Pax

Pax

Iagttager | Bandeleder af Ulvens Flok

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 190 cm

Granny 18.09.2020 11:43
Pax stivnede i det, at det gik op for ham, at det var Evlyn og ikke Io, der nu stod overfor ham. Denne gang havde han intet set; ingen forandring bemærket, og han sank en besværet klump, før hans krop reagerede instinktivt. Pax aflagde afstanden til hende og rømmede sig, hvorefter han tøvende lagde sine arme omkring hende.

Jeg har savnet dig”, mumlede han dybfølt, hvorefter han kyssede hendes tinding og strammede sit greb om hende. ”Og Io er helt okay. Hun – hun er vist tilpas tryg ved mig, så jeg – du ved, jeg finder dig altid igen. Jeg skal nok sørge for, der ikke sker noget med – nogle af jer.” Pax trak sig væk og gned dernæst sit ansigt.

Det er forfærdeligt, Eve. Det er ikke til at bære.

Hvad har du brug for? Skal vi – vil du hjem?
Evelyn Crane

Evelyn Crane

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Azurien: Flodlandet

Alder / 813 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 18.09.2020 11:52
Hun smilede og betragtede ham med kærlige øjne, lod sig begrave sig ind i hans favn. Duftede hans fantastiske duft, som mindede hende om alle de gange hun havde prøvet at finde en mening. Også fandt hun det hos ham. 
Jeg ved jeg også har savnet dig - meget. Det gør jeg altid.” Hviskede hun hæst og lukkede øjnene i, som hun mærkede hans læber mod hendes tinding. “Selvfølgelig er hun det, hun er mig - og den følelse som jeg føler dig, vil aldrig forsvinde. Lige meget hvem eller hvor jeg er. Var det ikke det, som du fortalte mig, Dæmonen også havde sagt?” Sagde hun og som han trak sig væk fra hende, lagde hun forvirret ansigtet på skrå. Der var noget galt, hun kunne mærke det - og han var dum, hvis han troede han kunne gemme det fra hende.

Hey.” Mumlede hun og trådte frem, og lagde en hånd mod hans nakke. Deres højde forskel gjorde det svært for hende, at give ham et kys - med mindre han hjalp lidt. “Tror mere det er et spørgsmål hvad jeg kan gøre for dig? Hvad kan jeg gøre for det er okay igen?” Spurgte hun forsigtigt, som nervøsiteten bredte sig ubehageligt i hendes krop.

Pax

Pax

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 190 cm

Granny 18.09.2020 12:37
Hun er ikke dig”, mumlede Pax før, at han nåede at stoppe ordene fra at forlade ham. ”Eller – I er meget anderledes. Jeg – ja, jeg ved ikke –” Pax skar en grimasse og kastede en hånd igennem det askegrå hår.

Det var ikke til at bære. Det var ikke til bære, at han vidste, at det, der nu skete for Evlyn, var resultat af hans egen egoisme. Hvordan skulle han overleve det? Hvordan kunne han komme forbi det?

I det at Evlyn stillede sig tættere på ham, lagde han straks sine hænder på hendes arme. ”Det er ikke din skyld, men –Min.Jeg skal bare lige – vi laver en plan. Vi laver en plan, så vi altid ved, uanset hvad der sker, hvad du kan gøre. Så jeg kan finde dig – finde Io og få hende hjem, hvor end hun så vil foretrække.
Evelyn Crane

Evelyn Crane

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Alder / 813 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 18.09.2020 12:46
Hun nikkede langsomt og lod sine fingre glide hen over hans ansigt, ganske forsigtigt - "Jeg ved vi klare den, det gør vi altid ikke? Fordi jeg har dig - og du har mig." mumlede hun, som fingrene dansede hen over hans udsultede kinder. Ganske forsigtigt, som hun kiggede på ham - det blik man kun kunne se hos folk, som der virkelig elskede en. Mere end nogen anden nogen sinde ville forstå. 
Hun var ligeglad med hvordan folk gik forbi og kiggede, hun havde kæmpet for den plads ved siden af ham. I lyset, den nogen skulle sætte hende i en position hvor hun ikke måtte være der.
Eller, det håbede hun da, hun håbede så inderligt. 

