Jaton Avaron

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 190 cm

Krystal 04.06.2008 20:14
"Chii." gentager han lidt undrende. "Det er et specielt navn."
Han er stille et øjeblik. "Jeg hedder Jate," siger han så.
Han ser op mod himlen og indser først nu, hvor sent det egentlig er blevet. Han har ikke lyst til at tilbringe natten i skoven, og det vil tage mindst en time at komme tilbage til landevejen.
"Chii .. jeg må gå nu," siger han beklagende. Et øjeblik ser han på kappen, men tænker, at det vil være for hjerteløst at tage den igen.. hvis han ikke ser hende igen, kan han vel købe en ny, når vejret bliver koldere.
Han bøjer hovedet let for hende og vender sig så om. Forsvinder ind i skoven..

//out
// Jate

http://i3.photobucket.com/albums/y82/Ametyst/Jate.jpg
(tegningen er lavet af mig selv)

Chii

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Muri 04.06.2008 20:18
Hun nikker let, betragter ham lidt.
"Jeg kan godt lide dit navn," siger hun lidt efter. Hun ser lidt efer ham, da han er gået.
"Hej-hej," siger hun smilende. Hun ser lidt på kappen.
Ville han ikke have den igen? tænker hun undrene. Hun trækker let på skuldrene og forsvinder derfra.

Billede fra Google.
Chii lider af Anoreksi O.o

Hun har et brændemærke formet som et 'S' siddende mellem brysterne.

Ninlia Ragefire

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Skovelver

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 20 år

Højde / 168 cm

Sasuchi 03.07.2008 20:10
Ninlia kommer gående igennem skoven, stille og uden nogen lyd.
Hun har efterladt hendes elskede journal, men hun har gemt den godt - Den er jo hendes et og alt trods alt?
Hendes lange hvide hår glider roligt mod hendes ryg og følger med i takt til hendes gang. Hun havde brug for en stille gå tur i skoven.
Et lille suk kommer fra hende og hun stopper op da hun kommer ind i lysningen. Hun ser fjernt og tomt op på aftenhimlen, som er blevet farvet rød, lilla og orange af solens sidste stråler.

For stor version af tegning, klik.

Beskrivelse:
Ninlia er albino skovelver. Skrigende røde øjne og sne hvidt hår.
Nedstammer fra en fattig skovelver familie.
Mørkes kriger. Tvillingesøster til Freyja.
Elsker litteratur, læse og skrive. Er loyal overfor sin Lord og gør alt for ham.
Meget svag overfor alkohol.

Jaton Avaron

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 190 cm

Krystal 03.07.2008 20:18
Jate kommer lige så stille gående mellem træerne, imens han skæver op mod den farvestrålende aftenhimmel mellem trækronerne. Han burde egentlig vende om, men han ville lige prøve at se, om han kunne finde hen til lysningen, hvor han så kunne hvile sig lidt inden han forsøgte at finde vej ud af skoven.
Over skulderen har han en bue og et pilekogger hænger over hans ryg. Det er trods alt ikke helt klogt at bevæge sig ubevæbnet rundt i skoven ved aftentide og han føler sig mere sikker på denne måde.
Han træder ud fra træerne og står nu i lysningen, som er oplyst af aftensolens orangefarvede stråler. Her får han endelig øje på Ninlia og han standser lidt usikkert op i skovkanten. Skal man hilse? sige et eller andet? Det er trods alt ikke en person, han kender.
// Jate

