Aviaia

Aviaia

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 743 år

Højde / 170 cm

Nyxx 23.05.2017 20:30
Den lyseblå himmel var næsten skyfri og der var for en gangs skyld også lunt udenfor. Folk var allerede godt i gang med deres daglige gøremål, på trods af at det knapt var middag. Lyden af folk der fløjtede en munter melodi, nogle gade musikere der spillede en lystig sang, fik de svagt rosa røde læber til at krølle sig i et smil. det var efterhånden noget tid siden hun havde forvildet sig rundt i Medanien, men hun havde været heldig at have fået ”et lift” af en pirat der alligevel skulle til byen for at hente nogle varer. De blå øjne betragtede omgivelserne, ledte efter et sted hun kunne sætte sig blot for at tage fem minutters pause. De mange folk der passerede hende så undrende på hende, som om de aldrig havde set en af hendes slags, eller også var det grundet hendes aura? Auraen der havde en underlig tiltrækningsevne over for folk. Et kækt smil spredte sig på hendes læber inden hun igen rejste sig og fortsatte sin tur gennem byen. Hun mærkede der var en der greb hendes arm og hun vendte sig halvt mod personen ”Avi?” lød stemmen og et svagt grin fulgte efter. Hun stivnede ganske kort og trak så kort på skuldrene inden manden fortsatte ”Medanien ligefrem? Kunne du ikke finde nogle mellem piraterne.. Eller savnede du mig?” spurgte han og vippede nærmest med øjenbrynene. Hun skar en grimasse og sukkede ”Ork jeg kunne finde massere.. Jeg har noget jeg skal have hentet.. Min syerske bor her, så hun har en kjole til mig” sagde hun og trak armen til sig og så på en kvinde der kom gående imod dem, råbende. Et grin undslap hende og hun begyndte at gå ”Stadig sammen med heksen.. Kunne ellers godt have brugt din hjælp” sagde hun og blinkede ganske kort til ham inden hun vendte sig om og gik, hun skulle ikke nyde noget af den sure kone der sikkert kendte til hende i forvejen.

Hun så på skiltene omkring de forskellige huse hun gik forbi, blot for at være sikker på hun ikke gik ind det forkerte sted, på trods af hun havde været der tre gange før. Et smil spredte sig på hendes læber inden hun greb i døren og gik indenfor ”Mori? Det er Aviaia.. Er du her?” lød hendes stemme som hun så søgende rundt og lukkede døren bag sig. Nærmest ud af ingenting dukkede kvinden op og slog armene omkring hende ”Velkommen! Jeg har din kjole her ovre” sagde hun og trak nærmest Aviaia efter sig. De blå øjne betragtede den fine kjole. Den var atypisk af hvad hun havde fået før, men hun var vild med den. Hendes ene hånd gled ned over stoffet og hun smilede ”Den er smuk… Hvor meget skal du have?” spurgte hun og hev en lille læderpose frem med nogle mønter. Mori trak blot på skuldrene ”Uhm.. Fem jadestykker.. Så er vi kvit” sagde kvinden og modtog hurtigt seks stykker jade ”Behold det.. jeg tjener dem hurtigt alligevel” sagde hun og blinkede til hende og grinede kort inden hun tog sin kjole og lagde den sammen og sagde farvel inden hun igen begav sig ud på tur i byen. Der var sikkert nogle steder hun endnu ikke havde set, så nu var hun blot på opdagelse, hun havde alligevel ikke noget hun skulle nå, da hun sikkert kunne lokke andre til at sejle hende tilbage til piratbyen.
Nao

Nao

Lysets Ridder

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 184 cm

Nao 23.05.2017 21:02
Som ridder hos lyset var man nærmest altid på patrulje. Efter alt det der var sket i løbet af de sidste par år, havde sat sine spor på landet, men heldigvis var landet ved at komme oven på, men for at forebygge, kaldte pligten hos ridderne, dette gjaldt også for Nao. Denne gang var havde hans vagt bragt ham til Medainen, hvor han havde været med til at skabe ro og orden til den store årlige forårs fest. Denne fest bringer altid en masse mennesker fra alle egne til den lille by, og derfor kan man næsten ikke undgå at der ville ske et eller andet voldeligt, men det havde faktisk været meget stille og det havde jo kun været positivt.
Nao havde dog besluttet at blive lidt i byen indtil at det hele var lukket helt ned og byen kunne vende tilbage til dens almindelig hverdag.

Himmelen var nærmest skyfri og solens klare stråler bagede på gadens brosten som Nao kom gående ned ad byens store hovedgade. Mange var vendt tilbage til deres hverdag, hvor de daglige gøremål allerede var påbegyndt, selvom dagen kun næsten lige var begyndt. Folk var altid glade for at se folk af lyset og hilste altid pænt på Nao, som han kom igennem gaderne i landet. I dagens og varmens anledning havde han iført sig noget tyndt og lidt tæt siddende tøj og havde af gode grunde ladt den store rustning blive på kro værelset som han havde boet på. Det store sværd hang i hans bælte, det gik han aldrig uden.

