Lad aldrig lummer lys brænde ud

Pax

Pax

Iagttager | Bandeleder af Ulvens Flok

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 190 cm

Granny 29.12.2020 19:49
Et dovent rovdyrsmil skiltes Paxs læber ad i skjul af Junos bløde hals, hans mund og tænder så tæt på den pulserende pulsåre, der dunkede ivrigt. ”Hund, siger du?”, brummede Ulven, hans tone ligeså legesygt som det var truende.
Da Juno så op på ham, trak Pax sig også tilbage, hvormed deres blikke kolliderede. Der kunne ikke herske tvivl om, hvad Pax tænkte i dét øjeblik, for hans ene stålgrå øje afslørede ham. I det dansede morede men også farlige gnister, og for et langt øjeblik stod Pax blot og betragtede den anden med ublu men påtaget eftertænksomhed.
Omsider lænede Pax sig dog frem og lagde sine læber mod Junos hals for endnu engang, hvorefter han strammede grebet om den nøgne mand. ”Du skal være glad for, at jeg godt kan lide dig. Ellers havde jeg hævnet mig på baggrund af den udtalelse. Jeg ved ikke, om jeg vil vælge at se igennem fingrene med det en anden gang.” Ordene var, til trods for tonens mørke og klangens brummen, ikke andet end sagt i spøgefuldhed og Pax cementerede dét ved, at kysse Juno under hans ene kæbe. Dernæst tilføjede han:
Jeg har ikke afvist dig flere gange. Jeg har faktisk nærmest ikke afvist dig. Ikke rigtigt.
Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 29.12.2020 20:33
"Mmh," bekræftede Juno sit brug af ordet 'hund' om Pax. Det truende blik han fik, gik ham ikke forbi, men han forstod også, at det ikke var alvorligt. Måske lige præcis provokerende nok til at få ham i den slags problemer, som han ikke ville have noget at være i, ikke med Pax, så det var en viden, der blev gemt nøje væk, så den kunne udnyttes en anden gang, hvor Pax ikke ville behøve se igennem fingrene med det. 

"Dét er løgn!" Udbrød Juno, motiveret af at få Pax til at modsige sig, mere end af rent faktisk at være uenig med ham. "Du har sagt, at jeg var én af dine unger, du - du slog næsten Hector ihjel for øjnene af mig! Og du lod dine bøller holde mig væk fra dig, bare fordi jeg snavede ham lidt. På åben gade." Juno åbnede munden for at sige mere om, hvad han havde lavet med Hector, der kunne have været begrundelse for, at Pax ikke ville se ham, men han nåede at komme på bedre tanker og lukkede munden igen, hans krop brændende med fortrydelse. Han havde ikke haft lyst at bringe dårlige minder om, han havde bare ville få Pax til at benægte, at han nogensinde havde afvist Juno, selv når det havde føltes sådan. 
I stedet lagde han begge sine hænder mod hver af Pax's arme, forberedt på at skulle holde ham hos sig. 
Pax