"Med alle andre folk som har månesyge, så er der hjælp at finde hos healer - mon ikke vi kan fikse mit sind? Hvis man kan låse en dæmon inde i en krop, kan man vel også slukke for ens hjerne, der vælger at gå i stykker. Og du ved jeg gør alt for dig, også så du ikke har flere problemer - det er det sidste du har brug for lige nu." mumlede hun, og tog en dyb indånding - "Jeg ville egentlig gerne snakke med dig, så måske det ville være en god idé at finde hjem, hvor vi kan snakke i fred." spurgte hun, og listede sig op på tær for at give ham et kys.

Pax

Pax

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 190 cm

Granny 18.09.2020 17:56
Pax nikkede i samme øjeblik bekræftende og lagde dernæst sine arme omkring Evlyn. Han knugede hende indtil sig og lod hans øjne glide i. ”Fordi vi har hinanden.

Han holdte stadig om hende, da hendes næstfølgende ord lød og de øjne, der nu var lukkede, blev knebet sammen i et forpint udtryk. ”Du må ikke sige sådan”, hviskede han i en desperat bøn. ”Du giver mig ikke færre eller flere problemer. Jeg – vi finder ud af det. Det er – vi laver en plan.” Pax trak sig fri og greb dernæst om Evlyns hænder, velvidende at han ikke længere kunne forblive, hvor de var. Hele hans krop skreg efter en eller anden form for forløsning, og at gå måtte være det eneste, han rigtig kunne gøre.

Imens de fandt hjem var Pax tavs, men hans tanker larmede. De bestod af få ord, der alle gentog sig selv om og om igen: Det er din skyld. Find på noget! Hvad gør du? Hvad gør du? Find på noget! Du skal fikse det.

I det at de trådte indenfor – denne gang i et af Pax’s huse i Daggry-stræde – stillede han sig rank ved køkkenbordet, parat til, hvad end der måtte komme.
Evelyn Crane

Evelyn Crane

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Alder / 813 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 18.09.2020 18:07
De gik sammen i stilhed, og jo længere der gik før at der blev sagt noget. Desto mere ondt i maven fik hun, det var som om noget var gået i stykker - og hun vidste ikke hvordan hun skulle fikse det. Hvordan hun skulle forklare ham, at han ikke behøvede at være så venlig. Hun var blevet hysterisk, og hun vidste det godt - men hvordan forklarede hun ham det, uden de igen kom op og skændes? Det var trods alt noget de altid var tilbøjelig til - at skændes. 
Hun tog en dyb indånding, og da de endelig trådte ind over en dørtærskel og døren blev lukket bag dem. Var det som at hendes skuldre langsomt dalede, og hun kunne slappe af - det forsvandt dog hurtigt, da hun så hvordan han næsten stillede sig i forsvars position, som skulle hun til at angribe ham. 
Og det var tydeligt, at det sårede hende, mere end hun nok ville indrømme.
"Det, er ikke noget ondt jeg havde tænkt mig at sige." mumlede hun, og et lille forsigtig grin forlod hendes læber, i håb om at det kunne lette situationen. 
"Jeg - ville bare undskylde, og prøve at forklare dig, hvorfor jeg blev så - ked af det. Hysterisk er vel nærmere at sige." hendes fingre vred sig gennem hendes hår, som hun satte sig hen ved bordet. "Hvilket nok var grunden til at Io kom frem igen, for jeg prøvede at skrive det ned - det gjorde, bare så ondt." mumlede hun, og kiggede ned på hendes sammenflettede hænder. "Vores historie, ligner meget hinanden - måske er det noget mange af os har tilfældes her nede i bunden af fødekæden." - "Og når jeg endelig lukker nogen ind, så - giver jeg dem alt af mig, og de betyder alt for mig. Og jeg følte ikke, at du følte, føler det samme." hviskede hun og kiggede op på ham - "Og det var ikke retfærdigt af mig, vi må alle have vores minder og historier vi ikke vil dele. Men du ved alt omkring mig, jeg har givet dig alt af mig. Og jeg - elsker dig bare så højt, og jeg er bare.. så bange for at du forlader mig." hun blinkede tårende væk, og begyndte at grine for at lette stemningen. "Og se mig, så det mig som der ikke dukker op til vores aftalte møde hver aften! Og jeg havde.. sådan set frem til, at vi bare en lille stund om dagen, kunne gøre noget - bare os to."