Nao havde ikke selv så mange gøremål for sin dag, andet end at sørge for orden. Rygterne gik at pirater havde meldt deres ankomst til byen, og af og til når dette skete, så kunne man se en stigning i ballade og tyveri, så det gjorde ikke noget at han brugte lidt flere dage i byen. Samtidig gik rygterne også at én hvis kvinde havde slået sig ned i byen, sammen med piraterne, dette var helt sikkert en mulighed at opsøge, bare for at der skete lidt spænding, når han endelig var alene afsted.

"Death smiles to us all. All a man can do is smile back"

Aviaia

Aviaia

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 743 år

Højde / 170 cm

Nyxx 28.05.2017 13:09
Med rolige skridt gik hun gennem byen, forsøgte at spotte andre hun måske kendte, men ikke en eneste havde et bekendt ansigt. Kort himlede hun med øjnene inden hun så søgende omkring sig. Et smil havde formet sig på hendes læber som hun spottede en af lysets riddere. Det var sjældent, ja faktisk havde hun aldrig set en af hans slags på disse kanter, men det var vel fordi piraterne var ankommet at han var sendt her ud? At der var så mange der frygtede piraterne kunne hun til dels forstå, men måske var det også fordi hun så tit havde hjulpet dem og derfor ikke syntes de var ret farlige. Hun nærmede sig ham med rolige skridt og som hun passerede ham sendte hun ham et kækt smil ”En ridder i denne lille by? Den var ny” sagde hun og studerede ham nærmest. Han var nu meget flot, men hun havde ingen ide hvad der gemte sig under skjorten han bar, hvilket sagtens kunne være noget der måske var knapt så flot som resten.  Hun begyndte at gå omkring ham som et sultent dyr, studerede ham nærmere og stoppede foran ham med et smil ”Er det piraternes skyld? For så vil jeg med glæde hive flere med” sagde hun og blinkede kort til ham. I teorien var det jo faktisk lidt hendes skyld at de var her, eftersom hun skulle hente kjolen og ikke havde andre måder at komme til Medanien på end piraterne. Hun bed sig i underlæben begyndte at gå som hun fniste for sig selv, hvis han rakte ud efter hende ville han kunne nå at gribe hendes arm eller hive fat i den nye kjole, ellers ville hun kun gå et par meter og så bede ham følge med, hvis han i så fald turde.

//beklager længden D: <3 //
Nao

Nao

Lysets Ridder

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 184 cm

Nao 28.05.2017 14:44
Nao spadserede roligt ned mellem flere forskellige boder, hvor købmænd ihærdigt prøvede og sælge det som de nu havde til salg, til de få mennesker som var på marked denne morgen. Han smilede roligt og stoppede op, hvor han var kommet til da en kvinde kom smilende imod ham. Hendes smil var kækt, som piraternes smil nu en gang kunne være. Han fulgte hende som hun gik rundt om ham og studerede ham. Allerede da hun havde nærmet sig havde han følt en hvis aura omkring hende, og han havde følt en stærk tiltrækning til hende. "Tja, vi bliver jo nød til at sikre os alle egne af landet, efter alt hvad der er hendt i løbet af årene" Det var ikke fordi at han ville have været foruden den tiltrækning til hende, for hun var smuk og det virkede til at der befandt sig en fræk, oprørsk side inde bag det smukke ydre. Hendes krop var feminin og hun havde flotte former, som hun gik rundt om ham.

Han smilede som hun stoppede foran ham, helt tæt på ham. Der var et dyrisk og sultent blik i hendes øjne, smilet og de røde læber. "Både og" Svarede han smilende og roligt til hende, og studerede hende tilbage, "Der har lige være afholdt forårfest, hvor vi har været nød til at opretholde freden" Han nåede dårligt nok at tale færdigt, inden kvinden bed sig uimodståeligt i læben, vendte Nao ryggen og spadserede roligt ned ad gaden. Dette var helt sikkert en mulighed for at lære hende bedre at kende, men samtidig ville han ikke lave en scene, så han lod hende gå en meter for an sig inden han roligt fulgte hendes spor.

(Længden er fin <3)

Aviaia

Aviaia

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 743 år

Højde / 170 cm

Nyxx 28.05.2017 15:03
Hans ord fik hende til at smile og hun smilede. Hun havde fuldkommen glemt alt om forårsfesten der netop havde fundet sted, hun selv havde ikke haft mulighed for at komme med denne gang, da hun havde andre ting at skulle holde styr på, så hun nåede lige netop at misse den i år. Et smil spredte sig på hendes læber som hun gik ned af gaden mellem boderne, hørte hvordan købmænd ihærdigt forsøgte at sælge hende ting, trods der var et par stykker der havde kendskab til hende i forvejen. Kort kastede hun blikket over skulderen og spottede manden der gik et stykke bag hende, som en smil spredte sig på hendes læber stoppede hun op og så på nogle ting der var i en af de mange boder, men hurtigt gik hun videre. Hun vidste udmærket at denne ridder fulgte hende, hvilket nu egentlig ikke gjorde hende noget, hvilket også blot var et tydeligt tegn på at hendes aura havde gjort et indtryk på denne mand. Der spredte sig en underlig form for varme inden i hende, en følelse af lyst, men uden der var gjort synderligt meget for den kom frem. Hun bed sig kort i underlæben og stoppede, forsikrede sig at han stadig kunne følge med fra tid til anden.