Pax

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 190 cm

Granny 29.12.2020 20:52
Pax stivnede ved Junos indrømmelse. Stående så tæt på den blonde mand, hans læber kolliderende med hans hud for hvert åndedrag, han tog, var der ikke nogen måde hvorpå, at Pax ville kunne skjule det faktum, at hans krop var frosset fast til gulvbrædderne under dem.
”… bare fordi jeg snavede ham lidt…”
Pax følte sig, for et uendeligt øjeblik, tabt for ord. Junos’ blev dog ved og ved med at genspille sig bag den hvide pande, som var de et udødeligt ekko i en mareridtsfremkaldende labyrint, Pax aldrig ville kunne løbe stærkt nok væk fra.
”… bare fordi jeg snavede ham lidt…”
”… det var kun et kys…”
Og hvorfor spiller det en rolle? Det er i fortiden nu! Kom videre! Det er dig, han vil have. Han er her på grund af dig. I har valgt hinanden.
Pax forsøgte at rømme sig men var ikke sikker på, at det i grunden lykkes ham. Erkendelsen om, hvad ordene egentlig fremkaldte, var dog så småt på vej ind for at slå rod i Paxs bryst, men til trods for dét, var hans fingres kortvarige dans henover Junos nøgne hud, mere af forsikring end lyst.
Hvis jeg ville have slået ham ihjel, så var han død i samme øjeblik, at jeg rev ham ud af sengen”, hviskede Pax, hans stemme hverken truende eller forsonende. Skulle den defineres, mindede den i stil mest af alt af konstatering og Pax fortsatte ufortrødent: ”Jeg troede, han havde tæsket dig, indtil dit ansigt lignede en fucking blomme og havde det været ham, så havde jeg naturligvis tilbagebetalt gælden med renter. Hvad angår mine bøller… jeg ville straffe dig. Jeg ville have, du skulle ydmyges på samme måde, som jeg blev ydmyget men ikke for resten af vores liv. Jeg havde givet dig fem dage… indtil dagen efter branden. Jeg har ikke fortrudt noget så meget som dén beslutning, fordi du for mig døde… før jeg nåede at råbe af dig...
Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 29.12.2020 21:25
"Det ved jeg," mumlede Juno lavmælt. Han var slet ikke i tvivl om, at Hector aldrig ville være sluppet afsted med at gøre ham fortræd. Måske den egentlige gerningsmand også kun var sluppet væk med livet i behold, fordi han ikke have påstået at elske Juno, men altid havde været hans fjende.

"Du kan råbe af mig nu," foreslog Juno lavmælt og blinkede bedende med øjnene. "Skæld mig ud," bad han, inden det gik op for ham, hvad Pax egentlig havde sagt. "Vent - du - det vidste jeg ikke!" Udbrød han. "Jeg troede du - aldrig ville - jeg ville være kommet krybende på femte-dagen!" Indrømmede han brat. "Jeg havde slået op med Hector. Jeg ville have ladet Rottebanden gå i opløsning, jeg ville - jeg ville have gjort hvad som helst, for at få dig til at tilgive mig, hvis vi havde fået chancen." 
Endnu engang blev han mindet om, hvor meget branden havde stjålet fra ham, og endnu engang fortrød han, at han ikke selv havde haft mulighed for at hævne sig på Asad. 
Pax

Pax

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 190 cm

Granny 29.12.2020 21:45
Pax rystede på hovedet og forblev stående et langt øjeblik i tavshed. Minderne fra dengang var ivrig efter at lade sig genfortælle og ganske uden at vide det, lod Pax dem genspille sig igen og igen, indtil han bildte sig selv ind at han kunne lugte røgen fra Rottebandens hus for endnu engang…
Jeg vil ikke råbe af dig nu. Og jeg er ikke interesseret i at du kryber nogle steder hen”, indrømmede han omsider, efter at have stået og kærtegnet Junos hud med fraværende fingre. Skulle sandheden frem kunne Pax ikke mønstre nogen form for vrede over dét, der var hændt – kun sørgmodighed. Og dernæst alt det andet, der var sket: Junos forsvinden, hans forhold til Evlyn.
Igennem minderne udsprang der sig dog en idé. En, Pax dernæst stod og grublede over indtil, at han rømmede sig og trak sig så langt væk fra Juno, at han i stedet endte med at sætte sig på køkkenbordet. ”Vi offentliggør det i morgen”, annoncerede han langsomt, hvorefter han begyndte at ordne sine bukser. ”Og vi gør det igennem ritualet. Kan du huske det?
Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 29.12.2020 22:07
Juno ville gerne krybe - han ville gøre hvad som helst for at understrege for Pax, at han elskede ham og kun ham, og at han fortrød, at han ikke havde kunne træffe et valg tidligere. 
Derfor føltes det også som en afvisning, da Pax hverken ville skælde ham ud eller få ham til at krybe. Et eller andet måtte han jo gøre, for at gøre op for sin fejltagelse, og hvis ikke Pax ville lade ham gøre noget, så betød det også, at han ikke ville tilgive ham. 

