Udsagnet om, at det var Reina, og ikke Ash, der var den ondskabsfulde fik ham til at rynke brynet en anelse og skønt hendes spørgsmål var retorisk nikkede han alligevel troligt. Ja han ville gerne høre hvorfor, for det gav altså ikke rigtig nogen mening for ham.
Den forklaring Fielthena kom med fik ham til at sætte sig tilbage i stolen med en spekulativ mine. "Det... har jeg aldrig overvejet." Sagde han, og måtte skylle denne ny måde at se tingene ned med en tår øl. "Men... måske har du fat i noget." Han rynkede brynene. "Hun var i hvert fald meget forhippet med at få mig til at fremstå ond bare fordi... ja." Han slog ud med armene for at understrege sine ord. Bare fordi han stadig var her, når han burde være død. Hendes nøste spørgsmål fik ham til at ryste på hovedet. "Jeg tror hun ville se det som en form for nåde." Svarede han så.
Fielthenas næste spørgsmål fik dog smilet frem på hans læber endnu engang. "Kun hvis vi kan lemlæste dem også. Jegt tænker et afskåret hoved er det perfekte visitkort på hendes seng." Morbidt? Jo, men var det ikke i grunden det de begge var på hver deres måde. Og tanken om at tømme en vagt og lemlæste hans krop var mere end almindeligt tiltrækkende. Ved Zaladin det var lige hvad han trængte til efter sådan en lorte aften.
//Jeg beklager mit sene svar; jeg har lige været sygemeldt med svær stress, så overskuddet har været i minus til andet end at sove.

Krystallandet