Rofus

Rofus

Væbner af Lyset

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 174 cm

Erforias 13.04.2020 15:32
Rofie klukkede mest af alt over Sofus forklaring på hvordan man skiftede tilbage. Det lød lidt sært men det gav fin nok mening! Hurtigt svømmede hun tættere på for at plante et kys på hans pande. "Tak for forklaringen, og bare rolig jeg skal nok vente til at jeg er over vandet!" hvorefter hun skyndte sig op mod kanten, hun skulle ikke have noget med at prøve at halvdrukne under vandet!

At skifte tilbage lod så til at også være besværligt, Rofie fik mere og mere respekt for hvor nemt Sofus fik det til at se ud efterhånden! "Ungh! Jeg kan ikke bare kvabbe derhen som havfrue vel?" sukkede hun og så over på ham. Det kunne hun jo nok ikke bare nej, og hun blev også nødt til at lære at skifte frem og tilbage! Det føltes bare så meget mere rigtigt at være havfolk når man var i vandet.
Hun tog en dyb indånding og forstillede sig at tage bukserne på, først det ene ben og så det andet. Hun så ned af sig selv "Hah! Jeg gjorde det!" Så langt så godt! næste stop de varme bade!
- Regler følges når de giver mening, og brydes når de ikke gør
Sofie

Sofie

Rebelsk Teenager

Forvirret Dum

Race / Menneske/Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 169 cm

Dragonflower 26.04.2020 19:32
Sofus smil bredte sig op til begge sider af hans hoved-finne som Rofie kyssede ham, og han var ikke langt bag hende som de satte tilbage mod overfladen og kanten.

Et lille varmt grin forlod Sofus ved Rofies beklagelse. "Det er ikke så nemt som det ser ud hva'!" klukkede han, og skiftede som han trak sig selv op på kanten af badet. "Hvis mit hår havde virket kunne jeg nok have båret dig, men du må prøve igen! Du kan godt smukke!" svarede han opfordrende, og satte sig på kanten "Jeg tror på dig".

Det lykkedes for Rofie, og Sofus smilede op til begge ører. "Sådan!" sagde han som han rejste sig, og rakte hende hånden, for at hjælpe hende op af vandet.

"Så hvor er de Forbudte Bade?" spurgte han med et skævt, lusket smil, og lod Rofie fører han. Hun havde trods alt lidt bedre styr på stedet end Sofus havde. 
Rofus

Rofus

Væbner af Lyset

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 174 cm

Erforias 06.05.2020 17:06
"...nej deeet er det ikke helt!" indrømmede Rofie, hvor sejt det end kunne have været at kunne gøre det i første forsøg så var det ikke sådan det skulle gå! Det var ret vildt at tænke på hvor mange forskellige evner Sofus skulle holde styr på når hans hår altså virkede!
Rofie endte med at rødme endnu engang ved at blive kaldet smukke, jo det var da sket før men det var nu stadig magisk at blive kaldt det af ham!

Tricket med at forstille sig bukser gav egentlig god mening, mest fordi man kunne vel ikke tage bukser på når man havde en hale istedet for ben? Som det lykkedes tog hun glædeligt mod hånden og kom ud af vandet, luften føltes underlig kold nu måske var det ikke så dumt med det varme vand? 

"Hmm" Rofie lod sit blik glide rundt, hun havde som sådan aldrig været inde i de varme bade før, det var hendes mor ikke ligefrem rig nok til at det var noget de bare gjorde. "Ah! Vi skal gennem gangen der!" den lille smule damp der kom ud var ret afslørende som man fik øje på det, det tog heller ikke mange øjeblikke før hun var ved at fører dem afsted.

Hvor fælles badet var et stort bassin man kunne svømme i, så var de varme flere mellemstore bassiner opdelt af nogle skærme så der var noget mere privatliv for de finere badegæsterne og deres måske mindre fine gæster. 
Det var efterhånden blevet halvmørkt og lyset fra himlen var der ikke meget af, så Rofie hoppede i det første og bedste bassin, der var jo lukket så hvem skulle ellers være der? Hun havde dog ikke fået andet en fået hovedet ovenvande igen før det gik op for hende at der var nogen andre?! "Øh.. hvem der?"
Nicodemus

Nicodemus

Adelsmand

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 178 cm

Krystal 09.05.2020 18:14
Siden mødet med Clara ved Nicodemus rigtig gået i tænkeboks med, hvordan han bedst muligt kunne vise hende byen. Jovist - han kunne vise hende alle de spændende boder på markedet og tage hende med i labyrinthaven, men en natlig udflugt til badehuset ville bare være lidt mere spændende..
Først måtte han dog sikre sig, at det rent faktisk kunne lade sig gøre at komme derind. 

