v0idwitch 08.10.2017 13:25
Det var pinligt så ofte det skete for ham, men endnu en gang brød Keeran ud i en forlegen latter, da Fabian nævnte betaling. Keeran
ville gerne betale ham, men han ville mindst lige så gerne være hans ven, og valget var blevet truffet for ham, da han indså at han ikke havde
råd til at betale ham. Han kunne nemt forestille sig rige mænd, der hellere end gerne ville tømme deres lommer fuldstændig for Fabian - flotte, charmerende Fabian, der på få minutter kunne få selv Keeran til at indrømme, at han gerne ville i bukserne på ham.
Stadig grinende, stilte han sin øl fra sig og strøg begge hænder igennem sit hår, inden han gned sine hænder ned over sit varme ansigt.
"Fabian, for helvede, du bliver nødt til at holde op med at flirte med mig." Keeran sagde det med latter i stemmen, et hint af desperation i hans stemme.
"Jeg kan ikke hamle op med det. Det her er mit bedste scoretrick," sagde han, et bredt smil stadig på hans læber, som han lænede sig imod bardisken, strakte sine arme op og lod sine hænder hvile bag nakken; en afslappet position, bortset fra hans overarme, der i hans T-shirt afslørede hans armmuskler. Tilfældigvis også det eneste sted på kroppen, hvor han var rigtigt muskuløs. Pigerne plejede at elske dem.
"Og jeg ved ikke engang om det virker på fyre." Keeran brød ud i forlegen latter igen og slog blikket væk, men ombestemte sig øjeblikket efter og mødte kort Fabians blik for at blinke til ham, inden han tog sine arme ned og greb fat om sin øl igen.
Han havde aldrig oplevet noget lignende, for han havde aldrig flirtet med en fyr før, eller blevet flirtet med af én, og selvom han havde været tøvende i startet gjorde han nu sit bedste.