Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk Dum

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 86 år

Højde / 175 cm

Karen 21.04.2018 00:04
"Tak." Svarede Alicia lettere drillende, som Jack slap hendes hånd. Farven i ansigtet var nu ved at være den normale hudfarve igen, og hendes fregner blev igen tydelige. Hun så sig interesseret omkring, mens Jack ordnede at bestille bord og... værelse? Regnede han med... nej det var vel nok mest, fordi han ikke vidste, hvor længe de endte med at være der. Hun slappede lidt af igen, da hun kom frem til konklusionen. Hun var ved at blive nervøs et øjeblik, fordi hun troede, at der blev forventet noget... andet.
Hun fulgte roligt med og satte sig ved bordet, der var blevet udpeget til dem. "Så Jack, det virker som om, du kommer her ofte?" Spurgte hun ham nysgerrigt, mens de ventede på deres drinks. Det virkede i al fald sådan, som de andre havde hilst på ham, da de var kommet ind.
- Vampyr, dæmon, menneske, elver. Det gør ingen forskel for mig.
- De ønsker aldeles ikke at se mit temperament i kog...
- Sååå... kan De lide brød?

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 21.04.2018 17:00
jack var bare høflige nej han hadet ikke nogle i bag hovedet med andet ind at ikke vidste hvor langtid de skulle være her. jack så lidt rundt og på Akica igen med et varmt smil om læben han smilte rolige men rødme så " tja jeg kommer her når jeg skal ud og jage og sådan så er det bedste at holde pause af og til " svaret han med et lætter grin mens han hørte om kræng musikken.jack syntes der var nogle raser inden i Alicia men han var ikke helt sikker i nu for det kunne også bare være ham men jack ville heller ikke være for nær knytted han sukket lidt da kro fatter kom med to øl til dem jack tog en slurk og det samgte sødt og koldt på samme tid lidt hen honinge også et blik kikket lidt igen hen mod alicia mens for at se om hun Faktis kunne lide denne drik dog solg den lidt hårdere ind øl da det var natura vare der bliv brugt men det sagde han ikke noget om i nu 
Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk Dum

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 86 år

Højde / 175 cm

Karen 22.04.2018 13:39
Alicia gengældte venligt smilet, Jack sendte hende. Hun undrede sig kort over hans rødmen, men hun valgte ikke at kommentere den. Hun nikkede dog til hans svar. "Jeg var ikke klar over, der lå en kro i skoven. Jeg har dog heller aldrig været så langt inde her." svarede hun, som hendes smil voksede en smule. Da krofatter kom med drikkelse, sendte hun ham et smil og takkede ham. Hun tog en prøvende tår. Det smagte overraskende godt! Hun var ikke ligefrem fremmed for alkohol - hun drak en del vin til tider - men hun kunne godt smage, at dette var stærkere end normalt. "Er det normal øl det her? Jeg er ret sikker på, at det ikke plejer at smage så stærkt." sagde hun med et spørgende ansigtsudtryk. Ikke at hun havde noget i mod det, for det smagte fantastisk, hun ville bare være sikker på, at hendes intuition var rigtig.

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 22.04.2018 15:04
jack kunne ikke lade vær med at smile lidt mere over Alicias spørgsmål og blikket lidt til hinden "det er mjød ikke øl mjød er lavet på honinge og og ander ting som kommer fra Naturen så som frugt og bær æble og the " jack tog en slurk mere  mens hans blik vendte sig rolige da der kom nogle kvindelige halv dyr  forbi ham og grinte lidt jack rystede på  hovedet, hans far ville kun have han bliv gift eller var sammen med en ulv  halv dyr.  musiken var muntere og jack følte sig på en måde hjmeme her forhvor vidste han ikke helt halen slog lidt over alicias lår rolige ikke noget han lage mærke til ikke som sådan men han kunne heller ikke mærke noget med hans hår jacks blik bliv ført væk igen og så ind i alicias øjne han hadet dog heller ikke set en menneske som kunne besidde ild som sådan han følte sig lidt til trykket af dette væsen selv om de lige hadet mødt hianden så virkede hun rolige og ikke bange for at gøre noget nyt som sådan og så var hun også selv lidt kriger på en måde det ville jack godt se på et tids punk blikket faldt rolige ned mod hans mjød med et efter tænk som mine  
Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk Dum

