Tuka

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 100 år

Højde / 141 cm

Zara 03.07.2008 22:41
Jeg svarer ikke Nai, for regnede heller ikke der var brug for et svar.
Jeg kigger bare på kampen, som jeg har gjort så forfærdelig mange gange før. Kigger og venter. En af dem må jo dø på et tidspunkt, også selvom jeg mest håber det er den hvidhårede elver.
Jeg håber ret meget af en af de to har noget værdifuldt på sig, de taber eller mister... Allermest må den hvidhårede elver godt tabe den tiara...

1. Tuka i sin menneske form.. 2. Tuka i sin ræveform.
Begge lavet af Vix
Doll Base: http://thyme-net.dk/rakuchou/ <<- Vixen's side ^^

http://dragcave.net/user/Ichiri <- Hjælp æggene! De dør!

Jaton Avaron

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 190 cm

Krystal 03.07.2008 22:51
Idet Jate ser hvordan Ninlia i løbet af et øjeblik får overtaget kampen, føler han at han bliver nødt til at gøre noget for at få hende væk fra Freyja.. selv om det sikkert bare bliver en dumhed fra hans side, for han er trods alt ikke særlig stærk.
Han tager sin bue ned fra skulderen, lægger en pil på strengen og løber hurtigt ud i lysningen, idet han sigter mod Ninlia med pilen. "Slip hende," råber han - om ikke andet så for at få Ninlias opmærksomhed væk fra Freyja, så hun har en chance for at komme til sig selv.
Allerhelst ville han bare være løbet bort, men han kan trods alt ikke overlade Freyja til at blive slået ihjel her.. selvom han er fej, er han en god person.
// Jate

http://i3.photobucket.com/albums/y82/Ametyst/Jate.jpg
(tegningen er lavet af mig selv)
Naíshca Niakaro

Naíshca Niakaro

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Naíshca 03.07.2008 22:54
Naíshca smiler skævt, før hun sender Tuka et undskyldene blik. Hun ved hvor meget han hader kamp, men da dette har udviklet sig en del, føler hun, at hun bliver nødt til at gøre noget - hellere stoppe det. Hun træder et skridt frem, mens hun kort overværer situationen, for at få et hurtigt overblik. Hun bemærker godt, at Jate også vil hjælpe, men tager sig ellers ikke yderligere af ham. En mindre kugle af energi kommer til syne i hendes hånd, men hun siger ingenting. Advarslen fra Jate måtte være nok, så hun behøvede ikke råbe eller sige noget. Desuden havde hun heller ingen anelse om, hvad hun ville sige. Kuglen lyser mørket op, og med et skævt smil, trækker hun den længere tilbage, klar til at kaste, hvis der skulle ske noget.
Naíshca Sia Niakaro

Ninlia Ragefire

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Skovelver

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 20 år

Højde / 168 cm

Sasuchi 03.07.2008 23:12
Ninlia hører Jates stemme tæt ved sig. Hun ser stadig direkte ind i sin tvillingesøsters grønne øjne, som er blevet pænt våde.
I dem kan hun se Jate, som står med både bue og pil parat til at fyrre afsted.
,, Bevar mig vel.. " Siger hun meget ironisk og strammer kun grebet omkring Freyja's hals en lille smule mere fordi Freyja tager fat omkring slyngplanterne.
,, Freyja, det lader til at du bare fået endnu en bejler - Hvad blev der af den anden? " Hendes bløde stemme blev mere kold og hånende, men alligevel.. Cremet.
Ninlia ligger kort hovedet på skrå. ,, Så navnet er Jate, huh? Mig en fornøjelse at møde dig, eller ikke. Jeg bør nok præsentere mig selv. "
Hun lader en gren vokse frem fra det træ som holder Freyja, rundt omkring Freyja's hals - som så gror ind i træet igen.
Hun lader det have den samme styrke som hendes greb har på Freyja lige i øjeblikket.
Derefter giver hun slip med hendes slyngarme og vender sig mod Jate.
,, Saelaf. Eller også kendt som Ninlia. Jeg er Freyja's tvillingesøster. "

For stor version af tegning, klik.

Beskrivelse:
Ninlia er albino skovelver. Skrigende røde øjne og sne hvidt hår.
Nedstammer fra en fattig skovelver familie.
Mørkes kriger. Tvillingesøster til Freyja.
Elsker litteratur, læse og skrive. Er loyal overfor sin Lord og gør alt for ham.
Meget svag overfor alkohol.

