Pleace Help Me

Corrine Vanguard

Corrine Vanguard

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 172 cm

Koda 16.07.2018 18:02
Det hele var lettet lidt i Corrines sind, trods det stadig ulmede i hende hvordan hun var hæslig at se på var det skubbet lidt væk af at være sammen med en der så hende som et menneske og ikke for hvad hun var blevet. Det var sødt som Fuego rødmede og hun lagde forsigtigt sin hånd på hans kind og lagde hånden lidt på skrå og grinte lidt.
"Rolig kære... Jeg er ikke så naiv som sidst" sagde corrine blidt trods det sted stak hende i hjerte lidt blot feje detaljen hun lige havde kysset ham væk igen. Men det virkede ikke til han tog det som.. Ja som han kunne havde gjort.
Corrine trak sig lidt væk igen med et blødt suk, og overvejede hvor hun skulle tage hen bagefter, hun tvivlede på Maria kunne genkende hende eller ville have et halvdyr som tjeneste pige. Desuden ville Corrine helst ikke leve af at tjene andre igen, hun var fri som fuglen... suk haha hvor var hun morsom, eller noget.
Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Race / Menneske/Elemental

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 16.07.2018 18:12
han så hun vendte sig væk. han tog roligt fat i hendes hånd og vendte hende om mod sig. han smilte venligt. hun var nok ikek naiv men hun var smuk. ihvert fald i hans øjne. han så på hende og lagde en hånd på hendes hage og løftede den forsigtigt op så hun kiggede på ham. "nok ikke. men du er heller ikke fuld" sagde han drillende da han huskede da de  mødtes da hun var fuld. der kyssede hun ham også men under ukontrolerede forhold. nu kunne hun kontrolere hvad hun gjorde så han var sikker på at hun nok havde ment noget med kysset men han vidste ikke hvad han skulle ligge i hendes ord. han havde kun været elsket en gang. af en ildelement kvinde. hun havde været hans første kærlighed men corrine kunne nemt blive den store kærlighed et eller andet sted vis de fandt ud af noget.
"hvad vil du gøre nu Corrine. folk vil jo ikke kunne genkende dig. jeg kunne knap nok." han var nød til at vide om hun ville leve på gaden eller om hun ville finde et nyt job.

Shouto Todoroki
Corrine Vanguard

Corrine Vanguard

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 172 cm

Koda 16.07.2018 18:34
Corrine blev næsten som hunnhavde vendt sig hevet tilbage til Fuego, og først så hun lidt forvirret ud, men der kom et lille smil på hendes læber. Dog havde hun super svært ved at tolke Fuego så hun holdt sig lidt passiv og betragtede ham blotmuden øjne og lod sig kun nyde han lagde sin hånd på hende.
"Nej det er jeg ikke" sagde Corrine med et lille grin og tænkte at Fuego næppe skulle opleve hende fuld som voksen, hun havde et godt forhold til brændevin på diverse kroer, men det behøvedes hun måske ikke at bringe på banen lige nu. Det var jo entelig blot resultat af mange aftner alene på vejen sidst hun var sig selv. Måske det var en af de gode ting fra de sidste 8 år at hun faktisk levede det samme sted, trods omstændighederne.
Da Fuego spurte ind til hvad hun ville gøre så hun lidt fortabt ud, efter lidt tænke tid sagde hun "Jeg levede engang mit liv på vejen, men ved ikke om det er en god idé sådan her... mennesker kan ikke... rigtig lide det her" det hun mente var nok at menneskerne var ikke glæde for halvdyr, de havde det ikke nemt. Hun havde faktisk aldrig skænket det så meget en tanke før nu. Men hvad der skille ske nu vidste hun ikke.
Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 16.07.2018 18:42
han så på hende da hun så helt fortabt ud. det måtte hun ikke. ikke så længe han kunne gøre noget. han lagde den anden hånd på hendes hånd og smilte forsigtigt. "så længe kile ordnen er her og "bestemmer" bor du her. tror huset ville ha godt af en kvindelig hånd." han smilte til hende og vidste at kile ordnen ville gøre alt for at spolere folks liv. hun var nu i hans varetægt. hun skulle ikke leve på landevejen. hun skulle ha et hjem. et sted hun kunne føle sig tryg. og hans dør stod nu åben for hende. han håbede inderligt hun ville sige ja. hun var nok blivet et halvdyr men han så ikke halvdyr som et problem. de havde været fredet i over 60 år.
Halvdyr eller menneske. hun var stadig corrine. og han... han kunne faktisk rigtig godt lig corrine. men turde han sige det til hende?

