Sif Ahlström

Sif Ahlström

Mutter på Bordelhuset

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 170 cm

Sparks 12.09.2020 17:46
Fordi at alt det der er sket nu, er grundet den nat! Og selvfølgelig er du der på gaden, som den aften du kom ind i mit rum, lige som nåde mit laveste punkt i mit liv!” Flød det over tungen før hun kunne stoppe sig selv, hun gispede og en hånd fløj hen over hendes hånd som de blå øjne betragtede ham panisk. Det var jo ikke meningen, hun ville ikke give ham skylden for noget. 
Undskyld, undskyld Vektor, det var ikke min mening, det har bare været en lang aften. Som nok bliver en meget lang uge og måned.” Hviskede hun hæst, og gemte sit ansigt bag hendes slanke og tynde fingre. 
Hvorfor skulle det hele være så besværligt, sikke en omgang møg. “Årh ligne nu ville jeg ønske jeg kunne nyde et glas rom eller to.. men det ville nok ikke være så smart.” Mumlede hun, ikke at der var mange som mente man ikke kunne når man var gravid. Også var der andre der sagde, man skulle holde sig fra det hele. Mærkelig verden man levede i. 
Hendes blik lagde sig igen på manden foran hende, hvor på hun sukkede og kiggede ned på den opsvulmet mave. “Det dit” hviskede hun så endelig, og fugtede læberne. “Min nye mand tog det ... tog det ikke pænt, da han fandt ud af, at hans nye kone allerede var gravid, med en anden.” Fik hun endelig fremstammet, slog en hånd mod hendes udseende. “Som du nok har lagt mærke til.
Vektor

Vektor

Sælger af Nox; Drømmesælger.

Kaotisk Forvirret

Race / Topalis-folk/Skovelver

Lokation / Azurien: Flodlandet

Alder / 65 år

Højde / 174 cm

Lux 15.09.2020 22:01
Den strøm af ord, havde hans interesse til trods, ikke ligefrem været hvad han havde forventet. 
Først en form for anklage. Derefter en undskyldning og bagefter det, en finurlig selvrefleksion der  hentydede til at det ikke ligefrem var smart at drikke imens at man var med barn. Noget han ikke helt forstod - det havde han da set andre gøre i Fristavns slum områder, omend det nok ikke var klogt at tage deres beslutninger som inspiration til hvad man selv skulle. 
Men det der rigtig slog ham tilbage - som en spand koldt havvand der blev kylet imod hans forbløffede ansigt - var kommentaren til sidst. 
Det er dit. 

Det havde slet ikke ligget i hans tanker, at et barn faktisk kunne komme ud af hans aften med den kornblonde skøge. De plejede at sikre sig selv imod uønskede tilfælde, og de gange der skete upsere, var der også mídler for det. I hvert fald i Fristavn. Var det anderledes her? Hans første instinkt var at benægte det - selvfølgelig var det ikke hans, og dermed sagt slet ikke hans ansvar heller, selvom det ikke var hvad hun sagde. Endnu. Og det var mest af alt den sidste tanke på endnu, der fik det til at glide koldt ned af Vektor's ryg. 
Han var dog ikke foruden empati, og instinktiv vrede meldte sig kort efter tanken om at nogle havde rørt noget der var hans, selvom Sif ikke kunne beskrives som værende det. 
Halvelveren  var stille i nogle nervepirrende, lange sekunder, inden at han rykkede uroligt på sig, idet at han rejste sig. "Fandens tage Chance på alle leder og kanter..." mumlede han. Både at Sif var gravid, og også at han havde stødt ind i hende idag - Vektor vendte sig om imod den knitrende pejs. "... er det noget du beholder?" starteede han ud med, og bekæmpede trangen til at skæve over imod hende imens at han lige gav sig et øjeblik til at tænke. 
Noget han sjældent gjorde sig meget i. 

