Fabian

Fabian

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 185 cm

Helli 09.11.2016 17:11
Der var ikke mange kunder for tiden, til Fabian's store ærgrelse. Mad og drikke var der ikke meget af, så mindre ville bruge penge på en luder, heldigvis havde Fabian da ikke brugt alle sine penge, så han kunne godt skaffe mad og drikke de næste par måneder, men alligevel blev det lidt stramt, så han tog alle kunder han kunne. Især fordi han blev så irritabel hvis man ikke fik nok sex.
Heldigvis var der stadig nogle enkelte der var interesseret i at købe sex, og i dag havde Fabian heldigvis fået et godt tilbud. Offentlig sex bød altid på en højere mængde penge, og han sparede på ikke at skulle leje et værelse, så det var han helt sikker frisk på, og det var sådan han fandt sig i Skumringskvarteret, pengene allerede i hans lomme på bukserne der lå på jorden. Han var presset op mod muren i en lille sidegade, og en mand stod og tog af sig af godterne.

Der blev virkelig gået til den, og Fabian ærgrede sig ikke for første gang at  hans magi var væk, for han vidste at denne her mand, ville give endnu mere for en blond kvinde med store bryster, men han var tydeligvis desperat og havde bare accepteret at tage Fabian som mand. Manden var dog ikke specielt god til sit job, men han gjorde det godt nok til at Fabian da følte at han godt kunne komme, hvis det her forsatte.
Siri Morningstar

Siri Morningstar

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 178 cm

Sparks 09.11.2016 17:26
Patrulje vagt, patrulje vagt!? Det var hvad, de synes de kunne slippe af med at degradere hende til? Hvem troede de hun var, en eller anden gemen rekrut de bare kunne hundse rundt med, som de havde lyst til? Og bare fordi at healerne havde sagt at hun ikke burde arbejde, og hun gentagende gange havde sagt at det skulle de slet ikke tænke på, så havde de valgt at det sikreste ville være, at lade hende patruljerer gaderne. Hvis der skete meget mere i dag, så ville hun ikke tage vare fordi konsekvenser der skulle ske, med omlæggende beliggenhed eller de mennesker som var i fare vandet for hendes vrede.

Dette var også ganske tydeligt, med den tordensky som stormede rundt omkring hende, taget i betrækning af hvor mange mennesker hurtigt gik over på den anden side, eller i hvert fald forstod de ikke skulle prøve at komme på hendes dårlige side. Hvilket nok var meget godt, taget i betrækning at hun havde gået imod sin ordre, og bevæget sig ned i dette luskede sted, til skumrings kvarteret.

Hvad hun så, så, var mere end hun havde regnet med, hun nogen sinde skulle være vidne til. Hun så sig selv om en ret åbensindet person, set faktisk virkelig ikke, men mænd med mænd, kunne hun da sagtens forstå. Sex generelt var da noget folk skulle have lov til at nyde, men hjemme hos dem selv. Også var der problemet med prostituerede, og hun var sikker på at hun havde set den mand der var presset op af væggen før. Havde hun ikke allerede en gang taget denne snak med ham!?

Hvad i alle guders navn, foregår der her!?udbrød hun knurrende og satte hånden på skaftet til sit svær. 
Fabian

Fabian

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 185 cm

Helli 09.11.2016 18:34
Grunden til at mange ikke ville have offentlig sex var simpel, man kunne blive opdaget, det var selvfølgelig også det interessante ved at gøre det i offentligheden, men når en byvagt kom forbi, så fik de fleste deres ben på nakken. Det var alligevel en ting som byvagterne godt kunne finde på at slæbe en ind for. Eller i hvert fald belære. Hvor Fabian var blevet belært omkring det, og en enkelt også en gang om at han skulle passe bedre på ikke at blive fanget i det, og ikke få alle mulige sex sygdomme. Det var en underlig snak.... Han kunne ikke sætte navn på hende, men hun havde været en voldsom stor kvinde.

Da der kom et udbrød, lidt længere nede fra gaden, var det som om at manden der havde været igang med at gennempule ham, pludselig ikke var så interesseret i det mere, med hvor hurtig han trak sig ud, og tog sine bukser op, og bare løb. Han havde nok også stiftet bekendtskab med den kære byvagt før. Ingen kunne glemme den stemme.
Og Fabian havde været så tæt på at komme, og så havde hun ødelagt alting. Han sukkede dybt, og stod lidt, med sit hoved lænet mod muren, før han rakte ned, for at tage sine bukser på igen.

