Eyad Wafi

Eyad Wafi

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Ørkenelver

Lokation / Dianthos

Alder / 73 år

Højde / 197 cm

Rabbit 14.01.2018 18:29
Eyad havde egentlig ikke så meget brug for at støtte sig til Dal, men han gjorde det alligevel. Han kunne mærke Dals muskler bevæge sig under hans overtøj, og hvis Eyad havde været i bedre tilstand, ville han helt sikkert have kommet med en eller anden flirtende bemærkning. Som sagerne stod nøjes han dog med at holde sig tæt til Dal, mens de gik. Han kunne mærke, at der var en form for magi over ham, men han stillede ikke spørgsmål til den. Han vidste alligevel ikke meget om magi, og det interesserede ham heller ikke.

"Tror du virkelig?" spurgte han stille, mens de gik. "Det virker ikke til, at de har tænkt sig at smutte lige foreløbig. Ah, forresten... Jeg hedder Eyad Wafi. Jeg ville gerne takke dig ordenligt, men... jeg tror, det er bedst, hvis vi venter, til vi er i sikkerhed."
Dalán Handrinson

Dalán Handrinson

Historiefortæller og verdensmand

Kaotisk God

Race / Dværg

Lokation / Omrejsende

Alder / 54 år

Højde / 155 cm

Dragonflower 14.01.2018 19:35
Dal skævede op med et sikkert smil "Helt sikker. Folket vil ikke stå for det i længden!" og så tvivlende Dal på at ordenen ville stoppe der. Hvad vis de blev afvist ved andre racers hovedsæder? Ville de så også blot smide dem ud af hovedstaden, til der ikke var andet end en halv-tom by af mennesker?
Dal skubbede tanken til side og fokuserede på nuet. "Eyat.. Eyad!" han prøvede sig en anelse frem på navnet for at få udtalen korrekt. Der var langt fra dværgenes ru tunge til det syngende elversprog, men Dal var ganske ferm med sprog, og talte selv elvernes tunge med nogen kyndighed. "Bestemt, men du skal ikke tænke på det" hans blik flakkede som de krydsede en mere befærdet gade, og nærmede sig kroen Den Syngende Mønt, et sted kendt for at være velbesøgt af skjalde og andre optræderer. "Jeg gør ikke det her for tak eller belønning".

Dal skubbede døren op, og lod Eyad træde ind med et lettet suk. Snart kunne de slappe af! Stedet var kun halvt fyldt, og en ung kvinde stod på scenen og spillede et smukt stykke på harpe. Dal trådte ind efter Eyad og lukkede døren efter sig bagved dem. "Så skal vi bare ovenpå. Fjerde dør til højre" hviskede han, men virkede allerede mere afslappet end ude på gaden. Han var tydeligvis tryk ved stedet.
Eyad Wafi

Eyad Wafi

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Ørkenelver

Lokation / Dianthos

Alder / 73 år

Højde / 197 cm

Rabbit 14.01.2018 19:48
Eyad havde aldrig været på Den Syngende Mønt før, men allerede inden de gik ind ad døren, kunne Eyad se, at stedet var betydeligt finere end de steder, han var vant til. Der var ikke pis og bræk over det hele, for eksempel, og man blev ikke slået ned og/eller bestjålet i samme sekund, man trådte ind ad døren.

Eyad lod nysgerrigt sit blik glide over folkene herinde, og selvom han havde mest til at blive og udforsket flokken lidt, så fulgte han Dal uden at tøve. Han gik mod trappen, men han måtte støtte sig både til Dal og til gelænderet, for hans ben var stadig meget svage. 

