Kortlægning (Ra's al Ghul)

Merry

Merry

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 165 cm

Anno 03.05.2016 18:46
Det var tidlig morgen, solen havde først lige vist sine første stråler over bjergene i øst i Krystallandet. Landet imellem bjergene og Lindley Godset var forholdsvis faldt så det gav altid en perfekt udsigt til solopgangen. I staldene havde Merry lige sadlet en af hestene med forskellig oppakning på hver af dens sider og trak den nu efter sig igennem gårdspladsen. I hendes hæle hoppede jagthunden lystigt efter over at blive lukket udenfor så tidligt.
Da de kom ud til porten til godset sadlede den unge grevinde op og nikkede til sin følgesvend at det var nu der benene skulle bruges godt. Vinden ruskede i hendes korte brune hår og fik hendes kappe op omkring hendes skuldre da hun satte i galop ned af den nedtrådte vej imod Amazonitskovene. Det varede ikke meget længe før de var omringet af træer og buske og vejen blev smallere. Det var her Merry satte farten ned og lod hesten gå af sig selv imens hun fandt et pergament frem. Ganske vist havde hendes familie meget jord i deres eje og dokumentation af det hele, men det var ganske lidt af skovene der faktisk var kortlagt. Det var også forståeligt at de ikke var blevet udforsket før nu, da der igennem Merrys opvækst havde været noget mere livsfarligt at færdes deri.
Med et tyndt stykke kul fortsatte hun på et halvfærdigt kort hun lænede op ad hestens man, en gang imellem kikkede hun lige op for at orientere sig hvor hun befandt sig.
Ra's al Ghul

Ra's al Ghul

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 4562 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

KraveKage 03.05.2016 22:31
Ra var for en gangs skyld i mange år stået op fra hans seng og begivet sig via de hemmelige tunneler fra hans palæ ind til krystallandet, han havde taget en vej som havde været lukket i mange tusind år, og havde ikke taget nogen af hans håndlangere med, ikke at det gjord noget for Ra kunne klare sig selv og når alt kom til alt var han også den stærkeste af hans kriger.
Amazonitskoven var hans ende mål og der gik ikke længe før morgen solen ramte hans ansigt og fik hans sorte øjne til at knibe lidt i, træer og buske var det hans øjne så og små fugle sang ramte hans øre.
Ra fik sig bevægede ud på en smal vej, og det vare ikke længe før han hørte nogen nærme sig, Ra var ikke bekymret eller havde ingen intension og at gå sin vej, det eneste han gjord var at vente og se hvad denne morgen ville bringe ham, han tog hætten over hovedet som han havde på sin kappe for at dække hans sorte øjne og i det hele taget dække hans identitet, for når alt kom til alt var det ikke alle der var glade for dæmoner.

Lyden af heste skrid kunne høres og selvom man ikke kunne se Ra hoved på grund af hætten så var der et smil på hans læber, en hest var altid rart at transportere sig på og med denne grund som han befandt sig på var han godt klar over at denne person han nok snart vil møde, var ikke blot en strejfer men måske noget spænende men det vil tiden blot vise.
Merry

Merry

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 165 cm

Anno 04.05.2016 10:29
Da vejen foran Merry skilles stoppede hesten op med protest og stampen i jorden. Hendes blik rettedes op imod træet der stod for at skille stien i to retninger inden hun lod sig glide ned af hesten. De var åbenbart kommet længere ind i skoven end hun havde regnet med, så hun hev en lille kniv frem som så blev brugt til at udskære et våbenskjold i træets bark som fremtidig pejlemærke.
Da det også var blevet nedskævret på kortet piftede Merry ud i skoven i håb om at hendes firbenede følgesvend ville høre hende. Ikke lang tid efter kom han dog også til syne, men med et knapt så lystigt udtryk som tidligere. Merry var tydeligvis ikke alene i skoven til morgen kunne hun fornemme på hunden. Hendes kåre som havde hængt ved hestens side blev nu fæstnet i hendes bælte omkring hendes liv, kortet rullet sammen og steg igen op på sin hingst med et fast greb i tøjlerne.
"Jamen så vis mig dog hvad problemet er istedet.." sagde hun til border collien der straks vågnede op igen og løb i retningen af hvor den kom fra. Merry viste ikke rigtigt hvad eller hvem hun ville finde, men hendes nysgerrighed havde det med at hive hende i mærkværdige retninger. Desuden havde hun ikke oplevet nogen hun ikke kunne forsvare sig imod i hendes levetid endnu.
Ra's al Ghul