"Jeg var så tæt på.... hvis du bare havde kunne vente fem minutter," sagde Fabian, som om at han ikke lige var blevet taget i at have sex i en sidegade. For ifølge ham, var det ikke et stort problem, andet end at Anann Killarney havde forstyrret hans hyggetid... I det mindste havde han fået pengene fra omgangen.
Siri Morningstar

Siri Morningstar

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 178 cm

Sparks 10.11.2016 10:10
Hun så hvordan at manden, som havde deltaget i denne nydelse, fik benene på nakken. Hurtigere end hun have set nogen få bukser på før, og hun var delt mellem irritation, foragt og en smule forbløffelse. Hvis nogen af hendes mænd, kunne komme så hurtigt ud af fjerene på en tidlig morgen, så ville hun slet ikke have noget problem. Uheldigvis for manden, genkendte hun ham hurtigt, så det ville ikke være noget problem at indhente ham senere. Hun var så fandens træt af hvad der foregik nu om dage, havde folk ikke lidt mere respekt for de ting der skete i krystallandet!?
Men hun blev hævet fuldstændig ud af den, da manden havde frækheden at spørger om hun ikke lige havde kunne vente!? Jo selvfølgelig herre, det er jeg super ked af den herre, jeg skulle have vente ryggen til og ventet på de udbrød, som der ville have fortalt at nu havde du haft din forløsning, også råbt hvad forgår der her!?  

Det er jeg da super ked af…” hvæsede hun ud igennem sammen bidte tænder, og gik nogle skridt tættere på. ”Gjorde jeg det ikke meget klar sidste gang, at jeg ikke ville se dig i sådan en position igen!?
Fabian

Fabian

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 185 cm

Helli 10.11.2016 11:07
Fabian tog sig tid til faktisk at spænde sine bukser ind, før han vendte sig mod Annan. Jo, han var blevet taget før, og det var da også den eneste grund til at han kendte til byvagten. Og han havde hørt rygter om hvor slem hun var, men han var nu ikke så bange for hende. Hvad kunne hun gøre indenfor lovens rammer?
"Jeg vil gerne pointere, at jeg ikke var i samme position," sagde han roligt og sendte så et kækt smil på byvagten. "Jeg havde min kunde presset mod væggen dengang. Hvis du havde prøvet sex, ville du nok vide at de to positioner er meget forskellige fra hinanden." De var næsten som om Fabian havde med et dødsønske.

Han lod sine øjne vurdere kvinden ikke langt fra ham. Hun ville da nok kunne hjælpe ham med at blive færdig, hvis det var. "Men, hvis du gerne vil prøve det, så kan vi nok godt arrangere en rabat. Vi kan jo ikke have at en byvagt betaler overpris," sagde og slikkede sine læber. Ja, hun ville nok være god nok til at få ham til at komme, for det havde han behov for, men hvor stiv han stadig var.
Siri Morningstar

Siri Morningstar

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 178 cm

Sparks 10.11.2016 11:39
Hendes øjne slog lyn, den frækhed han besad, havde han virkelig været lige så slem sidste gang, eller var hendes lunte bare blevet forkortet med over halvdelen? For hun kunne have svoret at hun var så tæt på, at trække sit sværd ud af skeden og true ham med det. Men under alle omstændigheder, var hun desværre stadig en del af lovgivningen i denne by, og selvom der var ting hun sådan ville ønske hun kunne gøre, var der et retssystem som hun skulle følge. Det ville dog være mere fortrinligt, hvis hun bare kunne gå direkte henrettelsen, i hvert fald af de dele af manden, som synes altid at bringe ham i unoder.
Som han snakkede trådte hun et skridt tættere på, og for hver gang hendes fødder satte sig på jorde igen, kom hun tættere og tættere på. Formålet var selvfølgelig at tvinge ham op af den væg, som han lige havde fået belejligheden af, virkelig at lære rigtig godt at kende. Mens nogen havde god nydelse af det hans bagdel kunne udbyde, hun fik en dårlig smag i munden bare at tænke over det.

Den sidste sætning fik dog blodet til at koge så meget, at øjnene for hende så rødt, og før hun kunne stoppe sig selv, fløj hendes behandskede hånd frem og i et forsøg på at gribe ham om halsen og tvinge ham op af den beskidte væg. ”Hvor vover du at tiltale mig på den måde
Fabian

Fabian

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 185 cm

Helli 10.11.2016 13:17
Så måske Fabian lidt bad om det, med hvordan han vovede at snakke, men han var lidt irriteret over at han ikke var kommet. Det var ikke god sex, men det var trods alt sex, og sex var meningen at det skulle bringe man noget nydelse. Og der havde ikke været nok af det. Selvom han var blevet betalt for det og teknisk set var det vigtigste at hans kunde blev tilfredsstillet.
Da han mærke hånden om sin hals, og han pludselig blev presset mod muren, kunne han mærke at hans lem reagere på det. Han havde måske haft lidt for mange kunder der havde en fetish for ting som disse, så han reagerede ikke helt normalt.

