Flemo Lovelett

Flemo Lovelett

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 176 cm

Muri 15.11.2012 21:34
Flemo kommer gående ind ad døren med Demon trækkende efter sig. Først da de begge er kommet ind af døren, slipper Flemo Demons hånd og ser sig kort omkring

Foran dem til venstre er der placeret en sofagruppe, - En lille sofa med plads til to mennesker, en stor sofa med plads til 3 mennesker, og en gammel slidt lænestol. I midten af sofagruppen er der et lille bord, og stående op af væggen af dem til venstre, er pejsen, der ikke har været tændt i lang tid. Til højre for dem, er der et spisebord placeret, men siden Flemo har været vant til at være her alene, står der kun en enkelt stol. Den anden stol står i køkkenet, som man kan komme ud til lige bag bordet, og det halvstore soveværelse, hvor der står en stor dobbelseng inde og et stort skab inde, kan man komme ind til inde fra stuen af, omme bag sofaen. Inde i værelset er der også et stort spejl på hele den ene væg. Rundt omkring på gulvet finder man nogle enkelte hullede og slidte skjorter, som Flemo har været alt for doven til at rydde op.

Flemo vender sig mod Demon og ser ham i øjnene.
"Her bor jeg...," siger han lavt og smiler skævt.
"Jeg ved godt det ikke er noget særligt, men.... det var hvad jeg kunne finde, og et større sted har jeg ikke brug for når jeg bor for mig selv," smiler han venligt til Demon.
Demon Lekliar

Demon Lekliar

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 189 cm

Demon 17.11.2012 23:29
demon ser sig lidt omkring og nikker stille for sig selv mens han går rundt. "du forstår at indrette dig, jeg elsker du har en dobbelt seng, den kan vi få god gavn af" Demon smiler lidt gernert til Flemo, han aner ikke hvad han skal gøre af sig selv, han havde aldrig været hjemme hos fremmede før. Demon tager fat i Flemos hånd, kysser ham på kinden "det er virkelig et dejligt hjem du har"
Flemo Lovelett

Flemo Lovelett

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 176 cm

Muri 19.11.2012 18:29
Flemo griner lidt for sig selv, da Demon siger at de nok skal få meget gavn af sengen.
"Ja, det tror jeg på," siger han kort, og smiler svagt. Han ser kort Demon i øjnene, inden Demon kysser ham på kinden. Derefter kigger han kort mod gulvet.
"Tak," siger han lavt. Han ser så op på Demon igen.
"Bor du ikke nogle steder?" spørger han lettere undrene, men stadig venligt.
Demon Lekliar

Demon Lekliar

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 189 cm

Demon 19.11.2012 18:36
Demon bliver nervøs og han ved ikke helt var han skal "det længe siden jeg har haft noget man kan kunne kalde et hjem" Demon vidste ikke helt hvordan han skulle forklare Flemo at han havde slået sin mor og far ihjel, da han var ung, de folk han havde fortalt om sin historie havde løbet væk. "hvor længe har du endelig boede her, og har du altid boet alene?" Demon havde endelig ikke lyst til at vide om han boede sammen med andre
Flemo Lovelett

Flemo Lovelett

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 176 cm

Muri 19.11.2012 18:50
Flemos smil forsvinder en smule, efter Demons indrømmelse, at han ikke har et hjem.
"Hvorfor? .. Hvor har du så boet indtil nu?" spørger han, og lægger hovedet en anelse på skrå.
"Jeg har boet her en del tid.. Lige siden jeg flyttede hertil for nogle år siden.. Og nej, jeg boede engang sammen med en der påstod at han elskede mig, men han var allerede gift med en anden," siger han lavt, og smiler skævt, for ligesom at vise at Flemo var okay med det, også selvom det måske stadig lå i baghovedet at han stadig var lidt såret over det.
Demon Lekliar

Demon Lekliar

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 189 cm

Demon 19.11.2012 19:00
Demon begynder at få svedig hånd flader " jeg har boet lidt uden for krystallandet, med min mor, far og og min storebror, men de er døde nu" Demon undre sig over hvordan nogen havde kunne såret Flemo så meget. "hvor længe var i sammen?" Demon fik lyst til at trække Flemo ind til sig, men han tuer ikke frygt for at Flemo ville skubbe ham væk
Flemo Lovelett

Flemo Lovelett

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 176 cm

Muri 19.11.2012 19:21
Flemo bider sig let i læben.
"Døde?..." siger han lavt, og ser så Demon i øjnene. Flemo ved ikke helt om han kunne tillade sig at spørge om hvordan de døde, men på den anden side kunne Demon jo bare sige, hvis han ikke ville snakke om det.
"Omkring et halvt år, tror jeg," siger han lavt, og smiler svagt. Flemo lægger forsigtigt sin hånd på Demons brystkasse, og stiller sig så lidt tættere på ham, mens han stadig ser ham i øjnene.
Demon Lekliar

Demon Lekliar

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 189 cm

Demon 19.11.2012 19:28
Demon trækker Flemo tætter ind til sig og kigger Flemo ind i øjnene, Demon løfter forsigtigt Flemos hage op og kysser ham intens. i det deres læber slippes, kigger han på Flemo, " ja de døde, og det er en mørk historie om hvordan de døde, og om hvordan kærlighed blev vrede"
Flemo Lovelett