Ra's al Ghul

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 4562 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

KraveKage 05.05.2016 18:17
Ra var ikke en person der gad vente for længe på tingene så, i stedet for at vente på at hesten ville komme tættere på, begynde han roligt og gå imod lyden af heste skridt, og alt tydet på at denne person på hesten ikke var alene en hund var også til stede, en hund som med dens fordel af at den kunne fornemme Ra før Ra kunne fornemme den, ikke at det gjord noget da hunde ikke på nogen måde var en trussel for ham.
Da Ra og heste begynde at nærme sig hinanden gik der ikke længe før Ra stoppede med at gå, da hesten var inde for en radius af 4-5 meter stoppede han op og ventede blot på at se hvad, der så ud til at være en kvinde på en hest ville gør, Ra selv vidste ikke rigtig hvem hun var men en kvinde i hans selvskab var altid noget af en udfordring.
Ra var på ingen måde bevæbnet han havde nemlig ladet sit sværd blive hjemme på palæet, for en mand med den magiske magt som han havde behøvede ikke altid at være bevæbnet, " Stop " blev der sagt lavt fra Ra, sådan man lige kunne hører det.

Ra var godt klar over at ønskede denne kvinde at smutte kunne hun blot ride væk, så det eneste han blot måtte var at få hende ned fra hesten også finde ud af hvem hun er, også tage resten fra der af.
Merry

Merry

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 165 cm

Anno 05.05.2016 18:36
Merry's nysgerrighed blev skam også stillet da en silhuet viste sig blandt planter og morgendis på den tilgroede sti hun var blevet ført ned ad. Som på kommando trak hun i tøjlerne da hun hørte personen tale og hesten stoppede brat med hovedet truende tæt på ham.
Med hævet hage lagde Merry hovedet lidt på skrå imens hun analyserede den hætteklædte. Fra fodtøj til klæder, kropsbygning og holdning. Det eneste hun ikke kunne se oppe fra hesteryggen var hans ansigt hvilket fik hende til at tilte sit hoved op igen med et kort suk. "Jeg har ikke set Dem på Linley's omegn før. Vil De være venlig identificere Dem" forlangte hun så autoritær som hun nu var blevet lært i sin opfostring. Det var ikke ofte hun skulle gøre brug af sin titel eller autoritet, men når der var folk der bevægede ind på landområdet som var eget af hendes familie var der oftest noget på færde, enten godt eller dårligt. Personen lignede ikke en der havde ting at rapportere til godset så det var formegentlig ikke i den god sags tjeneste så der var ikke andet at gøre end at holde tonen som den nu var.
Ra's al Ghul

Ra's al Ghul

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 4562 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

KraveKage 05.05.2016 19:48
Ra havde ikke endnu tænkt sig at gøre noget overfor denne unge kvinde, at hun nærmest bad om at Ra skulle give sig selv til kende gjord blot at en stærkt kommentar kom tilbage til hende " jeg kan ikke vise mig til kende da jeg ikke bryder mig om at se op til folk, så hvis du vil være så rar at komme ned på samme plan som mig ville det bestemt være rart "sagde han høfligt. Ra var så falsk som man kunne være Ra snakkede aldrig sådan til nogen men han var godt klar over at denne kvinde skulle ned fra hesten før han kunne tillade sig noget.
Ra begynde stille at gå tættere på kvinde som sad på hesten imens han talte " jeg komme ikke rundt her så tit og mit ansigts bekendelse vil blot gøre det hele værre, så det eneste jeg beder om er hjælp " sagde han og stoppede op igen. han ville heller ikke for tæt på hesten, for den kunne nemt sparke luften ud af en hvis man var for tæt på.
Ra havde en lille fornemmelse om hvem denne kvinde var da hun nævnte Linley's omegn, Ra havde levet i dette land i så langtid så han vidste hvilke familie der holde til hvor, men han var ikke helt sikker endnu.
Merry