"Jeg vidste ikke at du var en der foretrak forspil som disse. Jeg gør præcis som mine kunder ønsker," sagde han og kigged ehende ind i øjnene. Der var ikke frygt i hans øjne, men i stedet for var hans pupiller store, tydeligvis stadig af lyst fra tidligere, og det var nok derfor at han var lidt dumdistrig lige nu. Han burde virkelig holde kæft og gå sin vej.
Siri Morningstar

Siri Morningstar

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 178 cm

Sparks 11.11.2016 22:59
Hendes øjne blev store, og vreden doblede, tredoblede, firdoblede. På så kort en tid, at hun slet ikke anede hvad hun skulle gøre af sig selv, gjorde han grin med hende!? Det var tydeligt for en hver, at se hvordan han reagerede ved at hun tog et greb omkring hans hals, og det var bestemt ikke den reaktion hun havde regnet med, eller håbet på for den sags skyld.
Dette blev mere og mere bizart for hvert sekund der gik! Det var alt, alt for meget til hun kunne rumme det, og med mindre det var hende som skulle ende bag tremmer denne aften, så måtte hun lade ham gå nu! Inden hun gjorde noget som hun ville fortryde, eller i hvert fald hade når hendes rang blev taget fra hende. Hvor fristende det dog end var.

Grebet omkring hans hals blev fjernet, og hun trådte hurtige skridt væk fra ham. ”Det jo sygt det her, skrid før jeg skifter mening!
Fabian

Fabian

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 185 cm

Helli 11.11.2016 23:21
Måske var Fabian dumdistrig... Nej, han var bare frustreret og liderlig, og derfor kunne han tydeligvis ikke tænke klart. Hvis han havde kunne tænke klart, så havde han gjort hvad Killarney sagde og taget benene på nakken, inden hun skiftede mening, men sådan lå landet åbenbart ikke.
"Jeg er kun så syg som mine kunder er, og siden jeg ikke fik færdiggjort min kunde, så tror min krop at du er ham," sagde han med et dovent smil, og gjorde ingen tegn på at flytte sig. Faktisk så han ud som om at der ikke var nogen steder han hellere ville være end op mod denne væg, ansigt til ansigt med den skrappeste byvagt i byen.

Han lagde dog en hånd op til sin hals og mærkede efter. Forhåbentlig lavede hendes hånd ikke mærker. Nu kunne han ikke bruge sin formskiftningsmagi til at skjule potentielle blå mærker og ikke alle kunder var lige glade for at deres legetøj var lidt ødelagt, når de købte det. Fabian selv var ellers ret ligeglad.
Siri Morningstar

Siri Morningstar

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 178 cm

Sparks 12.11.2016 13:44
Hendes ansigt kunne ikke helt bestemme sig for, hvilken facon den skulle tage. Det var simpelthen det værste der kunne være sket i aften, at hun skulle stå her, med en stang liderlig mand der tydeligvis ikke forstod, hvornår nok var nok!
"jeg må ærligt indrømme, jeg er fuldstændig ligeglad med hvor syg du eller dine kunder er!" snerrede hun arrigt, og kunne virkelig ikke forstå hvorfor han ikke var skredet endnu, og endnu mindre forstod hun, at hun faktisk blev ved med at diskuterer det her med ham. "Men noget jeg ikke er ligeglad med!" fortsatte hun, i sådan en toneleje, at en mand stoppede op og stirrede med store kuglerunde øjne på dem. "Er hvad fanden du står og laver på åben gade, når du tydeligvis ikke kan holde din pik inde, før at du er kommet inde døre!

Nej nu var det simpelthen nok, hun greb ham omkring armen. "Måske en tur i arresten kan få dig på bedre tanker!"
Fabian

Fabian

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 185 cm

Helli 12.11.2016 14:56
Der kom et lille fnys fra Fabian af. Hun var da godt nok snerpet. Det var bare en smule sex, og de var i skumringskvarteret, hun var da den eneste heromkring der var så sippet, at hun skulle stoppe dem. Det skete meget værre ting end en smule offentlig sex. "Måske i stedet for at være efter mig, da jeg tydeligvis bare gør mit arbejde, burde du være efter de kriminelle der faktisk forpester byen. Eller kommer I kun ned i denne her del af byen, når I har fået nys om sex i gaderne," spurgte han så. Han havde været en del af denne bydel tidligere i sit liv, og her var ikke rart at bo, og de kriminelle var som rotter. Over det hele, men aldrig en byvagt i sigte.

