"Er du da det?" Hun sendte ham et kækt blink, "Nu kender jeg dig jo slet ikke nok til at vide hvilke kvinder du går efter, men når du allerede invitere ud efter at have kigget på mig i to timer, så virker det da til at du har en god smag i kvinder" Hun forsatte de kække ord og det kække ansigts udtryk. Hun så ingen grund til at være lidt kæk og udfordrende. Lily så sig selv som en utrolig flot og attraktiv kvinde, ingen tvivl om det. Hun var forfængelig, og ville gerne vise sig fra sin bedste side af.
Hun lod ham selvfølgelig hjælpe, hun var langsomt begyndt at finde ud af spillets regler og hvordan det hele foregik og på et eller andet tidspunkt, så ville hun kunne tage sin hånd til sig og de kunne spille spillet mod hinanden. Det ville hun næsten elske. Selvom hun nok ville tabe.
"Nå, det synes du?" Hun lod blikket glide over på ham, som han sad med hovedet ind mod hende, "Om lidt så tror jeg du vil kunne se en kvinde folde sig ud, og tæve dit kønne ansigt" Lød det drillende fra hende. Det ville da være dumt, ikke at spille på at han havde det syn på hende - eller kvinder.
Krystallandet