Merry

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 165 cm

Anno 05.05.2016 21:53
Merry blottede sine tænder i et kort smil over hans forespørgsel. Selvfølgelig ville han da gerne have en potentil fare i hovedhøjde, hvem ville ikke det? Men det ville også sænke hendes sikkerhed en del så hun tav et stykke tid imens hun tænke over sin situation. Hingsten trampede utålmodigt i jorden da manden bevægede sig tættere imens hendes hun begyndte at småknurre fra siden, der var noget ved ham som gjorde dem utilpas hvilket gjorde det mindre og mindre lokkende at stige ned.
"Det ser ud til mine rejsepartnere ikke er helt enig i at De ikke kan klare Dem selv" svarede hun og hev hesten til siden så hun nu havde fuldt udsigt til manden ved sin side. "Og De må vel kunne se at med disse åbenlyse tegne på fare ville det være ganske enkelt uintelligent at stig ned. I det hele taget er det ret latterligt at jeg overhovedet er inden for få meter af dem." pointerede hun og trak lidt på skuldrene. "Så måske vi kan indgå en byttehandel? Deres identitet for min godtroenhed?" spurgte hun imens hun svingede en ben over hesten så hun nu sad som på en stol med begge ben på siden af sadlen. Det var måske ikke den bedste handel hun nogensinde havde foreslået for sig selv, men hun havde ikke tænkt sig at hoppe i en ælde med begge ben uden at se hvem hun havde med at gøre først.
Ra's al Ghul

Ra's al Ghul

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 4562 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

KraveKage 31.05.2016 18:29
Ra kunne godt se at han på ingen måde ville kunne snyde denne person, så han så ikke andre muligheder lige nu ind at fortælle hvem han var " nuvel mit navn er, Ragner fra klanen de sorte øjne " sagde han og tog hætten af og så direkte op på hende, vil vidne op det han sagde ikke var sandt, men han kunne ikke fortælle hvem han var overfor denne skabning endnu.
Ra's blik vandrede op på hende igen " og de er? " sagde han med et venligt smil på læben, og gik et enkelt skridt tilbage for at vise at hun ikke burde være bange for hans selvskab, selvom han hun faktisk burde, for selvom Ra ikke havde nogen våben på sig mestrede han ubevæbnet kamp tekniker, ikke fordi han frygtede denne unge pige men mest af alt hvis der skulle komme nogen.

et smil kom frem på hans læber " hvis jeg nu lover dig ikke at der vil ske dig noget, ville det så hjælpe på det hele " at love noget betød meget for Ra og han gik op i ordet love med krop og sjæl, hvis han lovede noget så mente han det og der skulle meget til at ændre på det.
Merry

Merry

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 165 cm

Anno 31.05.2016 18:43
Hun lagde benene over kors med et eftertænksomt suk. Det var overraskende nemt alligevel at få viden ud af ham, om så han talte sandt eller ej havde hun fået et navn hun kunne tiltale ham ved. Hun kunne ikke lade være med at nær studere ham et par sekunder som hun sad der lidt foroverbøget. Men som lovet lod hun sig glide ned ad hestens side så hun nu stod ned ryggen op til sadlen. Der blev rettet lidt på sit bælte, Kappen blev taget af skuldrene og blev lagt op over sadlen men stadig med blikket fastnet på Ragner som han kaldte sig.
"Nu fik De jo noget for Deres identitet så burde jeg ikke også få noget for at opgive min egen identitet?" spurgte Merry så ide hun vendte sin front til ham. Denne lille udvekslings leg begyndte at more hende en smugle og hun samlede hænderne på ryggen over kors og hævede øjenbrynene lidt imens hun besvarede hans smil end sit eget. "Desuden, hvordan skal jeg kunne stole på ordet fra en komplet fremmed jeg er stødt på midt i Amazonitskoven?" tilføjede hun da det hele alligevel virkede langt fra sikkert, selv hvis hun blev lovet intet ondt.
Ra's al Ghul