Bademesteren var for længst gået i seng, da han havde sneget sig forbi i sin usynlige skikkelse, og selv om der var halvmørkt efterhånden, kendte han vejen til de opvarmede bade. Det faldt ham ikke ind at skænke det store fællesbad en tanke - for højt på strå, som hans familie var, havde han jo altid besøgt de fine bade..

Da han stod på kanten af bassinet omgivet af dampen fra det, var der næsten ikke andet at gøre, end lige at prøve det af. Han trængte også lidt til et bad, og i løbet af få øjeblikket var tøjet smidt i en skødesløs bunke på kanten af bassinet og han svømmede rundt i den fjerne ende, nydende hvordan varmen bredte sig gennem kroppen.
Håret trængte også til en vask og han dukkede hele hovedet under vandet - perfekt timet med øjeblikket, hvor to skikkelser kom ind i det dampfyldte rum og en pigeskikkelse hoppede i vandet. 

Lyden af stemmen, så snart han dukkede op fik ham til at fare forskrækket sammen, så det plaskede! "Undskyld, jeg var bare inde for at kig... vent du er da ikke bademesteren!"

Sofie

Sofie

Rebelsk Teenager

Forvirret Dum

Race / Menneske/Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 169 cm

Dragonflower 17.05.2020 20:40
Sofus var spændt som han fulgte Rofie mod den anden del af badehuset. Der var noget ekstraordinært ved at bryde ind på grund så hellig som adelens. Ikke at det så meget ved et indbrud som et ind..gang? De ødelagde ikke noget, men gik bare lidt hvor de ikke burde, og siden der ikke var nogen til at stoppe dem..!

De eventyrlige tanker havde distraheret Sofus som han og Rofie trådte ind til i de forbundte haller, og Sofus stoppede brat som den tunge damp fra badene ramte hans lunger. Mens Rofie hurtigt gled i vandet, tog Sofus et par vejrtrækninger og faldt til ro.. Lige indtil Rofies udbrud, efterfulgt af en fremmed mandestemme.

Sofus var ved kanten af bassenet på et øjeblik, dog knap så heroisk som håbet, som hans fod gled en smule på vejen men han nåde da frem uden at falde på halen "Og det er du vist heller ikke! Så få røven ud af det vand, liGE nu!". Sofus kinder blev ildrøde som hans stemme knækkede, og hans ord mistede alt vægt.
Rofus

Rofus

Væbner af Lyset

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 174 cm

Erforias 31.05.2020 22:29
Ligepludselig skete der ret mange ting, Rofie forsøgte at dække sig til som at det blev tydeligt at der var nogen i vandet med hende! Hun nåede ikke at sige noget inden både Sofus og den ukendte lidt havde prøvet at få hinanden ud af badehuset samtidig, uden det rigtigt havde virket.

Som dampen lagde sig en smule gik det op for hende at hun faktisk kendte den sorthårede gut der også var på aftenran. "Mus..? Hvorfor er du her?!?" Lød det meget overrasket  fra hende i en højlydt hvisken, det var alligevel lidt overraksende at møde en fra våbentræning her! 
"Schhh! Hvis i ikke er stille så kommer Bademesteren faktisk og smider os ud!"  
Rofie skævede i retningen hvor hun ville tro at bademesteren ville komme fra, heldigvis lod der til at være fribane lige nu.

Rofie skævede lidt fra den ene til den anden "Så erh Mus, det er Sofus min kæreste" Hun nikkede op mod den blonde dreng og sendte ham et undskyldende smil "Sofus det her er Nicodemus af Isenwald, jeg kender ham oppe fra paladset" lød det så med et nik mod den sorthårde adelsdreng. Forhåbentlig blev det ikke alt for akavet.
Nicodemus

Nicodemus

Adelsmand

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 178 cm

Krystal 12.06.2020 13:57
Det var lidt af et chok at opdage, at han ikke var den eneste, der var på nattelisteri i badehuset. Han hev fat i kanten af bassinet og trak sig lidt op af vandet for at bedre kunne se skikkelserne gennem dampen. Den ene af dem lød meget kommanderende, og Nicodemus skulede lidt gennem dampen. Den knækkende stemme afslørede en del: "Hey, det er du da ikke gammel nok til at bestemme!" Svarede han.

