Alicia så lidt overrasket på kruset. Hun havde ikke smagt mjød før, men hun kunne bestemt lide det!
"Oooh, det var jeg ikke klar over. Det er første gang, jeg prøver det." sagde hun og sendte ham et smil. Alicia hævede kort et bryn over de fnisende halvdyr, men hun sagde ikke noget. Hun gik egentlig bare ud fra, at Jack nok var temmelig populær her på egnen, hvilket der vel ikke var noget galt i.
Hun tog en slurk, som hun mærkede noget glider over sit lår, og igen kunne hun mærke sine kinder rødme. Jack havde dog begge arme over bordet, så hun kommenterede ikke på det. Det var ikke engang sikkert, at han selv havde bemærket det.
Alicia var ikke selv klar over, at hun havde elementalblod i årerne, så når folk spurgte, hvad hun var, svarede hun altid, at hun var menneske. Begge hendes forældre var mennesker, så hun gik ud fra, at det var det, hun var. Hun vidste godt, at hun var noget ældre end normen for mennesker, men hun kunne ikke selv forklare hvorfor.
Da hun så Jack så noget tænksom ud, sendte hun ham et smil.
"En krystal for dine tanker, Jack?"- Vampyr, dæmon, menneske, elver. Det gør ingen forskel for mig.
- De ønsker aldeles ikke at se mit temperament i kog...
- Sååå... kan De lide brød?