"It takes a lot of money to look this cheap, darling"

Sif Ahlström

Sif Ahlström

Mutter på Bordelhuset

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 170 cm

Sparks 15.09.2020 22:32
Et lille ‘heh’ forlod hendes læber, som han sendte en eder afsted mod chance. Han tog det pænere end hun havde regnet med han ville, faktisk - havde hun lidt forventet at han var et Vektor lignende hul i væggen. Hun lagde hoved på skrå, og kiggede ned på maven som hendes hænder stadig lagde sig kælende omkring.
Ja - beklager, jeg ved godt det ikke er den måde man ønsker at vide man har sat en person i verden. Men det betyder jo ikke du er en far.” Sagde hun langsomt, og ønskede ikke at det skulle lyde dømmende. “Med det mener jeg, at jeg har været mor og far for min datter Nanna, og jeg har aldrig bedt hendes far om noget. Selvom, han har krystallerne til at betale for det. Hun er mit ansvar, og jeg valgte at få hende.” Hun fugtede læberne, og kiggede en anelse medlidende mod ham. “Jeg skulle ikke have sagt det vel? Jeg beklager.. nogen gange har jeg bare svært ved at bedømme hvad folk egentlig gerne vil høre. Det er meget nemmere... når jeg rør ved folk.” Sukkede hun, og lænede sig tilbage i stolen, og nød varmen fra pejsen som Vektor havde formået at sætte igang. Hendes fødder vippede langsomt frem og tilbage, mens hun betragtede ham afventende, om han havde noget at sige - eller om han var på vej ud af døren. Ikke at hun ville bebrejde ham, han havde jo trods alt sikkert håbet på at finde en dejlig dame eller mand, også afslutte en lang arbejdsdag på den bedste måde man kunne tænke sig. 
I stedet var han fanget her, sammen med en gravid kvinde - der var blevet banket gul og blå. Og han havde fået at vide han havde gjort en kvinde gravid. 
Vektor

Vektor

Kaotisk Forvirret

Alder / 65 år

Højde / 174 cm

Lux 15.09.2020 23:05
Vektor havde på sin vis været på vej til at skabe et Vektor lignende hul i væggen, og var det måske også stadigvæk når det... rigtigt gik op for ham, hvad hendes ord betød. Det sidste han skulle bruge, var en eller anden kvinde der krævede alverdens ting af ham - det sidste han havde brug for var at nogle følte at han skyldte dem noget (den nogen værende Sif og det noget værende krystaller, opmærksomhed og selskab), bare fordi at hun ikke havde taget sig sammen, og fået det fjernet. Børn bragte ikke noget godt med sig, så meget havde han trods alt lært igennem sine år. Og på den vis, slægtede han mere på sin far end han nogensinde ville indrømme overfor sig selv. 
Forskellen fra den her gang og de andre gange at sådan en lille bombe var blevet smidt, var at Sif ikke havde opsøgt ham på noget tidspunkt. Og da hendes ord så senere manede den uro ordet far skabte - Vektor kunne ikke stoppe en fysisk kuldegysning i at glide ned af hans ryg - til ro, var han mere motiveret til faktisk lige at... høre hvad hendes plan var. 

Ikke fordi at han ville blande sig forfærdelig meget, lige meget hvad hun sagde. Eller ikke sagde. 
Meget selvstændige tanker, hvilket overraskede elveren en anelse og han drejede sig halvt omkring igen, i sin betragtning af den... betragtende kvinde.
"Der har du helt ret Musling, jeg er ikke nogen far" slog han fast, og nikkede en anelse - som hvis han sagde det til sig selv, så var det mere sandt. Blikket blev dog en anelse ufokuseret igen - rør ved folk?

"Jeg forstår bare ikke hvorfor du vil beholde... den" blikket gled ned imod maven hun kælede for, og han rystede afvisende på hovedet ved tanken. Det virkede bare upraktisk, og se hvilket rod det havde ledt hende til. Der var desværre, ikke mange fine fornemmelser at hente hos halvelveren, omend selve behandlingen af hende stadigvæk var... voldsom. 

Sif Ahlström

Sif Ahlström

Mutter på Bordelhuset

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 170 cm

Sparks 16.09.2020 14:07
Musling? Trods hendes pikante situation, kunne hun ikke stoppe den ene mundvige til at liste sig i en opadgående retning. Hun sukkede dybt, og ville næsten ønske hun havde noget hun kunne gemme sig bag, sådan som han kaldte hendes kommende barn, den. Det var jo ikke fordi, at hun behøvede at han skulle anerkende det som sit, men han kunne da i det mindste anerkende det som et individ - et levende indvid der voksede inde i hende. Men der var jo nogen der sagde, at en kvinde føltes sig som mor - det øjeblik hun fik at vide noget groede i hende. Mens for mændende, var det kun det øjeblik at de holde barnet i deres arme. Ikke at hun havde prøvet det - Talon Reier havde jo aldrig fået lov til at holde Nanna. 

