,, Skide smart, din idiot,. " hvisler hun lavt for sig selv, da hun udemærket kan regne ud det er hans værk..
Irritabelt forvandler hun sig til en kulsort ørn, hvilket normalt ikke er muligt at se i den farve, men det er hun jo egentlig ligeglad med og flyver op over træet, for at danne sig et overblik..
Hun beslutter sig så for at sætte ham på plads ved at fremmane nogen tilpas store ånder til ganske simpelt at ligge sig over ilden, tilmed hele trækronen og derfor kvæler den til den går ud.
Ørnen giver et triumferende skrig fra sig, i Samson's retning, før den styrtdykker mod søen, og lige inden hun lander forvandles til en svane, ligeledes sort som natten, og med det atypiske halsbånd på hun ikke kan få til at gå væk i sine forvandlinger længere..
Roligt plasker hun så på må og få lidt rundt på vandets overflade, og strækker kort triumferende de store sorte vinger i ham fyrens retning.. Giver sig så ellers bare roligt til at flyde videre rundt på vandet... -,-
((Brb 5-10 min ö))

Yees, det ER hottien fra Underworld, og sorry for det, men en af mine andre fetich's er altså fotomanipulation. ;]
Foto fra google, fjollet lidt rundt med af mig. (8
Krystallandet