Er han død eller lummer

Ompries

Ompries

Omvandrende

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 30.06.2018 22:00
Ompries bed sig i læben. Thats it! Han var færdig. Han disideret udfordrede ham til det værste! Nu kunne legen godt begynde. Han fangede endelig Murizz blik og han lod straks sine evner sættes i gang. Han begyndte at lede i Murizz sind. Han fandt frem til hans evne og kunne ikke lade vær med at smile. Han satte Murizz evne i gang. Der ville komme en kniv frem i Murizz hånd, dog ville bladet være først og lave nogel forfærdelige skræmmer.
Ompries gravede længere ned og fandt frem til nogle billeder af en enkel mand. En Lysets Ridder endda. Et grumt smil satte sig på læben af ham og han fik plantet billeder i hovedet af Stark der var blevet læmlestet af de værste ting. Samtidig stod Murizz og grinede over siturationen. I et hjørne stod Stark's forældre grædene mens bloddet fra Stark flød ud alle steder fra, og det var ikke bare lidt blod. Hele torsoen var fyldt med blod, og der løb striper af blod ned langs mundvigerne. Øjne var poppet ud af hovedet og ørerne var næseten flået af.

Når man først havde kigget Ompries i øjne var det svært at slippe væk fra dem igen når han først havde aktiveret hans evner. Det var bare spørgsmålet om tid hvornår Murizz kunne holde den svære øjenkontakt.
Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 30.06.2018 22:31
Murizz vendte forvirret blikket mod sin ene hånd, da hans evne blev aktiveret. Et lavt piv kom fra ham og han lod hurtigt kniven glide ud af hånden og ned på jorden. Det flabede smil var selvfølgelig forsvundet.
Murizz stivnede da billedet af Stark kom frem og ved første tegn på at han var såret, røg en tåre ned af Murizz' kind.

Det blev kun værre da han så sin egen reaktion. Og flere tårer trillede ned af hans kinder, da Starks kvæstelser kun blev værre. Han stoppede med at støtte på albuerne og faldt helt ned at ligge. Han stirrede Ompries ind i øjnene med et tomt blik.
"Stop... Stop," sagde han lavt, uden at røre på sig. Han kunne ikke engang finde kræfterne til at gøre modstand. Ikke efter de billeder i hovedet af Stark.

- All credit goes to Eletiel on DeviantArt
Ompries

Ompries

Omvandrende

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 30.06.2018 22:36
Ompries kunne ikke lade vær med at sætte en grin op på læben. Han fjernede dog blikket fra Murizz et stykke tid efter. "Som du ser er det ikke kun min kære fader der kan udsætte jer åndssvage slaver for svige og smerte. Jeg gør det bare på en lidt anden måde." han kiggede nedladene på Murizz og kom med et hånligt grin. "Så sig mig Slave hvad er dit navn? Efter som du har været på flugt så længe?" han rettede sig op og strakte kort kroppen. Han var udkørt af at have brugt sine evner. Men han skulle ikke udvise nogen former for svaghed nu! Det ville ikke se godt ud.
Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 30.06.2018 22:57
Idet blikket blev fjernet fra Murizz, vendte han sig straks om på siden for ikke at se på Ompries længere. Tårene gled stadig ned af hans kinder og hans vejrtrækning forblev ustabil i lidt tid, før han langsomt begyndte at få styr på den. Så skævede han mod Ompries og smilede svagt. Han havde en inderlig lyst til stadig at være lige så flabet, som han havde været før, specielt fordi han nu havde en ordentlig grund til ikke at bryde sig om Ompries.
"Jeg er Samsons slave. Ikke din," var det eneste han svarede. Han vidste at det ville irritere Ompries, at han stadig insisterede på at Samson ikke var død, men han var stadig selv helt sikker på at det var sandheden.