Shouto Todoroki
Corrine Vanguard

Corrine Vanguard

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 172 cm

Koda 16.07.2018 19:02
Corrine lod blot Fuego tage hendes hånd og smilede blot til ham ganske roligt. Det var ganske sødt af ham, og ærlig talt vidste Corrine ikke hvad hun skulle sige, men et mindre trist blik fandt frem i hendes øjne over at ikke vide hvad hun skulle gøre af sig selv og Corrine lagde sin hånd op på hans kind. Hun vidste Fuego oprigtigt tilbød hende at bo hos ham på hans nu lidt mærkelige måde.
"Min kære Fuego, hvad vil folk ikke tænke hvis en kvinde flytter ind med dig" sagde Corrine blidt og lod ham blot lige få lov til at overveje det hele. Og stille kiggede Corrine lidt ned og sagde "og hvad skal jeg ikke tænke" men hun vidste ikke om han hørte det sidste hun sagde.
Hun var oprigtigt glad for tilbudet, men hun havde brugt så mange år på at være kvinde i huse, inden som slave eller som tjeneste pige, og hun havde aldrig ønsket sig den rolle her i livet. Hun var en vandre der altid havde noget at fortælle for en krystal eller to, og nu bad han hende blot om at blive, men det var et svært valg... og det tydede på det blot var for hun skulle være sikker om aften og kunne gøre huslige hjælp som betaling, måske ikke det hun havde forstillet sig ved at skulle bo sammen med nogle på den måde.
Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 16.07.2018 19:10
fuego så på hende da hun lagde sin hånd på hans kind. og han så tristheden i hendes øjne. han sukkede lidt og sagde stille. "jeg er ligeglad hvad andre siger. Vis du boede her.... tror jeg at  min hverdag ville være hel" han kunne ikke forklare sig bedre.
han ville ikke ha hun holdte det huslige. han ville ha hun gjorde dette til hendes hjem. han kunne virkelig lig hende men han var itvivl om det også galt modsat. han havde virkelig lyst til at kysse hende men hun ville vidst ikke bo her. han så ned på hende og nussede hendes hånd. 
"Corrine. jeg beder dig ikke om at være tjeneste kvinde hos mig. jeg beder dig om at flytte ind. bo hos mig. være her og bo her som var det dit ejet" han havde jo et værelse hun kunne leve i som hun kunne indrette som hun ønskede. til hun måske fandt den mand hun skulle bo med. han vidste ikke om han kunne få hende til at forstå at hun betød meget for ham. men vis hun ikke ønskede at blive, så ønskede hun det ikke. men han kunne ikke få sig selv til at lave hende leve på gaden når kile ordnen arresterede alt og alle for ingen ting.

Shouto Todoroki
Corrine Vanguard

Corrine Vanguard

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 172 cm

Koda 16.07.2018 19:24
Corrine lyttede til hvad Fuego havde at sige og rødmede en smugle, hun vidste ikke helt hvad hun skulle sige til alt det her, hun havde det som om Fuego prøvede at sige noget med alt det her sommhannblot holdt tilbage af en eller anden grund. Men hvorfor ville han ikke sige det han entelig ville?
Dog som han prøvede at forklare stod Corrine blot og vidste ikke hvad hunmskille sige til det hele.
"Så det du beder mig om..." Corrine tav en smugle og vidste ikke om hun skulle sige det eller ej, men hun vidste næsten hvis hun ikke spurte ville det forblive usagt endnu længere til en dag hvor det måske var for sent.
"At være her som din hustru" kom det endelig forsigtigt og lidt stille for Corrine som uden at bemærke det klemte Fuegos hånd lidt som hun rødmede, fjerne j hendes hår rejste sig lidtmigennognhendes vinger dirrede en smugle af nervøsitet.
Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 16.07.2018 19:33
med et rødmede hele Fuegos hoved. og han måtte tage en hånd op til ansigtet og holdte for mund og kinder. han ville meget gerne sige ja. men hvordan ville hun ikke ha det. ville hun sige ja eller ville hun ssige aldrig. han kunne også sige det var som bofælle... men han vilel da ikke ha noget imod at gifte sig med hende.
han mærkede hun klemte hans hånd han havde i hendes og han så hvordan hendes fjer dirrede. "jeg... jo jeg...." han vidste slet ikke hvad han skulle sige.
han så på hende og med et tog han begge sine hænder på hendes kinder og kyssede hende på læberne. imens at han lukkede øjnene for at være klar til vis hun ville smække ham en. det ville han forstå fuldt ud.