"Jeg.." startede hun ud, og mærkede hvordan at brynene knyttede sig mod hinanden. Hvordan kunne hun forklare ham det, når han bare så en unødvendighed der groede i hendes mave? Det var jo ikke bare noget, man kunne sige til en, også ville de på magiskvis forstå det.
"Jeg har set mange dø, fordi de ikke opdagede det i tide og fik det fjernet. Desuden, er det mit ansvar at jeg ikke sikrede at urten havde virket efter jeg havde spist den. Så nu tager jeg konsekvensen - og jeg, elsker børn. Jeg så mig selv med en stor familie. Noget min nye mand åbenbart ikke delte med mig.. foruden at han .. han.. tog Nanna." hviskede hun til sidst, og gemte sit ansigt i hendes hænder. Alt gjorde ondt, hendes krop, hendes hjerte - intet gav længere mening. Som hun gjorde alt i sin magt for ikke at bryde sammen. 
Men ingen tåre kom, det var som om at hun havde lukket emotionelt - efter hun havde skreget i vilden sky efter sin datter. Efter han havde kastet hende ned af trappen, og sparket hende - hvem vidste - "Måske er der hellere ikke noget liv i barnet længere.." hviskede hun så endelig "Også kan du have en fri samvittighed.
Vektor

Vektor

Kaotisk Forvirret

Alder / 65 år

Højde / 174 cm

Lux 16.09.2020 18:14
Vektor følte sig selv glippe en anelse med øjnene da hendes stemme blev til en hvisken, og han på bedste, akavet vis ikke helt vidste hvad han skulle gøre af sig selv. Han kunne ikke hjælpe hende, hverken i forhold til hvorvidt hun skulle tage den konsekvens hun sagde var hendes egen, eller med.... Nanna, pigebarnet der måtte være Sif's datter. Han gjorde sig ikke gråd, og heller ikke i det der lænede sig op af det. Han var ret fantastisk til at stikke af fra det, skulle han selv sige det. 
Men det betød ikke at han var uden fornemmelser, selvom de mest af alt fortalte ham at han var malplaceret i hele den her situation. 

Fornemmelserne fik ham dog til at gå en anelse tættere på, og da hun så begyndte at hviske omkring hans samvittighed, var det med et lille klap på skulderen at han rystede på hovedet. "Oi, bare fordi jeg ikke vil have noget med den at gøre, betyder det ikke at jeg ønsker den... død. Ikke hvis ehm.." ord der egentlig var dobbeltmoralske, da han ikke ville græde en eneste salt tårer, skulle det vise sig at Sif havde ret, og hvad end der voksede af liv, var dødt. Men, hun behøvede ikke at bekymre sig om hans samvittighed i alt det her - han ville leve et fint liv, uden at tænke en eneste gang på hvad end der rendte rundt i landet, med hans gener. Men derfor skulle den vel ikke dø, det var lige voldsomt nok. 
Klappet blev til et trøstende nus, selvom han ikke vidste hvor trøstende fremfor hvor... akavet hele bevægelsen bagved det var. "Og mon ikke han giver din datter tilbage? Livet har det med at fixe sig selv - " en lodret løgn, men dog en forhåbning; han vidste godt at livet faktisk oftere tog en træls drejning. " - og hvis det ikke gør... kan man altid give det et blidt skub i den rigtige retning, hmm?" det sidste blev sagt en anelse mere lumsk, og han studerede hende en anelse overvejende. Hun kunne jo altid tage hævn. 

Sif Ahlström

Sif Ahlström

Mutter på Bordelhuset

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 170 cm

Sparks 16.09.2020 21:17
Hun fnyste irriteret, da han spurgte om hendes mand ikke nok ikke ville give Nanna tilbage.
"Han er syg i hoved." hvæsede hun, og den ellers så behagelige og søde kvinde var forsvundet som dug fra solen. Hun rejste sig op og gik hvileløst rundt i lokalet. 
Men hvordan ville han forstå det? Og hvorfor var han ikke bare gået sin vej, han havde alligevel ikke noget spændende at tilføje til situationen, og ville tydeligvis kun give hende halve råd. Hvis man overhoved kunne kalde det han fiskede frem som råd. Aldrig havde hun været så irriteret, sur eller såret som hun var lige nu. Og det var en frygtelig følelse, når man var i den tilstand som hun var i. 
"Han kunne ikke få mig, som han gerne ville have - så han vil bare hende den syge satan vil beholde hende!" hun havde lyst til at skrige og slå på nogen - et eller andet! Hvis det så ikke bare gjorde så ondt, det hele - gjorde bare så fandens ondt.
Det sved i hendes øjne, næsten så det brændte. Men der kom ingen tåre, ingen forløsning. Ingen ting
Hun hvæsede igen, af smerterne der kørte hele vejen ned af hendes mellemgulv, som hun greb omkring det slidte bord og lænede sig hen over det. 
"Det er også fint, du behøver ikke at blive - du kan nyde din aften." hviskede hun derefter, og lod sig glide ned på gulvet igen. 
Der var ingen ting der gav mening for hende længere - ingen ting overhoved. Hendes datter var hendes liv, alt det som havde gjort op til nu. Havde været for den lille pige, med det kornblonde krøllede hår. Og nu havde hun bragt hende i fare - hvilken mor hun var.
Vektor