Det var så småt ved at gå op for ham, at de to personer sandsynligvis - præcis lige som han selv, havde listet sig ind i badehuset nu hvor der var lukket af og bademesteren var gået hjem. Hans øjne blev dog lidt større i overraskelse, som han genkendte en af dem.

"Rofie! .. Hvad laver du her?" Hviskede han tilbage. Han så lidt fra den ene til den anden - de var lidt svære at skille ud i halvmørket, dampen og vandet, men han genkendte Rofies mørke hår og så, at den anden var en lys teenagedreng. Kæreste? Ups, så forstod han bedre, at hun var blevet så sur over at han kyssede hende!
Han vinkede lidt akavet i retning af Sofus. "Øh.. hyggeligt at se jer her. Badehuset er lidt sjovere om natten, ikke sandt?" Tilføjede han med et lille grin. Forhåbentlig kunne de blive enige om, at de alle sammen havde gjort noget forkert og derfor var på samme side!

Sofie

Sofie

Rebelsk Teenager

Forvirret Dum

Race / Menneske/Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 169 cm

Dragonflower 12.06.2020 17:16
Sofus åbnede munden for at sige noget mere til ham typen der bare sådan var brudt ind i de varme bade, men Rofies ord nåde ud først, og Sofus lukkede munden igen. De KENDTE hinanden?! Af en storby at være, så var Dianthos virkelig lille nogle gange.

Som dampen var Sofus blik stadig mistroisk mod.. mus? Men det blødte op så snart det gled over til Rofie i stedet, og et skævt smil trådte frem. "Hyggeligt, jaah. Og spÆndende at møde en af Rofies palads-venner... Nicodemus var det?" spurgte Sofus så drillende. Til trods for stemmeknækkene, så Sofus ud til at være nogenlunde jævnaldrende med Rofie og Nicodemus selv.

Nu hvor faren lod til at være ovre, knælede Sofus selv ned, satte en hånd på kanten, og hoppede i det varme vand. "Aaaaaaaaaaaaaaaaah..." lød det, lavmælt og langtrukkent som Sofus gled længere og længere ned i vandet, for til sidst at forsvinde under overfladen, men en boblende lyd.
Aldrig havde Sofus oplevet noget lignende. Jo, hun havde da fået 'varme' bade på kroen, men han kunne ikke rigtig påstå de havde været mere end pislunken til sammenligning. Varmen omsluttede ham, løsnede muskler. Det var som en anden verden...

Fra vandet kom der pludselig et lys. Først en lille prik, men gløden bredte sig til et større, ca. hovedstørrelses område.
Langsomt gled Sofie op over vandoverfladen igen, og tørrede vandet fra sit ansigt med en hånd. "Waoh.. det var lidt vildt" sagde en kvindelig stemme, fra et kvindeligt ansigt, med lysende hår, der sad lige der hvor Sofus var hoppet i vandet øjeblikket før.

Rofus

Rofus

Væbner af Lyset

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 174 cm

Erforias 22.06.2020 13:33
Heldigvis stoppede de to drenge med at højlydt mundhugges inden at nogen opdagede at der var tre teenagere hvor de ikke skulle være. Rofie sukkede en kende mere afslappet, det burde nok gå alt sammen nu!

"Altså jeg var igang med at bade, og nu prøver jeg ikke at blive opdaget i at være i den forkerte del af badehuset?" Hviskede hun tilbage til Musen, det var ihvertfald den korte udgave af hvad hun lavede.
"Jeg syntes det er lidt hyggeligt at støde på dig her. Men hvad laver du her? Du burde da ikke have behov for at snige dig ind?" klukkede Rofie og plaskede lidt vand mod Nicodemus, før hun smilede varmt til Sofus. 

Rofie lænede sig lidt tilbage og nød varmen fra vandet, det var vild behageligt men lidt sjovt at skulle prøve at vinkle sig så hendes barm faktisk blev under vandet. Trods hvor distraherenede Rofies barm var for hende selv, kunne kun ikke lade være med at måbe som lyset spredte sig fra Sof-ie? "Sofie! Du er blevet dig selv igen!" udbrød hun glad og faldt sin kæreste om halsen. Så var det ikke permanent alligevel! Det gibbede i Rofie, måske blev hun snart sig selv igen?!
Nicodemus

Nicodemus

Adelsmand

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 178 cm

Krystal 23.06.2020 15:09
Det varme vand fyldte rummet med damp, hvilket i det mindste gjorde det lidt mindre pinligt for teenagerne pludseligt at være havnet i det samme bad. Bassinet var også stort - langt mere rummeligt, end hvad man fandt i afdelingen for pøblen. Det var ganske tydeligt, at de adelige donerede en god del krystaller for at have denne herlighed for sig selv..

