Han så sig omkring et øjeblik og rakte derefter ud med den hånd, han ikke brugte til at holde hendes hænder. Han kunne lige nøjagtigt nå gardinsnoren ved vinduet og med et kraftigt ryk fik han den hevet til sig. Og meget møjsommeligt fik han bundet hendes håndled ordentligt sammen. Da han var færdig løftede han nok op på sig selv til at kunne få fat i hendes fødder, hvorefter han bandt dem i den anden ende af snoren. Da først alt dette var klaret, skubbede han hende om på siden og lod endelig usynlighedsbesværgelsen falde. "Og nu vil du måske være så rar at give et mere ærligt svar på, hvad du laver i mit hus?" Hans vejrtrækning var let overfladisk, men han var tydeligvis ikke for alvor udmattet efter det korte slagsmål.
Laiza 19.04.2019 22:14
Endelig lod hun til at have opgivet at kæmpe videre. Eller.. Opgivet var måske det forkerte ord, for hun virkede ikke særligt tilfreds med det. Måske var hun bare tilpas intelligent til at indse, at hun havde tabt denne omgang. Ved alle guder, hvor var de lyskugler irriterende! Han kastede igen en illusion af mørke omkring hver enkelt kugle og rummet henlage igen i mørke. Han så sig omkring et øjeblik og rakte derefter ud med den hånd, han ikke brugte til at holde hendes hænder. Han kunne lige nøjagtigt nå gardinsnoren ved vinduet og med et kraftigt ryk fik han den hevet til sig. Og meget møjsommeligt fik han bundet hendes håndled ordentligt sammen. Da han var færdig løftede han nok op på sig selv til at kunne få fat i hendes fødder, hvorefter han bandt dem i den anden ende af snoren. Da først alt dette var klaret, skubbede han hende om på siden og lod endelig usynlighedsbesværgelsen falde. "Og nu vil du måske være så rar at give et mere ærligt svar på, hvad du laver i mit hus?" Hans vejrtrækning var let overfladisk, men han var tydeligvis ikke for alvor udmattet efter det korte slagsmål.
Alianne_ 19.04.2019 23:53
Zirra lod Hyde vide, at hun ikke var tilfreds med at blive svinebundet. Hun fnøs frustreret og vred sig i rebene, men ikke nok til at fortjene endnu et slag. Med armene strakt ud bag sig og fødderne som modvægt, lå hun enormt dårligt på siden, og tippede sig selv hele vejen om på ryggen. Så kunne Hyde heller ikke se, at hun prøvede at få sine handsker af så hun måske kunne vride lidt spænding ud af snoren. Hun gjorde store øjne, da han kom til syne foran hende. Hun var ellers lige kommet frem til at det var derfor, de ikke havde meget information på ham, og nu kom han frem. "Oh, du er ikke usynlig... Nu har jeg flere spørgsmål, " sagde hun overrasket. "Hvordan slukker du mine lyssten?"
For første gang denne nat blev hun sådan rigtig irriteret på sit stofdække for ansigtet. Hun havde virkelig lyst til at spytte ham i ansigtet.

☽✧ I'm stronger, when I bleed ✧☾
Laiza 20.04.2019 10:32
Endnu et slag faldt hende hårdt i ansigtet, da hun ikke svarede på hans spørgsmål, men derimod kom med ét af sine egne. Han prustede irriteret og tog ved hendes arm, så han kunne vippe hende op på siden igen. Det var absolut ikke første gang, han havde svinebundet nogen og lektionen med altid at kunne se vedkommendes hænder var én, han havde lært for mange år siden. "Nu spørger jeg venligt én gang mere. Og for din egen skyld, så vil jeg råde dig til at være ærlig." Hans stemme var kold og nøgtern. Hverken aggressiv eller vred. Han serverede hende blot fakta. "Hvad - laver du - i mit - hus?" Alianne_ 20.04.2019 10:53
"Ughf!" Zirras læbe blev hamret ind mod en af hendes tænder, og hun kunne smage blod i munden. Hendes hænder holdt op med at vride sig, da han rykkede ved hende igen. Med et forvrænget ansigtsudtryk, kiggede hun op på Hyde og sukkede frustreret. Han ville vist kun tæve hende mere, hvis hun ikke snart fik tungen på gled.
"Tjekkede dig ud for min arbejdsgiver. Ny ukendt adelig i kvarteret kan betyde problemer," svarede hun kort og håbede, han kunne godtage den forklaring - den var næsten sand.