Vektor

Kaotisk Forvirret

Alder / 65 år

Højde / 174 cm

Lux 18.09.2020 18:41
Som en dæmon gik i kvinden, forsvandt sorgen til fordel for vrede og Vektor trak hurtigt hånden til sig da hun rejste sig. Åh, hvad nu? Han forstod ikke det her... humør de nogle gange kunne være i, men han forstod at de kunne være vrede, når først provokeret. Få væsner havde fået ham til at frygte for sig selv eller sine mere uerstattelige dele, og fælles for de fleste, var at de var kvinder. 
Så halvelveren lod hende trampe lidt frem og tilbage, imens han prøvede at følge bare lidt med i hvilke tanker der ikke blev sagt højt, og holdt dem op imod dem der blev sagt højt. 

Vent, hende? Beholde hende? Uforståelsen blev en anelse dybere, men han fik ikke mulighed for at sige noget, da starten på hans ord blev afskåret da Sif hvæsende lænede sig ind over bordet, og nu hviskede at han skulle skride. Eller, det var ikke verbalt hvad der foregik. Men han forstod en hentydning, og den... den pissede ham egentlig lidt af. Han havde jo bare prøvet at hjælpe, nu hvor hun  næsten havde siddet og flæbet. 
"Selvfølgelig behøver jeg ikke at blive" vrissede han, en anelse stødt over hendes hårde tone, selvom fornuft fortalte ham at den ikke var henvendt til ham. Åhh ved Zaladin. Hvorfor skulle de altid gøre det så besværligt. Vektor sneg sig et par skridt næmere, men rørte ikke ved hende - hun mindede ham om en presset, presset, presset baggårdskat lige nu. Hvæsende, arrig, stolt. Krigerisk. 
Og... utrolig træt. 
"Og du behøver ikke at lyve, det er tydeligvis ikke fint" fulgte han op med. Han vidste godt at det slet ikke ville være klogt at finde en pind og ae hende med den, men det havde han næsten mere lyst til, så hun ikke bed hans fingre af på samme måde som hun havde bidt hans tilstedeværelse af. 

Sif Ahlström

Sif Ahlström

Mutter på Bordelhuset

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 170 cm

Sparks 18.09.2020 18:49
"Selvfølgelig er det ikke fint!" råbte hun, som hun vente sig mod ham med lynene øjne. Og valgte ganske kalkuleret at ignorer, at han havde sagt han ikke havde behøvet at blive, på sådan en måde der nok ville få mange kvinder, til at finde noget at smide efter ham. Hvor han før havde summet af evig charme, og noget mystisk hun krævede - havde han nu så indbydende et ansigt til at kaste en potteplante på. 
Hun blev dog en anelse overrasket hvor tæt han stod på hende, hvilket var meget tydeligt i hvor store hendes øjne blev. Hans hud vibrerede næsten mod hendes fingre, hvor meget hun havde lyst til at røre ved ham. Ville det være mærkeligt at kysse ham? Det ville det ikke, men den måde som hendes tunge kørte kort hen over hendes læber, var vel nok en ganske klar indikator for hvad der pludselig foregik inde i hendes hoved. Så hun rystede dem hurtigt ud derfra igen. 
"Den syge stodder, er kravlet op af Kzar Mora selv - og har nu valgt at beholde min datter. Han nægter at give hende tilbage til mig. Jeg har prøvet i fem dage" hviskede hun hæst, og formåede at rive ned i hendes kjole så han kunne se de store mørke lilla plamager der var blomstret frem på hele hendes hals. 
"Og han smed mig ned af trappen i aften, da jeg prøvede at snige mig ind for at finde hende. Så nej, der er intet der okay... Og hvorfor står du så tæt på!? Det er umuligt at forblive sur på dig, når du står så tæt på!" og alligevel havde hun ikke rykket sig væk fra ham.
Vektor