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 86 år

Højde / 175 cm

Karen 22.04.2018 15:17
Alicia så lidt overrasket på kruset. Hun havde ikke smagt mjød før, men hun kunne bestemt lide det! "Oooh, det var jeg ikke klar over. Det er første gang, jeg prøver det." sagde hun og sendte ham et smil. Alicia hævede kort et bryn over de fnisende halvdyr, men hun sagde ikke noget. Hun gik egentlig bare ud fra, at Jack nok var temmelig populær her på egnen, hvilket der vel ikke var noget galt i.
Hun tog en slurk, som hun mærkede noget glider over sit lår, og igen kunne hun mærke sine kinder rødme. Jack havde dog begge arme over bordet, så hun kommenterede ikke på det. Det var ikke engang sikkert, at han selv havde bemærket det.
Alicia var ikke selv klar over, at hun havde elementalblod i årerne, så når folk spurgte, hvad hun var, svarede hun altid, at hun var menneske. Begge hendes forældre var mennesker, så hun gik ud fra, at det var det, hun var. Hun vidste godt, at hun var noget ældre end normen for mennesker, men hun kunne ikke selv forklare hvorfor.
Da hun så Jack så noget tænksom ud, sendte hun ham et smil. "En krystal for dine tanker, Jack?"

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 22.04.2018 15:26
jack løfte et øje bryn da Alicia begyndte at sige noget løfte han stille sine øjne op mod hinden  men smilte så lidt igen vis hun kunne læse hans tanker så godt så måtte han se at passe lidt på halen kom igen hen over Alicias ben men det var fordi den var så stor som den var. " hmme kommer and på hvad du tror jeg tænker på " svaret jack lige så still  og sendte hinden et varmt smil men han fik ikke længe noget at spøger om for i det samme kom kro fatter med to mjød grus mere til dem selv om deres var halv fyldte, "her huset raninge og som en tak for hjælpe jack " svaret han muntter jack nikket til ham  men vente så blikket mod Alicia igen " når hvad tror du så jeg tænker på "  jack satte sig lidt tætter på mest for beder at kunne høre hindene 
Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk Dum

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 86 år

Højde / 175 cm

Karen 22.04.2018 15:31
Alicia hævede et bryn ved hans spørgsmål. Hvad hun troede, han tænkte på? Hun havde absolut ingen anelse. "Jeg ved det ikke, det var derfor, jeg spurgte. Jeg kan ikke læse tanker." svarede hun lettere drillende. Det var dog sandt. Hun var på ingen måde i stand til at læse tanker. Hun havde kun spurgt, fordi han så ud som om, han tænkte over noget for lidt siden.
Da krofatter kom med to krus mere, så Alicia først noget overrasket ud, men smilede så, da krofatter gav grunden. Hun mærkede igen nysgerrigheden vælte op i sig. "Hvad har du hjulpet ham med, Jack?" Det var ganske tydeligt i hendes stemme, at hun mest var nysgerrig, så hvis han ikke havde lyst til at svare på det, ville hun ikke tage det så tungt. Hun mærkede igen noget stryge sig over låret, og hun blev en anelse mere rød i hovedet. Hun nævnte dog stadig ikke noget om det, og Jack havde ikke spurgt ind til det, så hun lod det egentlig bare passere.

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 22.04.2018 15:39
jack  kom med nogle små grinden lyden fra sin lukket mund og kikket over på kro fatter " jeg hjalp ham med at  smide en stor halv dyr ud i sidste uge den samderet næsten hele krogen her det var ikke den skyld som sådan den var bare for fuld til at  kende sin enge styrke " jack lente sig lidt ind mod Alicia med et varmt smil om løben så kom det rolige fra ham nu hvor han ikke kunne holde det tilbage " har du enlige en kærste eller noget i den stil eller har du lagt det til side ?" det var oki vis hun ikke kunne lide at snakke om det men jack måtte spøger for han ville ikke have nogle dårlige som vittighed vis han valgt at give hinden et kys Senere måske var det mjøden der gjorder det jack kikket lidt ned i boret og lytte til Alicia han kunne næsten tænke sig svaret men sagde dog ikke noget i nu 
Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk Dum