"Altså der er ikke helt åbent på denne tid af døgnet .. jeg har hørt om folk der bestikker bademesteren, men jeg synes det var lidt sjovere at du ved .. snige mig ind." Grinede Nicodemus i retning af Rofie med lidt af et gavtyveblik.

Han smilede lidt af Sofus, der tilsyneladende aldrig havde prøvet de varme bade før, men derefter blev hans øjne hurtigt store, da hendes stemme skiftede og det pludseligt gik op for ham, at drengen var blevet til en pige. Han prøvede meget ihærdigt ikke at kigge på hendes bryster, og blikket blev i stedet fanget af det lysende hår:
"Wow .. vild evne. kan du bare sådan skifte form?" Udbrød han. Han havde da hørt om den slags magi før, men det måtte være sindsygt praktisk, selv om han ikke lige forstod, hvorfor drengen havde skiftet til en pige nu. Måske skete det sådan lidt tilfældigt..

Rofies udbrud fik ham dog til at måbe lidt, som de to piger omfavnede hinanden i bassinet. Så pigeformen var den .. rigtige form? Han forstod slet ikke, hvad der foregik!

Sofie

Sofie

Rebelsk Teenager

Forvirret Dum

Race / Menneske/Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 169 cm

Dragonflower 28.06.2020 14:18
Sofie nød sit dyk under, og det var helt underligt at få hoved over vandet, og opleve at luften var koldere end vandet. Hvis det var sådan det var at være rig, så havde hun pludseligt noget mindre imod tanken.
Musens spørgsmål kom lidt bag på Sofie, og hendes øjenbryn løftede sig. Hun havde da ikke transformeret.. havde hun? "Ehm, altså-". Sofie stoppede som hendes stemme lød mærkelig i hendes høre, men ikke mærkelig som den plejede? Den knækkede ikke, men var lys og..

Hendes tankestrøm blev afbrudt som Rofie faldt Sofie om halsen, og Rofies ord fik ravstykket til at falde. "E-er jeg? Det er jeg!" udbrød hun grinende, og krammede Rofie tæt, inden hun kom i tanke om at de skulle være stille. Sofie kvalte sin latter ved at bide sig i læben, men hendes smil nåde op til begge ører. 
Sofie gav Rofie et kys, inden hun slækkede sit greb en smule, og hendes blik faldt på den tredje i poolen.
"Ehm.. så ja, jeg har været forvandet til en dreng et stykke tid, sådan ved et uheld.. Normalt kan jeg kun blive til et hav-folk" prøvede hun at forklarer.
Rofus

Rofus

Væbner af Lyset

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 174 cm

Erforias 28.06.2020 21:35
Rofie rystede lidt på hovedet af adelsdrengen "Du har en meget spøjs måde at have sjov på" kommenterede hun med smil, det var ikke sådan hun troede de adelige havde sjov, det virkede såå.. normalt? Måske var de ikke så forskellige igen? 

"Ja!" hviske råbte hun glad, det var så fantastisk at Sofie var blevet sig selv igen! Det føltes lidt sjovt at kysse når de begge var piger, eller mest fordi at det Sofies læber var blevet som de plejede. "Yeah, hvad end du gør Mus så må du ikke tage imod en krystal fra en alf" lød det lidt formanende fra Rofie, hun havde ihvertfald ikke tænkt sig at gøre det igen. "Åh ja lidt sådan her!" Klukkede Rofie som hun slap sin kæreste og brugte den lånte amulet til at skifte over til havfrue formen med den gyldne hale. "Selvom jeg syntes Sofies form er sejere" smilede hun og dykkede ned.
Det føltes vildt sært at trække varmt vand ind, men det varmede så det var ret sjovt. Det tog dog ikke længe før hun dukkede op til overfalden igen, dog holdende barmen under vandet, musen kunne nok ikke holde til at se på for mange bryster.
Nicodemus

Nicodemus

Adelsmand

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 178 cm

Krystal 02.07.2020 13:44
Nicodemus blev en smule rød i kinderne af synet af de to piger, der nu kyssede og krammede, og han skyndte sig at kigge hen til kanten af bassinet, mens han dog stadig skottede til dem ud af øjenkrogen. Han kunne ikke rigtig lade være.

