Where have you been?

Joanna

Joanna

Soldat i Griffens Brigade

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 182 cm

Helli 04.12.2018 17:09
Joanna smilede taknemmeligt til ham, selvom det meget hurtigt blev lidt svært at opretholde, som det næste kom ud af hans mund. Nu havde hun ingen forventning om at Keeran nogensinde så hende i det lys, men på den anden side, havde hun heller ikke forventet at han bare ville droppe sådan en bombe på hende.
"Du har mødt en?" fik hun frem, og smilet kom også tilbage på sin plads igen. For selvom det stak lidt i hjertet, så var hun oprigtig glad for at Keeran havde fundet en. Hun ønskede at han var glad. "Hvem? Jeg kender nok ikke vedkommende, men altså..."
"It's so comfortable here in your own dimension, but you said you'll live here, not hide."
Keeran

Keeran

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Halvelver

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

v0idwitch 04.12.2018 19:04
Keeran havde efterhånden glemt alt om fisk og så i stedet ud i luften med et drømmende blik, og da Joanna spurgte ind til, hvem det var han havde mødt, trak han på skuldrene med et fjoget smil og gned en hånd over sin nakke og skulder. Han var ikke helt sikker på hvordan han skulle få det sagt - han troede faktisk også at ham og Joanna havde haft noget kørende på et tidspunkt, men nu var hun på vej ud i af landet i guderne vidste hvor lang tid, og når hun kom tilbage, måtte Keeran alligevel ikke komme ind i byen, så det var ikke fordi de kunne være sammen alligevel.

"Han - ømh..." Han tøvede et øjeblik efter at have afsløret at det var en fyr og slog så blikket væk, fordi han ikke havde lyst til at se, hvis Joanna dømte ham for det. "Han hedder Ezhno. Han er også halvelver og... Vi bliver ved med at rende ind i hinanden, så jeg begynder at tænke, at... At det er meningen at vi skal være sammen..."
Joanna

Joanna

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 182 cm

Helli 04.12.2018 20:16
Det var skuffende, og måske en anelse ironisk når Joanna tænkte over det. En del af hende undrede sig om Keeran måske ville have prøvet med hende, hvis hun var blevet i sin originale krop. Hvis hun ikke havde prøvet at klæde sig ud, og der blev hun nødt til at stoppe sig selv. Hun kunne ikke falde ned i de tanker igen. Amelia var der normalt for at styre tankerne, men nu når Joanna skulle være væk fra Dianthos, så måtte hun selv prøve at regulere sine tanker om sig selv.

"Det kan jo godt være. Hvis du er glad for ham, så er jeg bare glad for at du har fundet noegn at være glad med," sagde hun, og nej hvor ville hun bare gerne vende tilbage til de fisk igen. Bare væk fra denne her samtale, men hun ville heller ikke virke som om at hun var ligelad med Keeran, for det var hun slet ikke. Men nu ville hun da også forhåbentlig lægge ham bag sig.
"It's so comfortable here in your own dimension, but you said you'll live here, not hide."
Keeran

Keeran

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Halvelver

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

v0idwitch 04.12.2018 20:48
Keeran smilede ved tanken om Ezhno, sikker på at de nok skulle støde ind i hinanden igen, selvom han, sidst de havde set hinanden, havde forladt ham for selv at forsøge at snige sig ind i Dianthos. Da han så på Joanna igen, blev han mindet om fiskene, som de egentligt var kommet for at hente, og gik hen til nettet, som han begyndte at hive op, imens han talte videre.

"Altså, jeg kan stadigvæk godt lide kvinder. Du skal ikke tro, at... det er ikke engang fordi jeg... Det er bare ham her. Kun Ezhno. Han er en undtagelse..." forsøgte han at forklare, bange for at Joanna ville få en opfattelse af ham som noget, han ikke var. 
Joanna

Joanna

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 182 cm

Helli 04.12.2018 21:00
Keeran sagde ikke ligefrem meget for at få Joanna til at føle sig bedre tilpas med det, der var blot en ting der stod klart i hendes sind. Der var ikke nogen fremtid mellem de to af dem. Hun tog en dyb indånding, det var ikke noget hun ikke havde oplevet før, men Keeran havde bare været en af de bedre kandidater.

