Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 14.07.2009 21:39
Hun bliver helt overrasket da hendes mor græder. "mor.." siger hun bekymret og holder hende ind til sig. "så så.." siger hun beskyttende. hun ligger sin hale om rena for at trøste hende så meget som muligt. "du må ikke græde.." siger hun selv trist nu, da hun ikke kan lide at se sin mor på den her måde. det min skyld mor er trist.. jeg skulle ikke have kommet ind på området når det har noget med min far at gøre.. tænker hun trist

Begge billeder fundet på google.com
Rena Luna

Rena Luna

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

DistortedDiva 14.07.2009 21:48
hun kan ikke liade være med at komme med at lavt grin, da det er Anzu der trøster Rena og ikke omvendt.. "Det er fint.. Jeg græder ikke mere" Siger hun og ligger armene om Anzu.
Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 14.07.2009 21:50
Hun tørre en tårer væk med hendes finger. "undskyld jeg kom ind på det emne..." siger hun stille og ser ned. Hun får det dårligt og hendes knæ knækker sammen så hun sidder nede på jorden og hoster.

Rena Luna

Rena Luna

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

DistortedDiva 14.07.2009 21:55
"hun ryster på hovedet.. det er ikke din skyld." hun ser forskrækket på hende da hun knækker sammn, og sætter sig så ned på knæ, og ligger en arm, om hendes ryg. "hvad sker der??" spørger hun så, så roligt hun kan.
Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 14.07.2009 21:57
"det ikke noget, det bare fordi jeg ikke får nok at spise" smiler hun roligt til sin mor og putter sig ind til hende. "du så dejlig varm.." hvisker hun stille og træt. "jeg elsker dig mor" smiler hun

Rena Luna

Rena Luna

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

DistortedDiva 14.07.2009 22:11
HUn smiler.. "Kom.. så tager vi over på kroen, og køber en masse mad.. jeg har nemlig ikke så meget at byde på selv.. men penge har jeg da" siger hun og smiler stort.. "Jeg elsker også dig" hun hjælper hende så op at stå.
Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 14.07.2009 22:16
Hun ser op på ham. "jamen mor, jeg kan ikke spise særligt meget af gangen" rødmer hun. Hun støtter sig til sin mor og lovre med halen. "jeg vil heller ikke bruge dine penge på mig.." siger hun stille og ser ned. Hun er træt i benene

Rena Luna

Rena Luna

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

DistortedDiva 14.07.2009 22:17
"så spiser du lidt" siger hun med et bredt smil "ejh.. Jeg er din mor.. jeg må gerne bruge penge på dig" siger hun med et smil
Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 14.07.2009 22:26
Hun smiler så meget. "tak mor" spinder hun og griner meget nu. "jeg vil gerne hjælpe dig, og skal også snart selv have fundet et job, bare så jeg kan købe mad, stof og en masse ting til min man og jeg" siger hun små stille

Rena Luna

Rena Luna

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

DistortedDiva 14.07.2009 22:28
hun smiler.. "Hvad hedder din mand??" spørger hun så.. hun vidste egentligt ikke at Anzu var blevet gift, men det er vist lidt for sent at sige tillykke.
Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 14.07.2009 22:32
Hun ser ned. "har lovet ham jeg ikke måtte sige noget, da han gerne vil passe på sit ry og det" siger hun stille. "og du bliver sikkert sur hvis jeg siger hvem det er" siger hun stille og ligger sine øre tæt ned til hovedet

Rena Luna

Rena Luna

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

DistortedDiva 14.07.2009 22:33
Hun ser på hende "Anzu... Du har ikke rodet dig ud i noget skidt vel?" siger hun bekymret, og ser ellers bare på hende
Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 14.07.2009 22:35
Hun ryster på hovedet. "nej nej.. det bare.. det hauru jeg har giftet mig med.." siger hun så og er lidt bange for at få et hårdt slag over næsen for det her. "men han er virkelig sød ved mig.. han passer på mig og sætter i første række" siger hun nervøst "det var også ham der gjorde mig til vampyr" hvisker hun

Rena Luna

Rena Luna

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

DistortedDiva 14.07.2009 22:37
"HVAD!!!" udbryder hun, og ser chokeret på hende "Hauru.. Anzu jeg... Undskyld, men.. Jeg er skuffet over dig.." siger hun så. hun ved godt det er selviskt, men hun kan ikke holde Hauru ud, også selv om han sikkert har glemt hende.
Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 14.07.2009 22:39
Hun ligger sine øre helt ned. "det ved jeg.. derfor ville jeg ikke have sagt noget.." hvisker hun stille og går lidt væk. hun sætter sig ved vandet og har sin hale mellem benene, hovedet helt tæt til hovedet og skammer sig voldsomt nu

Rena Luna

Rena Luna

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

DistortedDiva 14.07.2009 23:02
HUn ser efter Anzu, hun følger dog ikke efter hende, da hun ikke syntes at hun skal trøstes.. hun vender så ryggen til og sukker.. Hun kan ikke lide at he moderrollen.. Det er hun altså for ung til.. 20 år, og allerede Mormor..
Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 14.07.2009 23:42
Hun ser hen på sin mor, og føler sig skubbet væk fra hende nu. gid far var her.. gid han var her i stedet for mig.. hun begynder at pive meget nu og græder stille, mens hun gemmer sit ansigt i sine knæ. hendes øre ligger helt ned til hendes hoved. "alt er en fejl.. Gid far var her i stedet for mig!" råber hun så "jeg kan aldrig gøre noget rigtigt alligevel!" hun tage en lille kniv frem og skære sig selv i armen ved blodåren. hun er godt klar over det ikke vil slå hende ihjel da hun er vampyr, men skære sig bare nogle flere gange i armen for at gøre skade på sig selv så meget som muligt

/frys

Rena Luna

Rena Luna

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

DistortedDiva 19.07.2009 19:08
hun høre hvad Anzu råber men ser ikke hvad hun gør.. Hun vender langsomt hovedet imod Anzu, og ser kniven i hendes hånd. hun løber så over til hende, og hiver hurtigt kniven fra hende "Anzu!! Sådan noget må du ikke gøre!" siger hun så uroligt.
Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 20.07.2009 20:41
"Du kan da være lige glad! du vil bare have far!.." hun græder og bløder ned af sin arm efter hun har skåret sig.
Hun tager en gave op af lommen og smider den et stykke væk, inden hun bliver tiger og ligger sig lidt væk med ryggen til hende og snuden under halen

Rena Luna

Rena Luna

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

DistortedDiva 20.07.2009 20:43
"Nej! jeg kan ikke være ligeglad! Du er mit barn, og ejg elsker dig! Jo jeg vil gerne have din far tilbage.. men jeg vil mere end noget andet have at du har det godt" siger hun, og går så hen til hende, og styger hende over ryggen.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Echo
Lige nu: 1 | I dag: 12