Nichols Long

Nichols Long

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Det Nordlige Krystalland

Alder / 29 år

Højde / 185 cm

Nichols 09.06.2009 20:40
Veltilfreds så han på Blain og nikkede tilfreds
HALVDELEN? han stivnede lidt og så på Blain med et tomt blik, ''det kan du få til at starte med....men det blir en tredjedel når vi blir flere og sådan forsætter vi indtil at vi ikke gider havde flere med os!'' Han var bestemt i son udtalelse og pegede med kniven imod Blain for at sætte streg under hvad han lige havde sagt.
''jeg deler lige med de mænd som er under mig...jeg tar ikke mere end hvad der er mit! og desuden er vi kun to lige nu vedmindre du går af egen vilje'' han holdte en pause og av sig til at rense neglende igen.
enkelte måger fløj over hovedet på dem og skrappede om nogle fisk en fisker var ved at tage ind til land.
Leonardo Blaine

Leonardo Blaine

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 180 cm

Derag 09.06.2009 20:59
Han trak roligt på skuldrene. Der var ikke meget mere af sige i denne sag, og ej mere havde han heller ikke tænkt sig at sige. ”Pas dig selv.” Okey, det havde han så alligevel. Der var bekræftelse nok i hans stemme til at han burde kunne høre at de havde en aftale.
Blain følte en overvældende trang til at få sovet, og den trang blev styrket af at der kom en flok vagter ud af kroen. De to der havde fået bank, havde åbenbart fortalt deres historie videre, og sikkert også pyntet lidt på den. Han havde intet ønske om at kæmpe mod dem. Dette ville ikke bare være meningsløst, men også ’æreløst’ hvis man kan sige det på den måde. Han havde intet udestående med dem.
”Ses senere, kaptajn.” Dette var vel en meget passende bemærkning, siden han nu var blevet pirat. Han havde selvfølgelig ikke plyndret noget endnu, men man kunne vel alligevel godt komme i stemningen. Så længe der var profit, kunne det ikke skade. Han vendte sig om, og forlod scenen.

//Out

Blaine the Black
"Dead men tell no tales!"
Nichols Long

Nichols Long

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Det Nordlige Krystalland

Alder / 29 år

Højde / 185 cm

Nichols 09.06.2009 21:14
Han trak vejret roligt og forsøgte at slappe lidt af.
Synet af flere vagter var gjorde blot dagen lidt bedre, eftersom at han nu havde sin første del af besætningen, og måske en ny start på at bygge sit navn op igen som Red Eye.
roligt trak han på skulderen og forsvandt da vagterne nåede hen til ham, han dukkedde op igen ved en kvindes hus, præsenterede sig og blev lukket ind for natten.
altid rart med lidt respekt her på havnen

//out
Rena Luna

Rena Luna

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

DistortedDiva 14.07.2009 17:32
Rena så sig lidt om, var hun nu landet på havnen? åbenbart.
Hun gik lidt frem og tilbage, for ligesom at se hvilket område af havnen hun var i, hun havde jo kun været hernede en gang før, og man er nød til at vide hvor man er.
Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 14.07.2009 17:40
Anzu kommer luntene i sin tiger form. Hun går med en fisk i munden som hun stjal fra markedspladsen tidligere. Hun dufter ud i luften, ligger sin fisk og brøler højt efter Rena. Hun håber hendes mor hører hende, men hun begynder så at løbe hen mod hende, mens hun har fisken i munden

Begge billeder fundet på google.com
Rena Luna

Rena Luna

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

DistortedDiva 14.07.2009 17:43
HUn får et chok da hun høre et brøl bag sig. hun vender sig så m, og ser en stor tiger løbe imod sig. hun ser dog hurtigt at det er Anzu "åååh, Anzu!" udbryder hun så, og løbe også hende imøde.
Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 14.07.2009 17:47
Hun stopper og lader sin mor løbe ind i hende hvis det er, da hun selv ved hvor stor og tung hun er.
Anzu bliver så sig selv og løber videre, så hun løber ind i sin mors arme og spinder meget. "hej mor.." mumler hun glad og græder af glæde. Hendes ribben er meget tydelige, da hun ikke har spist længe

