That voice that tells people to quit when they are ahead (Nao)

Angelica Cortez

Angelica Cortez

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Hobbit 08.12.2015 22:18
Nøj hvor var det imponerende hvor meget man kunne komme i problemer over sådan en lille bitte kommentar. Generelt var det jo ikke underligt at Angel kom i problemer, men hun foretrak at undgå at løbe ned igennem de snævre gader med bøller i nakken fordi hun havde ramt en forkert nerve. For det første, gjorde det de fleste folk lidt pirlige at man fik vundet en røvfuld krystaller fra dem gennem street gambling, hvor det sjældent var den satsene der vandt. Med mindre man naturligvis kendte deres tricks. Og nu, ja så gav hun en forkert kommentar med på vejen om deres inkompetence og uintelligente ydre. Der gik et par minutter før de fattede kommentaren, men derefter skulle Angel da også lige love for at de fik fart over felten.

Eneste problem med at flygte fra folk i en fremmed by, var det faktum at byen var fremmed! En forkert drejning og Angel stod nu i en blindgyde med et misfornøjet ansigtsudtryk. "Nå da da.." kom der muntert fra hende som hun vendte sig mod de tre robuste mænd. "Aflevere pengene tilbage tøs!" Angel løftede falsk overrasket sine øjenbryn "Jamen jeg vandt dem jo på ærlig vis.. Drenge.. kom nu.. Det var en svipser! jeg mente det jo slet ikke!" "hvis ikke du aflevere kommer vi selv og tager det!" "Ej helt ærlig" situationen så lidt dårlig ud, specielt som der ikke så ud til at være en let løsning at komme ud af dette på, andet end at forsøge at snige sig ud. Her duede talens gave ikke spor, da de ikke lige var af intelligens til at være den rette målgruppe.

Nao

Nao

Lysets Ridder

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 184 cm

Nao 10.12.2015 07:14
Det var normalt for Nao, at vandre rundt i Hovedstadens gader når han havde fri fra hans pligt som ridder i Lysets hær. Han kunne godt lide at snakke med folket, møde nye mennekser og måske give en hånd med her og der hvor vagterne måske havde for travlt med at hjælpe, de hvade jo også meget at se til. Indtil videre havde det været en stille og dejlig dag, vejret havde været fint og solen havde af og til tittet frem fra skjulet i skyerne. Nao havde af samme grund, og fordi at han havde fri valgt st lade den stor armor blive hjemme og, kun hans sværd hang ved hans side og han var så i ført et par stramme bukser og en hvid løst siddende skjorte.

Han var nu kommet til den nedre del af byen, her hvor kriminalitet, hæleri og ikke mindst street gambling er en stor del af miljøet og noget som blev slået hårdt ned på, der skulle være orden i byen.
Hans blik blev fanget af en kvinde komme løbende ned af gaderne, og lidt efter kom 3 mænd løbende efter, det kunne ikke have noget godt med sig, tænkte han hurtigt og valgte ar undersøge sagen tættere.
Da han nåede hen var kvinden presset op i et hjørne og de tre mænd truede med diverse ting, "Undskyld, hvad sker der her? sagde han i en hård og stram tone, men mændenden reagerede ikke på hans kommentar, så han gik tættere på hændelsen og gentog sine ord og nu svarede den midterste, "Det skal du slet ikke bekymre dig om, vi skal bare snakke lidt med pigen her, alene". Han gik tættere på og tog fat i ham som havde snakket for at vende ham om og få dem til at smutte, men det var ikke noget de hvde i sinde, så en hård knytnæve kom flyvende igennem luften. Nao nåede at dukke sig, men blev dog ramt på skulderen, men ikke nok til at han selv kunne sende en ordentlig en afsted, som ramte manden på næsen og slog den skæv, og manden i gulvet og inden han kunne nå at registrere, blev han nu overdynget af de andre to.

