Shila Agerfældt

Shila Agerfældt

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

A-Blue-Spot 12.03.2017 21:46
Tribynepladsen, ikke et sted for Shilas sarte sjæl, og hun holdt sig da også væk fra denne del af byen når hun kunne. Som oftes var hun ikke at finde i nærheden af denne bydel, men i dag havde hun ikke kunne holde sig væk som latter og musik havde lullet hendes ben til at gå mod den forfærdelige plads der holdt så mange bortgående sjæle. For at være ærlig var hun lidt bange for om nogen af disse sjæle måske stadig hjemsøgte pladse, men det avr ikke de tanker der svømmede i hendes tore beundrende øjne som hun facinerede kiggede på en gøjlertrup hvor en mand junglerede. Hun havde aldrig set sådan noget før, og selve gerningen havde hendes grønne øjnes fulde opmærksomhed, ikke et blik eller en tanke havde hun for andre end den mørkglødede mand og hans bolde. 
Om end Shila sjældent befandt sig i dette kvater så var det eneste der skildte hende fra resten af menneskene hendes naive udtryk. Shilas eget tøj var lige så laset som resten, hendes hud lige så tyndstrukken over ben som resten af de fattiges, nej om end hun så fatig ud så hun ikke malplacerede ud i den tyndslidte kjole.
Zane

Zane

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 12.03.2017 21:59
For en gangs skyld havde han sneget sig ind i selveste hovedstaden - naturligvis uset, da Lyset's uduelige vagter havde for travlt med at sove på deres poster til at tage notits af noget som helst.
Hvorfor skulle de?
Mørket var jo i krig i Kzar Mora, og nu hvor solen var vendt tilbage og havde bandlyst den Mørke Plage, var alt jo fred, liv og glade dage!

Idioter... Tåbelige, tåbelige idioter...

Det havde været pærelet, især fordi han var iført sin lange, mørke rejsekappe med den dybe hætte, som skjulte hans ansigt.

Efter at have bevæget sig lidt rundt i gaderne, købte han en pose friskbagte brødstykker af en glad, halvtyk bager med fuldskæg, og bevægede sig ned imod tribunepladsen, hvor der tydeligvis foregik noget interessant.

Og minsandten om ikke han fik fornøjelsen af at overvære et gøglershow!
Zane var nærmest munter, da han satte sig op ad en mur, halvgemt i dens skygge, og betragtede det spøjse show mens han gumlede på et af brødstykkerne..
Det var bestemt ikke hver dag han oplevede sådan noget...
Shila Agerfældt

Shila Agerfældt

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

A-Blue-Spot 12.03.2017 22:22
Shila var næsten overbevist om at mandens ævne til at holde boldene i luften var magi, faktisk havde hun nok spurgt nogen om det var en eller anden form for magi, hvis ikek hun havde været lidt for genert, og en lille smule bange for alle de andre mennesker her på pladsen, hun vidste jo trods alt ikke hvem de var, og det var ikke ligesom omme i det øvre bydistrekt hvor ingen kunne drømme om at gøre nogen noget.
Forsigtigt sneg hun sig ud igennem den efterhånden store mængde menensker, om end hun langt fra var færdig med at kigge på gøglerne, så avr hun ikek særlig glad for at stå sammen den store mængde menensker hun ikke kændte, i hvert fald ikke her. 

Da hun stod på den anden side af menneskerne, med hoved vendt mod pladsens ydre kant lagde hun mærke til en fyr der sad alene halvt gæmt af skygger, hun fik med det samme ondt af ham, det avr da syndt for ham at han skulle side der helt alane! 
Forsigtigt trippede hun hen foran ham, og kiggede på ham med sine store grønne øjne, lige so facineret af dette fremmede væsen som hun havde været af gøjlerne. Hun vred sine hænder foran sig, inden hun forsigtigt tog mod til sig og sagde noget. "hvo..hvorfor sider du her helt alene?" Fik hun endelig spurgt med en kvækkende nervøs stemme, blikket slået i jorden og knaldrøde kinder, det avr ikek hver dag hun sådan gik op og sagde noget til en fremmet!
Zane

Zane

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 12.03.2017 22:34
Bare fordi han var optaget af at kigge på gøglertruppen, betød det ikke at Zane ikke var vågen.
Han opdagede med det samme pigen, som var på vej over mod ham - men i stedet for at rejse sig op og forlade stedet, trak han bare hætten en anelse mere ned foran ansigtet, og vendte opmærksomheden mod hende.

