Demon 09.11.2012 17:11
Demon tænker stadig på hvordan han udnytter Flemo til sin egen fordel, men da hans ser hans smil bliver han varm og folrvirret, han tænker "han er der for sød til at udnytte, ej hvad tænker jeg på " men hvis du var midt noget ville jeg da ikke forstyre dig" Muri 09.11.2012 17:23
Flemo vender kort blikket mod jorden, men ser hurtigt op på Demon igen, da han stadig ikke stoler på ham."Det var jeg ikke... Jeg.. Ødelagde bare blomsterne," halvmumler han, stadig med det lille smil spredt hen over læberne. Egentlig talt så Demon jo ikke så ond ud, men det var der så mange andre der heller ikke gjorde, og alligevel var onde ved Flemo. Flemo lægger så hovedet let på skrå, mens han bare står og betragter Demon.
Demon 09.11.2012 17:33
Demon begynder at føle at hænderne bliver fugtige, han kigger på ham, og Demon mærke hvordan hans hjerte hopper et slag over, gad vide om han mon vare den eneste ene, hans smil og de læbe, Demon fik lyst til at kysse Flemo, Demon var langt væk i sine tanker, Demon afbrudte dem selv, " jeg har ikke nogen planer, vi kunne side og lære hinanden lidt at kende, hvis du har lyst? " Demon mærkede hvordan han ikke kunne få øjne fra Flemo, det lille uskyldig smil gjorde ham varm om hjerte Muri 09.11.2012 17:52
Flemo kommer med et lidt større smil end det han havde før, og han nikker så kort, så alt hårdet flavre rundt, og kun bliver mere uglet end det var i forvejen."Ja, det vil jeg gerne," siger han hurtigt, og nærmest helt glad, som om det ikke var hver dag der var nogen der gad snakke med Flemo.
Demon 09.11.2012 18:00
Demon tvivler på om han overhovedt ville kunne udnytte Flemo, "han er jo så sød og uskyldig" "hvis det er du ikke ønsker at blive beskidt har jeg et tæppe med vi kan sidde på, og lidt mad hvis vi bliver sultene" " det nemmelig det perfekte vejr til en romantisk skovtur, og tænk hvis han kunne føle det samme for mig, som jeg begynder for ham demon lægger tæppet ned på græsset, men han ved ikke om han skal stille maden frem som han havde i sin læder taske, han ville vente på at Flemo god tog hans ide Muri 09.11.2012 18:52
Flemo siger intet, men betragter stadig bare Demon da han lægger lægger tæppet ud på jorden. Han nikker så kort og går langsomt hen mod Demon."Okay..." siger han roligt med det samme lille smil som han hele tiden har haft. Flemo ser kort Demon i øjnene, men ser så mod jorden igen.
Demon 09.11.2012 19:03
Demon ønsker at deres øjne skal mødes igen, han ønskede så brændene at sige de ord der lå så tungt i hjertet, ordene " jeg vil væresammen med dig " men hvordan spurgte man sådan en sød dreng, han stillede det lækkere mad på tæppet, og åbenede en vin, "hvorfor havde jeg dog iingen lys, det ville jo gøre det mere romantisk, han må da tænke jeg er ude på noget "jeg håber det er okay eller er det for overdrivet" det var svært for Demon og vide hvad flemo ville have han kendtre ham jo ikke, det eneste han vidste var han ønskede at de skulle være sammen Muri 09.11.2012 19:12
Flemo står længe og ser på maden. Han stiller sig lige foran tæppet og ser så på Demon. Hvis Demon så op nu, ville de se hinanden i øjnene igen. Han smiler så bare, og ryster svagt på hovedet."Det er hyggeligt," siger han lavt og griner en smule for sig selv.
Demon 09.11.2012 19:18
Demon sætter så langsomt ned på tæppet, og hælder vin op til dem begge, "jeg har det desværre ikke andet vi kan drikke, så jeg håber du kan lide vin" Demon ryster på hånden da han skal række glasset til Flemo, da Flemo skal række ud taber Demon glasset så det Flemos flotte brystkasse " undskyld, undskyld tænkt at jeg er sådan et fjols, det må du virkelig undskylder " Muri 09.11.2012 19:29
Flemo sætter sig helt ude på kanten af tæppet, da Demon selv sætter sig."Jeg har aldrig smagt det," siger han kort, og smiler lettere undskyldene. Han kommer med et kort ryk fra sig, da Demon spilder vinen på Flemos brystkasse, og han ryster kort over hele kroppen.
