Granny 23.09.2020 12:41
Chaunce kunne ikke lade være med at smile – og det voksede og voksede, indtil hans ansigt ikke var andet end tænder og smilehuller.”Oh, min kære –”, svarede den kønne mand hastigt. ”De må stille mig alle de spørgsmål, De kan komme i tanke om. Hvad end der skal til for, at De ikke frygter min eksistens!” Chaunce lod dernæst Thalia fæstne sig arm omkring hans, for som Stemmen også gjorde opmærksom på, så var Chaunce Jaron Lochtree en fortræffelig adelsmand. Det havde han trods øvet sig på, indtil hans fodsåler blødte og hans krop rystede af overanstrengelse.
” – og det er bestemt ganske rigtigt. Min tvillingesøster og jeg er uadskillelige og vores kærlighed til hinanden ubøjelig. Vi ved, hvad hinanden tænker og hvorhenne, den anden er. Det er en art fornemmelse, forstår De.” Chaunce smilede indforstået ned til hende, velvidende at prinsessen netop ikke ville forstå, hvad han mente. Dét morede ham gevaldigt.
”Bestemt ikke! De er jo ufattelig smuk, så jeg blev velsignet af selveste Isari, da du stødte ind i mig.” Jeg mener Zaladin, min lille fugl. Jeg blev velsignet af Mørkets Herre, men det ved du jo, ikke sandt?
Krystallandet