Shouto Todoroki
Corrine Vanguard

Corrine Vanguard

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 172 cm

Koda 16.07.2018 19:41
Ventetiden var den værste, som Fuego tydeligvis ikke vidste hvad han skulle gøre af sig selv, og Corrine vidste slet ikke hvad hun skulle sige og gøre, men hun var ved at forstå Fuego nok blot skulle finde på en sød måde at forklare hende at han kun havde ment at de skulle dele om hans hus til hun fandt sig eget. Corrine skulle lige til at trække søg væk af ren flovhed, som Fuego greb fat i hende og kyssede hende.
Med et spredte hendes vinger sig fuldt ud og stod der noget i vejen væltede det nok, alle fjer på hendes krop rejste sig og hun virkede først slap i benene som det hele kom alligevel bag på hende.
Dog endte Corrine at slå armene om den kære Fuego og trykke sig ind til ham og holde kysset som over hovedet så længe muligt. Hendes vinger faldt lidt til ro og slog sig omkring Fuego.
Forsigtigt afbrød hun endelig kysset og endte med at sige forsigtigt "Så det var et Ja?"
Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 16.07.2018 19:49
Fuego trak sig ikke da hun lagde armende om ham. han gik faktisk tættere på hende og da hun også lagde vingerne om ham så han ind i hendes øjne idet hun afbrød kysset. han smilte til hende og kyssede hende hurtigt igen. "det må man sige. selvfølgelig kun vis du vil" sagde han og var ikek god til det med følelser. han havde jo ikke oplevet så mange af dem.
men at hun ikke havde smækket ham en måtte være et godt tegn, ik? 
han strøg sine hænder ned af hendes arme og ned af hendes krop. hun var virkelig smuk i hans øjne. både uden på og inden i. hun havde altid været som en lille søster i sit gamle jeg. men efter hendes modenhed voksede voksede kærligheden til hende også. men hvordan ville hun ha det med at blive gift med en blandnings race. han vidste jo han var søn af et menneske og et ildelement. noget der ikke var den køneste indpakning. han var jo halvt ild og halvt menneske. 

Shouto Todoroki
Corrine Vanguard

Corrine Vanguard

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 172 cm

Koda 16.07.2018 20:18
Corrine havde nydt deres kys i langdrag men nu hvor Fuego Storm og kiggede hende i øjne blev hun blød i knæene. Hun vidste stadig faktisk ikke meget om ham, nogle ville måske kalde dette små dumt at bare kaste sig ud i, men så mange blev arrangeret ind k ægteskaber og klarede sig fint, og de havde da valgt hinanden, så det skulle nok gå.
Corrine grinte lidt af Fuegos så ellers fine måde at sige det på, hun vidste godt hvad Fuego mente og trykkede sig ind til ham.
"Hjertens gerne" sagde Corrine blidt og havde ikke lyst til at rykke sig. Hendes fjer slappede mere af igen og for første øjeblik siden sin forvandling hun faktisk kort glemte det hun var blevet til kg accepterede det.. Men det ville stadig jage hende i lang tid, det var der ingen vej uden om.
Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 17.07.2018 09:24
måske kendte de ikke hinanden så meget men vis de blev gift kunne de ha hele livet foran sig til at lærer hinanden at kende. han smilte stort over at hun krammede sig ind til ham og det hun sagde gjorde ham helt vildt glad og hjertet kunne ha fløjet ud af brystet på ham af lykke.
han holdte om hende og nussede hende blidt i nakken. "det glæder mig at høre" sagde han med et smil og holdte hende bare ind til sig. han ville ønske de kunne stå sådan her for evigt.