Pax

Pax

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 190 cm

Granny 18.09.2020 18:49
Pax’s skuldre faldt længere ned mod gulvet men ikke tilbage på plads. Han vidste instinktivt, at Evlyn intet ondt ville sige, men i forhold til de ord der dernæst flød fra hendes læber, ville han ønske, at det havde været de modbydelige af slagsen. Sådanne ord var trods alt nemmere at svare på og hvad Evlyn sagde, cementerede den dårlig samvittighed i ham, for havde hun ret? Følte han ikke det samme som hende? Og hvis det var rigtigt, var den kærlighed, han så følte, nok?

Var det overhovedet de rigtige spørgsmål at stille?

Pax så ned og forsøgte, at lade tankerne falde tilbage på plads. Med Juno havde alting været nemmere – mere ligetil. De havde endda grinet sammen, haft deres øjeblikke med ro og fred, og Junos vredesudbrød var aldrig – Pax havde aldrig frygtet, at de ville knække den blonde mands hoved.
Med Evlyn… det var en anden form for kærlighed. Og det var en anden form for partnerskab og måske, at det udsprang af det faktum, at de begge var positioneret anderledes end Juno og Pax havde været. Måske det kom sig af den kendsgerning, at Pax og Evlyn var lige ødelagte. Juno havde ikke været på samme måde, som de var; han havde ikke været ligeså ødelagt som Pax.

Pax skubbede sig fri af køkkenbordet og satte sig på hug foran Evlyn. Hans tofarvede øjne gled hastigt henover hendes smukke ansigt, hvorefter de fandt hvile på hendes støvlebeklædte fødder.
Jeg elsker dig”, mumlede han omsider. ”Vi har set så meget lort sammen – så meget. For meget… nogle gange tror jeg, at vi har for meget mørke indeni os. For lidt lys…” Pax’s fingre pillede krampagtigt ved hans skjorte kant, alt imens han talte og hans tone var næsten vaklende. I grunden anede Pax ikke selv, hvad han forsøgte at sige – blot, at det var noget, der var vigtigt.

Juno havde mere lys indeni sig end jeg havde. Det var… lettere og på en eller anden måde simpelt. Han havde vist ikke rigtig nogle forventninger til mig. Ikke andet end vi sås en gang om ugen. Vi holdte det jo hemmeligt. Vi kunne ikke gå offentligt med det, indtil – indtil han – og jeg – jeg vil også give dig alt. Det er ikke det. Det er –” Pax sank en klump og gned sit ansigt i en krampetrækning. ”Men mine minder fra dengang – det var noget af det, der fodrede lyset indeni mig og jeg var – er bange for, at hvis jeg lukker det ud, at det så ikke vil finde tilbage. Og jeg kan ikke klare mere mørke. Det er… tungt. Det gør ens krop tung. Jeg – kender du ikke det, at man hele tiden går og tænker på, at det at forsvinde ikke kræver særlig meget? Et enkelt fejltrin i undergrunden og så kunne det endda ligne en ulykke… jeg bruger mindet om ham, såvel som om Ronia og de andre børn… han var jo min første, jeg hev med hjem. Jeg tænker også på dig og på det, vi kunne få, men – hvis jeg gav dig det, så ville jeg ikke have noget tilbage af ham og jeg havde brug for – noget. Og ikke fordi – vi sov sammen – men fordi… fordi han var så fucking mange ting på en gang. Da vi var børn – han sov også tit inde hos mig, så Filip ikke kom. Og han ville tage min hånd, hvis han blev bange og når han græd, så ville han kun have mig. Min kærlighed til ham – den er anderledes end den, jeg føler for dig, men det gør ikke nogen af de to… kærligheder mindre værd. Det er ikke sådan, at det er en beholder, som du skal dele med ham.
Evelyn Crane

