lummer LIDT lummer, lidt.* Et uventet besøg (Makoto)

Azia

Azia

Glædespige, tyv, charmør.

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Nao 24.11.2015 12:52
Fuglene kvidrede og fløjtede på livet løs udenfor det lille vindue, som efter nattens besøg, stod på klem for at få luftet ud og bare få en masse frisk luft ind i det lille værelse hvor Azia stadigvæk lå i den lille seng og små slumrede. Vejret var varmt uden for, men vinden gav alligevel et par kolde vindpust ind igennem vinduet. Azia havde givet sig selv den gave at sove længe efter nattens besøg af to kunder, som måske havde været lidt for fulde i forhold til hendes stil, men sådan er de fleste faktisk når de besøger hende, mange er hvert fald og det giver dem faktisk tit problemer, men hun havde da fået lidt penge ud af de besøg, og dem skulle hun så bruge på at betale det værelse hun lå i. Godt nok var hun tilknyttet værtshuset her, men alligevel skulle hun betale Hr. Flint for de værelse hun nu af og til brugt og havde derfor ikke rigtig råd til lidt mad, selvom hendes mave knurrede på livet løs. Ægerligt, tænkte hun roligt for sig selv.

Hun rejste sig roligt fra senge og tog lagnet omkring hende, så hun ikke var helt blottet for hele Medaninen da hun gik hen og åbnede vinduet helt og lænede sig lidt ud af det og kiggede rundt. Luften var skyfri og små fugle sværmede om marken lidt længere væk og på jorden skete der heller ikke ret meget, et par mennesker gik ud fra værtshuset, ikke nogen hun kendte, og andre gik bare rundt og snakkede lidt dernede. Hun gik igen væk fra vinduet og gik over til baljen med vand og bandt hendes lagen, så godt som hun nu kunne sammen, så hun ikke behøvede at holde på det med hendes hænder som hun nu skulle bruge til at vaske sig med, hun havde ikke fået lagnet foldet helt ud, så man kunne lige ane et godt stykke af hendes barm og stoppede det igen på starten af hendes solbrune lår. Hun skulle lige til fylde hænderne med vand, da døren gik op og hun chokeret så hen mod døren og ventede på at nogen skulle komme ind, af hvad hun vidste havde hun ingen aftaler med nogen kunder på dette tidspunkt.

Makoto Viltess

Makoto Viltess

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 46 år

Højde / 233 cm

Taco 24.11.2015 13:10
Makoto havde taget en formiddagsvagt for en af pigerne som desværre lå med noget opkast på sit værelse. Makoto var en lille smule træt for han havde været tidligt oppe for både at nå sine egne gøremål og hendes, men han virkede frisk alligevel. Han gik og nynnede og var egentlig i vældig godt humør da han trådte ind på det næste værelse der skulle gøres rent. Han fik et kæmpe chok og tog et skridt tilbage da der viste sig at være nogen inde på værelset. Endda en kvinde! Og hun havde ikke noget tøj på :o! "Uh..un.." stammede han, men kan kunne næsten ikke få ordene ud. "Undskyld!" udbrød han og bakkede endnu to skridt, men så stivnede hans krop og han kunne ikke komme videre. Han stirrede på hendes ansigt og så videre ned på hendes barm. Det var somom et lyn slog ned i ham og noget begyndte at dunke mellem hans bagben. Han var ikke helt klar over hvad der skete. Måske var hun en heks der kastede en forbandelse over ham?
Azia

Azia

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Nao 24.11.2015 13:20
Azia blev noget overrasket over at se kentaueren komme ind på hendes værelse, hun havde da sagt til James at hun blev på dette værelse denne nat, men måske havde han ikke fået det fortalt videre til de andre som arbejde på stedet. Hun havde hvert fald ikke set fyren her før og han virkede også noget chokerende, så han kendte nok heller ikke hende.
Hun rettede sit lagen bedre omkring hende, så hun hvert fald kunne gemme sin barm bedre, selvom den stadig kunne ses, i ren chok over hans indtræden.

Hun stammede lidt, ”D-du v-vel ikke en k-kunde?” Hun vidste ikke hvad hun ellers skulle sige, det var faktisk første gang at hun havde mødt en kentaur og hun vidste ikke helt hvordan hun skulle tackle det hvis han nu var en kunde, men så måtte hun jo kræve lidt ekstra i betaling for hende ydelser.
Da hun var kommet lidt mere til sig selv, så hun hans spand og han var derfor ikke en kunde, men en af de ansatte her på værtshuset som skulle gøre hendes værelse rent. ”Kan du komme tilbage senere, søde?” sagde hun smilende og charmerende, altså hun var jo van til at folk kiggede på hende, så efter noget tid var havde hun vænnet sig til det og hun var jo ikke helt nøgen, selvom lagnet var lidt gennemsigtig.