Hvis hun så efter, ville hun kunne skimte de svagt lysende, lilla øjne under hættens mørke dyb - øjne, som lige nu sendte et undersøgende blik ned over hende.
Han lagde mærke til alt ved hende, lige fra hendes tøj til hendes hår til blikket i hendes øjne.

Hun udgjorde ikke nogen fare... med mindre hun afslørede ham som mørkelver, og dermed skabte enten panik eller blodrus i menneskemængden.

"Hvorfor jeg sidder her? Jeg er ikke så vild med menneskemængder. Men jeg nyder dog et godt gøglershow når jeg støder på et! Hvad kan jeg gøre for dig, unge frøken?" lød hans rolige, behagelige stemme, mens han fortsat så på hende.
Shila Agerfældt

Shila Agerfældt

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

A-Blue-Spot 12.03.2017 22:41
Shila der ikke havde set særlig meget andet en køer, hvede og ulykkelig kærlighed i sit liv, gloede måbende da hun så ey svag lilla glimt ud mod hende fra under hætten, ja faktisk var det lige før hendes underkæbe bokstavlig talt lå for føderne af hende. Glæmt var hendes medfølelse for manden der sad alene i mørket. "dine øjne lyser mærkeligt" Hendes hoved til mind filter var tydligtvis også forsvundet, og et øjeblik efter hun havde sagt det gik det op for hende hvad hun havde sagt. "Åh ved guder, det må du virkelig undskyld, det mente jeg ikke. undskyld, du må ikek være vred" Shila lød desperart, for hun var desperart. Hun var virkelig overbevist om at hun havde pisset ham af, og hendes frygt lå som en skinger klang i hendes stemme, og en fortrukken grimmase hvor hendes øjne om muligt blev endnu større i hoved på hende, mens hun tog et skridt tilbage
Zane

Zane

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 12.03.2017 23:00
Han bedømte hende til at være lige omkring seksten år. En køn, ung pige som ikke anede hvad det var hun stod overfor... eller hvad der kunne ske hvis hun var så tåbelig at blive ved med at være interesseret i ham.

Han smilede da hun nævnte hans øjne, og da hun undskyldende trak sig tilbage fra ham, rejste han sig op og rystede på hovedet.
"Åh, det går nok... mine øjne lyser på grund af magi, forstår du. Det er ikke noget farligt, og du behøver virkelig ikke undskylde - mit gæt er at du aldrig har set sådan noget før."
Hans stemme var fortsat rolig og behagelig, men inderst inde overvejede han sine muligheder hvis nu tøsebarnet skulle finde på at råbe op.

Roligt lod han blikket glide fra pigen og over mod en gyde mellem to forladte huse.
Det ville være mere sikkert at bevæge sig derover... men lige nu blev han dog hvor han var.

"Et vigtigere emne..." sagde han så, "Hvad laver en køn, ung dame som dig herude - og så i de klæder?"
Shila Agerfældt

Shila Agerfældt

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

A-Blue-Spot 12.03.2017 23:12
Shila rystede voldsomt på hoved da han nævnte at hun nok aldrig havde set sådan noget før, aldrig i dit liv havde hun mødt nogen hvis øjne lyste. Hun havde mødt folk der kunne læse tanker og forbande andre, men noget så spektakulært som lysende øjne kunne hun ikke prale af før nu. "Hvordan får magien den til at lyse?" spurgte hun forsigtigt, om end hun måske ikke var direkte bange for ham, var hun bestemt ikke sikker på om han måske var endnu en dæmon.

