Gina Trevborn

Gina Trevborn

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Gina 06.04.2012 19:19
Gina kommer roligt gående imod vanfaldet. Efter alle de urolige dage og voldelige nætter hun har haft siden hun vendte tilbage til Krystallandet, har hun brug for noget stilhed.
Hun får hurtigt sat sig ned på knæ ved siden a vandfaldet og lader sig falde lidt sidelæns, så hun må støtte sig på den ene håndflade. Gina løfter hovedet forsigtigt, så hun kan mærke den friske sommerbrise der skyller ind over stedet. Små vanddråber fra vandfaldet bliver hevet med af vinden og rammer Gina's ansigt, så den lille blodstribe fra hendes mundvig og ned af hagen begynder at forsvinde forsigtigt.
Hun tager et tung åndedræt og puster afslappende ud igen.

Gina Trevborn
Billede lavet af Icaricia
Kijo

Kijo

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 187 cm

Kijo 06.04.2012 19:53
Kijo kommer langsomt gående, mens han ser fraværende ud i luften. Han opfanger ikke rigtig verden omkring sig, før han hører lyden af vandfaldet. Han stopper op og blinker et par gange med øjnene. Han betragter vandfaldet med et lille smil. Gad vide, hvornår det bliver varmt nok til at bade.
Hans øjne falder på skikkelsen ved vandfaldet, og han synes, at han finder hende bekendt. Det tager dog lidt tid for ham at komme i tanke om, hvem det er - efter 5 år i koma er hans hukommelse lidt svingende.
,,Gina?" Hvisker han blidt.
Gina Trevborn

Gina Trevborn

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Gina 06.04.2012 19:59
Gina lægger ikke mærke til at der kommer nogen gående, før hans hvisken flyver igennem luften. Gina kan ikke høre, hvad der bliver hvisket, men noget kan hun høre. Samtidig har Gina en intens følelse af at nogen betragter hende på afstand.
Hun vender hovedet forsigtigt og hendes øjne bliver hurtigt store og fyldt med tårer. Et smil breder sig stærkt og stort på hendes læber og hun er utroligt hurtigt på benene.

"Kijo!", råber hun muntert til ham idet hun løber hurtigt imod ham og næsten tumler ind i ham, da hun slår armene om ham (ok?).

"Det er så længe siden", siger hun lavt og knuger sig ind til ham.

Gina Trevborn
Kijo

Kijo

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 187 cm

Kijo 06.04.2012 20:05
Kijo mærker, hvordan et smil breder sig, og selvom han tumler lidt tilbage, da hun "tumler" ind i ham, så slår han armene om hende.
,,Gina!" Gentager han, samtidig med at han smiler, og hans øjne stråler af glæde.
,,Det er rigtig længe siden," siger han og krammer hende ind til sig. ,,Hvordan har du det?" Spørger han smilende.
Gina Trevborn

Gina Trevborn

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Gina 06.04.2012 20:12
Gina trækker sig væk fra ham igen og tør sine glædestårer væk og giver et lille grin fra sig.

"Bedre nu da du er her", siger hun og kigger på ham med et bredt smil.

"Hvor har du været henne de seneste år?", spørger hun og begynder at tænke over, hvor mange år siden det præcist er. De sidste to år har hun selv været væk fra Krystallandet, men det er længere tid siden. Det måtte faktisk være omkring 4-5 år siden.

Gina Trevborn
Kijo

Kijo

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 187 cm

Kijo 06.04.2012 20:20
Kijo sender hende et lidt sørgmodigt smil.
,,Jeg har ligget i koma. Jeg blev dræbt af en fjende, men blev holdt i live af Cassa og en healer. Jeg vågnede først op for 5 måneders tid siden.."
Han kigger på hende og smiler skævt. ,,Jeg har brugt det meste af tiden på at komme på benene igen, og jeg har det efterhånden meget bedre."
Gina Trevborn

Gina Trevborn

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Gina 06.04.2012 20:26
Gina lægger en hånd overraskende foran sin mund og hendes øjne ser blanke og triste ud.
Hun fjerner dog hurtigt hånden igen og lægger den i stedet på den ene side af sit hovede imens den anden også holder på den anden side af hendes hovede.

"Undskyld! Jeg har ikke været der for dig. Jeg burde have været der", siger hun hurtigt. Så hurtigt at hun dårligt når at trække vejret før hun fortsætter.

"Hvor er jeg bare ufølsom og så skulle jeg forestille at være din ven, sikke en ven jeg er", fortsætter hun og begynder at kigge rundt nede på jorden imens hun ryster på hovedet i frustration over det.
Hun har altid set på sig selv, som værende en god ven, og Kijo havde stort set altid været der for hende, selvom de havde haft deres småskænderier engang imellem.

Gina Trevborn
Kijo

Kijo

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 187 cm

Kijo 06.04.2012 20:34
Han rækker blidt ud efter hendes hånd og giver den et forsigtigt klem.
,,Det er ikke din skyld. Jeg ved, at der er rigtig mange, der ikke har fået noget at vide. Jeg forstår stadig ikke, hvordan det har kunne ske. Folk må også have troedet, at jeg bare har haft forladt dem."
Han sender hende et forsigtigt smil. ,,Du er min ven. Det har du altid været, og det vil du altid forblive."
Gina Trevborn

Gina Trevborn

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Gina 06.04.2012 20:39
Gina kigger næsten chokeret op på Kijo igen, men ændre det hurtigt til et forsigtigt smil idet hun giver et lille klem i hans hånd tilbage.

"Jeg er nok bare lidt urolig for at det kunne ske igen", siger hun alt imens hendes tanker drejer ad et lidt anden vej.

"Han er ikke altid så stærk som man skulle tro", tænker hun og er egentlig lidt glad for at det kun er hende der kan læse tanker og ikke andre. Hun ville jo nødig såre Kijo's følelser, selvom han faktisk ret ofte kom til skade.
Dette kom til at minde hende om den ucharmerende blodrøde linje der gled ned fra hendes mundvig. Hendes blik blev uroligt og forlegent idet hun hurtigt tørrede det væk med det ene ærme. Efter vandet fra vandfaldet var det let nok at få væk nu.

Gina Trevborn
Kijo

Kijo

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 187 cm

Kijo 06.04.2012 20:58
Kijo sender hende et skævt smil.
,,Tjah, det håber jeg da i hvert fald ikke, at det gør. Det er ikke ligefrem.. Morsomt - at miste fem år af sit liv. Jeg kan stadig blive forbløffet over, hvor meget, der har ændret sig."

Da hun fjerner blodet fra hendes mundvig, kigger han indgående på hende. ,,Hvad har du lavet?"
Gina Trevborn

Gina Trevborn

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Gina 06.04.2012 21:02
Gina kigger lidt foruroliget på ham og vælger hurtigt at lade som om han ikke sagde noget om blodet. Det var jo ikke ligefrem noget hun var stolt af. Blodsøen plejede at være det sted hun drak blod, men på hendes rejse væk fra Krystallandet havde der ikke været mulighed for at drikke blod nogle steder, så hun havde måtte ty til at tage en andens liv. Hvilket jo slet ikke lignede hende.

"Kan du overhovedet kende folk igen? 5 år er jo en stor forandring", siger hun i et forsøg på at ændre samtalens kurs.

Gina Trevborn
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, Lorgath , Lux , Tatti
Lige nu: 4 | I dag: 11