Makoto Viltess

Makoto Viltess

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 46 år

Højde / 233 cm

Taco 24.11.2015 13:45
Makoto rystede rødmende på hovedet og slog en krølle på sin mund. "Jeg arbejder her." svarede han stift og kunne mærke noget varmt og pulserende ramme undersiden af hans mave. Han var ikke helt sikker på hvad der skete i hans krop lige nu, men han følte ikke at han havde lyst til at gå igen, så da hun spurgte om han kunne komme tilbage senere, sagde han med venlig stemme. "j..ja selvfølgelig.. undskyld.." men hans krop blev stående. Han kunne ikke rokke sig ud af stedet. Hans overkrop forsøgte at vende ham om, men hestekroppen gik nærmere med et par instinktive skridt. Han tænkte noget i retningen af hvad i alverden der skete og spurgte så. "Du er vel ikke en heks?"
Azia

Azia

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Nao 24.11.2015 14:13
Hun kunne sagtens se at dette ikke var en situation som kentaueren var van til, sådan som han rødmede, men det er jo også en normal situation. ”Du skal ikke undskylde, hvis James ikke har fortalt at jeg var her så kunne du jo ikke vide det” Hun var også lidt selv ude af den, hun vidste jo ikke helt hvordan hun skulle håndtere denne situation. Hun smilede charmerende til ham, ”Jeg er bestemt ikke en heks, bare en almindelig smuk pige” lo hun roligt.

”Nu hvor jeg alligevel har dig her”/ begyndte hun roligt og prøvede at få sit blod ned på normalt niveau, ”Jeg kunne godt bruge noget nyt vand til baljen, her” sagde hun og pegede på baljen og så er jeg lidt sulten” hun lagde sin ene hånd på sin mave og gik hen imod ham, ”Men problemet er at jeg ikke har flere penge, fordi dem jeg har skal jeg betale værelset med, kunne du måske hjælpe mig med lidt?” Hun nåede hen til ham, det var måske lidt unfair at bruge ham på sådan en måde når han var helt forstenet over synes at hendes halv nøgne krop.
Hun gik tættere på og lod sin ene pegefinger og negl kører, lidt hårdt, ned af hans brystkasse, ”Hvis du gør dette for mig, så kunne vi måske finde på en anden betaling?” sagde hun smilende og rettede lidt på sit lagen, så lidt mere af hendes barm kom til synes. Hun havde nok ikke helt tænkt situationen igennem, for hun vidste jo ikke helt hvad kentauerne ville forlange af ham, men det måtte hun jo tage til den tid, han var jo stadig ung så det kunne være han ikke vidste hvad han skulle forlange af hende.

Makoto Viltess

Makoto Viltess

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 46 år

Højde / 233 cm

Taco 24.11.2015 14:32
"Uhm.. Jeg kan ikke huske at han har sagt noget om dette værelse." svarede han og nikkede til at hun var en smuk pige. Han gav hende ret. "Ganske køn." svarede han og var tvunget til at betragte hende da hun pejede og rørte sig selv på maven, han vidste ikke helt hvordan han kunne løse hendes problem. "Altså.. Jeg har heller ingen penge." startede han ud, men ad venlighed fortsatte han. "Men du må gerne få min frokost hvis det er." Tilbød han. Han kunne jo i princippet leve på græsset ude langs med landevejen, det gav bare ikke så meget energi.

Makoto bed sig i underlæben da hun kradsede sin negl ned ad hans bryst. Det var somom en varme bredte sig fra hendes finger og gennem hele hans krop. Han avde forstået at hun ikke var en heks, men det var ikke unormalt at have evner heromkring. Måske var hendes evne at styre hans krop på denne måde. Han turde næsten ikke engang blinke da hun snakkede om en anden betaling. Hvad havde hun som han ville have..? "Uhm.. jeg skal se hvad je..jeg kan gøre for dig ^^" Han svedte en lille smule. Det var uvidst om det var fordi han lige havde lavet noget eller om det var koldsved af nervøsitet. Han log sig ganske rigtigt forføre af hende, men han vidste ikke hvad det hele ville ende med.