Shouto Todoroki
Corrine Vanguard

Corrine Vanguard

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 172 cm

Koda 17.07.2018 09:55
Roligt puttede Corrine sig blot ind til Fuego og stod blot der for en stund med lukket øjne og lyttede blot til natten og deres vejrtrækning som de stod der helt tæt. Havde hun lige sagt ja til at blive gift? Tanken var både glædesfyldt og skræmmende på samme tid, for hvad nu hvis Fuego ville indse hun ikke var det værd.
Hun prøvede at skubbe sine bekymringer væk og tænke på mere på glæden ned det hele.
Roligt lod hun sin ene hånd nusse Fuego roligt på ryggen og entelig var hun lidt målløs over det hele.
Dog endte Corrine med at sige stille "Men kære... Jeg kommer jo med ingen ting... Jeg ejer intet.. Jeg.. har intet jeg er god tilz" og hun forstod slet ikke hvordan Fuego entelig ville have en hustru som hende. Måske kunne hun stadig huske de huslige gerninger, og så de historier hun kunne fortælle. Men det hele virkede så fjernt lige nu at hun ikke vidste om det ville være nok for at stille Fuego tilfreds.
Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 17.07.2018 10:56
Fuego var da ligeglad med at hun intet ejede. hun var som hun var. hun var hjælpsom. hun var sød, hun var alt en mand kunne ønske sig.
"kan godt være du ikke kommer med noget. men du er dig, og hvad mere kunen jeg ønske mig" hun mente nok hun ikek var noget værd. men sådan havde fuego jo også med sig selv. han var intet han var grim, han var forbandet med sine krystaller. og han var heller ikke nogle rigmand.
De var mere like hinanden end de lige ville indse. Fuego vidste jo at komme hjem til en der betød noget var alt hvad han kunne ønske sig. han vidste at få et velkommen hjem var noget han tit havde ønsket sig. måske  det at få et goddag kys kunen glæde hans dag.

Shouto Todoroki
Corrine Vanguard

Corrine Vanguard

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 172 cm

Koda 17.07.2018 15:48
Gid de kunne stå sådan her for evigt, blot nyde hinandens nærhed. Det havde været lidt sjovt hvor besværligt det havde været at få Fuego til at indrømme det hele. Men Corrine var da sikker på det var det hun ville. Han havde givet hendes naive jeg kærlighed som ingen andre, hun havde kun gode følelser omkring ham, og trods hun ikke vidste alt om ham havde hun sin levetid til dette.
Corrine trak sig endelig et lille stykke fra Fuego og lod sit milde blik finde hans.
"Jeg ved slet ikke hvad man gør herfra" sagde Corrine med et mindre nervøst grin, hun kunne nemt fortælle længe historier om alt der havde med kærlighed at gøre, men de fleste endte jo ved de to hovedpersoner blev gift, og derfra var resten overladt til fantasien. Hun havde aldrig selv gjort sig meget ud af at fantasere om dette øjeblik, men nu stod hun i det.
Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 17.07.2018 16:07
Fuego mærkede hun trækkede sig lidt væk og så ned på hende. ja han vidste hvad der var sket med hans forældre efter de blev gift. de havde levet godt samarbejdede og fik ham. han så på corrine og han rødmede lidt ved tænken om hvad de nu skulle. "jo... mine forældre samarbejde efter de blev gift. det var ikke sådan at de havde hvert deres sted i huset. de gjorde alt sammen. selv om min far nok havde et voldsomt temprament sagde han og så lidt væk. det kunne han jo også ha. ild elementer var ikke ligefremst kendt som blide væsner.
han så på corrine igen og kyssede hendes pande varmt. "men ingen siger vi skal skynde os med at blive gift." han ville jo ikke haste på hende eller ham selv. han vidste jo at nogle forlovelser var lange. imens andre var korte. deres kunne jo være en af de lange. så vis hun nu ombestemte sig så kunne hun nå at træde fra før bryllupklokker lød.