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 86 år

Højde / 175 cm

Karen 22.04.2018 16:05
Alicia fik et 'nåh'-agtigt ansigtsudtryk, som Jack forklarede sig, inden hun tog en slurk mere af kruset. Hun kunne svagt mærke alkoholens virkning, og hun kiggede lidt overrasket på kruset. Hun var på ingen måde svagdrikker, så hun var noget imponeret over styrken i væsken. Det var dog ikke slemt endnu, og hun var langtfra stangvissen. Det kunne vel nærmest betegnes som en mild berusning.
Ved hans spørgsmål hævede hun først et bryn, men hun fik dog hurtigt et smørret smil på læberne. "Er det vigtigt da?" spurgte hun drillende. Hun vidste dog ikke helt, om han ville tage det som en joke, så hun fortsatte: "Nej det har jeg ikke. Det er ikke sådan, så jeg helt har opgivet, men det er ikke ligefrem noget, jeg tænker på hele tiden." Det var faktisk længe siden, hun overhovedet havde skænket en kæreste en tanke. Det skete vel, hvis det skete?

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 22.04.2018 16:30
jack bliket lidt mod hinden og sagde " det kunne det måske i sinde ende for mig " visket han blidt og tog sin poret finger hen under hindens hage blidt og løfte den rolige op mod ham selv mens jack rolige satte panden mod hindens men stoppet så rolige for så kunne hun gøre rasten selv vis hun var intersert i ham " så ville jeg ikke have dårlige somvintehed af at gøre sådan der her jack køret rolige fingeren hen mod hindens læber dog var der ikke så meget i det som sådan men lidt Fliteret hadet jack nu ikke noget i mod jack mærke sit hjerte hammere lidt og hans hale kom nu lidt om kræng Alicia for at bærke skulle være tryk i hans arme jack var en ulv men han kunne nu godt være blidt hans far forbød dog at være sammen med mennsker eller ander raser men han kunne jo ikke vide hvad han fortog sig på en krog eller noget i den stil overhovet så jack kunne more sig lidt i dag  blikket fast holde sig trylle bundet i alicias øjne og han vidste ikke hvad han skulle sige i nu
Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk Dum

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 86 år

Højde / 175 cm

Karen 22.04.2018 16:43
Alicia blev kogende rød i ansigtet, da Jack kom rasende tæt på. Hun kunne mærke halen om sig, men det var ikke hendes største fokus lige nu. Hun havde ikke ligefrem regnet med, at det ville være hans valg. På grund af hendes lette nervøsitet steg hendes kropstemperatur en anelse, og hendes øjne begyndte nu at gløde kraftigt gult, som hendes pupiller forsvandt. Hun var ikke helt sikker på, hvad hun skulle sige eller gøre. På den anden side kunne det vel ikke skade? Hun havde ikke nogen at stå til ansvar for. Det gjorde heller ikke noget, at han var attraktiv. Da han kørte fingeren over hendes læber, tog hun beslutningen. Ganske langsomt løftede hun den ene hånd op og placerede den på hans kind, hvorefter hun lænede sig en anelse frem, så hun kunne lukke den korte afstand, der var fra hendes læber til hans. Hun lukkede øjnene og holdt kysset et øjeblik, inden hun trak sig en anelse væk igen, som hun åbnede øjnene og lod blikket fange halvulvens øjne. Hun havde taget imod invitationen, og hun ville nu lade ham om at fortsætte.

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 22.04.2018 18:30
jack øre gik lige op i orverskligse og han kunne mærke hun bliv varmer jack smilte i kysset det pelget at væren u jack fik over kinden .. men jack hadet en rag følges lige nu hans hånd bliv kørt rolige over Alicias lår og hen over hindens mave blidt mens deres kys bliv til snav kro fatter kom gåde med deres mad jack nød at de hadet foget et hjørne for sig sig selv om var lidt lukket ellers var det nok mange som ville kikket hen mod jack lige nu hans far var meget i mod det jack gjorder og var sammen med mennesker på den måde men jack kunne ikke lade vær der var noget over dem jack lod sig forfør af hinden lidt mens hånden holdet og kørte stadige kærtange hen over Alicias mave den kolde snude ramte hindens kind men også fordi den var lidt støre hind hindens så det var nemt jack lukket selv øjne og tænke ikke mere over det alt kunne være lige meget lige nu
Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk Dum