Hun vendte sig mod ham efter de havde gået et godt stykke og nærmest var kommet væk fra alle boderne ”Følger du efter mig?” sagde hun og blinkede til ham. Hun kunne jo i teorien vise ham over til piraterne, hvis det i så fald var det han søgte, men så var hun gået i den forkerte retning, men det vidste han jo ikke noget om ”Er det i håb om jeg leder dig til piraterne? Eller har en ridder som Dem andet på hjertet” spurgte hun og gik helt op til ham, placerede en hånd mod hans brystkasse og bed sig kort i underlæben inden hun fortsatte med at tale ”Fortæl… ” sagde hun og sendte ham et kækt smil som hun lod en finger glide op over hans brystkasse til hans hals og ned over hans skulder til hans brystkasse igen, hvor hun lod en finger køre i en cirkel, afventende.
Nao

Nao

Lysets Ridder

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 184 cm

Nao 28.05.2017 15:40
Det gjorde bestemt ikke noget at hun vidste at han fulgte efter hende, det var lidt meningen med at han fulgte efter, og mon ikke at det også var hvad kvinden ønskede, efter den måde hun havde spillet op mod Nao? Han vidste samtidig at hendes stoppen ved forskellige boder var det rene spil fra galleriet, men han kun lide at hun spillede "hard to get" overfor ham. Det nød han. Hver gang hun kort drejede hovedet for at se om han stadig fulgte med, smilede han roligt til hende, som en accept på at han stadig fulgte med hende. Samtidig var der også en følelse af at han stolede på hende, for hun kunne lokke ham i baghold eller hvad en pirat nu ellers kunne finde på. Men hun havde på en eller anden måde tændt en lille nysgerrig gnist i ham, som han gerne ville udforske. Nao lod ikke en smuk kvinde slippe så let.

Hun havde roligt ledt ham ud fra markedspladsen, og ind i en lille gyde. "Ja, jeg følger dig" Svarede han hende og studere hende atter en gang, han kunne ligeså godt være ærlig, det lå også til hans personlighed. Hun stoppede op og trådte igen tæt på ham, det var bestemt ikke noget han var imod. Han smilede til hende, og nød hendes udseende tæt på ham og ikke mindst den duft hun havde, den var behagelig. "Jeg har bestemt ingen interesse i piraterne, jeg kan alligevel ikke gøre noget mod dem alene" Piraterne havde slet ikke hans interesse, det havde hun derimod, og mon ikke at hun vidste hvad han ville. Andet ville være dumt, og blindt.
Han mærkede hendes hånd på hans brystkasse og da hun bed sig i den røde læbe, gik et sus igennem hans krop."Hvad skal jeg fortælle?" Hans ord var drillende og tirrende, han kunne godt give igen, af det som hun havde spillet mod ham. Da hendes finger gled ned ad han brystkasse, tog han fat i hende og drejede dem rundt og pressede hende op mod væggen, "Du ved godt hvad jeg vil have" Denne gang var hans ord fulde af lyst og begær. Tirrende lod han roligt sin hånd glide op ad hendes ene ben, og nærmede sig kjolen og hende nøgne lår.

Aviaia

Aviaia

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 743 år

Højde / 170 cm

Nyxx 28.05.2017 15:55
De smil han havde sendt hende som de havde bevæget sig ud fra markedet og til gyden havde fået varmen til at sprede sig inden i hende, en dejlig følelse uden tvivl. Hun så mod ham som de kom i gyden og slikkede sig kort om munden ”Pirater er alligevel så kedelige.. Men hvem siger jeg ikke kunne hjælpe hmm?” sagde hun. Hun ville med glæde hjælpe en mand som ham, egentlig ville hun hjælpe dem der havde noget at give tilbage og det vidste hun denne mand havde, eller det kunne hun i hvert fald fornemme på ham, ellers ville han vel ikke følge hende i hælene? Hun så op på ham med et kækt smil og inden hun kunne nå at sige noget fik han drejet dem omkring og presset hende op af muren ”Jeg har det på.. Fornemmelsen” sagde hun og lod kort tungen glide over sine læber inden hun fortsatte ” Men hvad med tjenesten du er her for? Din opgave” sagde hun og blinkede kort til ham og mærkede hvordan hans ene hånd gled op af hendes ben og under kjolen. Et suk undslap hendes læber og hendes øjne blev rettet mod hans. Der var små julelys i hendes øjne, som var hun et barn juleaften der blot ventede på at åbne gaverne op.