Juno blev derfor stående hvor han var, da Pax trak sig væk fra ham, men så snart Pax delte sine tanker, opsøgte Juno ham igen - møvede sig ind imellem hans ben og løftede sig op på tæer, med sine håndflader mod Pax's lår for støtte, blot så han kunne se ham i øjnene på lige fod.
"Dig og mig? I morgen?" spurgte han, usikker på om han havde forstået rigtigt. Det føltes hurtigt, men det ville altid have føltes hurtigt, hvor længe de end havde ventet. "Jeg kan ikke huske det," løj han, som undskyldning for at få Pax til at hjælpe sig igennem det. 
Pax

Pax

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 190 cm

Granny 29.12.2020 22:22
Pax slog en knude på snøren i hans buksekant, hvorefter han lod dem finde vej omkring Juno. ”Løgner”, hviskede Pax, alt imens et lille, varmt smil satte sig fast i hans ene forbrændte mundvige – dér hvor Filip, både Paxs og Junos tidligere leder, havde valgt at vansirer ham, da Pax havde nægtet at tage et nyt navn som traditionen ellers påkrævede ham…
Navne var vigtige, havde Pax dengang konkluderet. Navne havde magt. Og var det ikke netop dér, at de andres øjne var begyndt at betragte ham anderledes end før?
Juno var kommet til ikke lang tid efter, at Pax havde været igennem ceremonien, hvormed han aldrig havde set Pax gennemgå den. Pax havde heller aldrig fortalt om den og han var ikke sikker på, til trods for det spektakulære i, at have nægtet Filip dét, han ønskede, at folk så i grunden talte om det så mange år senere. Det var også derfor, at han kort lod sin ene pegefinger glide henover det tynde spindelvæv at et ar, dét, der forvred hans mund blot en smule.
Jeg gør ikke det samme ved dig. Jeg kan sætte det et andet sted. Du vælger selv hvor”, begyndte Pax stille at fortælle, hvorefter han udpegede nogle få steder på Junos nøgne krop: alle på hans brystkasse og alle langt væk fra væsentlige, vitale organer. ”Du bliver ikke bedt om at skifte navn. Det har jeg lavet om. Du kan fremlægge, at du ønsker at indgå i en forening. Med mig.
Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 30.12.2020 00:22
Juno trak smilende på skuldrene, da Pax så igennem hans løgn. Han havde ikke tænkt sig at påstå andet, det eneste vigtige var, at Pax forstod, at han skulle hjælpe ham. Det var trods alt langt tid siden han selv havde været medlem af Ulvens Flok. 
Da Pax's pegefinger gled væk fra arret ved hans mundvig, pressede Juno sine læber op mod samme sted, bare et øjeblik, inden han lod Pax fortælle videre. 
"Hvor som helst," svarede Juno med påtaget afslappethed, hvilket betød; hvor som helst hvor Pax rørte ham. Han var trods alt for forfængelig til at lade sig brænde i ansigtet, også selvom det ville matche ham med Pax. 

"En forening?" gentog han med et genert smil, og skævede omkring sig, som forventede han, at resten af Flokken ville springe frem hvert øjeblik og fortælle ham, at de tog røven på ham. "Er det - det er ligesom at blive gift, ikk?" spurgte han og så tilbage på Pax, men lod sig samtidig falde ned på sine hæle igen, så han nemmere kunne se ned og væk igen, hans kinder varme og hans smil umuligt at skjule. "Foran dem alle sammen? I morgen?" Ingen af hans spørgsmål krævede svar, for Juno kendte dem allerede, men han kunne knap nok tro sine egne ører. 
Pax