Evelyn Crane

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Alder / 813 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 18.09.2020 18:59
Hun blinkede tårende væk flere gange, som hun hørte hvad han sagde. Hendes vejrtrækning formåede hun ganske forunderligt, at holde ganske stabilt. Selvom der var flere gange, hvor den næsten overtog og blev hektisk. Mest af alt, fordi alt var så råt og fordi hun ikke helt kunne forstå hvad han sagde. Alt hun kendte til, var mørke - og den lys han snakkede om han havde fået af Juno, var den han havde givet til hende. Og måske var deres kærlighed anderledes, men hvilken position satte det hende så i? Han ville jo giftes med hende, havde det bare været et forsøg på at genskabe noget lys som han ikke en gang troede hun kunne give ham? Hun havde så mange spørgsmål, så meget hun gerne ville sige og forklare. Men hun ture ikke, fordi hun var bange for hvis hun gjorde det - så ville han gå, så ville han sige han ikke kunne være sammen med hende. Fordi hun satte spørgsmålstegn ved, hans kærlighed til hende. Hvad med den gang, hvor han havde sagt til hende at han ville altid vente på hende, altid være hendes - det havde så slet ikke været sandt? Hendes kæbe gjorde ondt, af spændingerne, for at holde tårende der så faretruende prøvede at glide ud over øjes kant. 
Hvad med ordene, jeg ligger ikke med andre, og det ved du godt? Så meget forvirring - så voldsomt et pres. Men hun formåede at fremtvinge et smil, og lod hendes fingre danse hen over hans kæbe. "Jeg kan også godt forvente mindre, jeg ved du har din klan du holder meget af, og Juno - jeg forstår det godt. Og jeg kan godt holde til, bare at se dig en gang imellem i stedet for hver dag, i stedet for at miste dig helt. Jeg kan gøre det bedre, du - du må bare ikke forlade mig." hviskede hun hæst, og endelig fik en enkel tåre lov til at glide ned af kinden. 
"Jeg skal nok finde lyset igen, du - du bliver bare nød til at give mig tid til at komme mig over, at da jeg kom tilbage, så var du ved at dø - du var så tæt på at forsvinde ud af mine fingre. Og det er stadig som et åben sår.. men lyset det kommer igen - vil, vil du ikke godt blive" hun hikkede, som hun bed sig hårdt i underlæben som dirrede fratruende - og i stedet for at snakke mere, gled hun ned på knæ og pressede sine læber mod hans.

Pax

Pax

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 190 cm

Granny 18.09.2020 19:23
Des mere Evlyn talte, des mere forvirret blev Pax. Forvirringen viste sig i hans ansigt som en rynke mellem de brede øjenbryn; en der blev dybere og dybere, jo flere ord der undslap Evlyns buttede læber. Da den blonde kvinde dernæst faldt ned på knæ foran ham og pressede sin mund mod hans, tabte Pax pusten –

Hvad havde han sagt? Du må bare ikke forlade mig. Vil – vil du ikke godt blive?

De arrede hænder fandt vej op til Evlyns kinder, hvorom han greb forsigtigt, så han atter kunne lægge afstand mellem dem. De tofarvede øjne skred frem og tilbage mellem Evlyns koralblå, og Pax registrerede, at hun græd.

Du kan aldrig gøre noget rigtigt.