Shila blev en smule omtumlet af hans ligefremme spørgsmål, hun var aldrig blevet kaldt køn af nogen før, i hvert fald ikke noget hun kunne huske. "Jeg bor her" mumlede hun så lavt, endnu en gang med øjnene rettet mod jorden og røde kinder, dog denne gang ikke kun fordi hun var flov over sit svar, men fordi hun syntes hans øjne var uhyggelige
Zane

Zane

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 12.03.2017 23:24
Hvordan magien fik hans øjne til at lyse...? Det var så godt et spørgsmål - og det var bestemt ikke noget han havde tænkt sig at besvare. For svaret virkede både umuligt og vanvittigt - og endda imponerende ud over alle grænser.

"Heh... du ville ikke tro mig hvis jeg fortalte dig det." sagde han bare og smilede for sig selv.

Han tyggede lidt på hendes næste ord... så hun var altså hjemløs? Underligt at en pige som hende ikke var blevet fanget af en eller anden skummel type.
Hun var jo tydeligt naiv, og bestemt ikke skidt at se på.

"Du bor på gaden...? Tjah... jeg bor hvor end jeg vandrer hen. Lige nu er det en lille lejr uden for byen, inde i skoven. Egentlig ganske hyggeligt." sagde han sandfærdigt.
Han havde faktisk slået lejr derude, et par dage før han bestemte sig for at snige sig indenfor murene og gå på opdagelse i 'menneskeland'.

"Du bør være forsigtig... der er mange farlige typer her omkring, som bestemt ville nyde at få fingre i en som dig." lød det så fra ham.
Det ironiske var naturligvis, at han på sin vis selv var en af disse typer!
Shila Agerfældt

Shila Agerfældt

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

A-Blue-Spot 13.03.2017 09:18
Shila måtte give ham ret i at hun nok ikke ville tro ham hvis hans sagde de, hun var halvt overbevist om at det bare var hendes egene øjne der spillede hende et puds, måske solen der ramte dem på en eller anden sjov måde, og fik dem til at fremstå som lysende. Hun lod det øjeblikkeligt liggende, ikkehelt sikker på at hun faktisk ville vide svaret. 
Shila havde aldrig været i skoven udenfor bymuren, jo hun var da gået langs landevejen for at komme hertil, men der var ikke gjort mange stop under vejs fra den lille landsby. Hun kiggede fascineret, ja næsten beundrende, på ham, overbevist om at han måtte have et fantastisk liv, sådan at kunne gøre lige hvad han ville. "Det må være fantastisk, sådan bare at kunne gøre hvad man vil når man vil" Om end hun var hjemløs, var der en masse ting hun ikke kunne gøre, lige nettop fordi hun var hjemløs. 

hun forstod ærligt ikke det sagde om at nogen ville have fingre i hende, det havde der aldrig været i al den tid hun havde boetpå gaden, så hun havde meget svær ved at tro ham, faktisk ignorerede det fleste hende bare. "nej, det er aldrig nogen der vil ha fat i mig, de ignorere mig, ligesom de gør med alle de andre hjemløse" sagde hun sandfærdigt, totalt uden forstilling for at hun kunne blive kidnappet i nattens mørke
Zane

Zane

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 13.03.2017 11:23
Hun havde ret... Zane levede et liv, hvor han var i stand til at gøre næsten hvad der passede ham.
Det var ham muligt at leve for de penge han tjente som lejesoldat og dusørjæger, og derudover var det efterhånden blevet klart og tydeligt, at han kunne tage hvad end han ville. Han var aldrig blevet fanget eller stoppet - og dem der havde forsøgt, var aldrig blevet set igen.

"Det er ganske fantastisk. Det kræver dog at man har visse evner, så man ikke bliver overfaldet af en eller anden tomhovedet landevejsrøver, og ender med at få sig selv slået ihjel." sagde han.
Åh ja, det var et godt liv - men også et farligt liv.

Han kiggede lidt på hende da hun nævnte, at hun da blev ignoreret ligesom de andre hjemløse.
Enten havde hun været heldig, eller også var folk heromkring for bange for ordensmagten til at gøre hende noget... 