Ra's al Ghul

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 4562 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

KraveKage 31.05.2016 19:58
Ra kunne godt fornemme hvilken leg det var hun ville lege, men det gjord skam ham ikke noget for Ra var langt mere hemmelighedsfuld ind hun vidste, så han legede lidt med endnu " deres identitet må de jo nævne en pris for så jeg kan vide den, " sagde han og kiggede smilene på hende, og følte være en bevægelse hun tog ide hun hoppede ned fra hesten. " som jeg ser det så er de ikke bare en hvem som helst, men jeg ved ikke helt endnu hvem de er frøken? " sagde han søgende tilbage, efter han finde ud af hendes navn.
Det sidste hun sagde fik ham til at smile endnu en gang " altså lad mig sige det sådan, nej måske kan du ikke stole på hvad jeg siger, eller du kan tag chancen og prøve at se om du kan stole på mig, men du kan ikke slå mig ihjel med deres kniv hvis de tror det, " Ra bemærkede hvert stykke stof og smykke hun måtte have på ide hun steg ned fra hesten og især da hendes kappe blev taget af. " så nævn en pris og vi kan snakke om tingene. "
Merry

Merry

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 165 cm

Anno 31.05.2016 20:43
Merry fnes en smule over situationen. "Hvordan skal jeg vide hvad De overhovedet kan tilbyde mig?" hun så ned på sit bælte hvor hun havde sit våben til at forsvare sig selv. Umiddelbart brugte hun det heller ikke til at dræbe folk men mere at holde dem fra at dræbe hende. "Men, umiddelbart er jeg letter nysgerrig for hvad de foretager dem i dette område det er en del af min ejendom" sagde hun med hovedet på skrå. Det var måske i sig selv viden nok for nogen til at vide hvem hun var, men hun kunne vel være heldig og at han bare var en omvandrende der havde forvildet sig rundt i skoven. "Mit navn er Merry" sagde hun så som sin del af den nye aftale og rakte hånden frem imod ham siden at hun to teknisk set havde givet ham ordet på at skulle være godtroende overfor ham.
Ra's al Ghul

Ra's al Ghul

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 4562 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

KraveKage 01.06.2016 21:10
et simplet ord som Ra vidste var det der skulle til, fik ham til at smile kort og ide hun presenter sig selv for ham, og rakte sin hånd frem " tro mig jeg kan tilbyde dig meget mere ind du ved " sagde han og gik hen for at tag imod hendes hilsenen hånd, men ide deres hænder mødes hev Ra med sin styrke hende til og fik vendt hende om sådan hun stod med ryggen til ham, hvor på han havde et stramt greb om hende.

" rolig nu ikke kæmpe imod det bliver blot mere slemt for dig hvis du kæmper imod, ser du at stole på en fremmede så hurtigt som du nu lige gjord det er det dummeste jeg nogensinde har set. " Ra's styrke var hende overlegen, og Ra fik med hans anden hånd der ikke var om hende, fik han taget hendes kniv op og holde den stille imod huden på hende.

" lad os starte forfra, hvem er du og hvilken status har du i dette land, og hvis jeg var dg ville jeg tænke mig om før jeg svar for hvis du lyver vil det have konsekvenser, det kan jeg love dig for "
Merry

Merry

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 165 cm

Anno 20.09.2016 18:42
Hvis Merry skulle være ærlig var hun ikke overrasket over hendes situation nu. Hvilket også var grunden til at hun forholdt sig roligt. Det kunne man dog ikke sige om jagt hunden der med rejste børster stod og knurrede for fødderne af dem imens den langsomt trådte nærmere. 
"Jeg vil påtage mig den frihed at kalde Dem en elendig handelsmand. Ingen ære overhovedet. Kan ikke engang afslutte en byttehandel af uden at blive grådig." Hun rykkede sit hoved lidt så hun kunne se en anelse tilbage på ham. Hendes tøj ville uden tvivl blive beskidt nu, hendes yndlings kniv blev brugt imod hende selv.. Og han var ikke engang synderligt attraktiv at se på. Kedelig situation såmænd.
"Vil de være venlig at bare opføre den en smugle anstændigt og give slip på mig så skal jeg nok holde min hun fra at bide din arm af?" spurgte hun imens hun rettede blikket frem for sig igen, dog med forsigtige bevægelser så kniven ikke ville prikke hul på hendes velplejede hun. "Nu gav jeg Dem endda mit navn, skulle jeg ikke have Deres til gengæld?" sagde hun lettere lavmeldt da det mere bare var hende der klagede videre over hvor ynkelig hans opførsel var.
Ra's al Ghul

