Voo lo muntert imens de fløj. Vinden blæste hendes hår tilbage. Da Lupi pludselig dykkede nedad, gav det ikke blot et sug i Voos mave, men det tvag også tårer ud i øjmkrogen på hende. "WROOOOOOOOOOOOOOH!!" hylede hun og klamrede sig til dyret. Da den rettede op og fløj oppe over vandet. Hun så ned i vandet, og så på det flotte slør af vand, Lupi lavede, når han lod poten berøre vandet.
"Whaoouw.." Hun holdt godt fast i pelsen og slap ikke, før dens poter var sikkert placeret på jorden. Hun hoppede af og skvattede bagover så hun landede på bagen. Hun lo og viftede vildt med armene. "Det var helt fantastisk, Lupi! Det var så sejt!" lo hun højrystet og så på Reegina. "Det var såååh sejt! Det skulle du virkelig prøve en dag!" sagde hun og lo forsat. Hele hendes ansigt var ét stort smil.
Hun rejste sig op og så op i himlen. "Uh uhm... Fru Reegina, det er blevet sent. Jeg tror min mor leder efter mig." sagde hun. Det var vel et eller andet sted sandt, at moren nok ledte efter hende. Problemet var bare at hun ikke vidste hvem hendes mor var. Måske var det bare en undskyldning, som Caine havde sagt. En løgn. Men hun ville ikke have at Reegina skulle bekymre sig for hende, fordi hun ikke havde nogle forældre, så nu kunne hun lige så godt sige det.
"Det var rigtig hyggeligt at møde dig." sagde hun og smilte. "Også dig Lupi. Og tusind tak for turen!" lo hun og viftede med armene.
"Godaften og -nat, fru Reegina! Jeg håber jeg møder dig igen snart!" lo hun og vinkede, imens hun løb derfra, imod det skur hun havde overnattet i de sidste var uger.
( gotta gooo~ooo )
Det er ikke for at være nice, men...