Vektor

Kaotisk Forvirret

Alder / 65 år

Højde / 174 cm

Lux 18.09.2020 19:11
Lynende øjne og utrolige ord - Vektor vidste ikke hvor han skulle starte eller slutte i sine tanker omkring hvad der foregik. Han prøvede at lade værd med at fokusere på hendes hærgede udseende og i stedet fokusere på hendes ord, men det var noget der blev meget svært, da de to ting unægteligt hang sammen. 
Og det var slet ikke hans boldgade at håndtere noget så... kompliceret. Hans løsning på problemer var ret så ligetil, kort fortalt, og når det ikke kunne være ligetil, så var det slet ikke hans bord at rydde. Eller dække op for den sags skyld... og alligevel havde han ikke vendt sig da han i og for sig havde fået 'lov', men valgte at blive, siddende på hug for at være i nogenlunde øjenhøjde med den stakkels kvinde. 
Betydningen af hendes ord gjorde ham vred, volden der strakte blålige og sorte plamager over hendes hals gjorde ham rasende og irritationen hun havde imod ham... jah den strøg ham både med og imod hårene. Det var en underlig fornemmelse, blikket flakkede ned til læberne hun kørte tungen over - men ikke en uvelkommen fornemmelse, trods alt det andet godt kunne være sket for en anden. 

... og hvorfor står du så tæt på? Det gør det umuligt at forblive sur på dig, når du står så tæt på!
Vektor glippede en anelse med øjnene, næsebor en anelse udspilede af den bitre smag i munden, og øjne jævnt, flabet himmelvendt ved den kommentar; noget der var i stærk kontrast til hans bevægelse af at dumpe ned på røven så han ikke flyttede sig længere væk. "Det er sku da ikke mig du skal være sur på!" udbrød han, og skulle til at prikke hende i brystet, men skiftede i sidste øjeblik mening så fingeren bare... akavet endte med at hænge foran hende. "Jeg ved bare ikke hvad du vil høre - det er forfærdeligt hvad der er sket men - " en hurtig klump blev sunket, og han pressede kortvarigt læberne imod hinanden, inden at han bandende forsatte. " - jeg har ikke nogle forslag du vil bryde dig om at høre, hmm?" implimenteret; kvindfolk var lidt sarte, og hans løsninger var ikke for de sarte øre. Hun lød som en der skulle have fat i byens byvagt svin, skulle han være ærlig. 
Medmindre hun ikke ville det? 

Sif Ahlström

Sif Ahlström

Mutter på Bordelhuset

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 170 cm

Sparks 18.09.2020 20:35
"Nej! Men du er den eneste der er her lige nu som jeg kan blive sur på!" svarede hun arrigt tilbage, og greb hans hånd som han pegede sin finger mod hende. Hvilket bare fik det til at sætte ild i hendes krop, hvorfor var han sådan - hvorfor, hvorfor kunne han ikke være alt andet end det han var. Han var frustrerende, umættelig, idiotisk og kynisk. Og selv med alle de tanker, kunne hun ikke gøre det uden også at tænke - fantastisk. Og det var så frustrerende! Helt igennem, frustrerende. 
Hendes tunge gled igen hen over hendes læber igen - "jeg vil ikke høre noget! jeg vil ikke have du fikser noget! Og det er derfor jeg ikke forstår hvorfor du stadig er her!? Hvad vil du i grunden have, hvad er det du vil?" spurgte hun endelig, uden at opdage hvor tæt hun havde ført hendes hoved mod hans. Hvor mange gange hendes øjne havde kigget på hans læber - og at hun stadig ikke havde sluppet hans hånd. Hun var bare så sur, vred og såret! Og den eneste hun kunne lade de frustrationer gå ud over, det var ham. Så det var hvad han måtte stå model til, eller også måtte han da meget gerne gå ud af den dør!
Vektor

Vektor

Kaotisk Forvirret

Alder / 65 år

Højde / 174 cm

Lux 18.09.2020 21:01
Slået tilbage af det spørgsmål stod Vektor's mund åben i nogle lange sekunder, inden at han med et smæld smækkede den sammen igen, isblå øjne smalle når hun tvang ham til at overvejen hvorfor han stadigvæk var her. Jah hvorfor i den grad. Hans umiddelbare svar ville være tag over hovedet - hun havde ved Zaladin selv tilbudt at han kom med hende, og hans originale plan havde også været blot at aflevere hende videre til hendes ven - så kunne han tage sig af hendes hysteriske vrede. 
Men det virkede ikke længere som en realistisk mulighed, og hans blik mødtes hendes i et fnys. 