Ra's al Ghul

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 4562 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

KraveKage 08.10.2016 13:03
Ra grine lidt til hendes ord, at hun troede at han var bange for hendes hund bare fordi den knurrede lidt, det måtte være en joke Ra havde oplevet noget der var meget mere slemt end en lille hund " husk nu på hvem der har magten og hvem der blot er her fordi jeg tillader det, sagde han roligt og hun ville kunne fornemme at han på ingen måde følte sig truet af hunden.

" lad mig sige det sådan her, kommer den hund tættere på..........ja så har du en hund mindre at tænke på, ser du mit navn ville jeg ikke kunne give dig da det vil have en meget mere stor betydning i dit navn har for mig, men det eneste du burde tænke på er hvad jeg vil have og hvordan du skal give mig det, ikke andet. "

sagde han og slap grebet om hende sådan hun kunne komme fri fra ham, Ra ville på ingen måde slå hende ihjel ikke her, ikke hvor der ikke var nogen til at se hende eller finde hende. " hører her for siger det kun en gang, du smutter ikke her fra før jeg gir lov til det, og selvfølgelig er jeg ikke en handelsmand men det var blot sådan du ved det med sikkerhed, nu fortæller du mig alt om dig og din familie, og jeres forhold til lyset."

kniven som han havde taget fra hende beholde han som en slags gave til sig selv, Ra vidste ikke endnu hvad der skulle ske med hende og om han overhovedet kunne bruge hende til noget, måske han skulle kidnappe hende og gør hende til hans slave, det var en tanke men blot en tanke for nu.

" og nå ja hvis du prøver at smutte herfra dør du din hund din hest og resten af din familie "
Merry

Merry

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 165 cm

Anno 10.10.2016 10:15
Merry gentog sit tidligere suk, men nu med en smugle irritation. Hvem i al verden troede han lige han var? Da hans greb løsnede sig trak hun sine arme til sig og skubbede hans arm over sig roligt og frigjorde sig selv. Imens hun ignorerede han ordre trådte hun op og sidde på sin hest igen. 
En rynke havde formet sig mellem hende bryn så hun fik et lettere arrogant udtryk over sig. Med et fast tag om tøjlerne så hun ikke bare lige var til at trække af sadlen igen vendte hun opmærksomheden til ham igen. "Hør nu her. Jeg vil nødigt skulle ty til dårlig opførsel som Dem, så jeg vil give dem en chance for at lette stemningen bare en anelse." Hendes stemme flød næsten over med en følelse af en løftet finger. Hende tonefald kunne næsten sammenlignes med en mor der prøvede at opdrage sin uvorne unge. "Hvis De ikke vil give mig dit rigtige navn," hun holdt lidt en pause da hun nok godt viste hvorfor hans navn betød så meget for ham. Dæmon.
"Vil de så ikke bare give mig et navn jeg kan omtale Dem ved istedet. Og prøv nu ikke at være for forudsigelig" tilføjede hun inden hun sikrede sin kåre om livet og fandt en ny kniv fra en af hestens oppaknings tasker til at erstatte den gamle. Nok var hun klar på at sætte i galop hjem hvis han blev ved med at køre sit ego op på den måde. Han kunne i hvert fald lige våge på at komme med noget så dumt et svar som herre, mester eller deres nåde. Det var lige før hun faktisk håbede på at han ville tage sig lidt sammen og gengælde hendes høflighed. Men hvis det blev nødvendigt ville hun nok ikke tøve med at sende hendes soldater fra hendes residens efter ham, enten for bare at jage ham fra hende land, ellers så for at fjerne ham helt fra denne jord.
Ra's al Ghul

