Fabian

Fabian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 185 cm

Helli 07.10.2017 13:51
Fabian så næsten imponeret ud som Keeran flirtede tilbage, og han var da godt klar over at der var mulighed for at spørge ham igen, og han måske den gang ville tage ham op på hans tilbud. Det var altid interessant at få en ny med i sengen, der var altid så mange muligheder. Stamkunderne vidste jo hvad de ville have nu, og det var altid det samme. Kunne blive lidt kedeligt, men for en mand som Fabian med endeløs stamina og lyst, så var det ikke det helt store problem når han fik penge for det.
”Skal jeg nok først fortælle dig, når du virker til at ville have lyst til at betale, men tro mig. Jeg er koster kun så meget som jeg er værd, og for nogen... er jeg meget værd,” kom det selvsikkert fra Fabian. De folk der værdsætte Fabian højt, var selvfølgelig også dem med de mærkeligste lyster. Fabian gjorde trods alt, alt mod en pris. Det var en del af hans motto, hvis han havde et. 
Keeran

Keeran

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvelver

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

v0idwitch 08.10.2017 13:25
Det var pinligt så ofte det skete for ham, men endnu en gang brød Keeran ud i en forlegen latter, da Fabian nævnte betaling. Keeran ville gerne betale ham, men han ville mindst lige så gerne være hans ven, og valget var blevet truffet for ham, da han indså at han ikke havde råd til at betale ham. Han kunne nemt forestille sig rige mænd, der hellere end gerne ville tømme deres lommer fuldstændig for Fabian - flotte, charmerende Fabian, der på få minutter kunne få selv Keeran til at indrømme, at han gerne ville i bukserne på ham.
Stadig grinende, stilte han sin øl fra sig og strøg begge hænder igennem sit hår, inden han gned sine hænder ned over sit varme ansigt.
"Fabian, for helvede, du bliver nødt til at holde op med at flirte med mig." Keeran sagde det med latter i stemmen, et hint af desperation i hans stemme. "Jeg kan ikke hamle op med det. Det her er mit bedste scoretrick," sagde han, et bredt smil stadig på hans læber, som han lænede sig imod bardisken, strakte sine arme op og lod sine hænder hvile bag nakken; en afslappet position, bortset fra hans overarme, der i hans T-shirt afslørede hans armmuskler. Tilfældigvis også det eneste sted på kroppen, hvor han var rigtigt muskuløs. Pigerne plejede at elske dem. "Og jeg ved ikke engang om det virker på fyre." Keeran brød ud i forlegen latter igen og slog blikket væk, men ombestemte sig øjeblikket efter og mødte kort Fabians blik for at blinke til ham, inden han tog sine arme ned og greb fat om sin øl igen.
Han havde aldrig oplevet noget lignende, for han havde aldrig flirtet med en fyr før, eller blevet flirtet med af én, og selvom han havde været tøvende i startet gjorde han nu sit bedste. 
Fabian

Fabian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 185 cm

Helli 09.10.2017 15:29
Det var svært ikke at grine, når Keeran så åbenlyst indrømmede at han på et eller andet plan var tiltrukket af Fabian. Endnu et point i selvsikkerhedskassen for den blonde mand. Det gjorde dog ikke at Fabian gjorde noget for at holde sin øjen væk fra Keeran. Det var næsten som om at der altid var lyst at finde i de blå øjne.
"Vi startede ikke legen med at være lige, så det er ikke helt retfærdigt," indrømmede Fabian leende. "Jeg er svær at imponere med al min erfaring, og at jeg at så lang tid at jeg søger en at komme i sengen med, så skal jeg nok finde en før eller siden," typisk var det før. Nogen gange måtte Fabian skrue ned i prisen eller droppe den,  hvis han var ekstra trængende, men ellers så var prisen den samme, og så måtte folk bare hoste op med krystallerne.

"Men du kan vel prøve at bruge det på en mindre svær fyr, jeg er sikker på at vi kan finde en til dig. Måske han heller ikke vil have penge for en lille tur," tilbød Fabian med et kæmpe bredt smil på læberne, som kort forsvandt, som han tog en tår af sin øl. Han ville da synes det var ganske sjovt at få Keeran til at lægge an på nogen.
Keeran

Keeran

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvelver

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

v0idwitch 11.10.2017 23:57
Keeran fnyste da Fabian fortalte ham at de ikke var lige når det kom til at flirte eller blive imponeret af flirt. Han vidste, at fyren havde ret, men det stoppede ham ikke fra at prøve at se fornærmet ud over det. Ikke at han var fornærmet - reaktionen var mest for sjov skyld.
Han kunne ikke lade være med at se interesseret på ham, da han foreslog ham at flirte med en anden fyr, men det var heller ikke fordi han ville have en hvilken som helst fyr med i seng. Han var genert og uerfaren og han havde aldrig været sammen med en anden fyr, han havde ikke engang rigtigt overvejet før han havde set Fabian stå dér i vinduet og ryge.