Pax

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 190 cm

Granny 30.12.2020 00:46
Pax nikkede langsomt: først til Junos anvisning, dernæst hans spørgsmål. "Det er sådan, vi betragter det", bekræftede han lavmælt.
De tofarvede øjne forlod ikke Junos ansigt men betragtede ham granskende under Paxs lange øjenvipper. Han kunne ikke vurdere, om Juno brød sig om ideen og det var til trods for de rødlige kinder og det smil, der havde delt hans mund i to.
Pax trak en smule på den ene skulder og rømmede sig dernæst anstrengt. "Det behøver ikke være i morgen - vi behøver slet ikke gøre det på den måde heller. Det var bare..." Pax tav og sank en besværet klump, usikker på hvorfor det i grunden betød noget for ham. Sandheden var dog... at det gjorde det.
Pax ville gerne have, at Juno gik igennem ritualet. Han ville gerne se Ulvens brandemærke på hans krop, vide at han om ikke andet var en af dem, en af hans - hvis ikke hans helt og aldeles alene.
"Det var bare en idé", hørte han sig selv tilføje, ude af stand til at fatte, hvorfor de sandfærdige ord skulle være så umulige at få over hans læber.
Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 30.12.2020 02:04
Juno betragtede nysgerrigt Pax, imens fyren langsomt trak i land. Først da han åbnede op for at skubbe datoen og derefter tog et ægteskab helt af bordet, til hvilket Juno rynkede synligt på næsen. Denne gang kunne Juno dog ikke distraheres, og han forstod, hvad det var, der egentlig foregik med Pax, når han sagde sådan. 

"Bare en idé," gentog han og tog begge Pax's hænder i sine, for at flette deres fingre sammen, og imens han strøg sine tommelfingre over Pax's, så han op på Pax med et smil. "Som du fik fordi du elsker mig?" Fortsatte han, imens hans smil voksede. "Nok til at du gerne vil gifte dig med mig. I morgen. Foran hele din flok." Juno kunne ikke få sig selv til at lade være med at gentage det - det var stadig surrealistisk for ham. 

"Så når jeg - når jeg siger dit navn, foran alle dem jeg forlod for fem år siden, og som har været mine konkurrenter siden, og hvor, hvad, halvdelen? Ikke engang kender mig. Så i stedet for at grine af den lille rotte, der tror han er nogen, så vil du, hvad, sige ja? Erklære at du også elsker mig?"

Juno så spændt på Pax, men intet Pax kunne sige, kunne ødelægge den lykke Juno følte, og som strømmede ud af ham. Alt han manglede nu, var at få Pax til at indrømme, at han gerne ville giftes med Juno på en måde, der ikke var fremsat som en idé, men som et ønske.
Alligevel smilede Juno igennem alle spørgsmålene, for alt der betød noget var, at Pax elskede ham - og elskede ham nok til overhovedet at foreslå ritualet. 
Pax

Pax

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 190 cm

Granny 30.12.2020 09:35
Des mere Juno talte, des mere krampagtigt blev Paxs indre. Og det var ikke fordi, at han fortrød sit forslag men fordi, at virkeligheden langsomt men sikkert begyndte at melde sin ankomst.
Det var dét, han havde ønsket siden… ja, hvor længe i grunden? Siden han havde overtaget dét, der havde været en sølle flok af gadebørn og unge voksne, Filip havde sørget for, var splittet til atomer, ugenkendelig for selv deres nærmeste? Siden Juno var kommet med ham hjem, ned i Undergrunden? Ja. Siden dér. For allerede dengang havde noget i Pax genkendt noget i Juno, der havde været et omvandrende hjem lige siden.
Så hvornår var han stoppet med at tænke sådan? Det var lang tid før, at Juno forlod Flokken, for det gik op for Pax, at også dét havde han forudset og accepteret uden forbehold: fordi han ikke tænkt, at den blonde mand nogensinde skulle blive hans – ikke rigtigt… kun i ham selv, i hans inderste, mest private væsen han end ikke selv altid havde adgang til. Han var trods alt ældre og så fuldstændig død indeni, at han end ikke ville kunne have rørt Juno, selv hvis han havde ønsket det.
Pax rømmede sig og nikkede afmålt. ”Det var tanken”, mumlede han bekræftende, hvorefter Junos smil omsider var blevet så stort, at det ikke kunne andet end også at smitte af på Pax. Jeg vil gerne have, at resten af verden ved, at du tilhører mig – og omvendt. Ikke mere hemmelighedskræmmeri. Ikke mere forsigtighed. Ikke mere skam.
Ikke, når du kan forsvinde hvert øjeblik det skal være.
Men måske du skulle overveje det. Hvad det vil sige, hvad det vil have af konsekvenser…” Pax tvang sig selv til at blive ved med at betragte Juno, skønt alt i ham skreg at han skulle se væk. ”Jeg er en død mand. Der er ikke nogen fremtid i mig. Enten tager Lyset mig eller så gør Solari. Det kan være i morgen eller dagen før, jeg stiller træskoene af alderdom… og jeg kan – vi kan jo ikke få børn. Hvis du vil have dine egne…” Pax lod ordene hænge i luften, velvidende den blonde mand ville forstå. Ikke lang tid forblev han dog tavs og hastigt, som skulle han have ordene ud inden, at han ombestemte sig, sagde han: ”Og jeg har – en betingelse… jeg vil have muligheden for at vende Dianthos ryggen fra den ene dag til den anden og uden at du forsøger at få mig til at blive…” 
Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 30.12.2020 15:19
Juno smilede i hele hovedet, da Pax forsikrede ham om, at han virkelig havde tænkt sig at indgå i en forening med ham. Det gav mening at Pax ville, for han havde trods alt ikke på noget tidspunkt været andet end seriøs omkring det, de havde sammen, men Ulven? Lederen af Ulvens Flok? Frygtet og respekteret, hans navn kendt af alle der var noget i den kriminelle underverden i Dianthos? Juno havde svært ved at se dén mand blive gift, meget mindre dele sin trone med nogen.