"Jeg lover, at jeg normalt er i bedre form," sagde Eyad med et åndeløst grin, da de endelig nåede op på første sal. Eyad tørrede sveden af sin pande og smilede til Dal, før han kæmpede sig videre ned ad gangen til den fjerde dør på højre hånd. Hans ben kunne næsten ikke mere, men han holdt ud lidt endnu, for han vidste. at der fandtes hvile på den anden side af døren.
Dalán Handrinson

Dalán Handrinson

Kaotisk God

Race / Dværg

Lokation / Omrejsende

Alder / 54 år

Højde / 155 cm

Dragonflower 14.01.2018 20:03
Dal var en klippe igennem kroen og holdt en arm bagved Eyad på vej op af trappen, klar til at gribe hvis benene skulle give efter. Til hans glæde nåde de dog op uden de store problemer. Denne gang kunne Dal ikke andet end at gnække lidt af Eyads kommentar "Jeg tager dit ord for det!" svarede han godmodigt. Han fandt hurtigt nøglen som de nærmede sig døren og åbnede den uden tøven.

Rummet var småt men rent. Der var en uredt seng, et bord fyldt med løse ark af forskelliget udseende og kvalitet samt en notesbog. I rummet var der også et lille vaske basin hvorover der hang et stykke poleret bronze som spejl og på væggen var et udhæng til at hænge et instrument, der lige nu var optaget af en slidt udseende lut.

Dal tøvede ikke men ledte Eyad direkte hen til sengen. "Sådan. Få dig noget hvile, så skaffer jeg noget mad og drikke" han smilede til elveren "Du må være udhungret!".
Eyad Wafi

Eyad Wafi

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Ørkenelver

Lokation / Dianthos

Alder / 73 år

Højde / 197 cm

Rabbit 14.01.2018 20:13
Eyad stønnede af nydelse, da han for første gang i ugevis kunne lægge sig på en blød og ren seng. Han strakte sig så lang, som han var, lige som en forvokset kat, og han lukkede sine øjne et øjeblik. 

"Ja," svarede han i et dybt suk og tvang sine øjne åbne for at løfte sit hoved lidt og smile til Dal. En lille del af ham havde lyst til at bede Dal om at slå sig til ham i sengen, men mad og drikke var vigtigere lige nu. Eyads mave knurrede højlydt og fik hans kinder til at rødme lidt. "Undskyld mig. Min mave hørte dig vist."
Dalán Handrinson

Dalán Handrinson

Kaotisk God

Race / Dværg

Lokation / Omrejsende

Alder / 54 år

Højde / 155 cm

Dragonflower 14.01.2018 20:30
Dal lavede en affejende bevægelse "Alt forladt Eyad. Bare hvil dig, så er jeg snart tilbage" svarede han roligt, dog spildte han ikke tiden, men gik prompte tilbage mod døren og ud. Et lille klik fra låsen vidnede om at Dal havde låst døren efter sig. Det var ikke at han var nervøs for Eyad ville stikke af med noget, men mere at han fygtede nogen ville vade ind og finde elveren. Selv hvis Eyad havde været ved godt helbred, havde det været et problem.

Dal fik hurtigt bestilt mad og drikke ved disken, og sammen med lidt ekstra mønt fik han spundet en fortælling om sin gæst. Det var en ny historie til hans værk, og han ville bestemt ikke forstyrres. Han kom sandsynligvis til at arbejde hele natten igennem!
Der gik lidt inden maden var færdig, og Dal trippede lidt i ventetiden. Han var bekymret for elveren, og vreden til Kiles Orden rumsterende igen i hans bryst. Han måtte se om han kunne befri de andre i gabestokkene også, hvertfald elverne.. Der var en chance de andre der var der faktisk fortjente det..

En lille halv time nåde at passere inden Dal igen låste døren op og stille åbnede den. Han gik ind så tyst som han kunne, og tjekkede om hans gæst sov eller ej.
Eyad Wafi

Eyad Wafi

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Ørkenelver

Lokation / Dianthos

Alder / 73 år

Højde / 197 cm

Rabbit 14.01.2018 20:38
Eyad havde egentlig tænkt sig at gengælde den tjeneste, Dal havde gjort ham, ved at tilbyde ham det eneste, Eyad havde at tilbyde; nemlig ham selv. Selvom det måske ikke ligefrem kunne måle sig med at redde et liv, så mente Eyad nok, at han var ret ferm til den slags efter mange år som glædesdreng, så det burde nu nok gå nogenlunde lige op. 