Naíshca Niakaro

Naíshca Niakaro

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Naíshca 03.07.2008 20:23
En mindre skikkelse kommer løbende gennem det høje græs, og det eneste man ser er halen som lige akkurat rager op over græssets kant. En del af græsset bukker under for hendes vægt, når hun kommer løbende. Midt i et spring, skinner et svagt lys mellem græsstråene, og en velkendt skikkelse tårner sig op over det. Et kort øjeblik står hun helt stille, mens hun betragter det område hendes nysgerrighed nu og engang er nået frem til. Det første hun får øje på er Ninlia, da hun hurtigt skiller sig ud fra de grønne omgivelser med det hvide hår, og dermed også de blodrøde øjne. Det gyser kort i hende, da hun skulle være så 'heldig' at møde hende igen, og på grund af dette trækker hun med et skævt smil hætten, fra den hvide kappe, godt ned omkring ansigtet, så de pelsede ører og hale bliver gemt under stoffet.
Naíshca Sia Niakaro

Ninlia Ragefire

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Skovelver

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 20 år

Højde / 168 cm

Sasuchi 03.07.2008 20:34
Ninlia ser stadig tomt op på himlen, som bliver mere grå efter hvert minut.
Efter et stykke tid hører hun puslen fra den anden ende af lysningen. Hun står kort og prøver på at få øje på det, som laver støjen. Hun vil ikke være med i et bagholdsangreb.
Hvor er du? Hvad er du? Hun står helt roligt, stadig med sit tomme ansigts udtryk, som er nærmest et mysterium.
Da Ninlia endelig spotter denne hvide ulv, som næsten står overfor hende i lysningen, står hun bare og stirrer.
,, Det er lang tid siden.. Min kære søster. Måske var det bedre hvis det var endnu længere tid siden. "
Hendes cremet stemme bliver mere kold og kynisk. Men hendes blik og ansigtsudtryk... Det er stadig det samme. Tomt og mystisk.

Beskrivelse:
Elsker litteratur, læse og skrive. Er loyal overfor sin Lord og gør alt for ham.

Jaton Avaron

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 190 cm

Krystal 03.07.2008 20:41
Jate opdager uvlen øjeblikket efter, han har fået øje på Ninlia. Han går et par skridt tilbage og træder ind i skyggen af en af de store træer, hvis blade går langt ned mod jorden og derfor udgør et glimrende skjulested.
Herfra betragter han Ninlia og lægger mærke til hendes særdeles usædvanlige udseende. Han kan ikke se hendes øjne fra denne vinkel, men han hører den kyniske tone i hendes stemme, da hun taler til ulven.
Hvad hun siger, forstår han til gengæld ikke meget af .. hvad mener hun med søster? Hans blik rettes mod ulven og han flytter sig længere ind i træets skygge og håber virkelig, at ingen af dem fik øje på ham - dyrets tilstedeværelse gør ham rimelig urolig for ikke at sige skræmt. Naíshca, der er nærmest skjult i græsset, har han endnu ikke fået øje på.
// Jate

Naíshca Niakaro

Naíshca Niakaro

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Naíshca 03.07.2008 20:45
Naíshca lader det meste af sit rødlige pandehår dække for hendes øjne, så Ninlia derfor har sværere ved at genkende hende - hvilket hun jo sikkert gør alligevel. Hendes blik falder på ulven, som hun tavst betragter og følger med øjnene, indtil hun atter ser på Ninlia, da hun taler. Kynisk og koldt. Hun vidste at der var noget ondskab over denne kvinde, og især også igår da hun blot talte ud om Midnatsborgen. På den ene side en smule dumt, men det var hendes eget problem. Hendes ører lægger sig ned under kappen, og hendes hale hænger slapt mellem benene på hende, mens hun smiler skævt, og blot lytter til deres samtale, da de åbenbart var søstre. Nu går det jo i sandhed bare ud fra, hvem der i virkeligheden gemmer sig bag denne hvide ulv.
Naíshca Sia Niakaro