Ompries

Ompries

Omvandrende

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 30.06.2018 23:04
Ompries himlede med øjne, her begyndte han igen! Hvad var det lige der forgik her? Kørte de I ring, han havde lige sagt at Samson var død og nu var han levende. De kunne ikke blive ved på denne måde. "Her begynder du igen..." han himlede med øjne og rystede så på hovedet. Han satte hænderne i siden og kunne mærke at han allerede var blevet tør af at have stået der i solen i hvor lang tid? Ja det anede han ikke. Han havde ingen tidsfornemmelse. "Så vidt jeg ved er Samson død, du er hans slave, når nu han ikke er her længere så må du være min slave. Eller skal vi demonstrere igen hvad det vil sige at være en slave?" han bukkede sig ned for at afsøge efter Murizz øjne igen. Dog vidste han at dette ikke ville ske lige med det samme.
Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 30.06.2018 23:12
Murizz foldede benene op under sig, så han lå fosterstilling, mens han tørrede kinderne for tårer.
"Så vidt jeg ved, er Samson i live," svarede han igen med en lettere nervøs tone. Han skævede mod Ompries, som nu stod lænet over ham igen og han fik automatisk fanget hans blik. Det var tydeligt at se frygten i hans øjne.
"Nej, ikke igen," mumlede han lavt pivende.
Han var sikker på at han allerede havde set det værste han kunne se, men han havde alligevel ikke lyst til at tage chancen.
Tilgengæld var han heller ikke voldsomt glad for at få sig endnu en herre. Og så endda en der bare forventede at han kunne overtage ham på den måde. 

Ompries

Ompries

Omvandrende

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 30.06.2018 23:17
Ompries kom med et høj latter og lagde hænderne i siden. "Så siger vi at han er levende, men der er endnu ikke nogen beviser på det. Lad os antage at han stadig lever er du stadig hans Slave. Hvilket vil sige du er min slave om du vil have det eller ej." på sin hvis vidste han at han havde ret. Det var bare spørgsmålet om Murizz ville indrømme det. "Så vi prøver igen. Hvad er dit navn slave?" det var altid rart at kende sine slavers navne. Nu havde han også kun opholdt sig ved Zidiac's side grundet Samsons ordre og hun havde da lyttet til alt hvad Ompries havde sagt. Så hvorfor skulle en som ham her ikke også gøre det?
Den pivende stemme fra Murizz fik kun Ompries til at trække endnu mere på smilebåndet. Se det var sådan folk skulle være over for ham. Måske han alligevel ville blive stor en dag. Nok ikke lige så stor som Samson men man havde da lov til at håbe!
Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 30.06.2018 23:38
Murizz åndede lettet op, da der intet skete ved øjenkontakten. Han blev kun en anelse mere irriteret over Ompries' sætning.
Men på den anden side. Så kunne han vel stadig opfører sig over for Ompries, som han gjorde over for Samson. På alle måder. Hvilket ikke kun ville sige at han behøvede at være flabet, så et lille smil kom frem på hans læber, før han rejste sig op og stillede sig helt op af Ompries. Helt roligt placerede han en finger på hans brystkasse, som han langsomt lod glide ned over hans mave.
"Mit navn er Murizz. Fortæl mig endelig hvad jeg kan gøre for dig," svarede han med en lettere kækhed i stemmen og et lille uskyldigt smil på læberne.

Ompries

Ompries

Omvandrende

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 30.06.2018 23:50
Endelig skete der noget! For en gang skyld var der noget der var lykkes for Ompries, han havde knækket en person til en hvis grænse. Det var lykkes for ham at sætte sig i respekt til en hvis grad. Han mærkede fingeren køre ned imellem hans brystkasse og videre ned af maven. Et kækt smil satte sig på læberne af ham. "Tja du kan starte med at fortælle hvad du ved om min faders overlevelse" godt nok troede Ompries ikke på at Samson var levende men af en eller anden grund troede han mere på Murizz end han gjorde på Zidiac. Hun var også dæmon og bare virkelig sær. Så hvorfor skulle man stole på hende? Hun ville sige alt bare for at komme af med Ompries og det var lykkes da han selv valgte at gå sin vej fra borgen. Han vendte sig om mod vandet og strakte sig kort. Hun skulle aldrig have brugt begge sine evner på en gang, han vidste det godt. Men dette havde været nødvendigt. Normalt brugte han kun en af sine evner.
Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 01.07.2018 00:03
Murizz smilede en smule større. Hans små flirterier virkede på Ompries som de virkede på Samson. Mens han opførte sig lidt ekstra sød, kunne han undgå at gøre dem irriterede og dermed undgå at blive totureret, på den ene eller den anden måde.
"Ikke meget. Jeg kan ofte føle hans mærke brænde. Det betyder han ikke er langt fra mig. Men jeg har ikke set ham," svarede han roligt. Han gik langsomt om bag Ompries, da han vendte sig mod vandet. Med rolige og lette skridt gik han langsomt hele vejen rundt om ham, mens han lod en hånd glide hen over hans læn, så tæt på hans bagdel, som han kunne komme, før han stillede sig op foran ham igen.
"Er der andet du vil have?" Spurgte han lettere hviskende.