Allerede i samme øjeblik, som Pax nævnte muligheden for at overveje, og konsekvenser, begyndte Juno at ryste på hovedet. Der var ikke noget af det, der kunne holde Juno fra at gå igennem med det, og han skat også en grimasse, da Pax talte om sin egen død, som var den uundgåelig. Han lod kun med nød og næppe Pax tale ud, inden han sagde; "Hvis du kan få dig selv til at forlade Dianthos, så tager jeg bare med." Det var det mindste Pax kunne bede om; Juno var kun i byen, fordi Pax var der. 
Han vidste ikke endnu, at byen holdt en del af ham, at den var lige så meget ham, som han var den, eller hvor svært han i fremtiden ville få ved at forlade venner og bandemedlemmer, men lige nu betød de ting ingenting for ham. 

"Hvis du tror, at jeg nogensinde lader dig dø, så tager du grueligt fejl." Juno lod Pax se beslutsomheden i sit blik, inden han tilføjede: "Jeg brænder Dianthos ned til grunden, hvis jeg skal. Jeg giver din far alt jeg ejer, hvert sekund jeg har tilbage af mit eget liv. Du får ikke lov til at forlade mig." 

Juno tav, indtil han var sikker på at Pax havde forstået, at det ikke var noget, han kun havde i munden denne gang. "Og vi har... Allerede et barn," mumlede han, og skævede bag sig, mod værelset Ronia sov i. "Mindst." Juno havde ikke taget Lizzy til sig som sin egen endnu. Hun havde været det, da han havde haft Rottebanden, men nu tøvede han med at påtage sig ansvaret igen, og han vidste ikke, om det var for sin egen eller for Lizzys skyld.
"De behøver ikke at komme fra vores nosser, for at være vores." Det sidste påstod han uden helt lige så meget selvsikkerhed, som han hidtil havde talt, selvom han var rimelig sikker på at Pax var enig med ham.
"Jeg har tænkt det igennem. Jeg vil have dig. Med alt, både det gode og dårlige."
Pax