Jeg forlader dig ikke”, lovede han, for Pax kunne ikke klare, at Evlyn havde set sådan på ham; sagt netop de ord. ”Du skal ikke se mig mindre. Du skal ikke gøre noget bedre. Jeg –” Pax mærkede, hvordan noget indeni ham begyndte at dirre; noget, der var afmagt, sorg, kvalmende samvittighed og desperation samlet i en knude af elendighed. ”Det var ikke det, jeg mente! Jeg – jeg prøvede at sige – at vi skal have mere lys. Imellem os. Det er op til os begge – det er ikke din kamp alene.” Pax kunne ikke tage sit blik fra Evlyns, men selv hans øjne rystede af krampen i hans indre. Hans skarpe ansigt var fortrukket i en pinefuld grimasse, og smerten udsprang af Evlyns egen.

Jeg går ikke nogle steder. Min plads er hos dig.” 
Evelyn Crane

Evelyn Crane

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Alder / 813 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 18.09.2020 19:39
Hun nikkede, lod sine fingre finde vej op til hendes ansigt som hun tørrede tårende væk. Han havde sagt han blev, og det troede hun på - hun betvivlede ham ikke et øjeblik at han altid ville være her - hos hende. Fordi det havde han lovet, så det skulle han nok blive. 
"Okay." mumlede hun, som hun fik fjernet nogle flere af tårende selvom at det ikke fik dem til at stoppe - ikke helt. 
"Vi finder mere lys, det er jeg sikker på - og jeg har en jeg kan tage kontakt til, en der kan hjælpe mig med min månesyge. Jeg ved godt du vil hjælpe, og fikse det - men det er ikke din skyld, de advarede mig - at mit sind ville være skrøbeligt. Jeg vidste der skulle gøres noget ved det, men jeg fik det bare - aldrig gjort." hun lod igen deres læber mødes kort, inden hun lagde hendes pande mod hans.
"Og jeg elsker dig." hun fandt en ring frem, ikke den hun havde smidt væk - en anden. En sort ring, som hun gav frem til ham. "Egentlig den dag, som jeg kom for at se dig omkring Juno.. havde jeg købt den her til dig - mest fordi, det er så gammeldags at manden skal give en ring til kvinde.. og desuden, skulle det også hjælpe på at hende kvinden ikke kan komme i kontakt med dig - du ved, en mindre stemme i dit hoved er godt ikke?"

Pax

Pax

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 190 cm

Granny 18.09.2020 23:03
Pax skar en forpint grimasse men gengældte denne gang det kys, Evlyn skænkede ham. Dernæst brummede han bekræftende.

Vi bliver nødt til at finde ud af det. Ellers er jeg bange for, at du dør, Eve. Jeg tror, du dør, hvis vi ikke fikser det.

Pax lagde en arm omkring hendes liv og trak hende indtil sig, hvorefter han modtog ringen. Han vendte og drejede den i sin ene hånd, hvorefter han – en smule besværet grundet sit tag i hende – stak den henover sin ringfinger. Af en eller anden grund virkede den, til at starte med, for stor men da den gled henover hans arrede finger, var størrelsen perfekt; som han ønskede den. Hverken for stram eller så løs, at han skulle knytte hånden for ikke at tabe den.

Tak”, mumlede han dybfølt og mente det, skønt Solaris stemme ikke havde lydt i hans hoved i mange dage. Dernæst rømmede han sig og trak den mindre kvinde med sig op at stå, hvorefter han skridtede ind i soveværelset. Han vidste ikke hvorfor, men tanken om at være intim med Evlyn, virkede på en eller anden måde rigtig. Det måtte vise hende hans kærlighed.
Evelyn Crane