Desværre var Eyad så udmattet, at han ikke rigtig kunne fuldføre den idé, han havde haft. Han ville have overrasket Dal med at ligge nøgen på sengen, når han kom tilbage, men på grund af udmattelsen var Eyad faldet i søvn midt i det hele. Da Dal kom tilbage lå Eyad stadig på sengen, dog på maven nu. Hans bukser var halvt skubbet ned over hans rumpe, og trøjen, som Eyad havde forsøgt at tage af, sad stadig over hans hoved med Eyads arme stadig i ærmerne. 

Han gryntede lidt af lyden af døren, der blev åbnet, men ellers skete der ikke noget.
Dalán Handrinson

Dalán Handrinson

Kaotisk God

Race / Dværg

Lokation / Omrejsende

Alder / 54 år

Højde / 155 cm

Dragonflower 14.01.2018 21:33
Dal rynkede lidt på næsen og rystede på hoved for sig selv. Hvad pokker havde Eyad haft gang i? At tage sin skjorte og bukser af samtidig? Så lydløst som muligt lukkede han døren efter sig, og fik sat bakken med mad af på bordet. Med et sagte suk vendte han tilbage til sengen, hvor han skubbede sine egne ærmer en anelse op, inden han forsigtigt forsøgte at få skjorten af den sovende elver, uden at vække ham, så han i det mindste kunne ligge nogenlunde behageligt.
Lykkedes det, ville Dak trække tæppet henover Eyad og selv trække tilbage til bordet for ikke at forstyrre elverens søvn.
Eyad Wafi

Eyad Wafi

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Ørkenelver

Lokation / Dianthos

Alder / 73 år

Højde / 197 cm

Rabbit 14.01.2018 21:38
Eyad vågnede med et sæt, da der var nogen, der rørte ved ham, og et øjeblik havde han slet ingen idé om, hvor han var, eller hvem der rørte ved ham. Der var et eller andet, der dæmrede dybt i hans hukommelse, og han fik vendt sig på sengen og kæmpet sig fri at skjorten, så han kunne blinke op mod Dal.

"Hvad sker der?" spurgte han dumt og gned over sit ansigt. "Hvor... drømmer jeg?"
Dalán Handrinson

Dalán Handrinson

Kaotisk God

Race / Dværg

Lokation / Omrejsende

Alder / 54 år

Højde / 155 cm

Dragonflower 14.01.2018 21:56
Dal trådte hurtigt et skridt tilbage og slap Eyads trøje "Rolig Eyad, det er okay. Du drømmer ikke. Du sad i gabestokken, og jeg fik dig fri. Vi er på en kro nu, stadig i hovedstaden, men i sikkerhed for nu" forklarede han hurtigt, men roligt og holdt hænderne hvor de kunne ses, så Eyad ikke troede han var ude på noget.
Der var vist ikke noget at sige til han var omtåget. Manden havde været så kvæstet han var faldet i søvn blusen halvt af! 
Eyad Wafi

Eyad Wafi

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Ørkenelver

Lokation / Dianthos

Alder / 73 år

Højde / 197 cm

Rabbit 14.01.2018 22:06
"Hva'? Hvor?" Eyad missede med øjnene, indtil Dal endelig stod tydeligt frem foran ham. Så huskede han pludselig det hele. "Nåå ja..." Han grinede lidt. "Du er ham den flotte, der reddede mig. Og nu kommer du også med mad til mig. Er der noget, du ikke kan?"