Shouto Todoroki
Corrine Vanguard

Corrine Vanguard

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 172 cm

Koda 17.07.2018 20:24
Corrine lyttede til hvad Fuego havde at sige til hende om sine forældre, hun syntes det var sjovt som han direkte beskrev det som et samarbejde, ordet arbejde lød blot som om det var Ja, ikke hvad hun lige forbandt med ægteskab, men så igen måske blot Fuego havde svært ved at forklare sig selv igen, så hun bed ikke meget fast i det hele andet end at give ham et blidt kys.
"lever de stadig?" Spurte Corrine om, og vidste ikke helt hvorfor hun spurte om det, tanken var måske blot skræmmende at skulle mødes Fuegos forældre en dag.
Som Fuego mente at de ikke havde travlt vidste Corrine det udemærket godt og nikkede blot og puttede sig ind til ham igen og sagde "det siger ingen nej" hendes stemme bar blid og kærlig, og trods de måske de ikke havde travlt kunne Corrine alligevel ikke helt vente.
Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 17.07.2018 20:32
Fuego så på hende og da hun spurgte om de levede skulle fuego til at sige ja. men kom i tænke om hvor gammel han faktisk var. "min Fader gør, men moder gør desværre ikke" hun var jo også blot et menneske så hun havde ikke så langt liv som ham selv. han så på hende da hun puttede sig ind til ham. hun var jo dejlig.

"vi kan spare sammen til hvad du har lyst til. et lille, et stort. et fint eller et mere formelt bryllup." han kunne jo nemt skaffe dem krystaller. men det kom jo også an på hvad hun ønskede. måske hun bare ville ha det var et lille og fint bryllup. men hun kunne jo også ønske et stort og formelt. det vidste han jo ikke helt. kvinder var så forskellige med bryllups tænker

Shouto Todoroki
Corrine Vanguard

Corrine Vanguard

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 172 cm

Koda 18.07.2018 08:33
Corrine tænkte alleredemover hvilken slags person Fuegos får måtte være, og hvordan han kom ville tage og se på hvilken kvinde Fuego havde valgt, tanken gjorde hende godt nervøs. Så kom Corrine til at tænke på at Fuego skulle møde hendes far, de svære var hendes mor afgået ved døden, trods Corrine var sikker på hun ville kunne havde elsket Fuego.

Som Fuego sagde de skulle sparre samen til et bryllup kiggede Corrine forsigtigt op på ham og sagde "Det behøves ikke være noget stort" Corrine ville ikke have hun skulle være med til at ruinere Fuego blot for at få et stort bryllup, trods den tanke var da meget sjov.
Kort efter skyndte Corrine sig også at sige "Jeg skal nok også tjene lidt til os.. Jeg vil ikke kunne leve med det kun er dig kære..."
Om så Corrine skille gå hen og blive tjeneste pige endnu engang, så ville hun hjælpe til så Fuego kunne også få det godt.
Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 18.07.2018 09:18
hans far var meget venlig selv om han kunne blive hissig. men det var kun når tingene ikke gik efter hans hoved. Fuego kunne grine helt over hvordan han far altid havde faret ud af døren for at hisse sig ned. det havde altid set så sjovt ud.
da hun sagde at det ikke behøvede være stort grinte Fuego inden i. "så det er bryllup for de nærmeste alsår" sagde han og smilte venligt til hende.
han havde ellers nok opsparing til hun ville kunne føle sig som en prinsesse for en dag. noget han gerne ville gøre for hende. da hun sagde hun også ville hjælpe med at tjenne nikkede Fuego roligt og tænkte lidt hvad hun mon ville være. kropige ville han nok ikke kunne acceptere for de blev tit taget på af fulde mænd. måske hun kunne være assistent for en i banken. så kunne han følge hende hjem hver dag. det var faktisk en god tanke at tænke at følge hende hjem hverdag.
"jeg har kunne klare mig med den indkomst jeg har så det tror jeg stadig jeg ville kunne med dig også.. men vis du ønsker at lave noget må vi jo ud og lede efter nogle der har brug for en ekstra hånd" han ville ikke ha noget imod hun kom ud og arbejde lidt. men ikke for meget. vis hun nu blev.... nej det var for tidligt at tænke på. det måtte han lige lade ligge til tiden var moden til det.

Shouto Todoroki
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: CassondraLillith123, jack
Lige nu: 2 | I dag: 7