Evelyn Crane

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Alder / 813 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 19.09.2020 13:45
Hun betragtede hvordan han uden at tøve, puttede den på sin ringfinger. Et smil dansede hen over hendes læber, som hun følte hun havde gjort noget rigtigt. Noget hun havde prøvet at gøre så mange gange, og ikke følt var kommet gennem til ham. På den ene eller anden måde, havde han altid fortolket det bare en anelse forkert - og hende omvendt med ham. 
Forhåbentlig betød det, at de var på vej mod bedre tider. Mod mere forståelse, og mere lethed. Det var i hvert fald hvad hun ønskede allerhøjst lige nu. 
Selv tak, fordi du kom tilbage.” Mumlede hun, hun gav et lille hvin fra sig som han rejste sig op med hende og lagde sine arme omkring hans hals, da hun ikke lige havde tænkt over at give slip på ham. 
Liggende i hans greb, betragtede hun hvordan at de bevægede sig ind i soveværelset - et lille grin forlod hendes læber, inden hun lagde hoved mellem hans skulder og nakke. Øjnene blev lukket i, som hun bare nød det - bare et kort øjeblik. Hvem vidste hvad morgendagen ville bringe, hvor de ville være - en dag ad gangen. Nyd hvert øjeblik, og lad dig ikke selv falde ned i mørket. 

Jeg elsker dig, højere end du nogen sinde ville forstå. Hviskede hendes tanker, som hendes læber plantede sig mod hans bløde hud. 

Pax

Pax

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 190 cm

Granny 19.09.2020 23:16
Pax forstod ikke, hvad hun mente. Kom tilbage – hvorfra? Til hende? Var han nogensinde gået? Spørgsmålene var mange og uden at vide det, gjorde Pax det samme, som Evlyn havde gjort blot få øjeblikke forinden; han undlod at stille dem, bange for at de ville miste det rolige øjeblik, de begge kæmpede for at beholde.

I stedet for at bryde tavsheden, lagde Pax Evlyn i sengen. Han smilede ned til hende, i det han løftede hendes ene støvlebeklædte fod op og begyndte at binde snøren op. Det var blevet nemmere denne gang – han behøvede end ikke bøje sig frem for at betragte den uregerlige lukning, men blot få det magiske øje til at hjælpe ham. I det at den ene støvle roligt gled af Evlyns fod, trak Pax den anden op til sig og da han omsider også selv kunne træde ud af sine, kravlede han ned i sengen.

Der var faktisk lige noget, jeg bed mærke i tidligere –”, brummede Pax, tydeligvis spøgefuldt, hvorefter han hev ud i Evlyns store skjorte og stak hovedet ind under. ”Det så ikke helt godt ud, så jeg – ja, nej, den er helt gal. Vi må have tøjet af dig. Du ved, så jeg kan se ordentligt i lyset.
Evelyn Crane

Evelyn Crane

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Alder / 813 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 19.09.2020 23:36
Hun vippede lidt med støvlerne, som han var begyndte at tage af hende. Mest for at drille ham, da han havde haft så svært ved det første gang. 
Den drillende lyd, hun havde lavet som havde snerret, at det var dumt af det skulle være lavet sådan! Det var nok der, hun for alvor var faldet for ham. Når han gav hende lov til at se den drenget siden, vise hende at ikke alt var blevet ødelagt af den forfærdelige barndom.

Hvad hun dog ikke havde forventet var hvad det skete som det næste. “Hvad?” Spurgte hun forvirret, og begyndte så at grine højlydt “det kilder din hund!” Lo hun kærlig, og løftede så sine øjenbryn da han sagde at trøjen skulle have. “Oh nej er det meget slemt? Bliver du nød til af finde en healer, eller kan du gøre det selv?” Spurgte hun, og prøvede på bedste vis at komme igennem sætningen uden af fnise, og løftede så sine arme så han kunne få trøjen af hende.

Pax

Pax

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 190 cm

Granny 20.09.2020 20:51
Pax mærkede lettelsen sprede sig i ham. Hun grinede – der var ingen vej udenom det faktum! Evlyn lo og det var grundet hans latterlighed. Det var omsider lykkes ham, at gøre et eller andet rigtigt…

Pax stak sit ansigt, der stadig var skjult under skjorten, tættere ned mod Evlyns mave. Han pustede på hendes navle og afventede, at høre endnu et grin. Han ville gøre alt for, at netop det skete. Uanset hvad det afkrævede – så længe Evlyn atter lo; så længe hun blev glad.