Tuka

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 100 år

Højde / 141 cm

Zara 03.07.2008 23:22
Jeg skær en kort grimasse da slagsmålet tager en drejning jeg ikke brød mig om. De to elvere kunne da godt slå hinanden til plukfisk, det behøvede drengen - der her Jate - og Nai da ikke at blande sig i.
Men jeg holder mig stadig i træet. Ninlia (nu fik jeg endelig navnet) havde frygtindgydende jordkræfter, som sikker kunne dræbe en rævedæmon som mig, med lethed.
Sikkerhed i træet...

Begge lavet af Vix

Jaton Avaron

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 190 cm

Krystal 03.07.2008 23:28
Hans blik fanger Freyja's og han strammer grebet om buen, parat til at skyde pilen mod Ninlia, selvom han er bange for, at det ikke vil have nogen effekt. Hun sagde at jeg skulle løbe .. men ville hun have det okay med, at jeg stak af? .. jeg ville meget gerne løbe min vej, men jeg kan ikke .. ikke nu .. Han ryster let på hovedet og lader blikket glide videre mod Ninlia, der nu har vendt sig om mod ham.
"Jeg er ikke interesseret i dit navn eller dine familieforhold, selvom det undrer mig hvordan en som dig kan være søster til en som hende," siger han med en let rystende stemme. "Bare slip hende fri.. ellers så.." her går han i stå, for han har egentlig ikke noget særligt at true med.
Han slipper pilen og den suser af sted mod hende .. han håber virkelig, at den vil ramme hende lige i hjertet, selvom han tvivler .. hun virker så stærk..
// Jate

Naíshca Niakaro

Naíshca Niakaro

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Naíshca 03.07.2008 23:34
Naíshca sukker utilfredst. Det har aldrig været nemt at få folk til at holde op i kamp. ,,Slip hende." Lyder det højt fra hende, før hun går tættere på, og truer med at kaste kuglen, med et skævt smil. Hendes blik er bestemt, mens hun ser på Ninlia, og kort ser hun også over på Jate, for at se, om han allerede havde skudt pilen af. Dog ikke. Hun så derefter kort på Tuka. Som om hun manglede en ordre. En til at vejlede hende.. Hun var jo heller ikke forfærdeligt god i kamp, og denne situation mindede hende ufatteligt meget om Spike. Istedet for Ninlia og Freyja, var det hende og Spike. Spike var Nin som prøvede at kvæle hende, og skyde hende, mens Freyja var Naí..
Naíshca Sia Niakaro

Ninlia Ragefire

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Skovelver

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 20 år

Højde / 168 cm

Sasuchi 03.07.2008 23:57
Ninlia forsvarer sig hurtigt ved hjælp af hendes slyngarme på hænderne. Pilen flyver ind i en tyk gren og borer sig ind i den.
Hun kan nøjagtigt lige mærke pile spidsen mod hendes arret hud.
Hun fnyser irriteret over, at hendes lillesøster slap fri fra træet og ser bare tomt på både Jate og Freyja.
,, Hver gang du har sagt det, så ender det altid med, at jeg kommer til at gøre skade på ham alligevel - Og derefter bliver du altid så sur på mig. Men min kære Freyja - Far og mor ville være så stolte af dig nu.. Ja, men mig, nej. Elcy passede på mig, mens mor og far gjorde skade på mig. "
Da Naíshca også blander sig ved Ninlia nu, at de er fra de godes side. En efter en.
,, Men, efterhånden som at det lader til du får flere og flere venner omkring dig. Jeg har ikke tænkt mig at blive hængende her længere. Vi ses forhåbentlig en anden gang.. Længere ude i tiden, forhåbentligt. "
Ninlia fremkalder en mørk tåge af Mørkets kriger kraften og derefter forsvinder ind i tågen.. Man kan kun ænse hendes lange hvide hår.. Før hun forsvinder helt fra Lysningen.

For stor version af tegning, klik.

Beskrivelse:
Ninlia er albino skovelver. Skrigende røde øjne og sne hvidt hår.
Nedstammer fra en fattig skovelver familie.
Mørkes kriger. Tvillingesøster til Freyja.
Elsker litteratur, læse og skrive. Er loyal overfor sin Lord og gør alt for ham.
Meget svag overfor alkohol.

Tuka

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 100 år

Højde / 141 cm

Zara 04.07.2008 00:02
Jeg sukker kort da Ninlia er forsvundet. Ikke så meget på grund af lettelse, mest ærgelse over at overvågningen ikke gav noget.
Jeg gaber kort, og skæver til det halvt brændende træ. Håber egentlig at det bliver slukket, men jeg kan jo ikke gøre noget så jeg rejser mig op og stiller mig på grenen.
"Hej hej Nai..." siger jeg inden jeg forvandler mig til en fugl og flyver væk, i retning af markedspladsen... Må kunne få fat i noget mad der.