Ompries

Ompries

Omvandrende

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 01.07.2018 00:11
Som far som søn som man ville sige. Der var ikke langt imellem Samson og Ompries. Om Ompries ville have det eller ej. Han rettede lidt på sit pandehår så det endnu engang sad ordentlig over hans højre øje for at dække for modermærket. "Satans! Det svin!" kom det koldt fra ham og lagde armene i siden. Han vidste at slave mærket aldrig tog fejl. Men hvorfor havde Tara eller Samson selv ikke givet lyd fra sig? Det var da irriterende, og det var bestemt ikke særlig morsomt på nogen måde! Dette her omhandlede hans familie, og familie betød bestemt ikke noget for Samson det havde det aldrig gjort. Men når Samson ønskede at Ompries skulle ligne ham så meget som han gjorde hvorfor så ikke lige vende snuden den vej Ompries selv var?! "Hvor mærkede du ham sidst?!" spurgte han koldt og vendte sig om imod Murizz. Der ville virkelig komme ballade hvis Ompries nogen sinde ville finde frem til Samson. "Langt mere" kom det køligt fra ham og løftede det ene øjenbryn.
Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 01.07.2018 00:31
Murizz sukkede nærmest lettet. Hvis han endelig havde fået overtalt Ompries til at tro på at Samson var i lige, så var der vel ikke en større fare for at blive mishandlet foreløbig, så han trådte et skridt væk fra Ompries og det lettere flirtende blik, blev hurtigt ændret til et afslappet.
"For et par måneder siden, mener jeg," svarede han roligt. Den flirtende tone var også forsvundet.
Han lagde armene over kors og lænede vægten mere på det ene ben end på det andet.
Dog var han klar til at skrue charmen på igen, skulle det blive nødvendigt.

Ompries

Ompries

Omvandrende

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 01.07.2018 00:44
Den store idiot til en Samson. Selvfølgelig skulle alt omhandle Samson. Samson Samson Samson! Der var ikke andet i hovedet på ham end Samson! Det var ham der stod øverst på listen og intet andet! Ompries knyttede hænderne og kiggede ned i vandet. "Idiot!" kom det køligt men hårdt fra ham. "Hvor henne?" han vendte sig om mod Murizz og lagde hovedet lidt på skrå til det gav et knæk og rettede hovedet op igen. Ompries lagde ikke mærke til hvordan Murizz stemme havde ændret sig, Ompries havde vist sin magt position og det var nok for ham endtil videre!
Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 01.07.2018 13:58
Murizz gik et par skridt tilbage. Han kunne tydeligt se den samme form for raseri hos Ompries som han kunne hos Samson og det var aldrig en god ide at stå for tæt på.
"Kan det ikke være lige meget? Han er der alligevel ikke længere. Han kunne være hvor som helst nu," svarede han og trak let på skuldrene. Han hævede let det ene øjenbryn og smilede skævt. Han kunne ikke sætte sig ind i tanken om at ville finde Samson. For ham var det kun en god ting ikke at være i nærheden af ham, for så slap han for at få smidt alt for mange dårlige ting i sin retning.