"Svært at forestille sig... jeg mener, se realistisk på det. Du er ung, slank og køn. En skræmmende tanke, men mange ondskabsfulde mænd ville nok ikke lade dig være - så hold du dig hellere i sikkerhed om natten." lød det så fra ham, mens han smilende tænkte på hvad han selv kunne finde på at gøre ved hende...

Han var langt fra at være voldtægtsforbryder... men visse ting kunne dog sagtens komme på tale.
Bare ikke her, om dagen, omgivet af mennesker.

Det var en chance han måtte lade gå...
Shila Agerfældt

Shila Agerfældt

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

A-Blue-Spot 13.03.2017 21:30
Shila der aldrig havde mødt en landevejsrøver stirrede forbavset på ham uden helt at vide hvad hun skulle sige til det. Hun havde godt nok hørt om dem, og at de overfaldt folk sådan uden videre, men hun havde faktisk ærlig talt troet folk havde overddrevet lidt, hvis man var røver på landevejen kunne man da ikke have det store at gøre godt med, så hun havde ikke forestillet sig dem gøre det helt vild, men noget ved det han sahde fik hende til at tænke over at der måske var noget sandhed til historierne. "Dræber de virkelig folk? altså landevejsrøverne?" 

Heendes øjne groede om muligt endnu støre i hoved på hende da han nævnte at hendes udseende og alder kunen være en grund til at hun kunne være i farezonen for at blive spontant kidnappet og voldtaget, eller bare voldtaget, fik hende ikke kun til at rødme til en tomatød farve helt ned over halsen, nej faktisk fik det hende også til at ryste voldsomt på hovedt. "nej du tager helt fejl, der er så mange der ude der er meget kønnere end mig" sagde hun så bund alvorligt. SShila troede da også helt ærligt på hvad hun selv sagde, om end de fleste andre gadepiger hun så var dækket til i lige så meget snavs som hende selv, så kunne hun da godt se at en hel del af dem var kønnere end hende,
Zane

Zane

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 13.03.2017 22:11
"Åh ja, det gør de faktisk ofte. Mest fordi de er bange for at deres ofre sladrer om deres lokation til Lyset's Krigere eller andet godtfolk, som måske vil sætte en stopper for røverne. Andre gange gør de det bare for at være sadistiske og ondskabsfulde." sagde han.
Han havde mødt et par stykker på sine rejser - men det var som regel endt blodigt for røverne, og med at han havde et par krystaller mere på lommen til de næste par dage.

"Mange gange går de sammen i små grupper, fordi det er mere intimiderende end en enkelt, halvskallet røver med en kniv eller et rustent sværd."

Zane hævede kort det ene øjenbryn, selvom det ikke kunne ses under hætten, da hun nævnte at han tog fejl omkring hende.
Havde hun virkelig så lavt et selvværd...? Eller vidste hun bare ikke bedre?

"Mmhmm? Lad mig nu se... du er slank uden de store muskler, har et kønt ansigt, lyst hår og ganske nydelige øjne. Jeg synes du er ganske tiltrækkende - så mon ikke andre også synes det?" sagde han så, helt ligeglad med at det lød som om han bagte på hende.
"Ganske vidst er der andre piger på gaden, som også er kønne... men vær nu ikke for hård ved dig selv."
Shila Agerfældt

Shila Agerfældt

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

A-Blue-Spot 13.03.2017 22:36
Shila blev næsten dårlig af det han sagde om landevejsrøverne, det var da forfærdeligt, og stakkels dem der mødte dem! Hun kunnne næsten ikek forestille sig at nogen kunne være så grusomme, og noget af hendes før så røde hoved blev da nok også lettere blejt. Hun kunne dog heller ikke lade vær med at tænke få de stakels folk der var blevet røvere, noget forfærdeligt måtte da have drevet dem til sådan en kummerlig tilværelse. Hvor forfærdeligt må det ikke være at være dem" sagde hun oprigtigt ked af det på alle parters vejne. 