"Åh!" Svarede han forstående, mens han overvejede, om han selv ville synes sådan en forbandelse var sjov. Man havde vel altid en lille drøm om at prøve at være det modsatte køn - selv om det lod til at være lidt upraktisk, at man ikke selv kunne bestemme, hvornår det skulle ske..
"Var det ikke helt vildt underligt at pludselig have en .. du-ved?" Røg det ud af ham, før han tænkte over det. Han lavede et kast med hovedet ned mod sit underliv, der heldigvis var et godt stykke under vandet, for at indikere, hvad han snakkede om..

Lidt halvfascineret kiggede han på Rofies havfrueform. Det var første gang han så sådant et væsen tæt på, men han havde jo hørt historierne om dem som lille. "Vent en krystal fra en alf?" Spurgte han, da hun igen var dukket op til overfladen. "Er det også derfor, du kan få fiskehale?"

Sofie

Sofie

Rebelsk Teenager

Forvirret Dum

Race / Menneske/Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 169 cm

Dragonflower 20.07.2020 12:26
Sofies kinder blussede en smule op ved Nicodemus spørgsmål, men hendes smil var stadig bredt. "Åhh jo, det var mærkeligt! .. Men også ret sjovt. Den er altså virkelig spøjs når den, sådan, bare er slap og flopper rundt" grinede hun "og jeg kommer altså til at savne det med at stå op' og pis" indrømmede hun med et lille træk på skulderen.
Der var til gængæld en masse andre ting hun bestemt ikke kom til at savne.

Sofies smil lyste om kap med hendes hår som Rofie forvandlede sig igen og forsvandt under overfladen. "Min? Sejere?! Du må have spist søm Rofie! Din hale er af guld!! Og du ligner faktisk en havfrue, og ikke et eller andet dyb-havs monster!" grinede Sofie.

Hun var ikke helt så følsom omkring sin havfolke form som hun havde været engang, men den var næppe så fin som Rofies!
Rofus

Rofus

Væbner af Lyset

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 174 cm

Erforias 31.07.2020 23:10
Rofie havde det ret sjovt med hele diller spørgsmålet, Sofie havde talt mange gange om hvor sært det havde været. Det var lidt skræmmende hvor hurtigt man endte med at vænne sig til at en krop var anderledes, men man havde ikke så meget andet valg?

Hvis Rofie havde fået timet det lidt bedre så havde hun svaret på de to spørgsmål inden hun var dykket ned under vandet, men de to andre måtte være svar skyldig et øjeblik.
"Ja! Jeg syntes din er sejere! Jo min er da meget fin og alt mulig! Men det gør den ikke så sej om den" Grinede hun mod sin kæreste, men hun havde altid syntes Sofies havfolke form var fantastisk.
"Åh! nej nej! Det er fra en amulet at jeg kan det, alfe krystaller har det med at gøre sådan upraktiske ting, du ved så som at få folk til at skifte køn eller blive teleporteret" forklarede hun så Musen, ridderen Rofie var væbner for havde en meget uheldig tendens til at blive ramt af alfekrystaller, på den ene eller den anden måde.
Nicodemus

Nicodemus

Adelsmand

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 178 cm

Krystal 17.08.2020 21:29
En lidt halvkvalt lyd kom fra Nicodemus, der øjeblikket efter brød ud i grin. "Jeg har aldrig tænkt sådan på det, men den er ret spøjs.." Gav han hende ret. Han overvejede et kort øjeblik, hvad han dog selv ville stille op, hvis han pludselig havde kvindelige kønsdele, men det var simpelthen for mærkværdigt.

"Jeg må hellere lade være med at tage imod en krystal fra en alf, så.." konstaterede han, lidt undrende, mens han kiggede hen mod dem. Han var stadig lidt forlegen over, at de havde kysset og krammet hinanden sådan. Det ville nok være et billede, der ville være svært at få ud af hovedet..

"Såååøøh .. hvor kender I hinanden fra?" Spurgte han, plaskende lidt rundt i vandet. 