"Dude, jeg ved - jeg ved ikke engang.. jeg ved ingenting. Jeg ved sgu heller ikke om jeg er frisk på at prøve det med en fyr medmindre han.. du ved.. fuck.. medmindre han ved hvad han laver?" Keeran grinede og strøg nervøst sine hænder, våde af kondensvandet fra øllen, af i sin slidte, hvide T-shirt, der blev strukket og krøllet endnu mere, inden han tog en tår til af øllen. Samtidig lod han blikket glide over de andre gæster på kroen, for han kunne ikke helt benægte at Fabian havde fat i en god idé. 
Fabian

Fabian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 185 cm

Helli 03.11.2017 15:29
Fabian så noget underholdt ud, som Keeran prøvede at finde ordene på det de snakkede om. Det kunne godt være at Fabian havde fået Keeran til at sætte spørgsmålstegn ved sin egen seksualitet, men det var vel bare en naturlig del af livet. Fabian havde også været igennem det, især efter hans første gang med en ork. Men nu? Der nød han bare livet, han var ikke bange for at have sex med noget han ikke havde prøvet igen. Dem der vidste de var lidt usædvanlige, plejede i det mindste at fortælle hvor hvad var. Måske ikke i de ord, men man plejede at kunne finde ud af det.

”Ah, de er måske lidt sværere at spotte med det blotte øje,” indrømmede han grinende. ”Men hvis du nogensinde får pengene til en tur med mig, så kommer du bare. Jeg kan nok altid holde et lille vindue åbent for dig.” Fabian supplerede også den yderste flitende tone med et lille wink. 
Keeran

Keeran

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvelver

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

v0idwitch 05.11.2017 21:07
Keeran kunne godt se på Fabian at han morede sig, men Keeran var oprigtigt bekymret og, fuck, han synes selv han gjorde det okay sammen med damerne, så det var første gang han fik lidt præstations-angst - og så endda bare ved tanken!

Det var dog ikke værre, end at han grinede da Fabian gjorde det, og selvom han blev helt rød i hovedet bare ved tanken om en tur med fyren, så nikkede han ivrigt, da Fabian foreslog at han skulle komme tilbage når han havde pengene til det. "Det-- det skal jeg nok," svarede han forfjamsket og smilede bredt til Fabian. "Tak." Han så over Fabians skulder, hvor der stod en mand og tydeligvis prøvede at få Fabians opmærksomhed. Keeran nikkede imod ham og så på Fabian med et ansigtsudtryk, der spurgte ham om han kendte ham. Han var svagt klar over at folk med Fabians profession altid var på arbejde og han var rimeligt affundet med at deres samtale muligvis måtte slutte her. 
Fabian

Fabian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 185 cm

Helli 05.11.2017 21:23
Fabian kiggede sig over skulderen som Keeran nikkede derhen af, og et smil spredte sig på prostituerets læber, og han tog en sidste slurk af øllen. "Det er mit signal til at daffe. Jeg kan jo ikke lade en stamkunde vente. Det var hyggeligt at sludre," sagde Fabian og var allerede på vej op af stolen. Han tog sig ikke meget tid at sige farvel til Keeran, det var da sikkert.

Et par klap fik Keeran da på skulderen, inden at Fabian allerede var henne ved fyren, hans krop allerede ændret sig til en kvindelig krop, dog var det tydeligt at det stadig var Fabian, og lyden af stemmen var da også en noget lysere variation. Og op af trappen gik de, og det var som om at Fabian aldrig havde været i kroen endnu engang.

//Out
Keeran

Keeran

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvelver

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

v0idwitch 05.11.2017 21:37
Keeran syntes ikke selv at han havde let ved jalousi, men han mærkede et pang af ærgelse, da han så hvordan Fabian lyste op i et smil ved synet af en kunde. Han ville ønske at fyren havde set på ham på samme måde.

Fabians klap på hans skulder fik et stød af glæde til at gå igennem hele hans krop, men Fabian, eller den kvindelige udgave af ham, var allerede på vej op af trapperne, og det var vist kun meget godt, for ellers ville Keeran have faldet over sig selv for at få lov til at købe ham. Det ville blive en dyr vane at starte på.

Han bundede sin øl og tog derefter hjem, med mindet om Fabian stadig frisk i hukommelsen da han smed sig hjemme i sin egen seng, alene.

//out
0 0 0


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Krystal , Muri , Erforias
Lige nu: 3 | I dag: 5