havde de emner st tale om, som de sad i sofaen.
Hun havde godt lagt mærke til hans tøj og hans være måde. Han var uden tvivl en af adlen, men hun var ikke sikker på hans familie navn.
"Ja? Hvad er det for en fabrik? Og dit familie navn, hvad er det? Hvis jeg må spørge" Endnu et varm smil blev sendt hans vej, som hun  rakte over for at tage den slat vin der var og tømte glasset.
Basil Argyris

Basil Argyris

Junker (adelig)

Kaotisk Forvirret

Lokation / Dianthos

Alder / 35 år

Højde / 178 cm

Charizard 01.02.2023 21:11
Han rynkede panden en anelse som øjnene blevet løftet i en let overraskelse. "Er det for at du kan kigge på mig når du står på scenen og skal præstere?" han kunne lige så vel vende det rundt og gøre gavn af hendes måde at drille på. Et unikt individ krævede unikke replikker. 

Øjnene forblev en smule opslået og han spidset lidt munden til i sin overvejelse af svar og reaktion til spørgsmålet. Det var en et rimeligt privat spørgsmål (set fra den spurgtes perspektiv). Han lod mimikken falde igen og rømmede sig: "Særdeles gode dage, mellem to.. måske tre gange om ugen af måske fire fem runder, dårlige dage... hvad der kan svare til en diamant værd af værdi," han kunne godt selv høre ud fra det, at han lød som en der var afhængig af at spille. Heldigvis havde han jo nærmest kun gode dage! 

Men han nikkede lidt itl det hun selv havde budt ind med, selvfølgelig - hun var nybegynder og der var ingen grund til at hun lod sig falde i nu. Hun havde jo andre ting at forholde sig til og med. 

"Ehm, Argyris. Det er silke og bomuld produktion, men med import og eksport af det fra andre steder i landet. Så lod min far sig også inspirerer af kulturelle objekter som han sælger til, hvad jeg vil kalde for, overpris,
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lux , Echo
Lige nu: 2 | I dag: 12