//out

Begge lavet af Vix

Naíshca Niakaro

Naíshca Niakaro

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Naíshca 04.07.2008 00:02
OOC: Jeg undskylder lige, at jeg bryder rækkefølgen, men jeg skal gå, og min mor vil ikke lade det vente længere. :3
IC: Naíshca kniber let øjnene sammen. Hun er klar til at sende kuglen imod Ninlia, med voldsom fart, og dermed også skade hende, men en smule irriteret forsvinder kuglen i hendes hånd, da Ninlia forsvinder i den samme tåge, som igår. Hun lader kort hånden glide igennem tågen, for måske at kunne afsløre hvad det er for noget, men forgæves. ,,Fortsat god aften," Lyder det en smule flovt fra hende, men sender dem så et lille smil. ,,Vi ses, Tuka." Derefter forsvinder hun gennem det høje græs - væk.
Naíshca Sia Niakaro

Jaton Avaron

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 190 cm

Krystal 04.07.2008 00:09
Lidt undrende blinker han med øjnene og ser sig omkring .. alting skete bare på en gang og nu er Ninlia forsvundet. Lidt usikkert vender han sig med Freyja, og han betragter hende et øjeblik. "Er du uskadt?" spørger han så imens han træder et skridt tættere på hende, - hun var trods alt lige ved at blive kvalt.
"Jeg håber ikke, at du har mere familie af den slags," tilføjer han mumlende. Selvom Ninlia er forsvundet, synes der stadig at være en ubehagelig stemning over hele lysningen, og han er ærlig talt lidt bange for, at hun pludseligt skal vende tilbage.
// Jate

Jaton Avaron

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 190 cm

Krystal 04.07.2008 00:16
Også hans kinder bliver lidt røde og han ryster benægtende på hovedet.
"Hør nu her.. jeg er svag, og jeg var stukket af for længst, hvis ikke jeg vidste, at jeg ville få dårlig samvittighed over det.." siger han mumlende. Han rækker en hånd ud og stryger hende over håret.
"Jeg har sådan en kræmmervogn, jeg plejer at sove i .. men .. jeg vil da også gerne se dit værelse på paladset." siger han med et lille smil. Alting virker stadig en smule uvirkeligt, og han kan ikke rigtigt forstå, at kampen endte så hurtgt på dén måde,
// Jate

Jaton Avaron

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 190 cm

Krystal 04.07.2008 00:20
"Jeg er ikke modig," svarer han med et træk på skuldrene.
Han knuger fast om hendes hånd og følger hende ud af lysningen.

//out ^^
// Jate

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 25.08.2008 16:05
Hauru kommer langsomt gående, i det høje græs. Han har hænderne dybt begravet i lommerne og blikket vendt mod jorden. Et svagt smil er bredt over hans læber.

Light

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 25.08.2008 16:08
Chi ligger lidt fremme i sin tigerform og bider i sig selv og slikker derefter såret rent. Det gør hun 2 gange, men bare forskellige steder, 1 på benet og et i siden hvor hun har fået godt fast.
,,hvorfor leve?.. ingen kan lide mig.." siger hun lavt og ligger sig ned på siden, men med såret oppe og piver trist.
,,alt er jo lige meget.." siger hun trist
(glem hans øre og hale)

forældre: Anzu og Samson
Begge billeder fundet på photobucket og billed. nr. 2 er Light som tiger
http://s2.bitefight.dk/c.php?uid=52333 <-- klik =D
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 25.08.2008 16:11
Hauru stopper op, da han ser en stor pelsklump (Chi) ikke så langt fra ham. Han lægger hovedet let på skrå, går så hen mod Chi og stopper op ved siden af hende. Han sætter sig ned på hug og ser lidt på hende.
"Hvorfor er det du ligger her, nærmest halvt død?" spørger han bare. Han smiler svagt. Han gider egentlig ikke tage det særlig seriøst.

Light

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 25.08.2008 16:14
Hun ser lidt op på ham da han han sætter sig, men vender sig så bare om og ligger ovenpå sit store sår og gemmer sig lidt væk
,,hvad vil du?.." spørger hun stille og trist
(glem hans øre og hale)

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 25.08.2008 16:26
Han hæver let det ene øjenbryn. Han trækker så let på skuldrene.
"Jeg keder mig. Underhold mig..," siger han bare. Han begynder lidt efter at prikke svagt til hende.

Light

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 25.08.2008 16:28
hun lader ham bare prikke til sig og ser tomt ud i luften
,,find dog en svag pige og voldtag.." siger hun bare tomt og lige glad
,,alt er lige meget.."
(glem hans øre og hale)

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 25.08.2008 16:29
Han stopper med at prikke til hende.
"Hvis jeg skal finde en svag pige, ligger der en lige foran mig," siger han bare. Han smiler svagt.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 7