Det var skam ikke fordi Shila ikke havde selvværdproblemer, hvilken ung teenager har ikke det? nej grunden til hendes udtalelse var faktisk hendes uvidenhed om hvordan hendes eget udseende på virkede andre. "du synes jeg er tiltrækkende" Spurgte hun helt forundret, mens hun gikkede ud over den efterhånden mørknende plads, som aftenen krøb ind over landet, og folk fandt tilbage til deres eget sted
Zane

Zane

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 13.03.2017 22:49
Hun havde ondt af landevejsrøvere...? Hvor uskyldigt var dette pigebarn??
Hun havde altså ikke den opfattelse, at mange af dem valgte at blive røvere, simpelthen fordi de hellere ville tage fra andre, end tjene på ærlig vis.

Det var næsten komisk - og ganske sødt på sin egen måde.

"Tjah... jeg har nu ikke så ondt af dem. Det er ofte et liv de selv vælger." sagde han kort og kontant.

Han smilede atter under hætten, da hun spurgte om han fandt hende tiltrækkende. Var det måske ikke det han lige havde sagt...?
Endnu engang lyste hendes uskyldighed, og mulige usikkerhed på sig selv, ud af hende.

"Ja. Jeg synes du er ganske tiltrækkende." sagde han bare, ganske sandfærdigt.
Hvad han ikke sagde var, hvad han kunne finde på at gøre ved hende, hvis de pludselig var alene på pladsen - hvilket så ud til at kunne ske ganske snart.
Shila Agerfældt

Shila Agerfældt

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

A-Blue-Spot 13.03.2017 23:09
Shila var totalt uforstående for hvorfor nogen selv ville vælge sådan et liv og hun var da også sikker på at de ikke gjorde det fordi de ville, det måtte være noget de var nødt til, hun stjal jo også kun hvis hun ikke havde andre muligheder. Hendes hjerte blødte virkelig for disse hjælpeløse skabninger der ikke havde fået en fair chance af skæbnen i følge hende. "Selvfølgelig er der da ikke nogen der bliver landevejsrøver fordi de har lyst, vi forstår nok bare ikke hvad der drev dem til det" 

Shila var sikker på han havde set forkert, at det var hans øjne der spillede ham et puds, måske var han dårligt seende, han måtte da se langt mere tiltrækkende kvinder hver dag? han virkede flink. Hun blinkede bare lidt forbløffet af ham til at starte med hun var slet ikke klar på sådan en kompliment. Som hun kiggede på en ældrere dame forlade pladsen gik det pludselig op for hende hvor mørkt det faktisk var blevet, hun havde stået her og brugt den halve dag på ingen ting. Hun var da også sikkert på a ham manden havde bedre ting at tage sig til end at snakke med hende, han havde sikkert et helt harem af smukke piger han skulle hjem til eller sådan noget, hun ar ikke helt sikker på hvad han var, og hvad hans type lavede i deres fritid. "Jeg tror du tager fejl" sagde hun så prompte til ham, helt overbevist om at hun havde ret
Zane

Zane

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 13.03.2017 23:20
"Heh... jeg er bange for at dit syn på menneskeheden er en tand for sødt. Der findes folk i denne verden, som er i stand til at gøre ubeskrivelige ting imod andre." sagde han til hendes kommentar om landevejsrøvere, og hvad der drev dem.
Han var selv en sadistisk satan - når han lod lysten tage over. Men han var ikke nær så ond som mange af dem, man ellers kunne møde rundt omkring.

Da hun atter en gang virkede fast overbevist om at hun ikke var køn og at han tog fejl, rakte han den ene, behandskede hånd frem og lagde to fingre blidt om hendes hage, for så at løfte hendes hoved en anelse op så deres blikke mødtes.
Hans øjne lyste svagt under hætten, og hans blik var målende - men ganske ærligt.

"Du er tiltrækkende - omend jeg ikke aner hvordan du ser ud under kjolen, så ved jeg dog at jeg finder dig ganske køn med det, som jeg nu engang kan se. Ikke mere diskussion om det." sagde han med rolig stemme, mens han slap hendes hage, og drillende lod den ene pegefinger løbe ned over siden af hendes hals.