"Øhm, det gør ikke noget," siger han roligt, og smiler kort. Han tager kort efter skjorten af, og bruger så den til at tørre resten af sin brystkasse af for vin. Han tænker egentlig ikke over hvad Demon tænker.
Demon 09.11.2012 19:34
Demon rækker ud efter jordbæren og starter først med af smage på dem, og bagefter putter Demon jordbæret hen til Flemos læber så han kan smage dem, Flemo tager en lille bid Muri 09.11.2012 19:42
Flemo lægger skjorten fra sig på tæppet ved siden af sig. Han ser så på jordbæret og åbner langsomt munden og tager en bid. Han ser så Demon i øjnene og lader en finger kører hen over sine læber, for at fjerne noget af saften fra jordbæret, der var på vej til at glide ned af Flemos hage."Tak," siger han lavt, mens han fortsat ser Demon i øjnene.
Demon 09.11.2012 19:48
Demon tager det sidste af jordbæret, men kigger stadig Flemo i øjne, han læner sig langsomt frem mod ham, Demon lægger hånden forsigtigt på Flemos kind og kyssde ham forsigtigt på munden, Demon rørte ved Flemos læber de så bløde, at han ville mærke Flemos læber mod sine egene igen Muri 09.11.2012 19:56
Flemo rykker sig ikke ud af stedet, da Demon kommer tættere og tættere på. Han lukker langsomt øjnene, da Demon kysser ham, og Flemo gengælder kysset, mens han selv læner sig længere ind mod Demon. Han sætter sig så hurtigt tilbage igen, bider sig let i læben, og vender blikket mod jorden."Undskyld," siger han lavt, som om det hele var Flemos skyld.
Demon 09.11.2012 20:01
Demon tager blidt fast Flemos nakke, han kysser ham igen, dengang tager Demon tunge længere og længere ind i Felmos mund, Demon mærke varm i hele sin krop, Demon ligger sig helt hen over Flemo, mens deforsætter med at kysser , Demon rør lettere på Flemos brystkasse, Muri 09.11.2012 20:04
Flemo lukker øjnene igen, idet Demon kysser ham. Han gengælder selv kysset og lægger en hånd i nakken på Demon, mens han nærmest selv begynder at hive Demon ind til sig. Han lægger forsigtigt en hånd på Demons mave, og tager så fat i hans bluse med et fast greb. Flemos ene ben, lægger han rundt om Demon, for på en eller anden måde at holde ham fast. Demon 09.11.2012 20:09
Demon mærkere varmen fra Flemo, Demon begynder langsomt at kysse Flemo ned af brystkassen, og op igen, Demon mærke Flemo spjætter lidt hvergang han rør ved hans bukse lem, Demon mærke lysten til Flemo, og vil mærke ham nu, Demon bliver mere og ophidset, og begynder at tage flemos bukser af, han kan ikke styre sine lyster mere Muri 09.11.2012 20:23
Flemo kommer med nogle enkelte små støn, da Demon kysser ham ned af brystet, og han river kort Demon i nakken. Han slipper kort efter Demons bluse, og flytter hånden ned ved hans buksekant i stedet, hvor han langsomt fører hånden ned i Demons bukser, og begynder at 'rode rundt'. Demon 09.11.2012 20:29
Demon kommer med nogle små støn, han begynder at kysser Flemo på brystet igen og han kører længere og længere ned med tungen, han mærker Flemos hånd tage fat i håret på Demon, hanønskede så brændene at mærkere Flemos hud mod sin ege, "skal vi fortsætte skat" sagde han med en stønene stemme, J"jeg vil mærke din hud min skat" Muri 09.11.2012 20:32
Flemo ser på Demon, smiler så svagt og nikker let. Han trækker hånden op af hans bukser, og kort efter har han allerede fået hevet dem af. Han tager så hurtigt fat om hans bluse, og får også hevet den af ham på kort tid. Han lægger så begge hænder i nakken på Demon, og hiver ham helt ned til sig. Han kysser ham blidt på kinden, og hvisker så i øret på ham: "Tag mig,"Chatboks
IC-chat▽
Krystallandet