Venus 07.10.2020 12:35
Min tanker med ikke have niveau 5 var delvist at jeg ikke helt forsrod dens formål.

Det giver mening at dele dem op ift. notifikarioner, og at opdele internt fra forespørgsler fra andre grupper, og også at have færre opslag at forholde sig til.
Der er dog aktivitetsniveauet, som dragon også siger, som vi jo ikke kender på forhånd.

RED.: Nu nåede jeg lige at skrive nedenstående. Jeg synes stadig tankerne er relevante, så ville ikke slette dem helt, men de skal ikke forstås som modargumenter til at have flere niveauer, og forventer ikke at folk tager stilling til noget af det ^^ Læses hvis man er interesserer, ellers ignorer :)

At dele det op kun for at tydeliggøre grænsen mellem havd medlemmer og ikke-medlemmer giver mig dog stadig en dårlig mavefornemmelse.
Rigtigt mange brugere har jo også under alle omstændigheder karakterer i flere grupper. Desuden kan jeg se nogle rigtigt fede muligheder for at inspirere folk til nye karakterer, hvis de gerne må deltage i interne opslag uden at have en bruger:
Scenarie 1: En bruger ser en awesome idé som de overvejer at deltage i, og har spørgsmål, men de er ikke en del af gruppen. De kunne self pm'e folk, men der ville være mere direkte bare at deltage i diskussionen.
Scenarie 2: En bruger fra en anden gruppd ser en awesome idé og får en lige så awesome idé til hvordan deres egen gruppe kunne vlre med, men de er ikke en del af den anden gruppe. De kunne lave et eksternt opslag med forslaget, men det ville være nemmere at holde hele idéen samlet, hvis de kunne svare i den interne.

I ovenstående scenarier ville der så også vlre forskel på brugerne. Hvis de tilfældigvis har en karakter der er medlem af begge grupper, kan de godt skrive i den ene gruppe om den karakter, der er med i den anden. Men de brugere, der ikke har, kan ikke.