”Du burde jo.. Tage dig af den såkaldte opgave du har i byen.. Tænk hvis der sker noget mens du er her… Sammen med en skøge i gyderne” sagde hun og sendte ham et smil som hun pressede sig selv mere mod ham og sukkede blidt igen ”Men det er jo egentlig ikke min skyld.. ” sagde hun og så på ham med et kækt smil på læben.
Nao

Nao

Lysets Ridder

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 184 cm

Nao 28.05.2017 16:42
Lysene i hendes øjne var tydelige, og det var tydeligt at se at hun ønskede det her lige så meget som han egentligt gjorde, ellers var han ikke gået så langt med hende som han var, måske var dette lidt upassende for en i hans position, men det gav han ikke en tanke. Før hun bringede det frem. "Min opgave er bare patrujle, det er ikke vigtigt lige nu. Festen er slut, og byen er næsten tom" Svarede han til hende og smilede roligt, i mens han pirrende lod sin hånd glide væk fra hendes lår og ud under kjolen, "Du vil måske hellere have at jeg vender tilbage til mit arbejde?" Sagde han nu drillende, han kendte selvfølgelig svaret, for sådan som hun pirrede ham, så ville hun ikke gå glip af dette, hvilket Nao heller ikke ville.

"Tja, jeg kan alligevel ikke være alle steder på engang" Forsikrede han hende, "Så hvis der sker noget, så må jeg tage det bagefter. Nu tager jeg mig hvert fald en velfortjent pause, og nyder en stund med dig" Han blik var sulten, som han igen førte hånden op under kjolen, op ad det nøgne lår og længere op end før. Han pressede sig selv tættere på hende, og pressede hende hårdere op mod hus muren, inden han lod sine læber finde hendes egne røde og bløde. Han startede roligt ud, men skiftede karakter, til et lidt mere krævende og heftigt et af slagsen. Han følte ikke for at holde tilbage, men bare give efter sin lyst og så tage den kvinden her i gyden. Ikke noget han før havde prøvet, men noget som satte mere lyst i gang, og han fandt det ret tiltrækkende.

Aviaia

Aviaia

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 743 år

Højde / 170 cm

Nyxx 28.05.2017 20:34
Hun så på ham med et smil. Ja byen var næsten tom alligevel, hvis man så bort fra de faste folk der var der og de nyankommende pirater. Da han begyndte at trække hånden til sig så hun på ham med et kækt smil ”Tror Lysets ridder virkelig det er det jeg ønsker? At du efterlader mig her i gyden…” hun lænede sig ind mod ham og smilede kort inden hun fortsatte fra hvor hun netop havde stoppet, nærmest hviskende til ham ” Tændt… Med en lyst til at mærke hvad en ridder som Dem kunne gøre” sagde hun og trak sig tilbage og sendte ham et blidt smil. Hans ord der fulgte fik hende kort til at trække på skuldrene. Han havde ganske vidst ret, han kunne altid vende tilbage til det bagefter, når de var færdige med det de nu havde gang i.

”En pause med mig.. Mhm, lyder bestemt ikke som en dårlig ide” sagde hun og så hans sultne blik. Hånden under hendes kjole mod låret fik hende til at bide sig i underlæben og som han pressede hende hårdere op mod væggen smilede hun kækt til ham. Hun havde bestemt ikke troet en mand, en ridder af lyset kunne være på denne måde, hård og lidt voldsom, ikke hun klagede, bestemt ikke, hun nød det til fulde, hvilket også kunne ses i hendes øjne, samt måden hun bed sig i underlæben, de små suk hun kom af med var også en klar indikator på hun kunne lide hvad manden gjorde. Hans læber mod sine egne fik hende svagt til at lukke øjnene og hurtigt mærkede hun kysset blev mere hedt. Hun lod sine hænder glide op over hans brystkasse, til hans skuldre og lagde så armene omkring ham og lod hendes fingre vikle sig ind i hans hår som de stod og kyssede. Hele hendes krop sitrede af begær og lyst til manden foran hende og hun havde på fornemmelsen at han havde det på selv samme måde overfor hende. 
Nao

Nao

Lysets Ridder

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 184 cm

Nao 28.05.2017 21:14
Det virkede til at hun var vild og en smule overrasket over den hårde side som han viste hende, hun skulle bare vide. Når det gjaldt, så kunne han være så hård som en partner ønskede og havde lyst til, men lige nu nød han bare situationen. Kysset var stadig i fuld gang, da han mærkede hendes hænder først på hans hårde brystkasse, og der efter rodende rundt oppe i hans lange og nu uglede hår, ikke at det gjorde noget. Bestemt ikke. Han lod sin ene hånd trykke sig op mod muren bag hende, så han på den måde kunne støtte sig selv og skabe lidt bedre balance, i mens hans anden hånd langsomt sneg sig længere op ad hendes inderlår og stødte på hendes nøgne underliv. En behagelig følelse, som han ikke havde følt længe. Hånden lod han glide op og ned ad hendes inderlår, Nao ville vente lidt med at gå på opdagelse i underlivet.

Han stoppede hurtigt kysset og smilede til hende, "Nej, en pause i dit selskab virker bestemt ikke som et dårligt valg" Han lod endnu engang deres læber mødes, denne gang i et roligere tempo, hvor han efter kort tid lod hans tunge glide ind til hendes, hvor de nød hinanden. Han fjernede nu hånden helt fra hendes lår, men med tanken om at vende tilbage inden længe. Han lod hånden glide op ad hendes mave og op på hendes bryster. Kjolen var lav, og gav hende en flot kavalergang, hvilket også var en ting som havde tiltrukket Nao da han havde set hende. Han trak ned i kjolen og lod brysterne glide ud af deres plads og ud i det fri. Med et hårdt greb tog han fat i det ene og masserede det roligt.