Pax

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 190 cm

Granny 30.12.2020 20:42
Pax lyttede til et hvert af Junos ord, som afhang hans eksistens velbefindende af det. Fra tid til anden nikkede han, andre gange fnøs han moret men da Juno omsider tav, rakte Pax ud efter ham og trak ham ind til sig.
De atletiske arme fandt vej rundt omkring den blonde mand og lagde sig med en mættet men åbenlys nydelse mod det nederste af Junos nøgne lænd. Dernæst bøjede Pax sig frem og kyssede hans ene mundvige. ”Du giver intet til min far, selv hvis jeg ligger og raller i rendestenen”, beordrede han lavmælt, hvorefter han kyssede Junos kind. Til trods for ordenes karakter, og også selvom at Pax var alvorlig som graven, vendte hans mundvige opad i et lykkeligt smil. ”Du vil ikke fanges dér, hvor han lever. Jeg er ikke dét værd.
Paxs læber fortsatte i bløde kys deres vandring hen langs Juno ene kind og kæbe. Først da han var ved at nå det øverste af hans hals, mumlede han igen: ”Og jeg vil have din hjælp. Med Flokken. Jeg vil have, at de kan komme til dig, når jeg ikke er i nærheden. Jeg sørger for, at du når dertil. Både med dig selv og dem. Du har dit område men du skal kunne tage beslutninger på egen hånd, udenom mig –” Pax tav, men kun for at lade sine læber mødes med Junos bløde hud, dér hvor pulsåren bankede loyalt. De blide mennesketænder gled henover dén men det var Ulven, der brummede tilfredst over handlingen.
Jeg vil høre dine idéer. Dine tanker. Om forretninger, om dem, der er tættest på os… jeg vil have det hele.
Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 30.12.2020 22:31
Juno skar en grimasse, da Pax pakkede ind i søde kys, at han ikke skulle give hans far noget. "Yeah, helt sikkert, jeg har tænkt mig at gøre som du beder mig om, og ville aldrig gøre noget dumt, for at redde dig, hvis det blev nødvendigt," svarede Juno med sydende sarkasme og et voksende smil. Det rørte ham ikke det mindste, at Pax advarede ham om at lade være. 

Des flere kys Pax gav ham, des mere blødte Juno dog også op, og selv hvis han havde været imod Pax's ide om hans position i Flokken, ville han ikke have kunne modsætte sig.
"Jeg vil gerne hjælpe dig," sukkede Juno tilfredst, og med Pax's tænder mod sin hud, havde Juno ikke kapacitet til at betvivle sig selv. "Jeg har ledt en bande før, hvor svært kan det være," brummede han med et lavmælt grin, og strøg sine fingre langs Pax's buksekant, bare for at kunne røre ham, hvor andre ikke kunne. 
"Jeg synes stadigvæk Hunter er en nar, og Will er god nok," tilføjede han jokende, velvidende at Pax var uenig med ham i begge dele. 
Pax

Pax

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 190 cm

Granny 30.12.2020 22:42
Pax fnøs moret – både af Junos konstatering omkring Hunter og Will, men også hans første sarkastiske ord. ”Det ville være kedeligt, hvis du gjorde, hvad jeg sagde. Jeg kan godt lide, vi ikke er ens”, gentog Pax, velvidende at han allerede havde sagt dem. Det var dog sandheden, det der lokkede og tiltrak ham, for det føltes som om, at han havde brug for det. Han havde brug for Junos blik, når hans eget blev snæversynet; han havde brug for, at Juno stillede spørgsmål, udfordrede hans autoritet, for det var igennem dén, at Pax cementerede den.
Og du har ret. Hunter skal holdes i kort snor og Will har gjort sig fortjent til en, der er lidt længere.” Pax lod derefter sine læber bevæge sig op, samme vej som de havde rejst ned af Junos kind, kæbe og hals, og stadig lå det lille, tilfredse smil i hans mundvige. ”Men Hunter er god at have i situationer som dén med Ruk. Han er en af dem, der godt kan lide det og så længe han ser på mig, som han gør nu, er han inde. Når han bliver lidt ældre, når han begynder at fatte, at han ikke behøver at følge ordre eller hvis jeg gør noget, han ikke bryder sig om, så bliver han et problem, vi må løse. Men først da. Hvad angår Will…” Pax plantede sit sidste kys mod Junos mundvige, hvorefter han rettede sig op, således at han atter kunne se på Juno.
Han har en beskidt hemmelighed, han holder tæt ind til kroppen. Og han forventer, at jeg hjælper ham. Jeg kan godt lide ham, men ikke som du kan. Jeg håber, du ved, at jeg har mine grunde…” 
Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 30.12.2020 22:59
Juno himlede med øjnene, da Pax påstod, at han nød, at Juno gjorde andet end at følge ordre. Det var svært for ham at tro på, at Pax virkelig satte pris på, at han altid skulle modsætte sig, men des mere Pax sagde, des bedre forstod han det. 