Han løftede dog sine hænder i vejret, så godt han kunne da hun mente at han skulle smides i arresten. "Hvad har jeg gjort der bryder loven? Vi forstyrrede ingen, og jeg er endnu ikke blevet vist noget om at offentlig sex er forbudt," påpegede han. Han havde heller ikke aktivt søgt efter det, og hvis det var en lov, så var den nok typisk overset, fordi ingen plejede at ville have sex på gaden.
Siri Morningstar

Siri Morningstar

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 178 cm

Sparks 12.11.2016 15:37
Hun skar tænder over hans måde at stikke til hende, grunden var jo egentlig ikke i det han havde gjort, ikke var ulovligt. Det var mere i, at hun ikke kunne rumme mere, at hun følte det her var bunden af tønden, og nu gad hun ikke længere!
Anann vente sig imod ham ”Og en fuld mand mener ikke han gør nogen skade, når han går hjem fra kroen!” snerrede hun af ham, ”Men betyder det, at bare fordi alt ikke er skrevet ned på sort og hvidt, at vi skal gøre som det passer os?!” hun gav slip på ham, for som han havde ret i, havde hun ikke videre nogen grund til at hive ham med og smide ham bag arresten. Lige meget hvor meget hun havde lyst.

Så bare fordi at det her et sted, for kriminelle der forpester byen, så du mener at byvagterne burde tage sig af dem, i stedet for dig der har sex med anden mand på gaden. Vi kan sagtens blive enige om at alle kriminelle burde tage ind og straffes for hvad de gør.” hun var ved at koge over, og ilden blev bare mere og mere kraftfuld ”Men de børn og mennesker der lever her nede, bliver jo alligevel påvirket nok af de andre der går rundt og gør som det passer dem, det er dit argument for det er okay!?” hun prikkede ham i brystkassen, og nærmest tornede over ham. ”Så barnet der måske kommer uvidende forbi, skal da bare passe sig selv, fordi du skal have stilnet dine lyster!?
Fabian

Fabian

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 185 cm

Helli 13.11.2016 22:51
Fabian var godt nok noget træt af byvagter der troede de var bedre vidende. Ja, han havde selv været i slumringskvarteret og gjort ikke særlig pæne ting, men hvorfor gjorde han det der? Fordi ingen gjorde noget ved kvarteret. Man kunne gøre som man ville, uden at risikere noget.
"Så du mener at et barn der bor her, ikke allerede kender til prostitution?" spurgte han med et hævet øjenbryn. "Jeg havde ikke forventet du ville være naiv omkring det. Jeg vil næsten gerne vædde med at barnet har set enten deres mor, eller en af de utallige andre ludere her i kvarteret. Så at se mig med en mand. Det er ikke en overraskelse." Nu var Fabian begyndt at være langt mere stædig omkring det. Det kunne godt være at han ikke var vokset op her, men han kendte nogle af luderne, og deres børn havde klart set hvad der foregik bag lukkede døre.
Siri Morningstar

Siri Morningstar

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 178 cm

Sparks 22.01.2017 12:38
Hun var så meget ikke længere i humør til denne næsvise unge. Hendes hånd smadrede ind i væggen, ved siden af hans hoved. Smerten skød igennem hende, og det var også hurtigt tydeligt at hun havde brækket den samt blodet der formede ved hendes knoer. Men hun var ligeglad, det var bedre hun skadet vægge og sig selv end at det gik ud over ham. Selvom rynken der formede sig i den ene side af næsen, fortalte at hun meget hellere ville have placeret det slag i hans hoved.
"Hvor forfærdeligt, hvilken verden det dog ville være hvis vi prøvede at undgå det som børn allerede bliver udsat for." hvæsede hun ad ham, så hans argument var at bare fordi det allerede skete i hjemmet. Så var det okay for ham at gøre det på åben gade. Hvilken logik var det!? 
Fabian

Fabian

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 185 cm

Helli 12.02.2017 17:46
Fabian kunne næsten mærke kraften bag slaget, men hvis der var en ting som Fabian ikke var klar over, så var det hvornår man skulle bakke væk fra en situation. Han var ikke god til at bakke væk fra farlige situationer og vide hvornår han ikke skulle blive ved med at trykke på knappern.
"Hvorfor skulle jeg som den eneste tag hensyn. Jeg har ligesom alle de andre behov for pengene, og det ser ikke ud som om at du er en villig kunde," sagde han. Et smørret smil var på hans læber, et sådan smil der viste at han præcist godt vidste hvor frustrerende han måtte være lige nu, men nu var det jo ikke fordi at han ikke selv var frustreret over denne her byvagt. Hun burde virkelig bare blive på kontoret istedet for at interagere med borgerne, fordi det klarede hun ikke særlig godt.
Fabian

Fabian

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 185 cm

Helli 02.05.2017 16:12
Afsluttet
0 0 0

Chatboks