Ra's al Ghul

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 4562 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

KraveKage 12.10.2016 14:05
" mit navn er betydnings fuldt for dem Merry, men du kan kalde mig Ra, for nu " sagde han roligt, det var som om denne kvinde var ligeglad med det Ra sagde, det var som om hun blot troede at det han sagde ikke var sandt men blot trusler, og det ville hun komme til at se at det ikke blot var trusler " du burde virkelig til at tage mig mere seriøs, og når ja lette stemningen det var virkelig en god ide " sagde han og med et enkelt kast kastede han hendes kniv som han havde taget fra hende, lige ind i knæet på den hest hun sad på hvor efter hesten nok ville vælte omkuld, gik han ud fra og hvis hendes hund skulle prøve på at angribe ham ville den og miste livet, Ra var trænede i ubevæbnet kamptekniker som gjord at han var i stand til at slås med næver og meget mere, en hund som hendes var ingen ting at slukket lyset på.
Ra bevægede roligt over imod hende vel vidende om at hun nok på ingen måde synes om ham, selvom han på en eller anden måde synes om hende, han kunne godt lide den måde hun talte på over for ham, men det var der vel nok også en grund til.
" hører her, du vælger selv om jeg er den sidste person du kommer til at se på denne jord, det er helt op til dig " sagde han roligt, og hun måtte dog forstå dette budskab for så dum kunne hun da ikke være.
Og selv om det skulle vise sig at hun var, så ville han hende intet ondt men hun kunne tvinge ham til ikke at have noget valg, selvom han ønskede hun ikke gav ham det ultimatum.

Merry

Merry

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 165 cm

Anno 13.10.2016 08:09
Ra. Hun smagte lidt på måden han udtalte det, men der var lidt en alarm der gik af. Han var efterlyst var han ikke? På den anden side så virkede det som om dronningen efterlyste alt og alle for tiden. 
Hendes tanker blev afbrudt da hendes hingst hvinede over den knæ der blev skåret op. den fald ned på alle fire, men den var trænet nok til ikke at smide sin ejer af sig. Okay nu gik Ra hende lidt på nerverne. Nu skulle hun gå tilbage, hvilket ville tage hende flere timer. Hun lod sig glide af sin tilskadekommende hest imens hun trak sin kåre og holdt spidset imod hans strube. Han skulle bestemt ikke tættere på.
"Hvis Nicolas her ikke blive halt skylder De mig en ny hest" sagde hun lavmeldt. Hendes blik var strengt, men alligevel smilte hun lidt skævt. Merry ville umuligt kunne uskadeliggøre Ra her og nu, så lige nu gik det mest af alt ud på at komme helskindet derfra. Man kunne jo altid rapportere til lyset at han havde været her.
"Men jeg tror ikke ligefrem De er kendt for at spille fair, vel Ra?" fortsatte hun stadig med den spidse kåre der med et enkelt ryk kunne bore sig igennem hans adamsæble og med næste bevægelse separere hans hoved fra hans krop. "Og vil de være venlig at blive i mindst den afstand de er nu. Jeg skal nok tage Dem seriøst. Hvis de gengælder den form for respekt." Hendes smil forsvandt en smugle, men hun smilede fra øre til øre på indersiden. Det var længe siden hun havde haft nogen der udfordrede hendes autoritet og hun havde nærmest en fest med at skulle sætte foden i jorden... og en barberblads skarp kåre for han hals.
Ra's al Ghul

Ra's al Ghul

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 4562 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