Sofie

Sofie

Rebelsk Teenager

Forvirret Dum

Race / Menneske/Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 169 cm

Dragonflower 25.08.2020 15:07
"ALDRIG tag imod krystaller fra alfer" bekræftede Sofie med et fast nik. Udover Sofus og Rofies egene uheldige eventyrer, havde de nået at høre historier fra flere andre der havde været udsat for lignende ting før, med andre effekter. Det lod til at de krystaller der generelt var virkelig dårlige nyheder. 

Musens spørgsmål fik til gengæld Sofies øre til at brænde en smule. "Vi ehm, stødte egentlig bare tilfældigt på hinanden" hun skævede lidt til Rofie "På en kro" tilføjede hun så. Sofie anede ikke hvad Rofie havde fortalt eller ikke fortalt gutten her, men det var ret tydeligt at han ikke viste Rofie normalt var en dreng selv.

"Ah! Men måske du kan afgøre det her for os, en gang for alle!" skiftede Sofie hurtigt emnet, og sammen med det skiftede hun over til sin halvfolks form. "Hvis havfrueform er bedst?" spurgte hun med et skævt smil, de sort-orange øjne hvilende på Nicodemus.
Rofus

Rofus

Væbner af Lyset

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 174 cm

Erforias 30.08.2020 18:21
Rofie trak lidt på skuldrene over spørgsmålet, det var et lidt underligt første møde det havde haft. "Sofie prøvede at bryde ind på min mors kro, eller hun finde ly er nok mere rigtigt, ordnen havde lidt smidt min mor og resten af min familie på porten" Musen kunne vel lige så godt få sandheden af vide. Rofie sendte Sofie et smil og gav hendes hånd et klem, hun var ihvertfald glad for at det havde mødt hinanden! Hvor sært deres møde end havde været.

Som Sofie skiftede emne brokkede Rofie sig ikke, på den her måde kunne de nok undgå at fortælle om deres tid som rebeller. Det var en ret sej historie, men det kunne også være fedt bare at være teenager lidt uden alt det andet. "Hah! Han vælger helt sikkert din! Men spørgsmålet var det hvilken der var sejest ikke bedst!" drillede hun og plaskede vand over Sofies skæl, så de kunne se endnu pænere ud.
Nicodemus

Nicodemus

Adelsmand

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 178 cm

Krystal 17.09.2020 09:36
Nicodemus grinede lidt igen, men blev derefter alvorlig. Det lød faktisk ikke særlig sjovt det der med at blive smidt på porten .. Han havde selv syntes at Ordenens forbud var irriterende, men han havde ikke mærket de hårde konskevenser, som så mange andre havde..

"Men godt at I mødte hinanden! Og så håber jeg, at din mor fik sin kro igen.." Sagde han.

Han var slet ikke foreberedt på Sofies spørgsmål og gloede lidt fra den ene til den anden: "Men hvad skal jeg bedømme ud fra!" Protesterede han. Sofies vandform så klart mest farlig ud, men han synes jo nok, at Rofies var den pæneste..
"Desuden er her halvmørkt og tildampet! Jeg er nødt til at kunne se jer lidt bedre.." Tilføjede han med et begyndende, lusket smil. Der syntes han nok selv, at han var rimelig snedig!

Sofie

Sofie

Rebelsk Teenager

Forvirret Dum

Race / Menneske/Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 169 cm

Dragonflower 20.09.2020 20:32
Sofie priste sig lykkelig for at hun ikke kunne rødme i sin fiskeform, for Rofies ærlighed omkring hvad der var sket, var ikke helt hvad Sofie havde forventet.
"Til mit forsvar  den altså totalt forladt ud.." undskyldte hun sig, men smilet vendte hurtigt tilbage igen "Men hun har fåret den tilbage nu ja, det sørgede vi for!" svarede hun stolt på Nicodemus spørgsmål. Det var trods alt Rofies mor der havde sørget for de overhoved var kommet ind i badehuset udenfor åbningstiderne!

Sofie fnøs af Rofies forsøg på at tippe afgørelsen "sejest eller bedst, det kan vel være det samme! Altså du ligner faktisk en havfrue, og ikke bare en forvokset fisk" argumenterede Sofie, inden hendes blik fangede fyren igen, for at sikre sig at han tog hendes pointe til sig.
At han undskyldte sig fra at tage stilling, trak endnu et fnys fra Sofie "Så må vi vil bare ind i den anden afdeling igen!" insisterede hun, inden hendes blik faldt på Rofie "Eller kan du, sådan, få dampen væk? Gøre den lettere eller et eller andet?"
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lorgath , Krystal , Mee
Lige nu: 3 | I dag: 13