Hun var vred på ham, men hun... hun ville heller ikke give slip på ham. Alt i hendes bevægelser var - fra Vektor's synspunkt, som ønskede hun ham nærmere. Og det var noget han meget bedre kunne og ville forholde sig til, end at skulle forklare hvorfor han blev hængende. 
Måske følte hun sig efterladt? Det var en følelse han godt selv kunne nikke genkendende til, og en af de mange grunde til at han aldrig var alene i mørke nætter - altid i selskab af andre. Men inden sådan nogle selvreflekterende tanker fik lob til at stadfæste sig, greb hans større hånd om hendes der stadigvæk holdt krampagtigt fast i hans finger, og trak hende til sig. 
"Hold nu kæft, Sif" lidt hårde ord, men ikke sagt så nedværdigende som man ellers skulle tro, idet at den anden gled over hendes kæbelinje, for at trække hende ind i et kys. 
Hun behøvede heller ikke at decideret høre noget, hvis det var sådan det lå. 

Sif Ahlström

Sif Ahlström

Mutter på Bordelhuset

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 170 cm

Sparks 19.09.2020 13:38
Hun lod sig trække helt ind til ham. 
Og selvom det måske kun drejede sig få sekunder, føltes det som flere minutter. Hans blå øjne, der mindet om havet han sejlede på, hans næse og skægstubbende der prikkede frem fra huden. Hun så det hele, konturen af hans kindben - hvor meget hun havde lyst til at lade fingrene sine fingre glide hen over dem. Bruge flere timer på bare at betragte ham, velvidende at han ville hade hvert sekund af det. Han var en mand som havde brug for udfordring, så skulle ud og kridte hans sko så hurtigt at de blev slidt op hurtigere end et normalt par. 
Han skulle ud og mærket suset af en ny i sin seng hver aften, mærke bølgerne der sprøjtede sig op over rælingen på skibet. Det at han havde ting i hans lomme, der kunne gøre at han næste dag hang med reb fra hans hals. 
Alt det, vidste hun at han ønskede - og bare for et kort øjeblik, ønskede hun - at det eneste han havde lyst til, var hende.
Læberne ramte hinanden, og hun mærkede igen den tiltrækningskræft der var mellem dem. Mærkede hvordan at elektricitet summede gemmen kroppen, før at hendes hænder begravede sig en anelse voldsomt inde i hans hår, priste sig selv lykkelig over, at hende mave ikke var større end at det lignede hun havde spist - alt for meget. 
Hun vidste, at det ikke var hvad de burde gøre. Hvad hun ikke burde gøre lige nu. Men intet kunne stoppe hende, hun ønskede ikke at stoppe. Et støn forlod hendes næse, som hun kyssede ham tilbage med endnu mere iver. Du må ikke lade mig drukne.
Vektor

Vektor

Kaotisk Forvirret

Alder / 65 år

Højde / 174 cm

Lux 19.09.2020 18:40
Han havde formået at læse hende rigtigt, og med et frydefuldt suk trak Vektor hende grådigt ind, og lod hende få fat i de hvidlige lokker med sine bløde, små hænder. Det her var så meget nemmere at tage hånd om, og motiveret af den iver han blev mødt med, var det at den frie hånd forsvand ind under hendes armhule, for at kunne folde sig omkring hende, og føle den varme der strålede ud under det tynde stof. 
Smagen var genkendelig, og det trak i ham. Sif's nærvær trak i ham, på samme måde som bier blev trukket imod sød, sød honning, en aroma han sjældent havde lyst eller mulighed for at stå imod. 
Skrædderstillingen blev ændret til en knæsiddende stilling idet at Vektor i en hurtig bevægelse fik vippet sig selv fremad, for bedre at kunne tage fat i hende da kysset blev dybere, og duften af hende mere gennemtrængende. 

Hvis hun ville have ham, jah så havde han sjældent noget problem med at give sig selv ud. Og selvom at han vidste at det ikke hjalp på nogle af hendes problemer i det lange løb, var det kødelige behov i hvert fald et han kunne hjælpe med i det korte løb. Så drømmesælgeren slog hjernen fra. Og da han med et nydende suk slap læberne, var det for at lade dem forsætte ind under hendes kæbelinje, og ned af halsen imens hånden på hendes ryg gled ned omkring hendes liv.