Pludselig virkede hans knæ bløde på alle fire ben og han kunne bevæge sig igen. Denne gang bakkede han ud af værelset efter at have taget baljen i armene (går ud fra det er en lille vaskebalje). Han gik udenfor for at tømme baljen og fylde noget rent vand i fra brønden hvorefter han gik tilbage. På vej ind bad han en af pigerne om at tilberede hans frokost inden han gik op på værelset igen og stilte baljen. "Maden er klar om et øjeblik."
Azia

Azia

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Nao 24.11.2015 14:47
Azia lo lidt over situationen hun havde bragt ham i, for det var faktisk længe siden hun havde haft sådan en stor indflydelse på en person, bare med en berøring med en finger.
”Jeg vil da ikke have hele din frokost. Du kan tage den med herind og dele den med mig?” kiggede hun spørgende, men stadig charmerende på ham. ”Altså, hvis jeg skal betale for maden, så kan det jo ikke blive med penge, så er der noget jeg kan gøre for dig, for at betale maden?”
Hun lod mærke til ham da han smuttede ud af døren med baljen og ville inden længe komme tilbage og gik så hen til vinduet for at følge ham ned til brønden hvor han hentede tilbage.
”Åh, du en skat” sagde hun og sendte ham et lille blink med det ene øje da han fortalte at maden ville være klar inden længe.

Hun gik hen til ham igen og kiggede på ham, sådan studerende. Det var nu meget spændende at se sådan et væsen, det var ikke hver dag at hun så det, som sagt. Hun kiggede på hans ansigt og ned ad af hans brystkasse og kom til stedet hvor heste kroppen og menneske delen var sat sammen og studerede hans heste krop og fandt hurtigt ud af hvorfor han sådan pludselig var blevet så blød i knæene, men samtidig ikke kunne gå. ”Det er ikke hver dag du er i sådan en situation?” lo hun endnu en gang, men aldrig hånligt, han var nu sød nok, generthed var noget hun fandt som en sød ting. Men hun håbede dog ikke på at han ville have den slags betaling som hun tænkte på, det ville være for meget. Den var jo sikkert ikke i fuld størrelse endnu.

Makoto Viltess

Makoto Viltess

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 46 år

Højde / 233 cm

Taco 24.11.2015 15:14
Han rystede på hovedet. "Du spiser hvad du kan, så skal jeg nok spise resten." forklarede han. "Jeg ved ikke helt hvad du vil betale mig med..." Han stod bomstille. Makoto lod hende bekigge ham og undersøge ham. Han var vant til det fra delgang han var i en slavehandel at han bliv kigget efter for eventuelle skader og fik kigget på sinde muskler og tænder, ganske som man ville gøre på en almindelig hest på et marked. Han bed sig lidt i læben igen og svingede med halen, stivheden i kroppe kom tilbage igen og gjorde ham blød i knæene men sammentidigt kunne han ikke rigtig bevæge sig. "Jo altså.. dengang jeg var på slavemarkedet var der også en hel del der kiggede på mig." forklarede han og troede at det var dét hun hentydede til.
Azia

Azia

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Nao 24.11.2015 15:48
Hun kiggede lidt på ham, og kunne se hvordan hans rødmen kom tilbage i ansigtet. "Men altså hvis du ikke vil have en betaling, så tager jeg da gerne imod lidt mad" sagde hun kækt til ham, "Men det er vel ikke helt fair for dig?" Hun synes nu det var flinkt af ham, hvis han ingen betaling ville have for det, altså hun havde jo ingen penge og kunne derfor af gode grunde ikke betale sådan. Hun var ikke sikker på at hun selv ville give mad ud på den måde, eller måske hvis det var en som stod hende nær, men det kunne man jo ikke rigtig sige omkring kentaueren, det var jo første gang de havde set hinanden.

Hun kiggede lidt på ham og små lo lidt og smilede derefter stort til ham, på grund af hans svar. "Det er selvfølgelig rigtigt, men det nok ikke hel samme som de kiggede på" hun stoppede så og kiggede lide på hans ansigt og så hans mave muskler som var tydeligt markeret, "Hvad hedder du egentligt?" Spurgte hun nysgerrigt, og havde en lille trang til at røre de skarpe mavemuskler, men ville heller ikke gøre ham mere genert end han i forvejen var, så hun stod imod.