Ej, det er slet ikke så slemt! Det fikser jeg i løbet af ingen tid”, skyndte han sig at formane, hvorefter han bøjede sig frem og kyssede Evlyn nær hendes buksekant. ”Du skal bare være ordentlig. Her i Carls biks får man en sukkerknald, hvis man er rigtig sød”, spøgte han videre, hvorefter han hev hovedet til sig og smilede skævt ned til hende.
Evelyn Crane

Evelyn Crane

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Alder / 813 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 21.09.2020 12:35
Hun vred sig, og et lille hvin forlod hendes læber. Hun havde slet ikke vidst, at hun var kilden dér - hvilket underligt sted i det hele taget! Det virkede så surrealistisk at han havde formået at få hende til at grine så let, efter noget så alvorligt. Hvilket kun fik hende til at falde for ham endnu mere, hvilket var farligt - for hvad ville der ske, når han ikke længere var der? Om det var fordi en anden rival fik ham, eller fordi han ikke kunne holde det som han ellers havde lovet hende. 

Hun bed sig i læben, og kunne ikke styre hvordan hendes hofter skubbede sig mod ham, da hans læber fandt den bløde hud lige ved buksekanten. 
"Ordenligt?" hviskede hun hæst, og lod endelig nogle bløde og drømmende øjne, som hun kiggede op på  hans skæve og drømmende smil. "Men hvad nu hvis jeg ikke kan finde ud af at være ordenligt, men stadig meget gerne vil have en sukkerknald?" et kækt smil bredte sig, som hun hævede sig op fra sengen ved brug af hendes overarme. "Er der noget for ikke søde mennesker i Carls biks?"

Pax

Pax

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 190 cm

Granny 23.09.2020 12:38
Pax lo stille men så ukarakteristisk for ham; grinet var hæst og klukkende, og fik hans ene smilehul til at træde frem på hans kind. De tofarvede øjne funklede, for så vidt det mekaniske kunne gøre netop det, men gnisterne fra det stålgrå formåede af uransagelige årsager, at sætte sig fast i det andet også.
Lige når det er dig, så kunne vi godt finde ud af noget, men det kræver jo selvfølgelig en slags forhandling”, svarede han mumlende og for kækt til, hvad han i grunden følte sig, for –

Pax mærkede usikkerheden sprede sig i ham. Som vidste han ikke, hvad han skulle gøre…

Så hvad er du villig til at bytte med?
Evelyn Crane

Evelyn Crane

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Alder / 813 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 23.09.2020 15:46
Hans smil, hans lave latter - det skabte en atmosfære omkring dem, som hun håbede aldrig nogen sinde ville slutte. Hendes blå øjne betragtede ham, som var hun i gang med at studere hver lille rynke og fregne. De slanke fingre, gled lige så stille hen over hans kind. De fulgte konturen af hans kæbe og tommelfingeren gled hen over hans ene smilehul. Hun sagde intet, lod blot fingrene udforske ham. 
Men hun kunne også se på ham, hvordan at usikkerheden begyndte at brede sig. Meget kunne han måske skjule fra hende, men hvordan han følte - hvordan han havde det? Det ville hun altid kunne gennemskue, især når de lå så tæt. 

"Sh" mumlede hun langsomt, som hun lagde sin hånd mod hans nakke og trak ham ned til sig. Hun lod deres læber mødes, hendes fingre der fjernede sig fra hans ansigt og gled ned og under hans trøje. De gled lige så forsigtigt, som fjer, hen over hans arret overkrop. Hun nærmede sig ikke under bukserne, fordi hun ville tage hendes tid. Hun ville have muligheden for at drikke ham op, suge alt hvad hun kunne til sig inden han ville forsvinde fra hendes fingerspidser. 
Hun gjorde kysset mere passioneret, som hun mærkede hvordan det blev vådt ned af hendes kinder og gled i det blonde hår. 
Hun ville så gerne, men hun ville hellere ikke tvinge ham til noget. Hun havde brug for at han kom tættere på, så tæt på som de overhoved kunne blive. Hun håbede hvert kærtegn, hvert kys ville fortælle ham hvor meget hun elskede ham. Hvor meget hun ville gøre for ham. At han skulle bare spørger igen, også var hun hans for evigt og helt og holdent. Bare seks ord. 