"Death smiles to us all. All a man can do is smile back"

Angelica Cortez

Angelica Cortez

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Hobbit 13.12.2015 23:03
At argumentere sig ud af problemet syntes virkelig ikke at virke på disse grødhoveder. Oh hvorfor skete den her slags altid for hende? Et spørgsmål som syntes at komme oftere end Angel reelt set ville indrømme. Heldigvis var det ikke mere end tre den her gang, hvis man da kunne se det som en positiv ting. Angel havde mentalt forberedt sig på at få en røvfuld for derefter at blive bestjålet, da en redningsmand trodte frem i lyset som ridderen på den hvide hest. Hvis man da ellers troede på den slangs eventyrligheder. Angel var dog overrasket over udviklingen og stod i lang tid en smule måbende tilbage og overværede den knap så venligsinde diskussion som faktisk ikke var andet en korte ord udvekslinger før den to fysisk form. "Wow.." mønstrede hun dog at sige som en af mændende faldte til jorden, efterfulgt af at de to andre mænd sprang frem som glubske ulve. Angel blinkede et par gange før hun fik rystet hovedet let og kom tilbage til virkelighedens verden. "Hey! Stop så med det der!" kom der surt fra hende, som hun gav sig til at slå på den ene af mændenes ryg. Ikke at det frembragte ret meget andet end irritation, men det var da nok til at distrahere fra at banke på den venlige mand.
Angel gik i hvert fald ud fra at han var venligsinde siden han var kommet hende til udsætning uden at vide om han overhovedet fik noget ud af det.

Nao

Nao

Lysets Ridder

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 184 cm

Nao 15.12.2015 12:47
De to sidste mænd kom over ham som, ja ulve som var ude efter deres bytte, men længe gik der ikke inden kvinden styrtede over den ene af dem, og måske bragte hende selv i flere problemer, hvilket ikke var helt meningen, men den ene kom dog væk fra ham selv og han kunne nu bekymre sig om den sidste som var i gang med at levere hårde slag imod hans mave.
Nao fik parreret et af dem og begyndt selv at levere samme omgang som han lige havde fået og hev ham ned på jorden og sendte to slag mod hans ansigt, og håbede at det ville få ham til at blive liggende. Han rejste sig op mod kvinden og den anden mand som havde et godt tag på hende, men heldigvis stod de med ryggen til Nao, så han hoppede hen imod og greb sin arm rundt om hans hals og hviskede med en høj puls og en stønnende stemme, "Se så at komme afsted" Hvorefter manden overraskende nikkede, Nao slap ham og han stak af.
Han slog et blik over på kvinden, jeg tror også at vi skal se og vende snuden væk fra dette område, inden problemerne kommer igen.

Angelica Cortez

Angelica Cortez

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Hobbit 17.12.2015 17:43
Angel vred sig meget for at undgå at blive taget fat i, men som ventet, var det jo en umulighed for hende at kunne snige sig udenom alle de gange de store hænder strækte om mod ryggen for at hive den uvelkommende gæst af sig. Endelig fik hånden fat i nakken på hendes trøje og hev hende ganske let over ryggen og ned foran sig, hvor Angel i bevægelsen fik rettet sit ben bagud for at sparke ham i maven. En bevægelse som fremtvang en utilfreds grynt og glemte sit greb om hende. "Slip mig din bums!"
Heldigvis var der ikke lang tid til at der blev givet slip på hende, som den ganske venlige mand igen kom hende til undsætning. Manden slap og Angel ragte tunge af ham som han luntede væk fra stedet. "God plan. Der er intet godt i at stå fanget i en gyde." medgav hun og skyndte sig væk fra den blinde gyde og ud hvor der var lidt andre mennesker. "Tak for det, forresten"

Nao

Nao

Lysets Ridder

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 184 cm

Nao 12.02.2016 08:17
"Det skal du ikke takke for, det var fejt af dem at være så mange mod én kvinde" Sagde han roligt og kiggede på hende, "Mit navn er Nao, Ridder hos Lyset". Det havde da været godt at han havde været i nærheden, selvfølgelig kendte han hende ikke endnu og vidste derfor ikke om hun kunnet have klaret det, men han vidste dog at han ikke ville have taget chancen. Som ridder af lyset var det hans pligt at hjælpe borgere i Hovedstaden, som var i nød og det antog han at kvinden her var.
"Var der nogen grund til at du var deres mål, eller var de bare ude på ballade allerede fra start af?" Havde der været en grund til at kvinden blev overfaldet eller var det umotiveret? Efter sådan en sag her blev han nød til at se om det var muligt at komme til bunds i den, for det skulle de, når sådanne episoder skete, så skulle det rapporteres til byvagterne. Men det kunne vente, så hastigt havde de endnu ikke.