Makoto Viltess

Makoto Viltess

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 46 år

Højde / 233 cm

Taco 24.11.2015 15:56
"Altså. hvis du ikke har noget... du skal heller ikke give mig dit kæreste eje, det vil jeg ikke have." svarede han tvivlende. Han kendte selv til ikke at eje noget. "Du må gerne få af min frokost.. Skal jeg ikke hente d..." han nåede ikke at sige mere før en af pigerne kom op med en tallerkenfuld kartoffelmos. Han ville gerne vende sig om og tage imod, men han kunne ikke røre sig ud af flækken. Pigen kom ind og stilte det på bordet. Hun undskyldte og forlod rummet igen, lukkede døren efter sig. Makoto slog en krølle på munden, Hvad skulle han nu gøre. Han kunne jo ikke flytte sig. "Hvad kigger du så efter?" spurgte han undrende og præsenterede sig venligt. "Makoto Viltess. Og du er..?"
Azia

Azia

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Nao 24.11.2015 16:13
Hun kiggede på døren da de blev afbrudt og pigen kom ind satte maden på bordet og gik igen. "Hej Makoto, jeg hedder Azia" sagde hun sødt og kiggede på ham. "Mit kæreste eje? Jeg ejer jo dårligt nok noget, jeg har kun mulighed for at få penge når jeg nu og da får besøg af kunder som er gavmilde, men ellers har jeg ikke rigtig noget jeg kan betale med. Er det fair hvis jeg bare får din mad?" sagde hun roligt og gik hen til maden og kiggede på den. Hendes mave havde havde rumlet det sidste lange tid, så hun ville ikke have problemer med at spise maden, hun kiggede tilbage på Makoto, "Du kan få et kys?" sagde hun grinende og sendte ham en lille luft kys.

Hun kiggede tilbage på ham, "Kiggede? Nåårh." Sagde hun uskyldigt, "Jeg ville bare se hvad der gjorde dig så blød i knæene, andet end mig og hvorfor du spurgte om jeg var en heks" lo hun. "Du måske ikke van til at være sammen med kvinder, Makoto?" Hun kiggede spørgende på ham. Det var lidt nemt at se at han måske ikke havde med kvinder at gøre, også sådan som han kiggede efter tjeneste pigen, han kunne jo nærmest ikke røre sig ud af flækken.

Makoto Viltess

Makoto Viltess

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 46 år

Højde / 233 cm

Taco 24.11.2015 16:41
"Kunder? Har du en butik?" spurgte Makoto og havde endnu ikke regnet den ud. "Måske kan jeg hjælpe dig med at sælge." Han rødmede endnu mere og vendte sig mod hende da hun sagde at han kunne få et kys. "jeg har aldrig fået et kys før." svarede han usikkert og så på hvordan hun så på maden. "Spis du bare." forklarede han og smilede trods han var helt rød i hovedet og det lignede at hans fregner var ved at springe af.

"Se hvad der gjorde mig blød i knæene...?" gentog han og lyste helt op. "Fandt du ud af hvad det var?" spurgte han, han vidste det jo ikke selv. Han var ikke klar over at det hele hang sammen. Han troede det var en slags magi. Han så lidt efter tjenestepigen der gik ud.
Azia

Azia

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Nao 24.11.2015 16:53
Nu var det hendes tur til at rødme lidt, for dette var hun ikke forventet på, for hun troede da at han ville vide lidt mere, men igen hvis han har været på slavemarkedet hele livet, så det ikke nemt. "Ø-øhm.. " Sagde hun lidt stammende, "Narj, ikke lige frem en butik" Hun vendte sig om og kiggede på ham i mens hun tog en lille tænke pause, "Jeg har et bestemt arbejde, som kræver nogle gode kunder for at jeg kan tjene penge.." Hun grinede lidt, for det var svært at fortælle ham, ikke fordi at hun var nervøs eller noget, det var det bare, "Altså jeg tjener penge på sex.." Sagde hun roligt til sidst og kiggede på ham, "Nogle kvinder må ty til den slags for at tjene de penge man skal bruge, og det er sådan jeg har tjent penge i nat, for at kunne betale for værelset, men har ikke fået nok til mad.. Desværre. Men så ved du jo det" grinede hun roligt og rykkede sig hen mod ham igen og nåede ikke at redde sit lagen da toppen af de røg ned og hele hendes barm blev synlig for Makoto, men hun fik dog hurtigt sat det på plads, men han nåede da at få et kig.

Hun kiggede på ham, "Lad os da dele maden, der er altså nok til os begge" sagde hun, tog ham i hånden og trak ham hen til bordet, "Og så må vi kigge på det kys bagefter" sagde hun charmerende og grinede endnu en gang.
"Oh.. " Det var heller ikke et svar hun vidste hvordan hun skulle svare på "Nej, det tror jeg desværre ikke," løj hun, selvom hun jo vidste hvad det var, men hun undrede sig over hvorfor han ikke vidste det.