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 86 år

Højde / 175 cm

Karen 22.04.2018 18:42
Som kysset blev til en snav, lod Alicia hånden glide fra hans kind, videre ned over hans hals for til sidst at lande på hans bryst, hvor hun greb let fat i trøjen. Den anden arm brugte hun til at støtte sig på bordet med. Hun nød hans kærtegn, men da lyden af tallerkener ramte bordet, slap hun blidt hans læber og lænede sig tilbage i stolen igen. Da hun åbnede øjnene glødede de stadig kraftigt, og hun var temmelig rød i kinderne. Synet af mad fik dog hendes mave til at rumle, hvilket burde gøre det klart, hvorfor hun havde trukket sig. Hun var efterhånden blevet temmelig sulten. Hun greb kniv og gaffel for at begynde at spise. Hun kunne dog ikke lade være med at smile for sig selv. Det var slet ikke sådan her, hun havde forestillet sig dagen skulle gå.

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 22.04.2018 18:51
jack smilte og grinte over hindens opførelse  " du hort lige nu skat " svaret han rolige og hentyde til hindens øjne og varme blikket faldt mod maden og han tog i mod det det var rat han hadet mange bunder og kvinder som han Hyggked men ikke på den her måde eller jo der var en men hun vidste ikke hvordan det var at have en kæreste og det var temlige svær at komme ind på hinden. jack hadet på igen måde dårlige somvitihed over det halen slap også stille sit tag mens han spiste videre musikken køterte i bagbunden stille og rolige jack vidste ikke hvad han skulle sige så han drak lidt mjød for at få noget at maden ned han glæde sig nu til det bliv aften. mest på grund af han kunne være sammen og tæt på Alicia men også fordi der kom mange mennsker de kunne snakke med nogle  snakket om de dyr der forsvandt og arldige kom tilbage og at der stadige forgik jagt på halvdyr men jack overhøret det lidt og så ind i ilden der var noget der sagde ham at hans far ikke ville blive gald for det her men han  kunne gøren oget vis det holdte det som en hemlighed for ham ind til videre
Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk Dum

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 86 år

Højde / 175 cm

Karen 22.04.2018 19:00
Alicia kunne ikke lade være med at grine over hans ord, men hun blev samtidig lidt pinligt berørt. Det var ikke ofte at det blev påpeget med en positiv mening. "Det beklager jeg. Det er lidt svært at holde følelserne i takt, og det påvirker lidt mine evner af og til." forklarede hun med en undskyldende tone. Hun tog dog et par dybe indåndinger og hendes øjne fik igen pupiller og vendte tilbage til sit normale, orange jeg. Der var dog stadig en svag glød i dem, som der altid var, men det var ikke sikkert, at der var mørkt nok, til at det kunne ses.
Hun fik tømt det første krus, mens hun spiste, så da hun var færdig med maden, tog hun en tår af det krus, krofatter efterfølgende havde stillet til hende. Hun havde selv ingen skrupler med at være sammen med Jack, men hun kendte heller ikke til faderens holdning. Hun kunne trods alt selv være sammen med hvem hun havde lyst til, og der var nok ikke ret stor sandsynlighed for, at hun ville møde hans far nogensinde. Hun sendte Jack et smil. "Sååå hvad er planen nu?" spurgte hun. Hun kunne forestille sig, hvor det bar hen, men om de skulle trække sig tilbage nu eller ej, ville hun lade være op til ulven.

