"Ganske sandt, og jeg skal med glæde fortælle dem når du ønsker at høre dem" smilet han og gengældte hendes klem. Der var så meget han ønskede at dele med hende, men det nyttede trods alt ikke at drukne hende i en flod af forsømte minder, nej det vigtige var at de fik skabt nye sammen.
"Jeg skal gøre mit for at det sker hurtigst muligt" smilede han og piftede en længere tone, hans punkti, Telari, skulle nok dukke op så snart den hørte hans pift.
"Jeg tænker at invitere familien hjem til mig, så du har en chance for at møde dem alle sammen, men der er nogle ting du nok bør vide" den ældre elver fumlede lidt med sin frie hånd, han havde været for optaget af andre og deres behov at han havde ladet sin egen familie stå til. "Din mor og jeg er ikke på på særlig god fod... Hun bebrejder mig for hvad der skete med dig, og jeg kan ikke helt bebrejde hende for det" lød det stille, nok havde de været enige om det, men hvad hvis han havde taget fejl? At der ikke ville være sket deres datter noget hvis hun var blevet?
Krystallandet