Aviaia

Aviaia

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 743 år

Højde / 170 cm

Nyxx 28.05.2017 22:01
 Hånden der fortsat kærtegnede hendes lår fik hende til at sukke svagt mens kysset stadig var i gang. Som hånden fortsatte op af hendes lår til hendes underliv, greb hun svagt fast i hans hår. Hele hendes krop sitrede, længedes efter manden foran hende. Blot tankerne i hendes hoved omkring hvad han kunne finde på, følelsen af hans hænder mod hendes nøgne lår samt underliv og hans læber mod hendes egne, fik hende til at bliver mere og mere tændt. Der skulle ganske vidst ikke meget til, men denne mand var yderst tiltalende, både udseende, men også fordi han var sådan overfor hende og ikke holdt tilbage.

Som han brød kysset ganske kort så hun på ham med et smil ”Nej vel.. jeg skal nok tage mig godt af dig” sagde hun og blinkede kort til ham inden hun igen mærkede hans læber mod sine og hun lukkede øjnene. Hun lod hans tunge komme ind til hendes og lod dem nyde hinanden. Hånden der gled op over hendes mave og til hendes bryster fik hende til at sukke endnu engang. Kjolen der blev revet ned, så hendes bryster kom til syne og var fri for stoffet. Et suk undslap hende som hun trak sig svagt ud af kysset og bed ham kort i underlæben og lod en hånd glide ned over hans skulder og til hans brystkasse, langsomt ned mod kanten af hans bukser, hvor hun kort så ned af ham og smilede tilfreds og rettede derefter blikket mod ham og lod hånden glide ned uden på hans bukser til hans lem, hvor hun masserede, stadig med blikket rettet mod ham ”Mhm.. Vis mig hvad du kan.. Og ikke hold tilbage” sagde hun og fjernede hånden fra hans bukser og så på ham som hun bed sig i underlæben og afventede hans næste bevægelser.  
Nao

Nao

Lysets Ridder

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 184 cm

Nao 28.05.2017 22:39
Den masserende hånd tog sig godt af hendes bløde og store bryst, som fint udfyldte hans hule hånd. Han klemte hendes stive brystvorte mellem to af hans fingre, og nød følelsen. Tungernes voldsomme leg gav ham endnu mere lyst, til at flå tøjet af hende og tage hende nøgen, men dette ville nok ikke gå i og med at de stod på åben gade og at han derfor ikke ville udsætte hende for det. Han smilede som hun stoppede kysset og bed sig i underlæben, og lod hendes hånd ligge sig på hans brystkasse igen, inden den gled ned over hans krop og lagde sig uden på hans bukser. Hun ville ikke kunne undgå og mærke, hvor lysten og stiv hans lem var. Hendes masseren fik det kun til at vokse endnu mere, indtil det nåede sit fulde. Hendes ord var guld for ham, der var ikke det som han ikke havde lyst til at gøre ved hende, og hvis de en dag kunne finde et værelse sammen kunne han gøre alt det som ikke var muligt her på gaden, men indtil videre ville han ikke lade sig begrænse. "Jeg skal gøre mit bedste" Sagde han kort og så hvordan hun fjernede hånden igen. Hans stemme var dyb af den dybe vejrtrækning som var fuldt med stemningen.

"Så kom" Sagde han pirrende, ikke at mente at de skulle gå, men bare at hun skulle følge ham. Han trak kjolen længere ned, så toppen nu sad omkring maven og hendes bryster var helt fri. Hans frie hånd søgte atter en gang mod hendes ben, hvor han løftede hendes kjole og fandt frem til hendes underliv, som han masserede. Med en finger gled han op mellem hendes bløde og våde læber, og fandt hendes punkt som han masserede, inden de gled op i hende. Hendes fingre fandt et hurtigt og rart tempo og gled hurtigt ind og ud af hende. Hans mund fandt hendes blottede hals, som han kyssede og bed i.

Aviaia

Aviaia

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 743 år

Højde / 170 cm

Nyxx 28.05.2017 23:28
Hans hånd der masserede hendes bryst fik hende til at sukke fortsat og det var som om, da han klemte brystvorten mellem to fingre, at det blot forvandlede de små uskyldige suk til noget der mindede mere om støn. Hun havde selv en lyst til bare at flå tøjet af ham, få ham nøgen foran hende, men de var trods alt i en by, blot inde i en gyde, hvor der ikke var nogle der ville bemærke dem, men mindre de virkelig prøvede på det. Følelsen af hans allerede stive lem fik hende til at bide sig i underlæben. Det var noget hun gjorde ret tit og det var ikke noget hun tænkte over, trods folk havde sagt det til hende nogle gange. Hun kunne tydeligt mærke hvordan han voksede da hun masserede hans lem, hvilket blot fik hende til at blive mere tændt. Ordene der undslap hans læber fik hun et smil på læberne ”Mhm.. Jeg glæder mig allerede” sagde hun og sendte ham et smil.