Laiza 20.04.2019 10:58
Han slog hende ikke denne gang, men nikkede blot roligt, mens han kaldte en let glinsen frem på sin pande, som skulle hjælpe til at underbygge hans illusion om, at han var et menneske og ikke en vampyr. "Og hvem er din arbejdsgiver?" Hun kunne sagtens lyve igen, men på den anden side, kunne det også være sandheden. Uden at kende til hendes personlighed var det næsten umuligt at vide, hvis ikke han ønskede at underlægge hende et grundigt forhør. Hvilket han seriøst overvejede. Udfaldet af samtalen ville komme meget an på hendes svar på de næste par spørgsmål. Alianne_ 20.04.2019 11:10
"Det får du ikke ud af mig så let," svarede Zirra, og smed sine mentale parader op.Hun havde i sin træning gennemgået forhørssituationer, og selvom hun ikke havde været den bedste til at holde til fysisk tortur, havde hun været ganske god til at holde sig mentalt til stede. Så hvis han bare havde tænkt sig at slå hende i ansigtet, ville hun besvime, før han fik hende til at svare.
Intet havde endnu fået hende til at tænke, at Hyde var andet end menneske med en gedin portion Chakra. Hun havde ingen anelse om, hun var endt hos en vampyr, der kendte alle tricksne.

Laiza 20.04.2019 21:20
Hendes svar fik ham til at betragte hende et øjeblik med tænksom mine, inden han nikkede let. "Jeg tror dig," svarede han lavmælt, hvorefter han rakte ud mod hende og besværligt løftede hende op. Med et sving af kroppen, nærmest kastede han hende over skulderen og gik hen mod døren, mens han løftede sløret for illusionen, der omlagde lys-stenene i rummet. Der var ingen grund til at bruge energi på dem, nu hvor han alligevel forlod rummet. Med hende liggende over skulderen gik han ned af trappen til stueetagen og lagde så en illusion af mørke over hendes øjne, inden han gik hen til væggen og trykkede på knappen, som fik panellet i den hemmelige dør til at svinge til side. Derefter gik han ind af den og ned af endnu en trappe og gennem en dør. I sidste ende satte han hende på en stol og fastgjorde hendes liv til ryglænet inden han først skar rebet til hendes ben fri og fastgjorde dem én af gangen til stolebenene, inden han gjorde klar til at gøre det samme med hendes arme - vagtsom på hver en bevægelse, hun gjorde.
Alianne_ 20.04.2019 21:27
Zirra forholdt sig stille, mens hun blev slæbt med. Lige så snart de kom ned fra trappen, tog hun en dyb indånding og... Hun var blind. Mørket lå om hendes åbne øjne og hun kiggede kort rundt i panik. Hyde virkede rolig og ubekymret. Det måtte være det samme som han havde gjort ved hendes sten."Gør du dig kun i mørke?" tillod hun sig at spørge. "Eller ville du kunne dække mine øjne med hvad som helst? Pink?"
Hun fiskede efter et hint af, om han arbejdede for mørket. Hvid han gjorde det skulle hun under ingen omstændigheder komme til at sige, at hun var fra Lyset. Det ville gøre situationen meget, meget værre.
Der var ingen grund til at kæmpe imod, mens han bandt hende fast. Hun kunne intet se, og ville bare ende med flere slag til hovedet.

Laiza 20.04.2019 22:20
Hyde smålo let af Zirra's kommentar og brugte så et sekund på at ændre illusions-besværgelsen, så hun nu så strålende pink for sine øjne i stedet for sort. Man skulle passe på med, hvad man ønskede sig. Da først hendes håndled også var bundet til stolen, strakte Hyde sig voldsomt op mod loftet for at få rettet sin ryg ud igen og så sig omkring. "Er du sikker på, at du ikke bare har lyst til at fortælle mig, hvad jeg gerne vil vide?" spurgte han roligt. "Jeg kan være ganske overtalende." Langsomt trak han en kniv ud af sin skede og sørgede for at trække lyden så meget ud, at hun ikke kunne være i tvivl om, hvad han foretog sig.
Alianne_ 20.04.2019 22:27
"Du virker som en klog mand, Hyde, omend med en skrækkelig smag i pink," svarede Zirra roligt, men med en klump i halsen. "Du må have regnet ud, at jeg er under streng tavshedspligt." Hun gned prøvende sine håndled i rebene, men de var bedre bundet end gardinsnoren havde været. Hyde kunne sine knob. Desværre.

Laiza 20.04.2019 22:41
Han fnøs muntert af hendes svar og trak så på skuldrene, selvom hun ikke kunne se det. "Det gør jeg," svarede han roligt og gik hen mod hende med kniven draget. "Jeg synes bare, at jeg ville give dig muligheden for at spare dig selv noget smerte. For som du også nok har regnet ud, så er vi ikke hernede for at dele et stykke kage og tale om helligdagene." Han lod kniven trække et blodigt spor hen over hendes håndryg uden at gøre et stort nummer ud af det. De havde sandsynligvis meget af samme skuffe foran sig i nat. "Eftersom jeg ikke lader dig gå, før du har fortalt mig sandheden, så virker det omsonst ikke blot at gøre det med det samme." Alianne_ 20.04.2019 22:48
"Hmmmmnn!" pev Zirra og lagde hovedet bagover i smerte.Hun brugte alt sin viljestyrke til ikke at knuge hånden sammen. Det ville kun gøre såret værre.
"Alt efter-h... Hvem du sælger det til... Er du ikke den værste, der kan gå fat i mig," fortsatte hun efter et par hurtige vejrtrækninger. "Måske du ikke er så klog alligevel."
Hun burde virkelig ikke pisde ham mere af, men Zirra kunne ikke lade være med at sige det. Det var så tiltalende. Samtidig strøg tanken igennem hendes hoved, at hvis nu han stadig var usynlig, og hun spyttede på ham, ville hun så kunne se det? Det ville hun nok ikke finde ud af nu, og slet ikke med blikket fuld af pink.
Noget det gjorde var dog at distrahere hende fra smerten og løfte hendes humør lidt. Pink var en så glad farve.