Selv de få minutters søvn, Eyad havde fået, havde været nok til at skyde lidt af hans gamle energi tilbage i ham, og han havde det allerede meget bedre (selvom han sikkert ville crashe ret hårdt meget snart).
Dalán Handrinson

Dalán Handrinson

Kaotisk God

Race / Dværg

Lokation / Omrejsende

Alder / 54 år

Højde / 155 cm

Dragonflower 14.01.2018 22:41
Dal blev en anelse rød i ansigtet over komplimentet og lo en anelse "Ja, jo det er der nok!" sagde han, og virkede overraskende overvældet over den ros han fik. Han rømmede sig en anelse og hentede hurtigt bakken med mad "Men ehh nu du er vågen burde du få lidt mad ned hvis du kan" foreslog han og gik hen til sengekanten, hvor han rakte ham bakken.

Maden derpå var simple, bagt brød med pølse og ost. Ved siden af stod der dog også en lille skål honning, og to krus mjød.
Eyad Wafi

Eyad Wafi

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Ørkenelver

Lokation / Dianthos

Alder / 73 år

Højde / 197 cm

Rabbit 14.01.2018 22:47
Eyad kastede sig nærmest som en glubsk hund over maden, så snart han så den. Aldrig i sit liv havde han smagt så vidunderligt mad, og det tog ikke længe, før han havde sat alt brødet og pålægget til livs. Han slikkede grådigt sine fingre og endda tallerkenen også, inden han vendte sin opmærksomhed mod det ene krus mjød. Han greb det og tømte det hele på én gang.

"Ahhh," stønnede han tilfreds og satte kruset, da han havde sunket den sidste slurk. Han kunne ikke huske sidst, han havde haft det så godt, som han havde det nu. "Dal... tak. Tak for alt." Eyad rakte hånden ud og tog Dals hånd for at give den et klem.
Dalán Handrinson

Dalán Handrinson

Kaotisk God

Race / Dværg

Lokation / Omrejsende

Alder / 54 år

Højde / 155 cm

Dragonflower 15.01.2018 08:58
Dal så målløst til mens Eyad fortærrede maden og drikken. Det var imponerende at så hurtigt den spinkle mand kunne tilvejebringe den mængde mad!
Dal trak ikke sin hånd til sig som Eyad tog den, men smilede varmt "jeg gør bare hvad alle andre burde" han lagde sin anden hånd ovenpå Eyads "hvad Kiles orden har gjort her er ikke rigtigt! Hvad de gør i elverly har intet med jer her at gøre" fastholdt han gav Eyads hånd et beroligende klem.
Eyad Wafi

Eyad Wafi

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Ørkenelver

Lokation / Dianthos

Alder / 73 år

Højde / 197 cm

Rabbit 15.01.2018 10:15
"Jeg ville ønske, alle var som dig," sagde Eyad, og før han kunne tænke sig rigtigt om, lænede han sig ind og pressede sine læber mod Dals hånd i et blødt kys.

"Tak," hviskede han igen mod Dals hånd. "Hvordan kan jeg gøre gengæld?"

Eyad tænkte ikke engang så meget over, hvad han foreslog. Det var den eneste betaling, han kunne tilbyde, og selvom han stadig var noget afkræftet, så var han så taknemmelig for Dal, at han var villig til at gøre hvad som helst. Det hjalp, at Dal virkelig var en flot fyr i Eyads øjne.
Dalán Handrinson

Dalán Handrinson

Kaotisk God

Race / Dværg

Lokation / Omrejsende

Alder / 54 år

Højde / 155 cm

Dragonflower 15.01.2018 20:13
Dal havde været ved at sige noget, men det pludselige kys af hans hånd stjal ordene fra hans mund. Han rømme sig lidt igen og var blevet noget rød i kinderne "hvil dig, og genvind din styrke, det kan du gøre som gengæld!" fastholdt han og gav Eyads hånd et klap inden han slap den anden mand igen. Dal ville aldrig kunne bede om noget til gengæld, ikke for sådan en gerning. Man redde liv fordi det var det rigtige at gøre, og ikke fordi man forventede en eller anden betaling!
Eyad Wafi

Eyad Wafi

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Ørkenelver

Lokation / Dianthos

Alder / 73 år

Højde / 197 cm

Rabbit 15.01.2018 20:34
Eyad kunne ikke lade være med at smile lidt. En rigtig gentleman! Det var sjældent, man mødte sådan en. Det var ganske forfriskende.