"Han lyder da også fantastisk, og jeg dømmer ikke på sådan nogle ting," svarede hun, og kiggede ned på nettet med fiskene. Han havde haft ret i at han klarede sig rimelig godt med at indfange de fisk. Det var lang tid siden at hun egentlig havde fået friske fisk, og selvom hun havde fået sit hjerte knust, så ville hun i det mindste få noget god mad med på vejen.
Keeran

Keeran

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Halvelver

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

v0idwitch 12.12.2018 03:02
Keeran så forundret på Joanna, da hun på en måde fortalte ham, at hun var okay med hans seksualitet. Det betød virkelig meget for ham at høre og han smilede stort og oprigtigt til hende, selvom han var ked af at se at det ikke havde lykkedes ham at distrahere hende fra sine triste tanker.
Han håbede på at kunne gøre et nyt forsøg, da han rakte hende en spand fyldt med de fisk, han havde viklet ud fra nettet under deres samtale.

"En god fangst!" erklærede han med et forsigtigt smil, inden han gik ud for at sætte nettet i vandet igen. "Næste gang jeg ser ham, holder jeg fast i ham. Så kan du møde ham, når du kommer tilbage igen. Enten her eller.. Forhåbentligt inde i byen. Jeg tror tingene bliver bedre snart. Det er de nødt til."

Han fik kæmpet sig op på hendes side igen og kastede et sidste blik ud på nettet igen, for at sikre sig at alt sad rigtigt, inden han tog spanden fra hende igen.

"Skal jeg ryge et par af dem for dig, eller skal du videre med det samme?"
Joanna

Joanna

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 182 cm

Helli 26.12.2018 12:19
Hvem var Joanna også til at dømme nogen som helst. Så lang tid at Keeran var glad, det var alt hvad hun kunne ønske sig. Alt hvad hun turde ønske sig i hvert fald. Heldigvis var det ikke noget nyt for hende at skulle prøve at skjule sine følelser, og Keeran ville nok aldrig spørge direkte ind til hvad det handlede om alligevel.

"Jeg tror godt at jeg har tid til at vi kan ryge et par stykker af dem, inden jeg tager videre," sagde hun. På den ene side ville hun virkelig gerne bruge tid med Keeran, men på den anden side, så havde hun lyst till at løbe langt væk, indtil at hun fik styr på sig selv og sine følelser. Det tog altid lidt tid. Tid hun ikke havde når hun kunne se ind i Keerans smukke øjne.
Keeran

Keeran

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Halvelver

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

v0idwitch 26.12.2018 15:47
"Så kom med," svarede Keeran med et smil, glad for at høre at Joanna trods alt havde lidt mere tid til ham. Han ledte hende med sig lidt længere ned ad øen, indtil de nåede en lille røgovn, der lå imellem huset lidt længere væk og vejen bag dem. Det var ikke andet end en meter høj stenkonstruktion med pindebrænde i en udhulning under, og under brændet lå der stadig nogle varme gløder. Der var en rist lidt højere oppe, samt en rist mere lidt højere over dén.

Keeran satte kurven med fisk fra sig og hev en af ristene ud for at arrangere fisk på den i to lange rækker, og gestikulerede til Joanna at hun gerne måtte gøre det samme med den rist der sad højere oppe. Så skubbede han den helt ind i ovnen igen og satte sig på knæ for at få gang i gløderne igen, indtil de greb fat om pindebrændet, der straks skabte en masse røg.

"Er det noget farligt du skal dernede? I Medanien?" spurgte han så og forsøgte at skjule sin bekymring. Hun var trods alt en ridder, hun kunne passe på sig selv. Han kunne i hvert fald ikke hjælpe hende... "Ville de ikke have sendt flere med dig, hvis det var farligt?"
Joanna

Joanna

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 182 cm

Helli 27.12.2018 12:53
Joanna tog en dyb indånding da Keeran ikke kiggede på hende, og rystede så lidt på hovedet, før at hun fokuserede endnu engang på Keeran. Hun kunne godt gøre det her.
Hun gjorde som han bad hende om, og kiggede på fiskene. Hvor var det lang tid siden at hun havde set nogen ryge fisk. Det tog hende tilbage til tiden i Medanien.