"Han ser på dig, som om han vil æde dig," mumlede Juno surmulende tilbage om Hunter, og gav derved Pax ret i, at han ikke var til fare for ham. "Så, okay, måske du kun skal passe på, hvis han viser sig at være vampyr. Jeg ville foretrække, hvis han var vampyr." 
Det var beroligende at Pax også selv kunne se, at Hunter måske ville blive et problem i fremtiden, men det var ikke derfor, Juno havde så meget imod ham. 

Distræt strøg Juno et par fingre over de steder, Pax netop havde kysset ham, og hvor han allerede savnede hans læber mod sin hud. 
"Wills hemmelighed..." startede han forsigtigt og kunne ikke få sig selv til at se Pax i øjnene imens. "Det er ikke noget, der skader nogen, vel?" Han ville ikke vide det, hvis det han havde set hos Ruk, havde været dét han havde mistænkt ham for, men han havde også kun mistænkt ham for selv at ville klæde sig i en kjole og dele seng med Ruk, og selvom dét var i dårlig smag, skadede det trods alt ikke nogen. Det ville være langt værre, hvis det var Will, der bad andre om noget, de ikke havde lyst til. 
Pax

Pax

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 190 cm

Granny 30.12.2020 23:41
Pax fnøs men modsagde ikke Juno. Fnyset lød også kun fordi, at Pax ikke brød sig om sandheden i den andens påstand.
For det var rigtigt… Hunter havde et sultent blik i sine øjne og det var kun et spørgsmål om tid før, at Pax ikke længere kunne fodre ham tilstrækkelig og rovdyret i knægten vendte sig mod ham. Han havde set det samme utallige gange før…
Pax rystede på hovedet men forinden, at han i grunden nåede at tænke tanken til ende. ”Nej, det ville jeg ikke sige”, bekræftede han dog lidt efter, næsten eftertænksomt. Instinktivt vidste Pax, at Juno ville hade dét, skulle landet ligge anderledes og Pax var derfor ikke ivrig efter at dele sin viden med den anden. Desuden…
Desuden skadede det vel heller direkte andre. Så længe Pax vel og mærke holdte ham tæt på sig…
Jeg bryder mig bare ikke om, når han snakker om det men jeg vil heller ikke –Slå ham ihjel.… jeg vil heller ikke gøre noget, der kunne få konsekvenser for ham på sigt… så jeg bliver nødt til at… tale med ham om det… sørge for han ikke bliver fristet og det er… trættende for mig…Fordi jeg har oplevet det, jeg har. Fordi jeg er opvokset på et bordel.
Pax rømmede sig og forsøgte sig dernæst med et opmuntrende smil. ”Noget helt andet… vi kan ikke gøre det i morgen alligevel. Jeg har noget, jeg gerne vil ordne først.” Noget hemmelighedsfuldt og moret sneg sig ind og satte sig mageligt til rette i hans ene askegrå øje, som Pax betragtede Juno med et smil, der også kun blev bredere.
Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 30.12.2020 23:56
Juno rynkede på næsen, da Pax ikke modsagde ham om Hunter. Han brød sig ikke om at have nogen som helst halsende efter sin kæreste, mindst af alt en knægt, der mindede ham om ham selv, da han var yngre. Det eneste gode ved situationen var, at Pax ikke lod til at have opfanget andet end Hunters høje tanker om ham, i hans blik. 