Ninlia Ragefire

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Skovelver

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 20 år

Højde / 168 cm

Sasuchi 03.07.2008 20:56
Ninlia står helt indelukket, stille og tyst i græsset. Hun har ikke bevæget sig en tomme.
,, Åh kære Freyja.. Du har ikke forandret dig siden sidst. Blot en lille smule. Dit temperament er som altid... En lille smule afvisende. Men der bør nok heller ikke være nogen undskyldning for. Slet ikke efter det, som vi begge har været igennem. Du følger blot din vej, mens jeg følger min. "
Hun hæver hendes stemme lidt mere. Meget af det hun siger har en sarkastisk klang i hendes stemme, men det sidste siger hun med had i stemmen.
Hendes lange hår flyver med i vinden og hun stirrer lige direkte ind i Freyja's øjne.
,, Du lyder ikke særlig glad for, at se din ellers så kære tvillingesøster. " Ninlia hæver roligt sin hånd og tager fat i et træ, som står hende mest nærmest.
Vis mig hvad der ellers er i skoven... Moder.. Hun koncentrer sig godt, men holder stadig øje med Freyja før hendes blik bliver til Skovens alt seende øje.
Hun får øje på Jate, Naíshca og Freyja. Så der er flere..
Hun giver roligt slip på træet med hendes forslået og arrede hænder.

Beskrivelse:

Jaton Avaron

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 190 cm

Krystal 03.07.2008 21:04
Jate holder uroligt øje med de tilstedeværende ude i lysningen. Han har så småt besluttet sig for, at det nok er bedst, at han lige så stille lister væk igen, men så ser han uvlen forvandle sig til.. Freyja.
Han bider sig i læben for ikke at komme med et udbrud, og et øjeblik overvejer han at løbe frem i lysningen, - men kun et øjeblik. Denne ubehageligt udseende elver, der åbenbart er hendes søster, virker godt nok noget fjendtlig, men Freyja kan vel klare sig selv, for hun er trods alt Lysets Kriger. Han vil ihvertfald ikke risikere noget, så han gemmer sig fortsat bag træet og holder øje med de andre gennem bladende. Så håber han bare, at de ikke får øje på ham.
// Jate

Naíshca Niakaro

Naíshca Niakaro

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Naíshca 03.07.2008 21:10
Naíshca gisper kort overrasket, før hun træder et halvt skridt tilbage, med et skævt smil. Hun havde ikke regnet med, at det var Freyja der gemte sig bag ulven. Især ikke, at det var Ninlia's søster! Et kort øjeblik stod hun og betragtede dem begge, for at finde lighederne, men hun fandt ingen. De lignede overhovedet ikke hinanden. Hun ryster hurtigt på hovedet, men underlader at hætten skal falde ned. Langsomt sætter hun den ene hånd i siden, og det samme velkendte lys dukker op. Da lyset er forsvundet sidder blot en rødlig ræv og ser på, mens halen let svinger fra side til side.
Naíshca Sia Niakaro

Ninlia Ragefire

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Skovelver

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 20 år

Højde / 168 cm

Sasuchi 03.07.2008 21:24
Ninlia ser helt tomt på Freyja imens hun råber efter menneskene i skoven.
,, Halvdyr, kom frem.. Jeg så dig skam godt. " Siger hun i en rolig, men stadig skarp stemme. Deres samtale er åbenbart med tilskuere.
Hm, Freyja. Du kan stadig læse tanker, hva?
Ninlia's blodrøde skrigende øjne glider rundt omkring i lysningens kant før hun endelig får øje på Naishca's røde hale som stikker op fra det høje græs.
,, Jamen dog.. Det var hende, åbenbart. " Hendes stemme er helt tom af følelser.
Ninlia ser igen over på hendes søster. Hun knæler stille ned mens hun råber, stikker sin finger ned i jorden og tager en god indåndning.
Giv mig din styrke, moder! Slyngarme gror op fra jorden, det kvaser og giver knagende lyde.
De griber fat Ninlia's arme og spidsen som voksede op sætter sig ind i huden på Ninlia, helt ind til knoglen, og finder nervesystemet. Derved kan hun styre dem som var det hende egne arme.