Angelica Cortez

Angelica Cortez

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Hobbit 19.02.2016 12:58
Angelica så på ham, hun var ikke overrasket over at han tilhørte lyset. Hans rustning var et ret godt preg i den retning, men ridder. Wauw. Ja Angelica havde et imponeret blik og smil vendt mod ham. "Angelica" hun kunne ikke rigtig tilføje nogen titel som ville falde i god jord. Altså i øjeblikket havde hun rent faktisk ikke lavet noget ulovligt, med mindre gambling var ulovligt... Faktisk var hun lige nødt til at gennemtænke den engang.
Angelica bed sig lidt i læben og bestemte sig for at hun lige så godt kunne fortælle ham sandheden. Hun var en ganske formidabel løgner, men hun havde denne gang jo ikke stjålet noget. "Det var ikke helt umotiveret.." fremmumlede hun først let som hun lod sin hånd glide igennem det pjuskede brune pandehårsområde. Med et suk fortsatte hun med et smil. "Gambling.. og jeg vandt vist mere end de synes var tilladt" og så lige en kommentar at give dem på vejen, havde heller ikke været behjælpelig på deres temperament.
Hvis det skulle vise sig at gambling var forbudt, måtte hun hellere finde på en eller anden undskyldning ud over det sædvanlige. At stikke af fra en Ridder kunne kun ende galt! Så langt kunne tøsen trods alt tænke.

Nao

Nao

Lysets Ridder

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 184 cm

Nao 06.10.2016 14:41
Nao kiggede på hende, det lå nok lidt i kortene at det ikke var helt umotiveret, hun virkede som type som skulle have spænding i sit liv. "Angelica .. Mit navn er Nao" sagde han i et roligt tone leje. "Det er selvfølgelig ikke belejligt at det er på den måde, det hele er sket. Men jeg er selvfølgelig glad for at jeg var på det rette tidspunkt. Det er jo min pligt". I hans hoved burde gambling ikke finde sted, eller under kontrollerede former, men det var ikke muligt at overholde, så han var ved at acceptere hvordan landet lå. "Gambling er selvfølgelig en ting vi ikke ser så pænt på, men eftersom at det ligner at du nok har fået en lærestreg, så tænker jeg at det må være det for denne gang. Ikke at jeg håber der bliver endnu en gang, i så fald må du lærer at spille efter reglerne" Sagde han smilende, Nao havde på fornemmelsen at det nok ikke var helt efter reglerne at hun havde vundet.

Angelica Cortez

Angelica Cortez

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Hobbit 13.10.2016 20:00
Angelica nikkede til ham som at hun havde noteret hans navn og i hvert fald ville huske på det. Det kunne være at hun på et senere tidspunkt fik brug for det. Angel løftede let et øjenbryn af ham. "Jeg bestemmer ikke terningernes udfald" Angel trak på skulderne, og kiggede på ridderen. Det var ikke så tit man fandt dem i denne afdeling af byen.
"Hvem siger jeg ikke spillede efter reglerne?" Angel satte en hånd i siden og så skarpt på ham. "Bare fordi jeg vandt, er ikke ens betydende med at jeg snød mig til sejren!" Angels øjne blev en smule mere skarpe i farven, væk fra den bløde brune farve der normalvis var indbydende og varme.

Nao

Nao

Lysets Ridder

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 184 cm

Nao 18.10.2016 16:52
Det var en lidt hårdere tone som kvinden nu havde fundet frem i hendes svar. Når folk sådan er efter nogle er det oftest fordi at de har været utilfredse, det kan selvfølgelig sagtens være fordi de tabte, men ofte fordi nogen har gjort noget forkert. "Det er selvfølgelig rigtigt, og det var heller ikke sådan ment" Hvis han havde beskyldt hende for noget som ikke er sandt, så var det selvfølgelig en beklagelig fejl og ikke noget som var normalt. Han var normalt meget roligt og forstående, måske var dette en forhastet konklusion. "Men hvis du ikke snød eller gjorde noget forkert, hvorfor var de så ude efter dig, som de nu var? De er måske bare dårlige tabere?" Det skarpe blik og hende positur gav ham et lille smil på læben. Det var måske ikke en sjov situation, men hun virkede som en kvinde med ben i næsen, men samtidig med et blink i øjet.

Angelica Cortez

Angelica Cortez

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Hobbit 19.10.2016 20:41
Angelica så lidt skeptisk på ham et stykke tid, men lod alligevel hans ord få hende til at bløde lidt op igen. Han havde selvfølgelig ret i, at den normale konsekvens for at snyde og bedrage var at blive jaget igennem hovedstaden til man havde afleveret sit tyvegods, men det var også risikabelt bare at slynge sådan en beskyldning ud, uden at have beviser for det.