Endnu mere brød han sig om, hvad han hørte om Will. Så skær pikken af ham, tænkte Juno med en pludseligt brændende vrede. Han havde aldrig haft samme problem med Rotterne, fordi det havde været rent børn, men det havde også været en af de tydeligste regler: man gik ikke på bordel. Ikke for at arbejde der og slet ikke for at bruge sine krystaller der. Juno ville hellere risikere end nat i spjældet, end han ville lade nogle af sine børn komme i nærheden af den slags, så ligegyldigt hvilken hemmelighed Pax gemte på for Will, så forstod Juno at det var slemt. Pax behøvede slet ikke at gøre mere end at hinte det. 
"Jeg snakker med ham," svarede han i en affejende tone. Hvis Pax ikke ville fortælle ham hemmeligheden, så ville Juno få den ud af Will selv, og hvis Pax ikke ville løse Wills problem, så ville Juno gøre det for ham. 

"Udskyder du vores bryllup?!" spurgte Juno med en påtaget forarget mine, og lod sig falde bag over Pax's lår, som dånede han over det, hvorfra han skævede op til Pax med et bredt grin. "Seriøst, hvis du har noget at forberede inden - skal jeg så også... gøre noget? Jeg tror ikke at jeg kan skrive ægteskabsløfter så hurtigt. Eller finde et pænt sæt tøj. Bruger I overhovedet det?"
Pax

Pax

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 190 cm

Granny 31.12.2020 00:13
Pax nikkede ved Junos ord, velvidende at den anden havde besluttet sig – og at der derved ikke var mere at stille op. Ikke, at det vakte nogen mørke fornemmelser i Paxs bryst og lidt efter tillod han tilmed sig selv at glemme det. At snakke om det forestående var bare… bedre.
Pax kunne ikke undgå at komme til at le, både af Junos teatralske ord og kasten sig ned over ham, og instinktivt rakte han også ud efter Juno, parat til at gribe ham, skulle han få overbalance. Dét med tøjet morede ham også, ligeså ægteskabsløfterne, for det var unægtelig endnu én ting, hvori de adskilte sig. Juno var og ville altid forblive den fortabte prins…
Vi bruger ingen af delene. Du siger, du vil indgå i en forening med mig, jeg siger ja og så brænder jeg dig. Hvis du rejser dig op, når jeg siger, du skal, så får vi hinanden og kan leve lykkeligt til vores dages ende – hvilket realistisk set ikke er særlig lang tid. Jeg giver os højst en uge før, at du truer med at slå mig ihjel, siger jeg er skide irriterende –”, svarede Pax storsmilende og klukkende, alt imens han strammede sit greb om Juno.
Det stålgrå øje funklede af forventningsfuld morskab og den form for lykke, kun en forelsket mand kunne stifte bekendtskab med. ”Og det er som sådan ikke til selve… ritualet. Men det er noget, jeg vil have ordnet inden, så jeg kan give dig det bagefter.
Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 31.12.2020 11:18
Juno betragtede smilende Pax, imens han beskrev foreningsritualet i detaljer, og Junos hjerte hamrede afsted i brystet på ham, ivrig efter at lade det ske.
"En gave?" spurgte Juno med et smil, han straks opgav at kæmpe imod, inden han med sit kropssprog fik indikeret til Pax, at han ville op og skulle have hans hjælp til det. 
Han stod ikke opret længe, men lænede sig i stedet ind mod Pax og kyssede ham, som havde de ikke lige været i gang. Juno kyssede ham til han var stakåndet og varm i hele kroppen igen, hvorefter han kun lige trak sig nok væk, til at kunne se Pax i øjnene igen. 
"Jeg elsker dig stadig, selv når du er irriterende. Også når jeg truer med at slå dig ihjel. Det skal ikke stoppe os fra at leve lykkeligt." Med det sagt kyssede han Pax en sidste gang, inden han rakte om bag ham og fandt sin skjorte på køkkenbordet, som han hev på igen. "Så - det er en hemmelighed? Det du skal ordne?" Det var allerede ret tydeligt en hemmelighed, men Juno var ikke ligefrem god til at lade hemmeligheder være hemmeligheder, og selvom han glædede sig til at se, hvad det var, var der også noget i ham, der gerne ville vide det med det samme. 
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lux , Echo
Lige nu: 2 | I dag: 12