Beskrivelse:

Tuka

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 100 år

Højde / 141 cm

Zara 03.07.2008 21:32
Ligsom i går kommer jeg flyvende, dog som en lidt større fugl end sidst, for det blæser en smule mere.
Og modsat i går er jeg på udkig efter nogen/noget. Nogen der slås, eller nogen der har tabt noget af værdi, som jeg kan sælge. Hvis der er nogen der slås, kan man jo rippe den døde for værdigenstande bagefter...

Og jeg finder da også nogen. I en lysning.
Efter at være fløjet lidt ned, genkender jeg Ninlia. Men jeg stopper ikke min nedfærd af den grund, og jeg lander kort efter i en tyk trækrone.
Skjult af blade, forvandler jeg mig til min menneskeform, og kigger lidt rundt.
To fremmed lugte møder mig, og så er der to bekendte. Ninlia og Nai. Men kan ikke se Nai, så regner med hun gemmer sig eller noget.
Så jeg sidder stille i træet og betragter elveren og den anden elver, med en kedsom mine.

1. Tuka i sin menneske form.. 2. Tuka i sin ræveform.
Begge lavet af Vix
Doll Base: http://thyme-net.dk/rakuchou/ <<- Vixen's side ^^

http://dragcave.net/user/Ichiri <- Hjælp æggene! De dør!

Jaton Avaron

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 190 cm

Krystal 03.07.2008 21:40
Jate læner sig en smule ind mod træet, glad for at han ikke er blevet bemærket. Måske kan han stadig nå at slippe væk .. men alligevel. Det ville trods alt give ham dårlig samvittighed, og han er nødt til at se, hvad der sker med Freyja. Han selv vil ikke være til den store hjælp, så han har ingen planer om at afsløre sin tilstedeværelse foreløbigt.
I stedet holder han lige så stille øje med de andre, Især Ninlia, for det hun nu foretager sig virker en smule.. skræmmende. Nervøst bider han sig i læben og læner sig en smule frem mellem bladende for bedre at kunne se, hvad der foregår.
// Jate

Naíshca Niakaro

Naíshca Niakaro

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Naíshca 03.07.2008 21:45
En kort brummen lyder fra Naíshca, da hun bemærkede og desuden hørte, at Ninlia talte om hende. Hun var sikker på, at Nin ikke ville angribe hende, og blot lade hende være, så for engangsskyld sad hun fuldstændig afslappet mellem stråene. Hendes hale svingede uroligt fra side til side, indtil hun fik øje på den samme fugl fra igår, og derfor fik det hende til at smile stort, så hendes hjørnetænder blev blottet. Nu skulle hun bare over til den, hvis hun igen kunne finde den. Så hurtigt som det nu kunne lade sig gøre, løb hun over imod nogle blade, hvor hun havde set den lande. Endnu et lys bredtes, og endnu engang kom Naíshca til syne. ,,Tuka?"
Naíshca Sia Niakaro

Ninlia Ragefire

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Skovelver

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 20 år

Højde / 168 cm

Sasuchi 03.07.2008 22:02
Ninlia's arme er nu fuldt transformeret. Slyngarmene er tykke, og snoet omkring hendes arme, så det ligner at hun rent faktisk ingen normale hænder har.
Slyngarmene bevæger sig kort, hun skal lige blive vant til disse arme.
Der går ikke specielt lang tid før hun igen rejser sig fra jorden og ser direkte på Freyja.
,, Min kære søster.. Du valgte at blive lysets kriger - Mens jeg valgte at blive mørkets kriger. Skal vi ikke holde vores lille tradition ved lige? "
Hun ser helt kold, udtryksløst og tomt på Freyja. Hendes røde øjne strejfer kort lysningens kant.
Hun tager igen fat i træet og beder om at se omkring i skoven. Hendes syn er mere uklart end før, men hun ved hvor alle sammen er nu.
,, Halfbreeds der... " Hun kigger kort mod retningen af Naíshca og Tuka. ,, Normal mand, ingen trussel.. " Siger hun så og kigger mod Jate's retning.
Hun giver hurtigt slip for træet og tager en god dyb indåndning. ,, Er du klar? " Siger hun hurtigt og der lyder et kvas fra træet højt oppe over Freyja.
En tyk gren er knækket og falder nu hårdt ned mod jorden, mod Freyja.
Dette tager Ninlia til hendes fordel og begynder allerede at løbe imod Freyja, hurtigt og smidigt, imens hun endnu ikke har opfattet hvad der sker.