"Okay," svarede Eyad med et nik og lagde sig ned på sengen med et dybt suk. "Men... hvis du nu kommer i tanke om noget, du vil have fra mig, så bare sig til, ikke?"
Dalán Handrinson

Dalán Handrinson

Kaotisk God

Race / Dværg

Lokation / Omrejsende

Alder / 54 år

Højde / 155 cm

Dragonflower 15.01.2018 20:44
Dal rystede lidt smilende på hoved af Eyad. "du siger selv du ikke kender en sjæl her, og jeg gætter på du ikke længere ejer andet end det tøj du har på, og du insistere stadig? Jeg er rørt, virkelig, men jeg kunne aldrig bede om betaling" forklarede han og lo en smule af sig selv "havde du været en rig handelsmand havde jeg ikke sagt nej til min vægt i guld!" virkeligheden var sjældent som historierne dog. Han smil blev mere mildt som han igen så på Eyad "men kom til hægterne igen, og find lidt lykke i dit liv. Det er alt jeg kan bede om".
Eyad Wafi

Eyad Wafi

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Ørkenelver

Lokation / Dianthos

Alder / 73 år

Højde / 197 cm

Rabbit 15.01.2018 20:49
"Jeg har ikke nogen penge eller nogen ting, nej," sagde Eyad og løftede sit hoved fra puden. Han kunne ikke lade være med at smile lidt frækt (han blev mere og mere sit gamle jeg), mens han tilføjede, "Men jeg kan sagtens betale... i naturalier. Og jeg er god til det. Især med en flot fyr som dig."

Nogle gang ville Eyad ønske, at han kunne lade være med at flirte, at han bare kunne lære en person at kende uden, at det skulle handle om romancer, men det lå så dybt i ham, at han ikke kunne lade være. Det var det eneste, han var god til, og det eneste, der gjorde ham noget værd. Det syntes han ihvertfald selv.
Dalán Handrinson

Dalán Handrinson

Kaotisk God

Race / Dværg

Lokation / Omrejsende

Alder / 54 år

Højde / 155 cm

Dragonflower 15.01.2018 21:03
Dal kom lige pludseligt på meget dybt vand. Først blev han fuldstændig mundlam som Eyads ord lidt for langsomt sivede ind og blev processeret. Havde han lige.. Nej det kunne ikke passe! Han måtte have hørt forkert. Men et blik på Eyads ansigt bekræftede at Dal bestemt ikke havde hørt forkert, og at elveren var seriøs om sit tilbud.

Med et gik Dal fra at være stum, til at orderne væltede ud af ham som et vandfald "Ehem, hva, vent hvad? Ehm jeg mener, du er bestemt ikke ringe selv, men du kommer vitterligt lige fra gabestokken og ahrem, du burde virkelig ikke lave den slags aktiviteter, du burde hvile dig og komme til kræfter og, ja, ehm, du er jo en mand, og jeg er en mand, og sådan..." Dal var gået fra at være lidt rød i kinderne til at lave en glimrende parodi af en tomat, mens hans blik nærvøst havde fundet hans egne støvler. Dal var skam klar over at nogle mænd gjorde det med andre mænd, han havde fortalt uendelige historier og sunget et hav af sange om emnet, men det havde aldrig rigtig været andet end historier, og aldrig noget han havde tænkt videre over, eller overvejet! Det virkede lige så fjernt for ham som at dræbe en drage! ... men det ville han selvfølgelig nok heller ikke sky fra at forsøge sig med, hvis nogen var i fare.

Dal tanker og ord blev undermineret af en anden kropsdel, der bestemt lod til at synes det var en god idé!
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: CassondraLillith123, jack
Lige nu: 2 | I dag: 7