Den pirrende stemme der fulgte fik kort hendes kinder til at blusse op. Hun havde noget for mænd der var pirrende, samt havde en dyb stemme og det var hans. Hun sendte ham et kækt smil og vrikkede svagt i overkroppen så kjolen ville løsne sig omkring hende og glide ned så den sad omkring hendes mave og hendes bryster var helt fri. Som han løftede op i kjolen smilede hun og lod hver hånd tage fat i hver sin side af kjolen for at holde den oppe for ham, hvilket ville være meget nemmere over sigt. Hans hånd der atter fandt frem til hendes underliv fik et suk til at undslippe, men ret hurtigt som han begyndte at massere hende og fandt det rigtige punkt, lukkede hun øjnene i nydelse. Grebet i hendes kjole blev strammet og hun bed sig i læben, i ivrigt forsøg på at være stille så der ikke kom folk og forstyrrede dem. Følelsen af hans finger der gled op i hende fik hende til at stønne nydende og hun lænede hovedet mod muren. Følelsen af hans ånde mod hendes blottede hals fik hende til at ligge hovedet mere på skrå, blottede halsen mere for ham og forsøgte atter i et ivrigt forsøg at holde støn tilbage på trods af nydelsen han overførte til hende.
Nao

Nao

Lysets Ridder

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 184 cm

Nao 30.05.2017 10:47
Det var bestemt et intim og sensuelt møde, Nao havde fået sig her og han var bestemt vild med det. Aldrig havde han blevet forført sådan på åben gade, og gjort det i en gyde. Men han var vild med det, chancen for at blive opdaget tændte ham. Han lod kælent sin mund gå på mere opdagelse på den blottede hals. Hans fingre var stadig nysgerrige og lod ikke det våde underliv få ret meget hvile, han nød at give hende det her, så han forsatte i forskellige tempoer, som fremsatte de smukke støn, som forlod hendes læber af og til. Selvom de var her, hvor de var, så ønskede han ikke at hun skulle holde igen, eller på et eller andet punkt gjorde han. Han var jo lov holder, men lige nu tænkte han ikke på hans arbejde og derfor ville han ikke lade denne lovovertrædelse gå sig på. 
Det var tydeligt at se hvordan han partner nød hans bevægelser, hendes lukkede øjnene fik hende til at fremstå som om hun bare gled væk i en nydelses rus. Det var det han ville have.

Roligt lod han glide fingre ud af hende og lod sin hånd glide op ad hendes krop og bryster. Han havde lyst til at give hende mere, men for nu måtte det vente lidt, inden længe ville det hele udvikle sig. Han smilede kækt til hende, lagde hænderne på hendes skuldre og pressede hende nænsomt ned på hug, hvorefter han løsnede snøren i hans bukser, pressede lidt ned og lod det stiv lem glide ud fra sin plads og ud i det fri. Han ønskede at hun nu skulle arbejde og give lidt igen, ikke at det var sådan det bare skulle være, men det ønskede han af hende. Han tog hendes ene hånd og placerde den rundt om. Berøringen fik Nao til at komme med et lille suk og en nydelses lyd. Han lod stadig sin ene hånd læne op ad muren, og lod den anden hånd glide ned i hendes hår, hvor han rodede lidt rundt i det bløde hård.

Aviaia

Aviaia

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 743 år

Højde / 170 cm

Nyxx 30.05.2017 14:32
Hun havde ud af alle mennesker ikke troet at en af lysets riddere nogensinde ville have overvejet at følge efter hende, slet ikke når han tydeligvis vidste hvad hun var, ganske vidst skjulte hun det heller ikke som de fleste andre. Hans fingre der ikke lod hendes underliv få bare få sekunders pause, hans læber mod hendes hals og det alt sammen i en helhed, fik hende til at nyde den effekt hun havde på de fleste mænd, specielt når noget som dette skete, uden så meget tøven. Hun bed sig i underlæben, stadig i et ivrigt forsøg på ikke at få dem afsløret, men tanken tændte hende, tanken om der var nogle der gik forbi og opdagede deres lidenskabelige leg i gyden, kun lige i udkanten af byen. Hele hendes krop sitrede af lyst til ham og hun havde lyst til mere, meget mere og hun var ikke i tvivl om at denne ridder nok skulle give hende mere.

Som han lod fingrene glide ud af hende og op over hendes mave til hendes bryster. Hun åbnede øjnene og så på ham og returnerede hans kække smil. Hænderne på hendes skuldre fik hende frivilligt til at gå ned på hug foran ham. Hun slikkede sig kort om læberne som hun så op på ham og derefter faldt blikket på hans hænder der var begyndt at løsne snøren der holdt bukserne, som havde haft skjult hans lem. Hun bed sig kort i underlæben. Som hendes hånd blev placeret rundt om hans lem smilede hun ganske kort inden hun lænede sig ind og lod kort tungen glide over spidsen, blot for at drille han lidt inden hun egentlig gik i gang. Hånden i hendes hår fik hende nærmest til at slappe af på en underlig måde. Hun så op på ham som hun begyndte at bevæge sin hånd frem og tilbage på hans lem, først i et roligt tempo og så satte hun det langsomt op før hun igen lænede sig ind mod ham, lod sin tunge kærtegne hans stive lem, mens hendes blik var op mod ham.
Nao