"Forhåbetlig ikke. Det er bare for at.... få styr på elverne," sagde hun og skævede hen på Keeran. Hun var ikke glad for at de var i krig, men sådan var det, og hun måtte tænke på sit job og sin loyalitet. Hun havde ikke tænkt sig at gøre noget ved Keeran, men hun kunne ikke benægte at det var en opgave vedrørerende elverne.
Keeran

Keeran

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Halvelver

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

v0idwitch 27.12.2018 13:01
Keeran så op på Joanna med chok skrevet i hele hans ansigt. Han kunne nærmest mærke hvordan blodet forsvandt fra det og han kom tøvende op på benene, hvor han stod i tavshed i flere sekunder, uden at røre sig heller, indtil han endelig tørrede sine hænder nervøst af i sine bukser, uden at fjerne blikket fra hendes ansigt.

"Hvad..." han brød ud i nervøs latter, for det var simpelthen for underligt, hvis Joanna seriøst var blevet sendt ud for at 'få styr på' elverne. "Hvad mener du, 'få styr på'?" spurgte han og selvom han egentligt var både bange og vred, spredte der sig et smil på hans ansigt, der dog ikke kunne skjule hvor utilpas han var.
Joanna

Joanna

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 182 cm

Helli 27.12.2018 13:56
Joanna kiggede ned i jorden og vred sine hænder. Hvordan skulle hun sige det, når hun ikke engang var sikker på hvad det endnu indebar. Hun synes ikke at det var underligt at Keeran var utilpas med situationen, hun så ikke selv meget bedre ud.
"Jeg arbejder for Lyset, og de ønsker at genne elverne ud af Medanien, ligesom de har gjort her i Diathos," svarede hun så. Hun regnede ikke med at de ville tage nogen liv når de var dernede, alt efter hvor søde elverne var til faktisk at lytte til dem.
"Jeg kan ikke sige nej til de overordnede, det må du kunne forstå." Eller kunne han? Det var trods alt ikke Joannas race der var blevet jagtet hele landet igennem, så hun havde svært ved rigtig t kunne se det fra hans vinkel..
Keeran

Keeran

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Halvelver

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

v0idwitch 27.12.2018 14:19
Keeran brændte af raseri. Joanna havde ikke set de elver-lig Keeran havde set på sin vej til Dianthos fra Medanien. Hun havde ikke set deres hjem brændt ned, deres afkullede skeletter eller deres blodige lig. Hun havde ikke set Keeran blive stoppet af en flok fra Kiles Orden og blive truet på livet. Hun havde intet set, men Keeran havde set det hele, oplevet det på egen krop. Hans ører var små, spidserne gemt i hans krøller, men hans træk var stadig svagt elviske og det havde været nok. Et vindpust, der afslørede hans ører havde været nok. Selv om han lige nu følte sig relativt i sikkerhed, måtte han stadigvæk ikke vende tilbage til sit hjem. Han var tvunget til at opholde sig udenfor Dianthos' mure.

"Nej, det forstår jeg ikke," snerrede han. "Er du kommet for at jage mig væk også? Jeg er da trængt langt dybere ind i dit land end hvad Lyset vil acceptere, er jeg ikke?" Han var rasende - mindet om alle de frygtelige ting hans race var blevet udsat for og han holdt sig ikke tilbage.
"Og hvis jeg nægter at gå, hvad så? Har du tænkt dig at dræbe mig? Eller skåner du mig, men dræber bare dem, der ligner mig?"
Joanna

Joanna

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 182 cm

Helli 27.12.2018 14:29
Joanna kiggede op og trådte et skridt tilbage. Hun var slet ikke vant til at vrede var rettet mod hende. Ikke siden... Medanien. Altid Medanien, og Keeran bragte disse ting op igen. Det gjorde hendes utilpas, og måske hun havde fortjent, men mest af alt var hun bange og frustreret.
Det kunne godt være at hun ikke havde set det, men hun vidste hvad der skete, men hun vidste også godt at jobbet var næsten alt hvad hun havde. Hvis hun gav det op, så vidste hun ikke hvad hun ellers havde. Det havde været hendes drøm hele livet, og nu var tingene bare... svære.