KraveKage 14.10.2016 01:21
ide han mærkede stålet være tæt på hans hals stoppede han, ikke fordi han frygtede for hans liv for det gjord han ikke, men fordi han vidste ikke hvad denne kvinde ville gøre, han smilede lidt til hende og var helt rolig i hans øjne " deres hest skæbne var et valg de tog ide de satte dig op på den " sagde han roligt, for godt nok var hun pist over den måde han havde været overfor hende på men sådan var Ra.
Ra placerede hænderen om bag ryggen hvor efter han blot stod og kiggede på hende med hans dyste sorte øjne " hvad så nu Merry, har du tænkt dig at stå der og true mig hele dagen, eller har du tænkt dig at gøre alvor, eller hvad vil du " sagde han igen meget roligt, det var vigtig for Ra at lade hende vide at han ikke følte sig truet af hende, Ra fandt hende faktisk interessant lige nu meget faktisk, det var første gang noget havde vovet at true ham med et stykke metal lige for næsen af ham, men Ra vidste også godt hvad han kunne nå at gør inden hun nogensinde fik blikket med øjne, men han lod hende vælge hendes egen skæbne.

ordet respekt fik ham dog til at smile lidt " respekt hmm det ord, af alle ord jamen respekt er noget man skal gære sig fortjent til, og jeg kan lide den måde du griber tingene an på, og det skal du have respekt for, men hvorfor dropper du ikke bare din facade, du har sikkert eller anden mand du er lovede til eller noget, men hvad der sker her mellem os to bliver her bare rolig " sagde han roligt.
Merry

Merry

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 165 cm

Anno 14.10.2016 08:09
Hun smilte bredt med et lille fnys. Ja, det var jo sikkert meget rigtigt at piger på hendes alder eller yngre endda blev giftet væk til folk af højere eller lige status. Men siden hendes families skæbne var lidt forsaget af giftemål, havde Merry tage stor afstand til tanken om at skulle føre skægten videre lige foreløbig. 
Hun rystede lidt på hovedet. "Det er bare mig imod verden. Ingen mand, heldigvis, har set sig til at være værdig nok." sagde hun stadig med spidset imod hans strube. Det var meget muligt han var holdt op med at true og havde fundet sin venlige tone frem, men det var bare dumt at sænke paraderne allerede.
"Men. Hvad for en facade tror De at De snakker om? Det kan vel bare være at jeg altid holder metaller for folks strube når det opfører sig uciviliseret overfor mig?" sagde hun med hævede øjebryn, stadig smilende. Det var tydeligvis ikke det hun normalt gjorde, men det her virkede som et særtilfælde. Det var sjældent hun overhovedet var alene sammen med fremmede. Hun havde for det meste en tjener, vagt eller bare nogen hun kendte til med sig over alt. Om det var hende eller hendes ansatte der var paranoide for hendes sikkerhed det belemrede hun sig ikke med.
"Og.. jeg gør nok kun alvor af dette hvis det bliver nødvendigt. Indtil videre opfører De Dem jo ligefrem pænt."
Ra's al Ghul

Ra's al Ghul

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 4562 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

KraveKage 03.12.2016 01:22
han lyttede til hendes ord, for hun havde trods alt en kniv rettede imod ham " hmm ja okay kan godt se de er på vej ud på lidt af et eventyr, men ser de værdighed er det forkerte ord at bruge i forhold til dem, for som jeg ser det er det ikke fordi der ikke er nogen der er værdig nok, men mest af alt fordi mændene har kedet dig " sagde han roligt og smilede kort til hende men forsatte med at snakke " hvad så nu merry har du tænkt dig at stå der hele dagen eller skal jeg selv regne mit næste træk ud, ser du selvom du tror du har kontrollen nu fordi du har noget rettet imod min hals så burde du vide en ting om mig, jeg er ikke til stede hvis jeg ikke har kontrollen og lige nu ja har du noget rettet imod min hals, men jeg er trænet i munke kloster i at af bevæbne folk med våben med mine bare hænder, så de kan tænke over dette skal jeg sænke kniven fra denne mands strube eller vil jeg tage chancen og selv måske havne med kniven for min strube, ja det er en ting de skal gør op med dem frøken " sagde han roligt og på en så overlegen måde at man næsten ikke ville tro på det var sandt.

Ra kiggede hende intenst i øjne men var helt rolig " dit valg merry men tænkt dig om for din egen skyld, for hvis du ikke handler så gør jeg, og hvem ved du vil måske ikke synes om min måde, men måske ville du "
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Tatti, Mong, Krystal , Echo, Lux
Lige nu: 5 | I dag: 12