Sparks 15.11.2020 14:18
Hun smilede skævt, da søsteren sagde hun havde haft travlt og trak lidt på skuldrene. Nu havde hun jo ikke stablet organisation på benene, det var jo blot hendes nu."Jeg har haft travlt med at vælte personen der sad på toppen af pinden" sagde hun med et lusket smil, og blinkede til kvinden der sad ved hendes side og drak resten af det der var i hendes glas, inden hun hældte op til dem begge igen. "Kan godt være jeg ser ung ud, men årende har ikke været venlige mod mig" sagde hun lige så morbidt, som det ville være for Leda at have en sikret plads i livet. Nej, livet havde virkelig ikke været godt mod Evy siden at hun havde dræbt hendes familie. Blikket lagde sig i kanten af hendes øjne, for kunne en virkelig blot godtage at en dæmon havde gjort det? Hun ville nok selv ikke havde været så tilgivende, som tvillingesøsteren viste sig at være. Eller var hun? I den forstand, kunne hun ikke gøre sig klog på hvad der var sket i hendes liv op til de havde mødt hinanden igen. Meget kunne være sket, til at man kunne kigge på en person og vide de talte sandheden. Ved guderne måtte vide, at Evelyn selv havde stået i situationer hvor hun måtte tage beslutninger på splitsekunder, og stå ved den beslutning gennem resten af hendes liv.
"Ja, jeg har i sinde at flytte til Azurien, mens jeg prøver at stable en ny gren af organisationen op dér - og jeg har brug for en der overtager ledelsen af grenene her" hendes blik lagde sig mod det ældre billede af hende selv. "Og selvom årene ikke har været gode ved os, og der er gået så længe mellem vi sidst sås, er der stadig ingen jeg stoler mere på, end dig" det var som søsteren havde sagt, drastisk. Men hun var også desperat, og det krævede drastiske handlinger og metoder.
Krystallandet