Sif Ahlström

Sif Ahlström

Mutter på Bordelhuset

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 170 cm

Sparks 19.09.2020 22:54
Impulserne var så voldsomme, at langsomt lod hun sig overtale af dem. Hun ville give sig fuldstændig, helt og aldeles til ham, fordi lige nu - var han det eneste der stoppede hendes tankemylder, det eneste der sørgede for at hun ikke prøvede at tage livet af sig selv, i ren frustration over ikke at vide hvad hun skulle gøre. Og den løsning, ville bestemt ikke hjælpe nogen. Som i overhoved. 
Hun måtte finde en plan, der måtte ligges benarbejde i det - og hun måtte ikke lade det gå ud over hendes selvsikkerhed. Og bestemt ikke så, det gik ud over hvem hun var som person. Han kunne slå hende, banke hende - tryne hende. Og gøre hende mindre værd end noget andet menneske på denne jord. Men han måtte ikke fratage hende viljen til at leve, viljen til ikke at gøre alt for at redde hendes datter. 

Hjælp mig med at få mit tøj af.” Hviskede hun bedende, næsten tiggende i håb om at han ville gøre det for hende. Hviske tankerne væk, bare lade hende være hel en enkel nat. En nat hvor hun ikke skulle tænke på andet end ham og hende. Hvad de havde lyst til og havde brug for, lige nu og her. Det hvad hvad hun kunne forholde sig til, og det håbede hun også han kunne give hende.
Vektor

Vektor

Kaotisk Forvirret

Alder / 65 år

Højde / 174 cm

Lux 21.09.2020 22:49
Det skulle hun ikke sige to gange. 
Den bedende stemme kærtegnede så bestemt en helt specifikt side i Vektor, der følte sine læber krænges opad imod hendes bløde hud, og bifaldende lade en brummende lyd slippe over de mørke læber. Selvfølgelig. Der var intet som en direkte anmodning at følge. Det var på den opfordring at hånden omkring hendes liv følte efter for diverse snørrer eller andet, og begyndte at hive i dem - løsne noget af det (tynde) overtøj der havde lagt sig over hendes feminine figur, og som stadigvæk var en anelse fugtigt efter den lette støvregn der måtte have hvilet over området udenfor. Men heldigvis ikke herinde. 
Munden fandt vej ned af halsen, men blev stoppet da det gik op for ham at det var en højhalset kjole - noget der sikkert var meget elegant og fint, men noget han bestemt ikke kunne se det praktiske i lige nu, sådan som det blokerede for hans mission. 

Så snart nogle af snørrene var løsnet, var det at de grove hænder prøvede at gribe om stoffet for at løfte det op over hende, så mere af den hvide hud blev bar og han nemmere kunne komme frem. 

Sif Ahlström

Sif Ahlström

Mutter på Bordelhuset

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 170 cm

Sparks 22.09.2020 17:45
Det gippede i hende, som han begyndte at tage hendes tøj af. Hun havde selv bedt om det, men blev pinligt berørt over, hvilken tilstand hun var i - så det var med rystende hænder at hun hjalp ham med at få snørende op, så hun til sidst kunne trække den løse kjole op over hoved. Foruden den lille babybule som der sagtens kunne forveksles med at man havde spist alt for meget. Så var der desværre også de blå, grønne, gule og lilla mærker der bevægede sig faretruende fra maven op af hendes ribben, hendes lår som lignede hun en der var blevet sparket og tæsket på af flere omgange. Også halsen, den voldsomme hals der kastede mørke lilla skygger ned af hendes hals og blomstrede frem over hele hendes brystkasse. "Det er ikke noget kønt syn." hviskede hun langsomt, og lod hendes fingre fange hans trøje for at få den hen overhoved på ham, hun ville ikke lade ham trække sit ord tilbage nu. Hun havde brug for ham, brug for at viske ensomheden væk der blomstrede i hendes hjerte. Få hende til at føle, hun ikke var alene - bare for en nat. Bare for lige nu. 
Og derfor, var det også svært for hende ikke at lade tårende glide ned af hendes kinder igen. De allerede let hævet øjne, svigede voldsomt som hun tvang dem til ikke at falde. 
Vektor