Pax

Pax

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 190 cm

Granny 23.09.2020 16:19
Evlyns smil svandt ind og hendes øjne blev fraværende i det, at de begyndte at studere ham; spise og fortærre ham med øjnene alene, og Pax vidste instinktivt, han ikke kunne løbe nogle steder hen. Der var ingen hemmeligheder mere, han kunne gemme sig bag, ingen skjold, der kunne beskytte ham -

Og det var vel i grunden egoistisk, var det ikke? At skjule sig for en, der elskede en og som man også selv elskede. Pax havde, så længe han kunne huske, aldrig tænkt om sig selv som en kujon - han var en overlever. Altid...

Men ikke i det øjeblik med Evlyn. Ikke, som han mærkede hendes våde kinder med sine fingerspidser eller hendes dunkende hjerte, han antog, var fyldt med sorg. Det vidste jo nemlig begge to godt, at han ikke alene tilhørte hende; at Pax også elskede Juno. Så hvordan kunne han blive ved med at kysse hende, fortærre hendes læber med sine, som også hun fortærrede ham?

Pax lagde sig ned ovenpå Evlyn og stak sin ene hånd ind under hendes nakke, nærmest som kunne han knuge hende indtil sig, selvom de lå ned. Hans læber forlod hendes, hans øjne åbnede sig og så ned på hende, og hvad de så, fik hans hjerte til at knuses i to.

"Hvorfor - græder du?", hviskede han, stakåndet.
Evelyn Crane

Evelyn Crane

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Alder / 813 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 23.09.2020 16:56
Hun ønskede ikke noget af det skulle stoppe, hun ønskede at de kunne blive her for evigt. At ingen af dem behøvede at flytte på sig, og forlade rummet igen. Hvor hun dog ønskede det.
Men som alle andre ønsker, som alle andre løfter bliver de som ofte ikke til virkelighed. Og hun om nogen vidste dette, så mange ting hun altid havde håbet for sig selv. Men aldrig var blevet til noget, se hende nu - hun var blot en skygge af den kvinde, hun havde været inden hun var taget til Dianthos. Var det byen som havde knust hendes vindende ånd? Var det følelsen af nogen der konstant kiggede hende over skulderen, der til sidst havde været hendes endeligt og gjort hun ikke kunne komme tilbage igen? 
Var det, at hun hele tiden søgte sin oprindelse hos en anden?
Et smil fremtrådte på  hendes læber, som han spurgte hvorfor hun græd. Hun tog en dyb indånding, som hun lænede sig frem mod ham, deres læber stadig tæt på hinanden, som hendes fingre gled op af hans kæbe og gled ind i hans hånd.
"Fordi jeg ved, vi begge kommer til at bryde vores løfter før eller siden." hviskede hun, og lod hendes læberne kysse hans mundvige. "Men lige nu, hvor vi ligger her - ville jeg bare ønske der ikke var noget som kunne tage det fra os. Men for nu, så vil jeg tage til takke med bare et flyvende øjeblik. Bare os to, hvor vi glemmer alt, vi glemmer hvem vi var, hvor vi kommer fra. Kan vi være to mennesker, der fandt hinandens varme og kærlighed - og for en time eller to, glemme alt det andet?" spurgte hun ham forsigtigt, som hendes øjne søgte ned mod hans læber. "Kan vi det?" og hun betragtede igen han tofarvet. 

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lux , jack, Tatti, Echo
Lige nu: 4 | I dag: 12