Ompries

Ompries

Omvandrende

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 01.07.2018 14:11
"Intet er lige meget!" kom det køligt fra ham om sendte et lige så køligt blik mod Murizz. "Hvor mærkede du ham sidst?!" spurgte han og gik et truende skridt frem mod Murizz. Han havde bare at tale sandt denne her gang, ellers vidste man aldrig hvad Ompries kunne finde på. Dette har var sandheder der skulle på bordet og ikke noget andet.
"Faktisk burde du ikke gå og gemme dig, du burde mere finde din herre. Men nu har du jo så fundet mig, så må jeg jo lærer dig nogle mannere frem for min Fader." kom det fra ham og knyttede hænderne.
Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 01.07.2018 16:00
Murizz gik et par skridt længere væk fra Ompries, så han nu stod godt to meter fra ham.
Efter han havde brugt lidt tid på at tænke over hvor han sidst følte Samsons mærke brænde, åbnede han munden for at svare, men nåede det ikke før Ompries snakkede videre. Der udbrød et kort grin fra ham.
"Heh. For det første, hvorfor skulle jeg gide at finde ham? For det andet.. Samson havde svært ved at lære mig mannere, så hvad får dig til at tro at du kan?" Spurgte han med den flabede tone fra før. Det var ikke engang med vilje at tonen kom frem, han tænkte ikke over det før det var røget ud og i det sekund lukkede han munden i og gik endnu et skridt væk fra Ompries. Han vidste udmærket godt at han nok ville blive straffet for den kommentar.

Ompries

Ompries

Omvandrende

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 01.07.2018 19:11
Hvor kom den tone nu fra? Havde Murizz ikke fået nok før? Skala Ompries virkelig til at bruge sine evner en gang til?! Han orkede det ikke, han var allerede udkørt af at have brugt begge evner på samme tid, men det havde været en magtkamp han skulle vinde, blot for at vise det ikke var Samson, men Samson's afkom der ikke var bedre selv.
Han trådte nogle skridt frem imod Murizz som Murizz bakkede væk fra ham. "Undskyld jeg tror vidst ikke at jeg hørte dig lige før.. Kan du gentage hvad du sagde uden at være så flabet?" han knækkede kort sine hænder og sin ryg blot for at demonstrere Murizz ikke skulle hidse ham mere op end han allerede var i forvejen.
Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 01.07.2018 19:17
Murizz smilede skævt og gik et enkelt skridt længere tilbage. Selvfølgelig havde heldet aldrig været på hans side, så dag han trådte tilbage, skvattede han i en sten og landede på ryggen med et bump. Han holdte dog blikket på Ompries.
"Uhm.. Jeg kan sagtens gentage.. Men det bliver nok ikke mindre flabet," svarede han og grinede lavt akavet.
Det var næsten tydeligt, at det at være slave for så mange og at være blevet udsat for så meget, havde påvirket Murizz. At blive truet gjorde ham stadig skræmt, men det var næsten som om han ikke kunne undvære det. Han lød næsten afhængig af at blive behandlet dårligt, hvilket han nok også var.

Ompries

Ompries

Omvandrende

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 01.07.2018 19:37
Ompries trådte længere frem imod Murizz så han nu stod foroverbøjet og knækkede sine fingre for ham. Han langede ud efter ham med en knyttet hånd, og da Murizz nu lå ned ville han nok ikke have de store chancer for at afvæbne slaget der ville lande på hans venstre kind, i en stor kraft. "Finder du dig selv morsom?" kom det kort fra Ompries og holdte en hånd oppe for at Murizz skulle svare. "Nej du behøver ikke svare. Men det var en vældig interessant person i dine tanker, måske jeg skulle finde ham og gøre ham noget i stedet for dig. Så kan det være du kunne lærer ikke at være så flabet" han lænede sig op igen og vendte sig om for at kigge ud imod vandet igen.
Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 01.07.2018 19:48
Murizz nåede dårligt nok at reagere på den knyttede hånd der var på vej mod ham, før den ramte hans kind. Han drejede sit hoved og tog sig straks til kinden med et "Av!".
Han så på Ompries med at irriteret blik, selvom han blev truet med hånden en gang mere. Så rejste han sig og stillede sig ind foran Ompries, så tæt på ham han kunne komme. Hans blik ændrede sig hurtigt fra irriteret til så blidt som noget kunne være. Hvis det lykkedes Ompries at finde Samson, var Murizz i store problemer og han ville hellere have Samsons søn som herre, end Samson selv.
"Jeg kan være meget andet end flabet. Bare fortæl mig hvordan jeg skal opfører mig, herre," sagde han med et lille smil, så den ene hugtand kom til syne.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lux , jack, Tatti, Echo
Lige nu: 4 | I dag: 12