Flemo Lovelett

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 176 cm

Muri 19.11.2012 19:31
Flemo lader sig trække tæætere ind til Demon, og lukker så langsomt øjnene da han kysser ham. Han åbner så igen øjnene, og et lettere svagt smil kommer frem på hans læber.
"Vrede? .. Kunne du da ikke lide dine forældre?" spørger han lavt. Nu begynder Flemo at blive lidt nysgerrig.
Demon Lekliar

Demon Lekliar

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 189 cm

Demon 19.11.2012 19:42
Demon kigger lidt på Flemo, " jo det kunne jeg godt, på en måde, det er en meget indviklet historie" Demon holder mere og mere fast på Flemo som om han skulle være bange for at han stak af fra Demon, Demon begyndte at tvivle på om det var overhovedt havde været klog begynde på hans historie.
Flemo Lovelett

Flemo Lovelett

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 176 cm

Muri 19.11.2012 19:50
Flemo placerer roligt begge hænder på Demons brystkasse.
"Må jeg hører den?" spørger han lavt, og lidt forsigtigt, da han ikke ville risikere at fornærme Demon på nogen som helst måde. Han tager så forsigtigt fat i Demons bluse, for ligesom at indikerer at han ikke ville gå fra ham.
Demon Lekliar

Demon Lekliar

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 189 cm

Demon 19.11.2012 20:08
Demon kigger på ham, og begynder at fortælle om sin historie. " Dengang mine forældre ventede mig, ønskede dig sig en pige, og så fik de mig som lignede en form for djævel, jeg har et modermærke som ligner en slange, men da jeg blev lidt ældre begynde de at skælde mig ud, og de slog meget, og fortalte mig at jeg skulle være ligesom min storebror som var ved at blive lært op til ridder, jeg mærkede en stærk vrede for hver gang de sagde at jeg skulle være mere som ham, en aften havde jeg været nede på kroen og jeg havde nok drukket lidt for meget, jeg gik ind i vores lade og fandt den kniv min mor plejede at rense høns med, og jeg stak dem alle tre min mor, min far og min storebror, til sidst satte jeg ild til huset og løb derfra" Demon lukkede øjnene og han mærkede hvordan tårene pressede sig på, "jeg elsker dig" sagde han med gråd i stemmen " jeg vil ikke miste dig" Demon havde aldrig før grædt over hans historie før, Han kiggede Flemo en øjne men og smilede svagt til ham, og tårene var holdt
Flemo Lovelett

Flemo Lovelett

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 176 cm

Muri 19.11.2012 20:13
Flemos smil forsvinder langsomt, som Demon fortæller sin histore. Han vender så blikket mod jorden, og han slipper langsomt Demons bluse. Han bider sig let i læben.
"Undskyld.. Jeg skulle aldrig have spurgt," siger han lavt. Han vidste ikke rigtig hvor han skulle gøre af sig selv, og vidste heller ikke rigtig hvordan han skulle reagere på det. Hvem vidste om Demon kunne finde på at gøre det samme en gang til? Han ser så Demon i øjnene igen, og får øje på tårene der presser på. I et kort øjeblik bliver han helt mundlam, men får så taget sig sammen til at sige noget;
"Jeg... vil heller ikke miste dig.... Men..." Flemo stopper kort sin sætning, tager en dyb indånding, og fortsætter så;
"... Hvis jeg gør dig sur en dag... Hvad gør du så?"
Demon Lekliar

Demon Lekliar

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 189 cm

Demon 19.11.2012 20:17
Demon kigger på "så vil jeg snakke med dig om det, jeg ville aldrig kunne finde på at gøre noget der ville skade dig eller såre dig, det ville jeg aldrig kunne få mig selv til" Demon kyssede Flemo på panden, han var så tæt på at græde igen
Flemo Lovelett

Flemo Lovelett

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 176 cm

Muri 19.11.2012 20:25
Flemo smiler en smule igen.
"Okay... Det er jeg glad for," siger han lavt. Han lægger så armene om Demon i et kram, og knuger sig helt ind til ham.
Demon Lekliar

Demon Lekliar

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 189 cm

Demon 19.11.2012 20:30
Demon smiler svagt "jeg elsker dig" Demon tager fat i Flemos hår, Demon begynder at kysse forsigtigt på Flemos hals
Flemo Lovelett

Flemo Lovelett

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 176 cm

Muri 19.11.2012 20:42
Flemo blotter let sin hals, og strammer kun grebet om Demon.
"Jeg.. elsker også dig," siger han lavt
Demon Lekliar

Demon Lekliar

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 189 cm

Demon 19.11.2012 20:47
Demon begynder at røre ved Flemos brystkasse, og han begynder at kysse på Flemos brystkasse
Flemo Lovelett

Flemo Lovelett

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 176 cm

Muri 19.11.2012 21:16
Flemo bider sig let i læben, og et meget lavt støn kommer fra ham, da Demon kysser ham på brystkassen. Flemo rykker forsigtigt sine hænder op under Demons bluse, og begynder langsomt at hive hans bluse længere og længere op.
Demon Lekliar

Demon Lekliar

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 189 cm

Demon 19.11.2012 21:24
Demon begynder at tage Flemo bukser af lige så forsigtigt, han begynder lige så stille at rave ham mellem bene
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Tatti, Mong, Krystal , Echo, Lux
Lige nu: 5 | I dag: 12