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 22.04.2018 19:09
jack trak på skulderen og vidste ikke  hvad hun hentyde til der var stadige nogle timer i nu jack  smilte lidt mod Alicia, han ville nu stadige godt more sig lidt mere måske med nogle par danse med de andre " tja jeg ville godt byde dig op til en dans med de ander " han peget der hen og der var kommet nogle om at stå som begyndte at danse til musikken men det var lidt mere den gammel dages dans jack rejste sig stille op og tog sin hånd frem mod Alicia det skulle nok blive en god aften det var hans sikker på måske ville han bruge noget tid her sammen med alicia men kunne måske være hun skulle hjem igen på et tids punk dog sagde han ikke noget til det for Alicia tænke om bart på noget helt andet lige nu en jack gjorder

Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk Dum

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 86 år

Højde / 175 cm

Karen 22.04.2018 19:15
Alicia fulgte hans finger med blikket og så, at der var nogle, der havde rejst sig for at danse. Hun smilede over det, for det så temmelig hyggeligt ud.
Alicia havde aldeles ikke travlt med noget som helst. De havde hele aftenen, og hun havde ingen, hun skulle hjem til, så da Jack bød op til dans, tog hun hans hånd med et smil og rejste sig for at følge med ham. Hun havde ikke rigtigt danset før, så det tog hende noget tid at finde rytmen, men langsomt lykkedes det. Hun morede sig gevaldigt, og det kunne også høres i hendes grin.

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 22.04.2018 19:24
de andre grinden morsomt med og klappet af  dem mens de bevæget sig ind under de mange hænder der Dannet en bro han hadet ikke følt sig så godt til mode  i langtid der gik nogle par danse før jack måtte op give han sevndet og det var blivet sent han tog blidt om Alicias hånd og hæv hinden langsom hen mod kro fatter " jeg ville godt be om nøglerne til vores værlse " svaret han med en grin hen mod Alicia kro fatter fandt langsomt nøglerne frem og sagde " pas nu godt på jer selv der oppe jack senge er redt med nyt tøj og der stå vand der oppe til jer " jack takket pænt tak og gik hurtit op for at finde  deres værlse han fandt nret på døren og åbnet det stille der duftet lidt gammelt. men jack kunne lide det han vente sig lidt mod Alicia og køret en pote hen over hindens kind med et varmt blik hvad skulle der blive af dem vidste han ikke jack mordert sig bare lidt lige nu og så hadet han også foget lidt af drikke 
Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk Dum

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 86 år

Højde / 175 cm

Karen 22.04.2018 19:40
Alicia selv havde det gevaldigt morsomt. Hun stoppede dog, da Jack gjorde, for hun var selv blevet godt forpustet. Hun svedte dog ikke, for varme var ikke ligefrem en fremmed ting for hende. Hun kunne selv nå pænt høje temperaturer, og hun kunne ikke huske nogensinde at have svedt. Måske hvis hun stod ved siden af en aktiv vulkan? Hun vidste det ikke helt selv.
Hun takkede selv krofatter for at have forberedt det hele. Hun havde ikke ligefrem forventet, at der ville være skiftetøj, men det var da en kærkommen gestus. Hun lukkede sin hånd om hans, da han tog den og fulgte med.
Da de kom ind på værelset, og han lagde den ene hånd på hendes kind, lagde hun sin ene hånd på den, han havde placeret på kinden. Hun tog et halvt skridt frem, så hun stod forholdsvis tæt på ham og placerede den anden hånd på hans bryst. Så kyssede hun ham kort og lettere prøvende, inden hun trak hovedet væk igen for at se ham i øjnene.

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 22.04.2018 19:46
jack lod hinden gøre det som hun hadet lyst til lige nu han føret en hånd om livet på Alicia og trykket hinden ind til sig for at kysse hinden mere prøven på munden som udviklet sig  stille som et snav de var endelige for sig selv ingen kunne forstyr dem to Flammer der danse  i et halv mørkt rum jack besode tilstand gjorder ham ikke klar nok til at tænke så klart så hans hånd røg ned mod hindens røv stille og blidt mens den masseret den som hun blliv varm gjorder hans poret og krop det også det var en underlige følsese men dyret inden i ham bliv vækket jack bestod kun af bæls blødt pæls som  skindet sølv agtit af månens lys som kom der ind et menneske og et ulv den hadet han dog ikke helt set komme som sådan men Alicia var noget mere det vidste han og det kunne han også mærke nogle mennsker gik stille og rolige ud på gang man kunne høre de var fulde og sang men jack trykket og kærtanget bare alicia  hans hale køret om hindens enn ben og  lidt op mellem hindens ben for at tænde hindene lidt
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Echo
Lige nu: 1 | I dag: 12