"Tja, du kender vel mandschauvinister?" påbegyndte hun med et skævt smil og en hånd på den bløde hofte. "Ikke nok med at jeg vandt, på ærlig vis, og dermed tog deres hårdoptjente krystaller - så er jeg også en kvinde" Angelica var vant til den opførsel, og hun havde også haft sine ture efter en plads ved bordet hvor hun blev beskyldt for det ene eller det andet. Alt på grund af små mænd, med deres lille manddom og alt for nemt skadede ego. "Gambler bordets mandlige deltagere har et alt for skrøbeligt ego" Angelica gjorde klart at det ikke var hendes mening om alle mænd! For det var ikke sådan alle var. I øjeblikket strejfede denne ridder hende ikke som værende en lille mandsling. Tvært imod var han egentlig meget interessant.

Nao

Nao

Lysets Ridder

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 184 cm

Nao 19.10.2016 23:17
Tjo, jeg har da hørt om dem Han sendte et smil tilbage til Angel. Han kunne sagtens se det fra hendes side. Disse mænd havde ingen lyst på nogen måde at tabe til en kvinde, og derfor ville de gøre alt for at ændre på resultatet. Hun virkede til at være en speciel kvinde, på den gode og interessante måde. Der var ikke mange som spillede eller havde deres egne meninger som Angel her havde. Det kunne han lide.
Jeg kan sagtens se det fra din side af, Angel. Men det betyder jo egentligt bare at de ikke har fået helt den lærestreg som de fik. De burde få en værre straf Han kunne virkelig ikke klare den slags mænd, som nedgjorde kvinder. Hvad laver du ellers når du ikke gambler?

Angelica Cortez

Angelica Cortez

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Hobbit 19.10.2016 23:44
Angel smilede, egentlig ret godt tilfreds med at han faktisk fandt mændenes opførsel lidt værre nu, og at de burde havde en værre straf. Hans synspunkter var et dejligt frisk pust i forhold til hvilke andre mænd hun normalvis løb på - hun burde skifte omgangskreds. "Jeg tror deres ego er skadet nok for i dag - En dag skal der nok komme ind og rigtig sætte dem på plads" Svarede hun med et kækt glimt i de brune øjne.
"Jeg strejfer meget rundt. Jeg er faktisk ny i hovedstaden, kunne du ikke tænke dig at vise mig en hyggelig kro hvor man kan få en fredelig øl?" De steder hun indtil videre havde været var ikke fredelige! Og så kunne de jo snakke.
Nao var bestemt en hun ikke ville havde noget imod at møde igen.

Nao

Nao

Lysets Ridder

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 184 cm

Nao 20.10.2016 06:21
Han lo lidt over hendes kommentar. Han var sikker på at hun på en eller anden måde nok skulle få sat dem på plads. Sikkert i endnu et gambling spil, som hun ville vinde. "Åh, jeg tror dig gerne, Angel" Sagde han med et lille smil, "Åh du er ny. Derfor jeg endnu ikke havde set dig før. Jeg ville huske et ansigts som dit. Åh jo, jeg kender stederne, så vi kan helt sikkert mødes og få en fredelig øl sammen. Det ville glæde mig" Det kunne bestemt være hyggeligt at møde hende igen. Hun virkede som en person som havde lidt mere at byde på end så mange andre kvinder her i byen.

Angelica Cortez

Angelica Cortez

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Hobbit 20.10.2016 13:45
Angel smilede med hovedet let på skrå - måske også afslørende, at fik hun muligheden skulle hun nok sørge for at de sølle mænd skulle få præcis hvad de fortjente. Men det kunne godt vente til senere. "I lige måde - men jeg må hellere lade dig komme tilbage til arbejdet, her er meget at se til" Hun skulle nok møde ham igen! Han havde sin egen måde at smigre hende på, og hun ville gerne lærer ham bedre at kende. Men byen var altid vågen og lige nu lød det som om at slagsmål var gået amok et sted i en boldgade. Angel gik Nao nærmere, lagde en hånd på hans arm og kyssede ham på kinden "Endnu engang, tak for hjælpen" og så gik hun videre, kiggende lidt tilbage over skulderen efter ham.

//out

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Muri , Lorgath , Tatti, Lux , Echo
Lige nu: 5 | I dag: 12