Vektor

Kaotisk Forvirret

Alder / 65 år

Højde / 174 cm

Lux 22.09.2020 21:18
Vektor havde ikke forventet at det var så slemt. 
Joh, han havde set at det var slemt, men overraskelsen over at se hvor omfattende skaderne var, fik kortvarigt hans hænder til at stivne og det var primært Sif der førte trøjen henover ham, imens at han lige tog sig nogle sekunder til at se hvordan mishandlingen hang omkring hende. Hvad fanden bildte den mand sig ind? 
Han havde selv slet ikke blide nok hænder, til at håndtere det her. Og alligevel lod Vektor de isblå øjne betragte skaderne, et studerende blik blandet med den underliggende vrede de langsomt fremprovokerede. Hvor slemt var det? Han havde set sin del af skader og mørbankede kroppe - han kendte sågar sin egen fra uheldige sammenstød, og vidste at det oftere så værre ud end det var. Men alt for ofte var det også det modsatte, hvor at skaden var mere omfattende end man umiddelbart skulle tro. Og Vektor var så absolut ikke lægekyndig, men tvivlen slog alligevel rod i ham, da han ikke følte at han kunne røre hende nogle steder foruden det ville gøre ondt. 

Hvilket var hvad der gjorde at hænderne ikke forsatte deres vej henover kvinden - selv efter at trøjen var løftet af, men derimod stod stille. "Ikke kønt? For Zalan Sif, det her..." brynene gled imod hinanden, idet at han rystede en anelse vantro på hovedet. "Du har ikke været til lægen med det?" kom det i stedet fra ham, 

Sif Ahlström

Sif Ahlström

Mutter på Bordelhuset

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 170 cm

Sparks 22.09.2020 21:38
Hun sukkede op givende, som hendes fingre på hans brystkasse summede af det han følte. Afmagten, forvirringen over hvordan han skulle tage det. Det hele, alt overvældede hende, og det gjorde det endnu svære at holde de forræderiske tåre tilbage. 
Med et dybt suk forlod hendes læber, som hun greb omkring kjolen og lagde det hen over hendes krop. Sådan som følelsen af fortvivlelse rumsterede inde bag hendes brystkasse.
"Nej." hviskede hun forsigtigt, og kiggede væk fra ham, som hun lagde de bløde stof rundt omkring hendes bryster. "Jeg, har ikke haft mulighede endnu - kan, behøver -" hun sukkede og lukkede øjnene, overvejede sine valgmuligheder. Nu da han ikke ønskede at ligge med hende, hvad kunne der så ske? Han var jo ikke typen der ville ligge og holde om hende, hviske i hendes øre at alt nok skulle gå. At hun ikke var alene, at alt nok blev godt igen.
Hendes blå klare øjne betragtede endelig hans lige så blå, og lagde hoved på skrå. "Hvis, du ikke kan kigge på det - er det fint. Vi - det var en dum idé" hviskede hun og lænede sig frem og placerede et kys mod hans ene bryn. "Jeg søger en healer i morgen, du - du kan bare gå igen, det er okay. Du behøver ikke blive.
Vektor

Vektor

Kaotisk Forvirret

Alder / 65 år

Højde / 174 cm

Lux 23.09.2020 09:50
Det var på forfærdelig mange punkter efn uvant situation for drømmesælgeren at sidde i. Han gjorde sig ikke i voldsepisoder med undtagelse af når betaling faldt hans vej, og selv der, var han ikke den person man gik først til. Han var doven, hans arbejde var sjældent "tilfredsstillende" nok til at han kunne bruges til afpresning, og modsat, havde han ingen interesse i at være den der gav håb for folk der havde været udsat for det. Hvorfor skulle han, de fleste gange havde de selv været uden om det. 

Men det her var bare en lille smule anderledes. Nok til at han følte sig selv tøve da hun sagde at han godt kunne gå, og atter sendte ham væk - og han kunne godt forstå hende. Hvad hun ledte efter (Det som alle kvinder ledte efter i den her situation) kunne han ikke give hende.  
Han var dog ikke igen hjerte - havde aldrig været det - og følte (desværre) at noget måtte han gøre, da det trods alt var ham der havde fundet hende.  At efterlade hende uden nogen som helst, ville gnave på den samvittighed han højt og helligt ville mene han ikke havde.  
"Har du ikke en eller anden jeg kan tage fat i? Du kan for helvede ikke ligge her alene" og græde.  
Han ville intet andet end at skubbe den videre til en der kendte hende bedre end et tilfældigt knald lod folk kende hinanden.  
Han vidste slet ikke hvem hun var, når hendes rolle ikke var den han havde mødt hende i - det her var det menneske med rigtige problemer at tage sig af, og ikke bare en fantasi.  
Blidt greb han hende dertil, for at få hende over i en seng at ligge. Det virkede som det rigtige at gøre, selvom det koncept slet ikke var sort-hvidt i hans verden. 

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lux , Echo
Lige nu: 2 | I dag: 12