Nao

Lysets Ridder

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 184 cm

Nao 30.05.2017 20:23
At hun lysterede på hans ønske, var kun dejligt for ham og selvfølgelig og hende selv, hvis hun nød at gøre dette. Hvilket det virkede til. Han nød virkelig hvordan hun pirrede ham, første med tungen og derefter med de kække smil som hun gav ham. Hun var så smuk, tiltalende og tiltrækkende. Han kunne ikke lade være med at smile over de blik som hun sendte ham. Bevægelserne som hun satte i gang føltes behageligt og fantastisk, og hvis han havde stået op mod muren havde han lænt sig tilbage, lukket øjnene og bare nydt det til fulde. Dette kunne han dog ikke, men han nød det stadig meget. Hånden gled stadigvæk rundt i det bløde hår og uglede det, og det virkede da også til at det fik hende til at slappe mere af i hendes bevægelser. Hendes hånd gled langsomt frem og tilbage, hen over det stive lem, hvilket sendte ren nydelse igennem hans krop og han kunne ikke lade være med at komme med små støn og suk. Det var alt for behageligt.

Selvom han nød det meget, så gav han lige hende lov til at behage ham selv lidt endnu. Herefter pillede han hende igen op, og selvom han måske havde ønsket at modtage lidt mere, så kunne han ikke vente mere. Begæret og lysten sitrede i ham. Han pressede hende igen op ad muren og gik selv helt op ad hende. Hans mund fandt igen frem til de bløde læber, som han langsomt kyssede. Han højre hånd tog fat i hendes venstre ben og løftede det op og holdt det oppe. Med den anden fik han, med lidt besvær på balancen, dirrigeret sit lem op under kjolen og op til hendes underliv. Han lod den langsomt glide op imellem de bløde læber, inden han til sidst stødte den op i hende. Stødte fik dem begge til at komme med små behagelige lyde. Hans tempo var roligt og ikke så hurtigt, men hans stød var hårde og krævende. Det var vidunderligt.

Aviaia

Aviaia

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 743 år

Højde / 170 cm

Nyxx 30.05.2017 20:43
Hele hendes krop sitrede efter manden foran hende og intensiteten steg blot jo mere hun gjorde ved ham. Det stive lem mod hendes læber og hendes tunge fik blot sat mere i gang inden i hende, smed nærmest mere brænde på det bål de begge havde været med til at starte og hun elskede hvert sekund.  Hans små støn og suk gav hende en uendelig lyst til blot at fortsætte, sætte tempoet op og lytte til hvert eneste støn der efterlod hans læber. Kort lukkede hun øjnene inden hun atter så op på ham og mærkede hvordan han nærmest dirigerede hende op og stå igen. Hun lod tungen glide over de rosa røde læber inden hun svagt bed og så på ham. Lysten i hende fik hjertet i hendes bryst til at hamre af sted, nærmest som galoperende heste og slog det ret meget hårdere, ville det kunne bryde gennem hendes ribben.

Som han pressede hende op af væggen sukkede hun svagt og mærkede igen hans læber mod hendes. Hendes øjne blev lukket og hun mærkede hvordan hendes venstre ben blev fjernet fra jorden og han holdt det oppe, gjorde det nemmere for sig selv at komme til hendes underliv. Hendes hænder gled ned og hun greb i hver side af hendes kjole, holdt kjolen oppe for ham og mærkede hvordan hans lem svagt pressede mod hendes underliv. Hun trak sig svagt fra kysset og bed ham blidt i underlæben og mærkede så han langsomt gled op i hende. Et støn undslap hende og hun lænede svagt hovedet bagover så vidt muligt og bed sig i underlæben af ren nydelse. Ganske vidst var tempoet ikke hurtigt, men hvert eneste stød han leverede op i hende var hårde og krævende, netop som hun kunne lide det. Grebet i hendes kjole blev hårdere og hun forsøgte stadig ihærdigt at kvæle sine støn for ikke at skulle drage opmærksomhed til dem.   
Nao

Nao

Lysets Ridder

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 184 cm

Nao 31.05.2017 09:10
Det tændte ham som hun bed ham i læben, det var ret tiltrækkende for ham. Hun havde selv de blødeste læber, med en smule læbestift på sig. Men efter som hun trak sig fra hans kys, rettede han munden mod hendes blottede hals, atter en gang. Først små kys, og efterfølgende bid og lidt leg med hans ru tunge. Alt i mens stødte han stadig hårdt op i hende, og for hver gang blev vejrtrækningen tungere og hans støn dybere. Han nød hvert stød, som han gled op i hendes underliv. Hun virkede virkelig også til at hun nød det hele, men han ønskede måske lidt mere tempo. Han trak sig ud af hende igen. Hans lem var stift, stod ud i luften og glinsende efter hendes underliv.