Rena Luna

Rena Luna

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

DistortedDiva 14.07.2009 17:59
Hun slynger armene om sin datter, da hun løber ind i hendes arme "Hej.." siger hun så halvkvalt i gråd, men hun vil ikke græde for øjnene af Anzu.. hun slipper hende så, og ser ned af hende "hvor er du tynd! Har du ikke fået nok at spise??"
Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 14.07.2009 18:08
"Samson burede mig inde i 2 måneder uden mad, men jeg har været tyndere" siger hun så forsigtigt. Hun holder om sin mor, bare for at være sammen med hende igen og mærke hendes varme krop mod sin. "men hvad med dig? hvordan går det med dig?" spørger hun glad og lovre voldsomt med halen

Rena Luna

Rena Luna

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

DistortedDiva 14.07.2009 19:06
Hun ligger igen armene om hende "Åh, bare du har det fint nu.." siger hun så. "Jeg har haft det helt fint" svare hun så.
Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 14.07.2009 19:09
Hun ser ned. "savner bare min datter.. eller nu søn, efter Hauru har haft fat i Chi" siger hun halv trist og piver. "jeg er en elendig mor.." siger hun trist og putter sig vildt meget ind til Rena. Hun knytter den ene hånd lidt hvor hun har en handske på og har fået et mærke over hjertet.

Rena Luna

Rena Luna

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

DistortedDiva 14.07.2009 19:11
"årh.. hauru det svin... Han ødelægger også hele min famillie" siger hun lavt.. "Nej Anzu du er ikke en dårlig mor, hvis der er nogle der er en dårlig mor her.. så er det mig" siger hun med et forsigtigt smil.
Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 14.07.2009 19:15
Hun tager hendes hænder. "nej, du er ikke og har aldrig været nogen dårlig mor" smiler hun glad og kysser hende på kinden. hun lovre meget med halen og holder sin mor i halen (?)

Rena Luna

Rena Luna

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

DistortedDiva 14.07.2009 19:21
Hun smiler "tak" siger hun så, og ser ned på Anzu'z hånd om sin hale, hun ler så let.
Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 14.07.2009 19:23
hun bliver tiger og begynder at lege med den, som hun gjode da hun var barn. Hun brøler glad og lidt højt.
Hun ligger sig på ryggen og slår kærligt ud i luften og har et modermærke på det ene forben og det ligner et modermærke Kiriya også havde da han levede.

Rena Luna

Rena Luna

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

DistortedDiva 14.07.2009 21:04
Hun smiler , og ler så. hun lader hende bare leget med sin hale.. Hun ligger ikke mærke til hendes modermærke først, men da hun ser ordenligt efter opdager hun at Kiriya også havde et der lignede.. hn holder sig kort for munden, da hun næsten havde glemt ham.
Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 14.07.2009 21:24
Hun stopper hurtigt op med at lege, da hun tror det er hende der har gjort noget galt. "mor?.." spørger hun bekymret. Hun ligger på siden og ser vildt bekymret op på hende. Hun bliver så sig selv da hun holder sig for munden. "hvad er det?"

Rena Luna

Rena Luna

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

DistortedDiva 14.07.2009 21:29
Hun ser på hende, og ryster så på hovedet "Det er ikke noget" siger hun så og smiler stort. "Jeg kom bare ik take om at jeg.. har glemt noget derhjemme" lyver hun, men holder masken.
Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 14.07.2009 21:33
Hun kan godt hører hendes mor lyver. hun ser ned og tager sin mors hånd i sin. "du lyver.. det kan jeg hører på din stemme.." siger hun stille og ser ned i jorden. Hun tager sin handske af og ser på sit modermærke, men holder så bare om sin mor. "hvor har jeg det mærke fra?.. jeg har ville spørger dig længe, men har bare været sammen med hau.. min mand.." siger hun hurtigt og kan godt regne ud hun ville få en skideballe hvis hendes mor fandt ud af hvor meget hun faktisk er sammen med Hauru.

Rena Luna

Rena Luna

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

DistortedDiva 14.07.2009 21:35
hun nikker roligt "ja undskyld.. jeg skal ikke lyve over for dig.. Men dit mærke.. Det har du arvet efter Kiriya.." siger hun og får så tårre i øjnene. Hun ligger først nu armene om Anzu.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Echo, Lorgath , Krystal
Lige nu: 3 | I dag: 12