Makoto Viltess

Makoto Viltess

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 46 år

Højde / 233 cm

Taco 24.11.2015 17:23
Makoto så lidt undrende på hende.. "Hvad er sex.?" spurgte han uskyldigt og Så så hendes bryster og det blev helt stift mellem hans bagben kort tid efter. Han forstod ikke hvad det var der skete med hans tissetrold. Han så lidt forskrækket ned og bukkede sig så han kunne kigge ind mellem sine forben. Hvad i alverden lavede den!? Han havde aldrig før haft sådan en oplevelse med sin krop, han plejede ellers at have rimelig styr på den, men det her, det var troldom. Han rettede sig op igen da han blev taget i hånden og ført hen til maden "Det er okey, spis du bare. Jeg tager hvad der er tilbage, hvis der altså er noget tilbage." Han blinkede til hende og lo ganske mildt. "Har du nogen magier?" spurgte han så. "Fordi jeg tror der er noget ivejen med min krop, den er helt mærkelig og noglegange kan jeg ikke bevæge mig."
Azia

Azia

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Nao 24.11.2015 22:20
Azia vidste ikkeh helt hvad hun skulle svare, hun havde jo regnet med at han ville have lidt mere viden omkring livet generelt, men åbenbart ikke. Hun satte sig ned ved bordet og lod hendes ene ben krydse over det andet, bare så han ikke kunne se ind mellem hendes ben, det ville nok være for meget for ham. Hun kiggede på maden og begyndte roligt at spise og kiggede så op på Makoto, "Du ved ikke hvad sex er?" spurgte hun undrende, "Men nej jeg er ikke magiker og har ingen magier, søde" Hun tog endnu en bid inden hun besluttede sig for at fortælle hvad sex nu engang var.
"Okay.. " hun tøvede lidt, men forsatte, "Okay, sex er når to mennesker, eller flere, men for det meste to mennesker, og det er meget normalt at det er en mand og en kvinde, er nøgne sammen og er intime." Hun stoppede igen og fik et stort smil på, men ville ikke grine, det var dog lidt komsisk, hun tog endnu en bid og forsatte. "Det du nu undre dig over mellem dine ben, det ved du vel godt hvad er? Når du ser noget som gør dig ophidset, f.eks. en smuk pige, så vokser den pga. blod tilførsel. Det kan også bruges til andet en at det du normalt bruger den til, altså den bruger du også til sex. Altså kvinden har også intime dele, vi har vores bryster og så har vi selvfølelig ikke sådan en fætter som du har" hun stoppede og pegede ned mellem hendes ben, "Vi har et lille hul, hvor mændende så kan stikke deres, intime dele op og den måde har man sex, og på den måde får man børn" .. Det var noget grænse overskridende for Azia at skulle skære den slags ud i pap, fordi at hun var van til at alle vidste hvad sex var, det var de kunder hun kom til hende hvert fald og det havde bare været svært.
Hun spiste maden op og kiggede undskyldende på Makoto, "Sorry, nu spiste jeg det hele. Håber du kan få lidt mad senere" sagde hun smilende og rejste sig.

Det var måske lidt grænse overskridende endnu engang efter den lange forklaring hun lige havde fyret af, men hun havde lovet ham et kys og det ville hun selvfølgelig overholde nu hvor hun havde spist alt hans mad. Hun gik derfor hen til ham og rejste sig på tæer og fik en hånd rundt om hans nakke og skubbede hans ansigt og krop længere ned mod hende. Hun lagde roligt hendes hånd på hans mave og aede hans mavemuskler og lod roligt hendes bløde læber røre hans og kyssede ham intenst.