Han kyssede hende længe og krævende, inden han vendte hende om, så hun nu stod med ansigtet mod muren. Han bukkede lidt ned, så hun strittede mere med røven. Han lod sin hånd glide ned ad ryggen, uden på stoffet og ramte til sidst hendes røv. Smeldet gav genlyd da hånden ramte den bløde og sarte balde, men han nød det. Et par slag efter var balden rød og han smilede roligt for sig selv. Hans hånd gled ind mellem hendes balder, og længere ind til hendes underliv som han hurtigt gav en tur, inden han efterfølgende endnu en gang trak sig hårdt op i hende. Denne gang måtte hun støtte sig til muren med hendes hænder, hvilket betød at han havde sine fri og kunne gå på opdagelse på hendes krop, i mens han stødte op i hende.
Denne gang var tempoet både hårdt og hurtigt, han kunne ikke gøre det meget hurtigere end dette, ikke i denne stilling.

Han tog fat i det bløde hår, som lå ned ad ryggen og viklede det om hånden. Han trak i det, uden at det ville gøre al for ondt, og tvang hendes hoved til at kigge op og ind i muren. "Støn for mig" hun havde prøvet så vidt muligt at skjule sin nydelse og støn, for at de ikke skulle blive opdaget. Det havde ingen betydning nu, han ville hører hende. Nao selv havde en tung vejrtrækning og hans egne støn var dybe.

Aviaia

Aviaia

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 743 år

Højde / 170 cm

Nyxx 31.05.2017 21:35
Hans læber mod hendes følsomme hud på halsen fik hende til at sukke af nydelse og sammen med hans stød fik det gjort det til et blidt støn. Hun nød det, ikke nogen tvivl om det, men hun tvivlede på at han gav sig hundrede procent, hvilket også var ret vanskeligt i denne stilling som de var i nu. Som han trak sig ud af hende og begyndte at kysse hende, krævende og intenst, lukkede hun øjnene og blev så vendt om så hun stod med ansigtet mod muren. Hun forstod hentydningen og bukkede sig forover, struttede rigtigt med røven, for at ville det være meget nemmere for ham at komme til. Hånden der kørte ned over hendes ryg og mod hendes røv, fik hende til at strutte mere i nydelse, nærmest som en kat der skød ryg når den nød at blive kælet for. Et smæld kunne høres som hans hånd ramte mod hendes blottede balde og fik hende til at gispe af overraskelse. Hun kunne lide hvor dette var på vej hen og mærkede hvordan der blev leveret flere slag mod hendes følsomme hud.

Som hans hånd faldt vej ned over hendes balder og mellem hendes ben, bed hun sig i underlæben og placerede hendes hænder mod muren, sørgede for støtte, som hun havde på fornemmelsen at han start ville støde op i hende igen. Hun fik ret og denne gang var tempoet bestemt ikke roligt, men han havde både fart og styrke bag det. Hun lukkede øjnene af rå nydelse, lod hendes støn undslippe, men stadig i forsøg på at dæmpe sig. Hånden i hendes hår trak hendes hoved let bagover, fik hende til at smile for sig selv. Ordene der undslap hans læber fik hendes kinder til at blusse svagt op. Efter hans ord var hun ligeglad, det var mest for hans egen skyld, nu hvor han havde det job han havde, så han ikke blev fanget i akten, men selv en ridder af lyset havde vel også lyster der skulle stilles? Hans vejrtrækning og støn, fik hende blot til at nyde det hele meget mere.
Nao

Nao

Lysets Ridder

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 184 cm

Nao 01.06.2017 21:32
Hun virkede bestemt til at være typen som var til den vilde slags, hvilket han også selv var når der blev spillet op til det, hvilket der bestemt gjorde lige nu. Hans stød var stadigvæk hårde og hurtigere. Han kunne mærke hvordan hans krop hurtigt blev varm og hans kræfter kom virkelig i brug, men hun ville give hende det bedste han kunne. Det styrede hendes aura for ham. Som hans underliv bankede op og smældede mod hendes bagdel. Hans greb om hendes hår blev strammere, og han hev hårdere tilbage - stadigvæk så det ikke ville gøre al for megen skade, men det var hårdt og han nød det. Det var samtidig med til at støtte i hendes balance, fordi han holdt hende oppe. 

Han gjorde sit bedste for hele tiden at holde tempoet oppe, når han stødte ind i hende. Den anden hånd gled langsomt ned ad ryggen, fangede hendes balde, denne gang den modsatte end han havde fat i før. Hans hånd gled ind mellem hendes balder, i og med at han ikke ville have mulighed for at give hende meget nydelse i underlivet, på denne måde, lod han en finger kæle for hende, mellem de ømme og sarte balder. Om han skulle fører sig op her, ville han vente og se, hvordan hun opfattede hans berøring. 

Han lod hånden glide om foran og fandt hurtigt vej til hendes underliv og ikke mindst hendes spot, hvor den store nydelse skulle gives. Samtidig med det hårde lem pumpede, lod han sin fingre massere hende hårdt. Hendes støn var høje og han nød det ubetinget, det var som sød musik i hans ører, og det tændte ham og gav ham kræfter til at give hende mere. Hans egen stemme var dyb og tung, det samme var de støn som han kom med, når han ikke stønnede efter hende. 

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lux , Echo
Lige nu: 2 | I dag: 12