Beskrivelse:

Tuka

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 100 år

Højde / 141 cm

Zara 03.07.2008 22:09
Jeg kigger ned da jeg hører Nai nede på jorden. Jeg er jo stadig oppe i trækronen, og har nu ligger mig på en tyk gren, på maven.
"Hej Nai..." siger jeg. Jeg er langt fra i perlehumør, for jeg fik hverken aftensmad i går eller noget at spise her til morgen, pga mangel på penge... Mangel på penge har det med at gøre mig muggen.
Jeg skal til at sige noget til Nai, da jeg - med mine gode ører - hører Ninlia sige Halfbreeds... Hvilket irritere mig lidt, for det er jeg ikke!
Da Ninlia angriber holder jeg øje med kampen der vil komme ud af det, i stedet for.

1. Tuka i sin menneske form.. 2. Tuka i sin ræveform.
Begge lavet af Vix
Doll Base: http://thyme-net.dk/rakuchou/ <<- Vixen's side ^^

http://dragcave.net/user/Ichiri <- Hjælp æggene! De dør!

Jaton Avaron

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 190 cm

Krystal 03.07.2008 22:16
Det giver et lille sæt i ham da Ninlia ser lige mod ham og sådan uden videre udpeger, hvor han er. Han føler sig mere og mere urolig, også på Freyjas vejne, for det er trods alt hende det hele går ud over.. han selv vil bare ikke være til meget hjælp, hvis han styrter frem for at 'beskytte hende.'
Han venter derfor for at se, om hun klarer sig imod Ninlias angreb .. hvis ikke, er han nødt til at gøre et eller andet.
// Jate

Naíshca Niakaro

Naíshca Niakaro

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Naíshca 03.07.2008 22:19
Naíshca vender straks hovedet imod Ninlia, rent automatisk, da hun nævner ordet 'halfbreeds.' Det får hende til at skamme sig lidt, da hun bruger ordet i en lettere nedladende sætning, ihvertfald efter hendes mening. Hun fnyser irriteret over hende, før hun vender opmærksomheden imod Tuka. Hun smiler kort, før dette bliver mere skævt. Hun gisper en smule forskrækket, da hun hører noget knække og derfor får hun endnu en gang vendt sig imod Nin. ,,Hvad laver hun?" Spørger hun stille sig selv, mens hun bider sig i læben, og ser over imod Jate.
Naíshca Sia Niakaro

Ninlia Ragefire

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Skovelver

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 20 år

Højde / 168 cm

Sasuchi 03.07.2008 22:36
Ninlia når Freyja hurtigt, næsten lige efter hun er knækket sammen i benene.
Hun tager fat med slyngarmene omkring hendes hals og nakke. (Har tilladelse)
Ninlia tager godt fat omkring Freyja og derved hiver hende op og slår hendes ryg imod et træ.
,, Åh kære lille Freyja.. " Siger hun meget sarkastisk. Hendes øje er helt afslappet, tomme og kolde. Hun ser direkte ind i Freyja's øjne.
Hendes vejrtrækning er normal, selvom hun løb herhen. Slyngarmene får godt fat omkring Freyja's strube og derved begynder at få et hårdere greb omkring hende.
,, Kan du huske hvordan mine hænder så ud efter hver gang far eller mor havde taget mig med ind i enerum - Hver gang jeg havde mobbet dig og drillet dig? Hver gang jeg ikke var så god som dig?
De var blodige og jeg havde sår over alt på dem. " Hun hvisker det nærmest til hende, så det kun er hende som kan høre det.

Beskrivelse:
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 7