"Jeg... jeg har ikke tænkt mig at dræbe nogen for hvordan de ser ud," prøvede hun at forsvare sig med. "De har bare ikke... ret til at opretholde sig i byerne mens... denne her konflikt raser..." Det lød tamt selv i hendes ører, men hvad skulle hun ellers sige?
Keeran

Keeran

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Halvelver

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

v0idwitch 27.12.2018 14:50
"De?!" spurgte Keeran. Joanna skulle ikke tro, at hun kunne adskille Keeran fra resten af hans race. "Jeg har ikke ret til at opholde mig i byen," rettede han hende. Han havde lyst til at skrige. Han havde lyst til at fortælle hende, at hun ikke kunne rejse videre mod Medanien, før hun havde fjernet ham. At dét jo var hendes job. At han ville gøre forfærdelige, farlige elver-ting, hvis ikke hun fjernede ham.

I stedet trådte han et skridt baglæns væk fra hende.

"Gå. Gå med dig. Hold dig langt væk fra mig." Det var det pæneste han kunne sige til hende lige nu og hvis ikke hun gik, ville deres skænderi kun blive værre herfra.
Joanna

Joanna

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 182 cm

Helli 27.12.2018 14:55
Joanna burde have vidst det. Hun var umuligt. Hun havde altid være umulig. Hun kunne ikke engang forsvare hvad hun gjorde, og nu havde hun mistet en ven. Det var slet ikke til at holde ud, og hun kunne mærke tårerne vælde op i hendes øjne, men hun ville ikke lade Keeran se hende sådan her. Hun skulle nok klare sig, hun klarede sig altid!
Så inden tårerne rigtig begyndte at falde vendte hun sig om. "Jeg.." hun måtte lige give sig et sekund for at gråden ikke var alt for tydelig i hendes stemme. "Jeg håber at det snart løser sig.. For din skyld." før at hun begyndte at gå over mod huset, hvor hendes hest græssede.
Keeran

Keeran

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Halvelver

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

v0idwitch 27.12.2018 15:46
Keeran stod uden at røre på sig, da Joanna vendte sig om for at gå. Han havde lyst til at råbe af hende, fortælle hende, at hun i hvert fald ikke læste det - at hun kun var med til at gøre det værre. At hun var en kujon, for ikke at modsætte sig en uretfærdig ordre. Men han sagde ikke noget. Han bed det hele i sig, fordi han ikke stolede på sin egen stemme eller på sin krop.

Han blev stående der, med hænder knyttede og raseri strømmende igennem kroppen, indtil Joanna var helt henne med sin hest. Først da faldt han på knæ og brød ud i gråd. Han gemte ansigtet i sine hænder, og hulkede så hårdt at hele hans krop rystede.
For ham føltes det her som beviset på at tingene aldrig ville blive bedre. Ingen var på hans side. Ikke engang hans venner. Selv Joanna, en af hans bedste venner, ville hellere adlyde ordre end hun ville hjælpe ham. Hvis så godt et menneske som hende, hellere ville jagte elvere end hun ville hjælpe dem, så var der intet godt tilbage i dem.

Som Keeran sad der, i det fugtige græs, med tårerne strømmende ned af kinderne og med voksende pletter af jord på bukserne, besluttede han sig for at tage til Elverly. Det var muligt at de ikke ville tage imod ham, men han havde ingen andre steder at tage til, der var sikre.
Joanna

Joanna

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 182 cm

Helli 27.12.2018 15:50
Joanna havde lyst til at løbe tilbage. Undskylde, eller bare gøre noget i det mindste! Men der var intet hun kunne gøre. Hun tvivlede på at Keeran ville tage imod hvad hun sagde. Var det virkelig så slemt at man bare gerne ville føle at man holdt til et sted? Det var det åbenbart, men det føltes stadig ikke rart.
Hun tog fat i sin hest, og turde ikke kigge sig over skulderen. Hvad ville hun se? Keeran der var ligeglad? Måske var han ked af det? Måske han ville råbe af hende? Hun var så usikker, så hun turde ikke andet end at sætte sig op på hesten, og ridde sydpå. Mod Medanien. Mod hendes job. Forhåbentlig alt det her ville være ovre næste gang hun sås med Keeran. Hvis de sås igen.

//Out
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, jack, Echo, Muri , Tatti, Lux
Lige nu: 6 | I dag: 12