Åben

Trøbbel i Krostuen [skriveweekendstråd]

Lily Fox

Lily Fox

Adelig og Skuespiller.

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 162 cm

Nao 31.01.2021 08:12
"De smager rigtig godt" Kom det roligt fra hende, som hun havde taget den første bid af bollen og nød smagen. Hun var bestemt en dygtig bager, og disse boller var fantastiske. 
"Mange tak for det" Dværgen satte stuvningen foran Lily og hun kunne nu nyde lidt mad sammen med den anden person ved bordet. Hun begyndte langsomt at spise af den, som han spurgte indtil hende. Hun kunne ligeså godt falde i og fortælle lidt, nu hvor historier og samtaler gik godt.

"Jeg er skuespiller" Sagde hun med et smil, "Nede på teateret. Min far ejer stedet, dog først efter at jeg var startet der" Henry ville gøre alt for at gøre hendes datter glad, og dermed købte han teateret da det var blevet ødelagt efter plagerne. 
Gavaelyn Montel

Gavaelyn Montel

Bager

Retmæssig Dum

Race / Dværg

Lokation / Dragorn: Dværgenes rige

Alder / 49 år

Højde / 125 cm

Fia 31.01.2021 15:22
En varme spredte sig i brystet på den rødhårede dværg, som den blonde frøken Lily komplimenterede for bollen og smagen af den.

Gavaelyn viftede lidt med hånden, ”Jeg får hele tiden lidt ude i køkkenet. Tænk ikke på mig!” lødt det med glædelige varme kinder.
Hun lyttede interesseret efter, som der blev fortalt om den nyankommendes proffesion. En skuespiller! ”Nøj hvor spændende!” Gavaelyn satte sin ene albue på bordet og lod sin kind hvile i den halvknyttede hånd. Kinden kunne næsten minde om en muffintop, sådan som en lille pude at kærlige glødende kinder dannede sig over knoerne. Interessen strålede ud af øjnene på hende. ”Hvor længe har du været skuespiller?”
Sehzade

Sehzade

Krydderihandler

Sand Forvirret

Race / Satyr

Lokation / Rubinien

Alder / 214 år

Højde / 152 cm

Krystal 31.01.2021 19:37
"Åh jamen dog!" Udbrød Sehzade. Han havde selv været på teatret et par gange, men det var mange år siden. Der var noget i hans slægts blod der automatisk tiltrak dem til de kreative fag, værende det musik, kunst eller madlavning. 

"Går der nogle spændende teaterstykker for tiden, man bør se?" Måske han kunne slæbe sin gamle far med. Han havde godt af at komme lidt ud.

Han smilede lidt af glæden, der lyste ud af den rødhårede dværg - hun måtte være ganske ung, gættede han på, og fuld af liv og lys. Mon hun havde fundet kærligheden, eller havde hun brug for et lille puf i den rigtige retning?
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, Lorgath , Lux , Tatti
Lige nu: 4 | I dag: 11