Hvorfor ikke have bare en smule sjov...?
Shila Agerfældt

Shila Agerfældt

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

A-Blue-Spot 13.03.2017 23:33
Shila var lige ved at åbne munden og ytre noget omkring landevejsrøvere da han tog fat i hendes hage, hun var totalt uforberedt på hans pludselige berøring og stivnede lettere forbavset over ikke kunden fysiske kontakt, men også hans ord, ja hun var ganske enkelt som groet til stedet med tabt underkæbe. 
Da hun kort efter kom nogenlunde til sig selv stirrede hun forbavset først på hans hånd der lige havde rørt ved hende, til hans ansigt, inden hun kiggede ned i jorden med knaldrøde kinder og mumlende sagde: "Um okay" hun var ikke helt sikker på hvorfor han havde gjort det, men hun var sikker på der ikke lå nogen dybere mening med det, han havde sikkert slet ikke tænkt over det selv. Nervøs begyndte hun igen at vride hænderne foran sig usikker på hvad hun nu skulle gøre
Zane

Zane

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 13.03.2017 23:45
...virkelig? Nok var hun uskyldig, men at reagere sådan på en fremmed mands berøring? Det kom sgu alligevel bag på ham.
De fleste piger ville nok have flyttet sig, trukket sig væk fra ham og bedt ham holde nallerne for sig selv - men hun reagerede som den generte teenager hun var, dog alligevel overraskende.

"Godt." sagde han, "Så er vi i det mindste enige om dét."

Han kiggede lidt på hende, forsøgte at måle hende og finde ud af hvad hendes tanker var lige nu.
En svær ting at gøre - især når de ikke kendte hinanden.
"Du er slet ikke vant til den slags berøringer. Hvorfor trak du dig ikke væk...? Og lad nu være med at sige at det ved du ikke..."
Hvis hun sagde det, ville han sikkert hive hende med ind i gyden bag dem - og lære hende lidt om at ikke alle er lige flinke.

Shila Agerfældt

Shila Agerfældt

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

A-Blue-Spot 13.03.2017 23:56
Shila var alt andet end enig med ham, men vurderede dog at det nok ikke var det bedste tidspunkt at fortælle ham det ud fra hans kraftige reaktion lige før, så hun holdt bare sin mund.
Da han så ydermere begynder at rable om hvorfor hun ikke flyttede sig fra hans berøring var hun lige ved at sige at hun faktisk ikke vidste det, da han sagde at det måtte hun ikke sige, så der stod hun nu med blikket vendt mod ham og gloede op på ham uden et særlig godt svar. "ømm" var hendes ikke videre først reaktion hvorefter det gik op for hende at det nok var en god ide at komme med en mere tankefyldt udtalelse, siden han virkede til at synes alt andet ville være et åndsvagt svar, men hun havde virkelig ikke nogen. "det faldt mig ikke rigtig ind at træde tilbage" mumlede hun så lavmælt med røde kinder, fordi det nok ikke var det svar han ville ha
Zane

Zane

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 14.03.2017 16:07
"Det faldt dig ikke ind...?" der var en lille snert af vantro i hans stemme, men ikke så meget at det virkede uhøfligt eller bebrejdende - selvom det et eller andet sted nok burde have gjort det.

Hun havde lige ladet en fremmed mand røre ved hende på en måde, som var meget personlig - noget som kun elskende burde gøre.
Og det var ikke faldet hende ind at træde væk fra ham eller stoppe ham.

Enten, konkluderede han, kunne hun lide det... eller også var hun så overrasket at det lignede chok.

"Og hvad så hvis jeg havde bedt dig om at løfte op i kjolen så jeg kunne se dine ben? Eller endnu mere, så maven også kunne ses? Ville du også bare acceptere den slags?" spurgte han og lagde armene over kors, mens han betragtede hende med et roligt, men interesseret, blik.
Dette måtte da fremprovokere en reaktion... med mindre tøsen altså var ærligt interesseret i at finde sig en lettere hed aften.

Lige nu var hun egentlig ganske sjov at tale med... eller til...
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Muri , Lorgath , Tatti, Lux , Echo
Lige nu: 5 | I dag: 12