Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 05.06.2012 22:19
Maki kommer gående stille og roligt, det er en varm sommer aften, der er mange folk omkring hende, og hun er en smule utryg.. Hun kiggede rundt, og fandt intet skræmmende, så hun slappede en smule mere af. Hun gik målrettet hen til kanten af springvandet, og lænede sig ind over, mens hun stille kørte to fingre rundt i vandet, det var køligt, hvilket var rart, da det var en varm aften. Hun trak vejret tungt, før hun stille satte sig op på kanten, stadig med to fingre i vandet. Hun lukkede øjnene, og tænkte tilbage på hendes barndom, ved springvandet.

Lavet af Georgie
Nao

Nao

Lysets Ridder

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 184 cm

Nao 05.06.2012 22:31
Nao spadsere rundt i den lille by, den varme sommerhede har fået ham til at smide rustningen, så han kunne holde ud at være til. Der skete ikke det helt vilde i byen, et par fulderikker som væltede rundt omkring og de små børn som legede forskellige lege med hinanden, de fleste havde fundet et par kæppe og legede at de var store riddere som skulle redde hele verden fra det onde.

Han satte sig på springvandets kant og kiggede rundt omkring sig. Springvandets plasken kølede hans nakke.
En ung kvinde kom hen og legede med vandet, ikke så langt fra ham. Han kiggede lidt på hende, ikke fordi at der var noget mistænkt ved hende, han var bare nysgerrig af person.

"Godaften" sagde han stille, mens han stadig kiggede på hende.

"Death smiles to us all. All a man can do is smile back"

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 05.06.2012 22:39
Maki sad i sin egen verden og lukkede alt andet omkring sig ude. Så da den fremmede mand sagde hej til hende, fik hun et chok, og var ved at falde i vandet, hun fægtede med arme og ben for at genvinde balancen, hun fik redet sig selv, og kom ordenligt op på kantet igen og grinede lidt..
''Hej'' sagde hun forvirrede og smilede til ham. Hun rystede lidt på hovedet og rettede på sit hår. Hun sad lidt fortumlet og smilede.

Lavet af Georgie
Nao

Nao

Lysets Ridder

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 184 cm

Nao 05.06.2012 22:46
Nao greb ud og støttede hende i ikke at falde i vandet, ville have været et kønt syn. "Det er da ellers ligefør at man får lyst til at hoppe i vandet på denne aften, hva?", han kigge på hende.
Det var jo ved at være sent, så mange af menneskene som var i byen er begyndt at gå hjem ad, især de små børn, men fulderikkerne var stadig på fri fod.

"Hvad hedder du?" spurgte han venligt og smilte.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 05.06.2012 22:58
Hun grinede af sig selv, og smilede da den fremmede mand greb fat i hende.. ''Tak.. '' sagde hun stille og smilede genert. ''Tjaah, det er da i ihvertfald ikke fordi det ville være koldt..'' Hun rykkede lidt på sig, og rettede på sin kjole. Hun kiggede rundt, og så hvordan det stille tømte ud i mængden af mennesker i byen. ''Er det egentlig ikke ulovligt at bade i springvandet? '' spurgte hun hemmelighedsfuldt. ''Jeg hedder Maki.'' sagde hun sødt og smilede til ham. ''Hvad med dig!?'' :D

Lavet af Georgie
Nao

Nao

Lysets Ridder

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 184 cm

Nao 05.06.2012 23:09
Han kiggede tænkende på hende, "Det er jeg ikke helt sikker på, men det tror jeg nu ikke det er, men jeg ville ikke vide om man skulle bryde ind hvis nogen tager en tur i vandet. Der er jo heller ikke så meget vand at bade i" grinte han lidt og kiggede på det store springvand med det lave vand i.

"Hej Maki" Han rakte hånden ud mod hende for at give hende hånden "Jeg hedder Nao" sagde han smilende. "Hvad går du rundt og laver her i byen, på sådan en dejlig aften?

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 05.06.2012 23:15
''Det kunne nu alligevel være ret sjovt at prøve..'' Hun svingede elegant benene over kanten og dyppede fødderne ned i det kølige vand, hun plaskede lidt i det og smilede til ham.

Hun tog hans hånd. ''Hej Nao.'' sagde hun sødt og smilede kært til ham.
''hmm, jeg laver ikke så meget.. Jeg er bare på rund tur. Jeg trængte til at komme lidt væk, og endte her.'' Sagde hun smilende ''Hvad med dig? Hvad laver du her på sådan en varm aften?''

Lavet af Georgie
Nao

Nao

Lysets Ridder

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 184 cm

Nao 07.06.2012 19:40
"Tror det ville være sjovere at tage ned til stranden, men kan da godt komme til at skubbe dig i" sagde han smilenede og grinende til hende, og smilte lidt.

"Jeg laver ikke så meget i dag, går bare rundt og nyder aftenen og så er jeg jo en af lysets krigere så går også lige rundt og tjekker byen, hvis der nu skulle være nogen som ikke helt kan opfører sig pænt"

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Tatti, Lux , Echo
Lige nu: 4 | I dag: 12