Makoto Viltess

Makoto Viltess

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 46 år

Højde / 233 cm

Taco 24.11.2015 22:44
Makoto rystede på hovedet, han vidste ikke hvad sex var, men gav sig til at lytte opmærksomt på hvad hun sagde mens han så hende spise sin frokost. Så hun havde ingen magier og det han oplevede var tilsyneladende helt naturligt. Han "nååårh, så.. Det er derfor man har både en mor og en far" Aha.. så blev han så meget klogere. Så det var sådan føl kom til verdenen. Ordet intimt blev nævnt mange gange men han vidste ikke helt hvad det betød, dog valgte han at holde sin mund og skåne hende for flere dumme spørgsmål. Hun virkede lidt somom hun ikke havde lyst til at fortælle alt det her til ham. "og du tjener penge på.. at have sex med fyre som mig." konstaterede han og smilede venligt. "Tak fordi du deler den information med mig. ^^ Jeg troede at jeg var blevet udsat for magi og derfor var min krop helt underlig." forklarede han sin teori. Han hørte hende undskylde for at have spist al maden. "Det gør ikke noget, jeg får 3 daglige måltider og ellers kan jeg altid spise græs." Desuden var det ikke uselvaneligt at han hentede flere potioner. Han spiste gerne 6-8 potioner pr. måltid, at han måtte undvære en potion gjorde ikke så meget, der blev lavet nok mad til ham. Han skulle lige til at sige noget mere da hun kom hen til ham og rørte hans mave. Han spændte automatisk op og lod hende berøre han og trække ham ned til sig. Han tog imod kysset og virkede først lidt konfus, men gengældte det så ganske blidt og lukkede øjnene.
Azia

Azia

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Nao 24.11.2015 22:58
Det var en lang ting at komme igennem, men hun var selvfølgelig glad for at hun kunne hjælpe ham med forklaringen og håbede hun havde gjort det godt nok, han så hvert fald ikke så forvirreret ud som han havde gjort før. Hun kiggede på ham og lo lidt, "Måske ikke lige mænd som dig, det er nemmeste hvis de ikke er halv dyr. Det håber jeg du forstår?" Sagde hun smilende og gik lidt væk fra ham igen, "Du skal jo ud og finde en kvindelig kentaur som de kan få nogle unger med" hun kiggede smilende på ham.

"Hvordan var det så at kysse første gang?" Hun smilte lidt kækt til ham, "Og du er sikker på at det var første gang? Det føltes ikke helt sådan" Det var måske ikke helt sådan, det var et godt kys, hun havde fået bedre og også dårligere, men han var ikke dårlig, men det var altid godt at rose og skyde lidt selvtillid i ham.

Makoto Viltess

Makoto Viltess

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 46 år

Højde / 233 cm

Taco 25.11.2015 12:49
Makoto nikkede lidt. "Ja, men de er sværre at finde sådan nogle kentaurhopper." forklarede han. "Jeg har ikke set en siden at jeg blev født." Makoto smilede igen da hun smilede til ham. Hun var sød syntes han.
Han lyttede til hendes ord og blev lidt forlegen. "Ja.. det var første gang." svarede han mens at han rødmede. Han var stadig lidt paf efter kysset som havde kildet i maven ligesom hvis man løber rigtig stærkt.
Makoto var en klovn til mange ting, men noglegange dukkede der ting op han var naturtalent til og at kysse viste sig at være en af dem.
Azia

Azia

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Nao 25.11.2015 17:50
Hun kiggede på ham, ”Mon ikke der inden længe kommer en, så du kan få dig en kæreste, som du kan skabe en familie sammen med? Så kan du også få kysset lidt mere" blinkede hun og sendte ham et smil samtidig. Hun rejste sig op, der var gået længe siden hun var stået op og hun var endnu ikke blevet vasket eller fået tøj på, hun skulle jo ikke noget, men hun ville jo gerne op og have gang i dagen, dog havde hun haft en god dag indtil videre, Makoto havde været fint selskab og hun havde da haft en noget interssant samtale med ham.
"Nu ved jeg godt du var så sød at hente en balje med vand, men i skulle vel ikke have en større en et sted hvor man kunne ligge og få sig et langt bad?" Sagde hun lidt tiggende og gik hen imod ham igen, og kiggede på hans mavemuskler, bare for at spille lidt på det hele, nu vidste hun jo at han var glad for piger som kiggede lidt på ham, så kunne han nok trylle et bad frem, forhåbentligt.

Makoto Viltess

Makoto Viltess

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 46 år

Højde / 233 cm

Taco 25.11.2015 18:05
Makoto tøvede lidt. "Øh, det ved jeg faktisk ikke om vi har." svarede han og vendte sig rundt og ud for at finde ud af det. "Jeg finder lige ud af det." Han kom tilbage noget tid efter, bankede pænt på og gik ind. "Vi har badefaciliteter i nogle af de finere værelser, men det koster altså en del at bruge." forklarede han. Han vidste ikke helt hvad hun ville gøre, for hun havde jo ingen penge havde hun forklaret. Han var desuden kommet bagud med rengøring af værelser så han trippede lidt.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lorgath , Krystal , Mee
Lige nu: 3 | I dag: 13