Laiza 20.04.2019 22:52
Hyde tog sig selv i at rulle opgivende med øjnene af hendes reaktion og ryste let på hovedet. "Du ved ikke nær så meget om mig, som du tror, hvis du mener, at jeg sælger oplysninger til nogen," svarede han bare roligt og skar også en flænge i den anden hånds håndryg. Han havde bemærket, hvor voldsomt hun havde reageret på et forholdsvis overfladisk snit og var ikke så særligt nervøs for, om de ville nå deres mål. Alianne_ 20.04.2019 23:12
"Eeeegh, okay, okay, " stønnede Zirra som den anden handske blev flænset, og begge hænder begyndte at dryppe blod ned på gulvet. "Jeg arbejder for Lysets Krigere. Dem, du ikke har lyst til kommer og banker på. Svin." Der var ingen grund til at få ham til at gøre hende mere ondt nu. Havde han været ude på at sælge hende til Mørket, ville han ikke have lagt skjul på det. Hendes skjulte mod-forhør havde virket - dog ville hun have foretrukket at det var sket uden to store flænger i hænderne.

Laiza 20.04.2019 23:18
Hyde havde ingen problemet med, at Zirra vidste, han ikke arbejdede for Mørket. Nu hvor hun havde bekræftet hans mistanke om, at hun kom fra Lyset, så havde han ingen interesse i at blive associeret med Mørket. "Godt. Så kom vi så langt." Han satte sig på hug foran hende og dæmpede lyset for hendes øjne til en mørk, grålig tone. "Hvad kom du her for at finde?" spurgte han så og mente ikke selv, at han på nogen måde var færdig med at udspørge hende. Alianne_ 20.04.2019 23:24
"Ehm, hvadend du havde liggende? Hvis vi vidste nok om dig, havde de nok ikke sendt mig, vel?" Zirra lænede sig en smule frem, mens hu talte, nu hvor hun kunne fornemme han var foran hende. "Men jeg tror efterhånden det skal indgå i min rapport, at du vist ikke er for skarp." Hendes hænder gjorde ondt, og Zirra havde alt for meget lyst til at spytte på ham. Hun måtte nøjes med sine ord, så længe hun stadig havde det åndssvage stof for ansigtet.

Laiza 21.04.2019 08:08
Hyde rullede opgivende med øjnene igen, fordi han ikke kunne lade være. Han var fløjtende ligeglad med, hvad hun mente om hans intelligens. Det kom ham kun til gode, hvis hun mente, han var dum. "Hvor længe har du arbejdet for Lysets krigere?" spurgte han i stedet og ignorerede hendes kommentar om at skrive rapport. Hvis det stod til ham, så kom hun alligevel aldrig til at skrive én. Alianne_ 21.04.2019 08:33
"Øhh... " begyndte Zirra, helt slået ud af spørgsmålet. Hvor længe havde hun egentlig arbejdet for Lyset? Talte oplæringen med, for så var det jo siden hun havde været 12. Eller skulle hun bare tælle de sidste par år med, hvor hun havde været udtaget til vigtigere opgaver? "Hvorfor er det relevant?" Hendes øjne stirrede stadig blankt ud på Hyde uden at se noget af rummet omkring hende. Hun kiggede direkte på ham, men uden selv at vide det.

Laiza 21.04.2019 08:45
Hyde, som heller ikke kunne se hendes øjne på grund af illusionen, stak hende en lussing, som larmede mere end den sved. Han regnede med, at den ville komme så uventet, så han fik opmærksomhed på dén måde i stedet for. "Her er det mig, der stiller spørgsmålene," svarede han roligt. "Du skal bare koncentrere dig om at besvare dem, hvis du vil ud herfra i ét stykke." Alianne_ 21.04.2019 09:39
Lussingen kom i den grad bag på Zirra. Hendes hoved blev revet til siden, og stoffet rykkede sig ned under hendes næse, så det sad upraktisk over hendes mund. Mens efterklangen af slaget tog af, strakte hun halsen og fik møvet stoffet helt ned på hagen, så hendes mund var fri. Lidt blod fra et af hans tidligere slag lå på hendes underlæbe."F-Fem år, tror jeg," sagde hun så, og fik sin stemme til at lyde lidt mere rystet, end hun var.
Hellere gå med det laveste tal, så han troede hun var mindre erfaren. Det var jo teknisk set sandt. Sådan, næsten ikke en løgn.
Hun var dog ved at få en nervøs anelse i maven om, at hun nok ikke havde lyst til at være trodsig meget mere. Han virkede til at mene det ret seriøst.

Chatboks
IC-chat▽
Krystallandet